Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Gestionari depozit Persoane

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 1

    Gestionar Depozit

    Căutăm GESTIONAR DEPOZIT Principalele responsabilități includ: organizarea eficientă a depozitului; primirea și depozitarea produselor; gestionarea documentelor și asigurarea integrității mărfurilor. Cerințe obligatorii: experiență anterioară în gestionarea depozitelor cunoștințe solide de WMS și abilități de operare a calculatorului Studii medii universitare și autorizatia de lucru pe stivuitor constituie avantaje. Salariu: 4000 RON NET (usor negociabil) + tichete de masa. Locatie: BUCURESTI Pentru a aplica, va rog dati mesaj pe telefon sau Whatsapp

  • 10

    Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea)

    Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș

  • 2

    Angajez Gestionar Depozit

    Angajez gestionar depozit produse lactate. Experiență gestiune și facturare.Folosirea calculatorului. Salariu 2700 plus bonus de target. Mașina de serviciu. Telefon de serviciu. Program 5 zile pe săptămână.

  • Fabrica Chihlimbar angajează personal

    Se caută: Șef producție Contabil Mecanic utilaje Se cere: -seriozitate și dorința de a avea un loc de muncă stabil -experiența în fabrică constituie un avantaj la negocierea salarială, dar nu este obligatorie -respectarea regulilor interioare ale fabricii Se oferă: -program de lucru în 2 schimburi luni-vineri Se lucrează o săptămână de la 06:30-15:00, o săptămână de la 06:30-17:00 -transport asigurat (Brașov, Uzina 2, Săcele, Purcăreni, Budila, Târlungeni) -salariu motivant, încă de la începutul colaborării, negociat individual la interviu -contract de muncă pe perioadă nedeterminată Ce spui, poți fi tu persoana pe care o căutăm? Îți dorești un loc de muncă sigur? Dacă ești interesat și crezi că e locul de muncă potrivit pentru tine, trimite-mi un CV, te aștept să ne auzim la telefon sau pe whatsapp .

  • 7

    Angajam ambalator manual coletare magazioner

    Angajam ambalator manual coletarie magazioner. Cautam persoane serioase si ambitioase. Acceptam si pensionari. Program de lucru: Luni-Vineri. Pachet salarial foarte bun: contract de munca, bonus de performanta. Detalii telefonic si la interviu. Categoria B reprezinta un avantaj. Asteptam apelul dumneavoastra cu interes.

  • 2

    Angajăm gestionar fabrică pâine

    Societate comerciala angajeaza gestionar fabrica pâine. Relatii suplimentare la numarul de telefon aferent anuntului, in intervalul orar 08:00-16:00.

  • Depozit Mobila Second-Hand Germania

    Salut, numele meu este Veselin Gheorghe si am primit sarcina de a aduce 32 de muncitori necalificați (femei si bărbați) cu varsta cuprinsa intre 18 si 60 de ani. Tin sa vă atrag atenția, că nu sunt firma de recrutare, sunt persoana fizică si muncesc si locuiesc alături de voi. Munca, ca si dificultate este echilibrata, adică avem locuri atât pentru bărbați cat si pentru femei. Programul de lucru este de 10 ore pe zi, de luni pana vineri cu posibilitate de ore suplimentare in weekend. Pauză de masă aveți de la ora 12 la ora 13. Ca și implicare financiară, este nevoie de 100 de lei de persoană pentru a achita o taxă pentru înregistrarea contractului de muncă european. Acești bani nu îmi revin mie, ci statului roman. Ultima plecare este in data de 26 aprilie, dar se poate pleca și mai repede, cu mașină personală sau va pot face rezervare la autocar. Transportul va este achitat de firmă, dar va fii retras din prima lună de salarizare. Cazarea este la o pensiune din apropiere, la care vă este plătită cazarea de către firma. Atenție, sunt camere cu 2 paturi single, baie separat si bucătărie la comun. Firma oferă până la 500e avans pentru nevoi personale. Salariul NET este de 3,080e(14e pe ora) , cu posibilitate de extindere până la 4,800e lucrând ore suplimentare. 14e x 10 ore = 140e pe zi 140e x 22 zile = 3,080e pe lună (salariul de bază)

  • 3

    Gestionar depozit Piese Auto

    Responsabilitati: - Fotografiere piese - Adaugare piese in programul de gestiune + Anunt online - Aranjare si organizare piese pe rafturile existente - Adaugare etichete cod de bare pe fiecare produs in parte ce intra in depozit - Gestiunea a tot ce intra si iese din depozit - Impachetare colete - Curatenie permanenta - Inventar complet la o anumita perioada

  • 11

    Angajam

    Societate comerciala- cauta SOFER ,categ. D,pentru microbuz, cu jumatate de norma !!Relatii la tel.

  • 1

    Gestionar Depozit

    Responsabilitati: Gestiunea intrarilor si iesirilor de deseuri Coordonare echipa sortare balotare Managementul stocurilor si optimizarea rulajului materialelor Asigura gestiunea fizica a stocului de marfa Efectueaza lunar inventarul stocului de marfa Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din magazia firmei Raporteaza superiorului ierarhic orice neconcordanta intre stocul fizic si cel scriptic Ofera informatii despre stocuri departamentelor firmei Respecta legislatia de gestiune a stocurilor Introduce marfa in stoc in baza documentelor de intrare Efectueaza operatiuni de intrare in stoc a marfii si receptie fizica Raporteaza superiorului ierarhic diferentele intre marfa fizica si cea scriptica aparute la receptia marfii la magazine Asigura miscarea stocurilor si preda marfa catre client conform documentelor emise Raspunde de acuratetea inregistrarilor in stoc

  • angajam gestionar depozit

    Luxor Global Trading SRL angajează gestionar marfa depozit la centrul Agro Transilvania Dezmir ! Cerinte :cunoștințe minime de operare calculator, facturare ! Program de lucru 4:00 -12:00 ! Salar atractiv !

  • 7

    Angajez gestionar depozit

    Angajam gestionar depozit produse cosmetice!

  • 2

    Angajam urgent gestionara depozit Bucuresti, sect 1

    Angajam gestionar depozit situat in Bucuresti, sector 1, care sa asigure gestiunea fizica a stocului de marfa in depozit; sa introduca marfa in stoc pe baza documentelor de intrare; sa pregateasca comenzile pentru clienti sau curierat; sa participe la inventarierea produselor. Contract de munca pe perioada nedeterminta. Cerinte: Operare PC; cunostinte d gestiune primara; persoana organizata si atenta la detalii; capacitate de planificare si organizare a activitatii proprii, precum si de lucru in echipa. Se ofera salariu, bonuri de masa + bonuri de performanta Pentru mai multe informații sunați la numărul din anunț.

  • 8

    Gestionar stivuitorist

    Descriere Depozit de materiale de constructii + Magazin de bricolaj si fabrică situat în com Sântana de Mures jud Mureș, angajam gestionar - motostivuitorist cu atestat. Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii și bricolaj: otel beton, elemente de zidarie, pavaje, sisteme de gips carton, izolații, prafuri,garduri accesorii etc Sarcini si responsabilitati: receptia si predarea fizica a marfii, pregatirea +încărcarea comenzilor clienților conform documentelor de ieșire, semnalarea produselor care ajung sub stocul minim, precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei evidență si returnarea ambalajelor (paleti lemn), ordinea si curatenia in depozit Cereri: Calificari ,experienta, carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj, stare buna de sanatate Venituri :salariu net(in funcție de abilități)de la 3600 lei Cei interesati ne pot contacta la tel, pot trimite CV pe mail sau depune CV la sediu str.Viilor 461 Santana de Mureș, jud Mures

  • 3

    Angajez personal

    Depozit material lemnos angajez manipulant marfa, obligatoriu permis de conducere categoria B. Mai multe detalii la numarul de telefon.

  • 2

    Angajam Director comercial

    Pentru unul dintre clientii nostri suntem in cautarea unui Director comercial! Locatie: Rasnov Este necesara experienta pe un post similar!

  • 1

    Operator cantar - Fagaras

    Descrierea jobului New Recycling, angajeaza operator cantar pentru sediul din Fagaras, strada Negoiu. Principalele responsabilitati : Efectueaza activitati de cantarire a marfurilor, materiilor prime, materialelor la intrarea si iesirea din magazie, sectie, depozit, unitate. Eliberarea tichetelor de cantar pentru fiecare transport inregistrat; Indrumă mijloacele de transport spre descărcare; Intocmeşte rapoarte zilnice şi periodice conform indicaţiilor, privind situaţia cantităţilor depozitate în ziua precedentă (24 de ore); Completarea avizelor de expeditie pentru fiecare transport de produse Competenţe personale să aibă însuşiri de personalitate: seriozitate responsabilitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calităţi psihice necesare (spirit de observaţie, răbdare, viteză de reacţie, capacitate de orientare în spaţiu, capacitate de comunicare etc.); să nu aibă antecedente penale; să fie apt din punct de vedere medical; experienta anterioara pe un post similar. Se ofera Contract de munca perioada nedeterminata Salariu atractiv plus bonuri de masa Programul de lucru luni vineri 8.00 -17.00. Asteptam cv-urile dumneavostra pe adresa de mail specificata in anunt

  • 7

    Firmă de instalații angajează magazioner!

    Candidatul ideal - Răspunde de gestiunea fizică a stocului de echipamente, consumabile, materiale la nivelul punctului de lucru; - Onest, rezistent la stres, capacitate buna de relationare si spirit de echipa; - Cunostiinte operare Excel constituie avantaj. - Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Recep ionarea i gestionarea cantitativă i calitativă a materialelor, uneltelor si echipamentelor de lucru. - Aprovizionarea depozitului de la magazinele de specialitate; - Supervizarea i coordonarea întregii activită i din depozit ( încărcarea, descărcarea, aranjarea materialelor ) - Răspunderea pentru preluarea mărfii cantitativ i calitativ; - Realizarea inventarelor; - Emiterea de avize de înso ire a mărfii;

  • Gestionar Depozit Aroma Land - Craiova

    Aroma Land caută oameni minunați în dorința de a-și mări echipa! Te potrivești pentru postul de Gestionar Depozit dacă: acorzi atenție sarcinilor de lucru; ești o persoană analitică; logica e una dintre atuurile tale; deții permis categoria B, abilitatea de a conduce un mijloc de transport de până în 3,5T prezintă avantaj. în plus dacă: ești o persoană ordonată, organizată și cu spirit de observație; dai dovadă de seriozitate; ai o atitudine pozitivă, entuziastă și motivantă pentru colegii din echipă; ești o persoană comunicativă și sociabilă; cine te cunoaște te-ar descrie ca fiind corect, cinstit și integru. Am avea nevoie să: asiguri stocurile de materii prime și materiale; asiguri recepția mărfurilor în baza documentelor de livrare; transmiți rapoarte lunare către management; verifici, prin sondaj, documentele operate în gestiune; delegi și verifici sarcinile echipei menținând un climat favorabil de lucru; realizezi și verifici pontajul lunar pentru personalul din depozit; iei decizii de rezolvare a problemelor operative de logistică (comenzi, transport) conform cu standardele de calitate ale companiei; ții sub control costurile logistice și să urmărești respectarea indicatorilor de performanță; propui soluții organizarea depozitului pentru utilizarea eficientă a spațiilor de depozitare ale mărfurilor. Și pentru că ne dorim să evoluăm împreună, noi îți oferim: suportul necesar pentru o inducție conform cu valorile companiei; feedback prin sistem de evaluare; dezvoltare pe diferite arii de competențe; promovare prin competențe. Dacă te regăsești în descrierea jobului, înseamnă că ești persoana pe care o căutăm! Ne poți lăsa CV-ul tău aici sau la adresa În cazul în care nu ești tu acea persoană din descrierea de mai sus, dar cunoști persoana potrivită pentru noi, fă-i un bine și spune-i!

  • 3

    Asistent Logistica

    Candidatul Ideal Suntem în căutarea unei persoane energice, organizate și orientate către dezvoltare profesională, care să se simtă confortabil într-un mediu de lucru profesionist și dinamic, pentru a se alătura departamentului de Logistică. Asistentul Logistică este responsabil de primirea, depozitarea, manipularea și distribuirea pieselor conform cerințelor interne și a standardelor de calitate și securitate. Monitorizează stocul, întocmește rapoarte și efectuează inventare periodice pentru a menține o evidență precisă a disponibilității stocului. Vei aduce plusvaloare profesională dacă deții: Experiență anterioară în logistică sau domenii conexe, ce poate reprezenta un avantaj; Studii medii sau superioare; Abilități bune de operare a PC-ului, inclusiv Microsoft Excel și Word; Capacitate de a efectua activități fizice în depozit; Ținută morală și etică impecabilă; Excelente abilități de organizare, comunicare și relaționare interpersonală; Capacitate de a lucra eficient într-un mediu dinamic și în echipă; Atenție la detalii, proactivitate și orientare către rezolvarea problemelor; Permis de conducere, categoria B. Descrierea jobului De ce te vei ocupa în echipa de Logistică: Gestionarea și manipularea coletelor si pieselor în depozit; Asigurarea respectării standardelor de calitate și securitate în timpul manipulării echipamentelor; Verificarea calitativă și cantitativă a echipamentelor recepționate; Înregistrarea corectă a datelor în sistemul de gestiune; Pregătirea echipamentelor pentru livrare și instalare; Manipularea, depozitarea și organizarea echipamentelor în depozit; Menținerea curățeniei și ordinii în depozitul de echipamente; Organizarea documentelor si arhivarea acestora; Configurarea si testarea dispozitivelor electronice; Crearea AWB-urilor in aplicatia de curierat; Deplasarea în diferite locații din țară, la nevoie, pentru a instala echipamentele la locurile desemnate. Descrierea companiei CINE SUNTEM? SelfPay, companie fondată in 2009, oferă o metodă simplă și rapidă de efectuare a plăților electronice prin cea mai mare rețea de terminale de tip self-service din România, cu peste 10.000 de unități și peste 250 de servicii disponibile. Stațiile de plată se pot găsi în marile rețele de retail, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate. SelfPay este membru al Asociației Române de Fintech, asociație care reprezintă interesele antreprenorilor români care dezvoltă produse tehnice în industria serviciilor financiare. VALORILE NOASTRE? Credem mult în ceea ce facem și construim totul pe baza unor lucruri esențiale pentru noi: ÎNCREDERE: Oferim clienților noștri servicii de calitate pe care se pot baza; ONESTITATE: Oferim clienților noștri transparență și securitate la fiecare nivel; APROPIERE: Oferim clienților noștri servicii la îndemână și suportul de care au nevoie; CREATIVITATE: Oferim clienților noștri servicii inovatoare care să le facă viața mai ușoară; AGILITATE: Oferim clienților noștri servicii mereu adaptate celor mai noi tehnologii; PASIUNE: Oferim clienților noștri servicii în dezvoltarea cărora ne-am implicat cu totul.

Salvează căutarea