Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Marketing Publicitate Persoane Doar munca in strainatate

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 9

    Operator Call Center Limba Italiana,Spaniola sau Germana in Arad

    Candidatul Ideal cunostinte de limba Italiana, Spaniola sau Germana la nivel mediu - avansat (vorbit si scris) abilitati excelente de comunicare verbala responsabilitate, punctualitate orientat spre rezultate atentie la detalii cunostinte de utilizare PC, Word, Excel, Outlook, Internet. Descrierea jobului Postul este in Arad (nu Remote). Activitatea se desfasoara la birou. Locuiesti in Arad? Vorbesti Italiana, Spaniola sau Germana la un nivel mediu / avansat? Suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de Operator Telemarketing. Postul presupune promovarea Metodei Nielsen si stabilirea intalnirilor pentru agenti de vanzari. Oferim: Cursuri de formare si traininguri periodice gratuite Pachet salarial motivant (Salariu fix + bonusuri + bonuri de masa). Indeplinesti toate cerintele mentionate in anunt? Atunci aplica!

  • 2

    Angajam Urgent Junior Marketing

    Scoala de soferi Auto Speed cu sediul pe Bd. Uverturii nr 98 angajeaza junior marketing pentru promovare pe retelele de socializare TikTok Facebook Instagram.

  • 4

    Telemarketing Italia

    Per progetto di espansione nel ricerchiamo IMPIEGATI ADDETTI AL TELEMARKETING per presa appuntamenti sul territorio italiano. Le mansioni prevedono il contatto telefonico diretto con aziende finalizzato alla chiusura di incontri commerciali su specifici profili aziendali. Offriamo: Contratto di assunzione full time; Bonus variabile legata al raggiungimento dei target individuali; Costante opportunit di formazione e crescita in un contesto meritocratico, dinamico e internazionale; Requisiti: Attitudine a lavorare per obiettivi e capacit commerciali; Residenza o domicilio nella zona di Arad; Sede di lavoro: ARAD

  • Operator sondaje de opinie pe teren

    Caut operator care sa realizeze chestionare. Acestea se realizează pe hârtie sau pe tableta în localitatea Arad sau în județul Arad, vizitând mai multe adrese. Plata se realizează pe chestionar in functie de numărul de chestionare realizate, cu respectarea termenului.

  • 10

    Part time 1-2 ore pe zi introducere plati, chitante, facturi

    PART TIME - OPERATOR INTRODUCERE DATE Angajam operator introducere si validare date Se lucreaza part time cateva ore pe saptamana DESPRE NOI Activam in administrare si management imobiliar Biroul principal este in Copou si punctele de lucru in Iasi Iti punem la dispozitie aplicatia spercializata si full suport Daca alegi sa lucrezi la birou folosesti laptopul de la sediu Daca alegi sa lucrezi de acasa este necesar sa ai un laptop DESPRE JOB Activitatea este simplificata si se efectueaza integral pe o aplicatie cloud. Rolul tau principal va fi introducerea platilor si verificarea incasarilor din cont. Ocazional vei raspunde unor eventuale solicitari si nelamuriri din partea clientilor. CERINTE MINIME Studiile conteaza insa mai mult trebuie sa intelegi notiunile de extras bancar, factura, chitanta. Experienta este mai putin relevanta si te ajutam cu intreaga pregatire necesara (chiar nu e greu) Totodata nu vei lucra singur a ci vom fi permanent alaturi de tine si vom face activitatea suplimentara LUCRUL EFECTIV Pasii sunt repetitivi si nu impun un interval orar fix. La inceput trebuie sa ne vedem pentru a invata softul. Dupa aceea estimam ca vei avea nevoie de 1 ora pe zi Recomandam sa faci cate ceva zilnic si sa nu lasi pe weekend POSIBILITATI DE DEZVOLTARE PROFESIONALA Compania noastra are intiate si desfasoara mai multe proiecte diferite In functie de abilitatile tale putem discuta si despre activitatile viitoare Poti dezvolta activitatile care sa devina efectiv business-uri de succes Iar la acestea ai la dispozitie inclusiv postul de partener a manager CONTACT Recomandam sa trimiti CV chiar aici in aplicatie Astfel vor fi centralizate mai usor depunerile Suplimentar poti transmite si la adresele:

  • 35

    Asistent manager - colaborare

    Oferim in industria de Sanatate si Ingrijire Personala: - sansa de a va ingriji de sanatate - activitate part time/full-time - program flexibil; - munca in echipa, dezvoltand propria afacere, - venituri progresive, in functie de implicare; - experienta minima; - formare si instruire gratuita la standarde inalte; - dezvoltare personala si profesionala, - castiguri motivante chiar din prima luna de activitate, proportional cu efortul depus. Daca sunteti o persoana motivata sa traiasca sanatos, decent, serioasa, perseverenta, dispusa sa munceasca sustinut in parteneriat cu o companie internationala - lider mondial in domeniu wellness, fitness si productie de suplimente alimentare cu ingrediente naturale, asteptam CV-ul dvs sau telefonul.

  • Venituri suplimentare online

    Activitate online, remote, part-time, care poate asigura rezolvarea problemelor nevoilor personale. Forme de câștig: 1.Recomandarea companiilor și produselor, 20%. 2.Distribuirea produselo, 20- 35% din volumul vânzărilor. 3.Consum propriu, 20-50% din volumul cumpărăturilor. Se pot cumula cele 3 forme de câștig! Rezultatele depind de: motivația, interesul, disponibilitatea, flexibilitatea și determinarea pentru a genera venituri la nivelul propus.

  • 182

    Operator call center

    Cau i un job part-time? Esti o persoana comunicativa, serioasa, punctuala, dornica de a te implica minim 4 ore pe zi in discutii telefonice cu consumatorii pe baza unui chestionar? Alatura-te echipei noastre! BENEFICII: - program de lucru flexibil i ob inerea unui venit corelat cu numărul de ore lucrate si numarul de chestionare realizate, - posibilitatea de promovare - training-uri de specialitate - bonus in functie de numarul de chestionare realizate - bonusuri de fidelitate Va asteptam sa ne cunoastem si sa faceti parte din echipa noastra. Telefon :

  • 5

    Operator print

    Daca esti energic, bun organizator, îndemânatic, volubil, comunicativ, respectuos si ai nevoie de un loc de munca stabil, sau un al doilea job, te asteptam la interviu. Avem nevoie de un operator print care sa aiba o oarecare pregatire in utilizarea PC, E-MAIL, OFFICE, ADOBE, CAD, printare, scanare și copiere. Daca ai si putina indemanare ne poti ajuta la schimbarea de cartușe, role, încărcare hartie in tava, taiere, laminare etc. Sunt operatiuni curente foarte usoare. Programul este de 4-8 h zilnic, posibil sâmbătă in cazuri extraordinare. Salariul il discutam la interviu. Compania noastra este situata intr-o zona centrala, se poate ajunge foarte usor si rapid cu metroul sau mijloacele de transport de suprafata. Te asteptam!

  • 6

    Oportunitate de a lucra full part-time din confortul casei tale sau de oriunde dorești!

    Colaborează cu noi part-time sau full-time, ajustând programul conform nevoilor și obiectivelor tale personale. Descoperă un mediu de lucru plin de susținere, învățare și creștere continuă. Construiește-ți propria ta afacere în timp ce îți îmbunătățești starea de sănătate și bunăstare.

  • 1

    Secretara in domeniul imobiliar

    Edil Imobiliare își mărește echipa! Angajăm o persoană creativă, căreia îi place să se exprime prin scris și care este pasionată de marketingul online. Rolul acestei persoane este esențial în agenția noastră, ea ocupându-se de imaginea noastră din online, realizând publicitatea companiei și a ofertelor propuse de noi. Dacă: - ești absolvent al Facultății de Litere; - ai abilități excelente de exprimare scrisă și orală; - ești pasionat de procesul creării unor texte originale, cu o notă personală și diferită; - ai o atitudine proactivă, orientată înspre rezultate; - ești dornic să înveți lucruri noi și să te dezvolți; - ai abilități de promovare Social Media; - cunoști limba engleză franceză la nivel mediu-avansat; ... ai putea fi perechea potrivită pentru noi! Ce va trebui să faci în cadrul companiei? - să păstrezi legătura cu clienții; - să gestionezi baza de date; - să promovezi ofertele companiei pe diverse platforme online, evidențiind atuurile acestora, într-un mod original și personalizat pentru fiecare proprietate în parte; - să promovezi în online imaginea companiei; - să identifici noi strategii de marketing care să ofere notorietate agenției. Despre companie: Edil Imobiliare are o experiență pe piața imobiliară Clujeană de peste 30 de ani, ocupându-se de împlinirea visurilor clienților care sunt în căutarea unei locuințe. Miile de clienți care ne-au trecut pragul, au plecat de la noi cu zâmbetul pe buze și cu o nouă proprietate, pe care o numesc acasă . Întreaga echipă este orientată spre succes, dorindu-și cel mai mult să ajute, atât clienții, cât și agenții, prin strategii și tehnici eficiente și orientate înspre persoană, de unde și sloganul companiei Orientați reușitei tale. .

  • Imprimator serigraf

    Descriere post: Imprimator Serigraf Compania noastră caută un Imprimator Serigraf talentat și pasionat pentru a se alătura echipei noastre din cadrul departamentului de producție decalcomanie. Dacă ai experiență în domeniu sau ești la început de drum și vrei să-ți dezvolți abilitățile, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități principale: Realizarea imprimării serigrafice pe hartie decalcomanie conform specificațiilor tehnice; Prepararea echipamentelor și a materialelor necesare pentru procesul de imprimare; Asigurarea calității produselor finite ; Întreținerea echipamentelor și curățarea spațiului de lucru conform normelor de igienă și securitate; Colaborarea eficientă cu colegii din departamentele conexe pentru buna desfășurare a procesului de producție. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul serigrafiei sau într-un domeniu similar reprezintă un avantaj; Abilități bune de lucru în echipă și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și adaptabilitate la cerințele specifice ale fiecărui proiect; Responsabilitate și orientare către rezultate. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu creativ și dinamic; Posibilitatea de a-ți dezvolta abilitățile în domeniul serigrafiei; Training și suport din partea echipei; Oportunități de avansare în cadrul companiei în funcție de performanțe; Pachet salarial motivant și beneficii suplimentare-tichete de masa,decontare transport.

  • 44

    Consilier clienti

    Institutie financiar bancara organizeaza sesiuni de selectie CV-uri si recrutare pentru pozitia de consultant financiar-bancar in orasele: Baia Mare, Sighetu Marmatiei Conditii minime candidat: - Minimum studii liceeale cu diploma de bacalaureat - Bune abilitati de comunicare si negociere - Motivat de castiguri in functie de realizari - Confidentialitate in procesarea datelor cu caracter personal - Disonibilitate la acumularea informatiilor necesare activitatii - Fire organizata si foarte punctuala - Lipsa experientei Nu reprezinta un dezavantaj Daca consideri ca te regasesti in cerintele minime poti sa aplici cu CV-ul tau la mail : [email protected]

  • 8

    Cautam mercantizori sau lucratori comerciali pentru locatii in Cluj Napoca

    Candidatul ideal Cautam sa angajam mercantizori ambitiosi care sa se alature unei echipe dinamice , pentru locatii fixe din Cluj Napoca. De ce sa alegi IPP ? # ne pasa de oameni # investim timp si resurse pentru dezvoltarea echipei # recunoastem performanta si rezultatele deosebite # angajator de top Descrierea jobului Implementarea proiectelor de mercantizare în locațiile în care este responsabil pentru clientul desemnat . Verificare și încărcare produse mercantizate; Implementare planograme. Beneficii: Pachet atractiv; Decont transport, Bonuri de masă; Descrierea companiei IPP - Instore Power Provider este jucător principal pe piata serviciilor de marketing pentru retail din Romania, asigura clienților săi, producători si retaileri internaționali, servicii de reprezentare comercială, mercantizare, monitorizare, leasing de personal, formare si certificare comercială

  • Work on online casino

    We're looking for people to join a company where passion meets purpose. We're on a mision to revolutionize the gaming industry. No need to have experience in casino, our academy will hone your live skills, setting you up for success in our state-of-the-art. For more details please write a message on Whatsapp

  • 3

    Coordonare franciză part-time

    Căutăm coordonatori franciză, pentru activitate part-time, 2-3 ore pe zi. Este necesar laptop și sau smartphone, cu aplicațiile whatsapp și telegram instalate Avem nevoie de persoane ambițioase, care vor să muncească inteligent și eficient. Nu este necesară experiența, totul este ușor de învățat și de duplicat. Dacă vrei să câștigi un venit suplimentar, trimite un mesaj pe whatsapp cu numele și prenumele tău, localitatea în care te afli și cere-mi detalii despre colaborare la nr , pentru Mirela M. Vei fi contactat în cel mai scurt timp.

  • 11

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Capitalul necesar 12.000 Euro

    Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? MULTI -SHOP este cea mai nouă afacere tip franciză cu costuri inițiale minime. Capitalul necesar 12.000 Euro Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul afacerii. Avem cea mai rentabilă afacere de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Pentru rezervare locuri trimite-ti mesaj whatsapp la numarul . Suntem o companie distributie de dispozitive welness-fitness din Cluj Napoca. Deja avem doua magazine MULTI -SHOP in Bucuresti. Show Room pe strada Gabroveni, nr 21 Old Town, zona piata Unirii. Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.

  • 12

    Agenti Imobiliari Colaboratori

    Cautam agenti de vanzari cu sau fara experienta in domeniul imobiliar. Sunt vizate persoanele dinamice, cu abilitati in negociere si comunicare. Oferim comisioane motivante! Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de e-mail: [email protected] Sau contactati-ne la tel.: 0749220518

  • Angajam Social Media Manager

    Candidatul ideal: Cunoștințe bune operare calculator; Cunostinte bune de Social Media; Cunostinte foarte bune limba ENGLEZĂ Cunostinte minime editare VIDEO Responsabilitati: Se preiau imaginile din contul de Google Drive și le posteaza pe diverse rețele sociale Găsește o descriere adecvată pentru conținutul postat Setare conturi Social Media Răspunde la mesaje Beneficii: Se ofera cafea gratuită; Se ofera o masă; Îți vei desfășura activitatea într-un spațiu plăcut și curat; Program Luni - Vineri - 16:00-24:00; Bonusuri de performanta;

  • 11

    Disponibil online

    Fundraiser

    Este responsabil pentru îndeplinirea obiectivelor anuale de fundraising stabilite împreună cu Directorul Executiv pe baza planului strategic de dezvoltare al organizației; Identifică potențiali parteneri financiari și este responsabil de redactarea sau supervizarea cererilor de finan are/contractelor, în func ie de specificului fiecăruia; Propune, planifică organizează și supervizează activități de strângere de fonduri (evenimente publice, întâlniri și evenimente cu donatori pentru atragerea de noi donatori și/sau cultivarea celor existenți etc.) în baza planului anual de strângere de fonduri; Dezvoltă/supervizează dezvoltarea de planuri individuale de cultivare a donatorilor fundației și asigură implementarea acestora; Consolidează sau supervizeaza rela iile cu partenerii deja existenti prin identificarea de modalităti noi de colaborare; Specificațiile postului: Studii medii-superioare Cursurile de perfecționare în domeniul strângerii de fonduri din surse private constituie avantaj; Experiența nu este neeaparat necesara dar constitue un avantaj Limbi străine: engleză (scris, vorbit, citit); Operare PC: MS Office (foarte bine - în special Word, Excel, PowerPoint Outlook); Foarte bune abilități de comunicare i prezentare scrisă i verbală; Cunoa terea i în elegerea sectorului ONG din România constituie avantaj; Cunoașterea și înțelegerea sectorului de afaceri și sectorului public constituie avantaj; Abilități în elaborarea de rapoarte și susținerea de prezentări; Capacitatea de a lucra în echipă; Capacitate de planificare strategică și organizare a implementării operaționale; Disponibilitate pentru deplasări frecvente în afara organizației Detalii despre recrutare: Așteptăm CV-urile și scrisorile de intenție la Candidații selectați vor fi invitați la un interviu.

Salvează căutarea