Anunțuri
Locuri de munca Salaj Disponibil din: 2022-01-15-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal la spalatoria de haine cu experienta in domeniu sau persoane fara experienta dornice sa invete. Utilaje de ultima generatie automatizate, mediul de lucru curat. Program de lucru este pe schimburi. Salariul se negociaza in functie de experienta si sau competenta. Postul este pe perioada nedeterminata. Cerinte: seriozitate, punctualitate, responsabilitate, lucru in echipa.
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Angajez pe termen lung, sef de ferma sau familie, cu experienta in agricultura sau zootehnie Cerinte obligatorii: - tractorist si mecanic utilaje agricole - permis conducere categoria B - disponibiltate pentru program prelungit, flexibil - persoana serioasa, proactiva, cu initiativa, atenta la detalii, dornica sa se afirme Descrierea postului: - executia lucrarilor de intretinere a livezii cu utilaje agricole performante si manual cu ustensile, in aer liber, executia activitatilor de recoltare, depozitare, etc. - reparare si intretinere utilaje agricole - operare sistem irigatii, generator etc. - administrare livada Ofer: - cazare gratuita in Zalau, Judetul Salaj sau imprejurimi - telefon, masina si decontare transport - salar atractiv, in functie de performante Persoanele interesate sa aplice pentru acest post, sunt rugate sa ne transmita in scris, prin sms, pe whatsapp sau la adresa de e-mail din anunt, raspunsul la urmatoarele intrebari: 1. Va rugam sa ne spuneti cateva cuvinte despre dvs. 2. Ce experienta aveti ca tractorist? Va rugam sa mentionati unde ati mai lucrat ca tractorist, durata, locatia si sa descrieti sumar activitatea pe care ati desfasurat-o. 3. Aveti experienta cu intretinerea si repararea tractorului si/sau utilajelor agricole? Va rugam sa mentionati procedurile de mentenanta pe care le-ati efectuat si tipul de defectiuni pe care le-ati remediat in trecut. 4. Aveti permis conducere categoria B sau alte categorii? Vom analiza aplicatia dumneavoastra si vom reveni in cel mai scurt timp cu raspuns.
-
Promovat
Ferma de Afine din Oloşag, județul Timiş. Se asigură CAZARE GRATUITA , cu toate facilităţile incluse, pentru cei care locuiesc la distanţă. BENEFICII SI CONDITII DE MUNCA : Plata 4,25 lei kg, un venit mediu lunar 750 euro lună; Decontarea transportului dus-întors persoanelor care rămân pe întreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; Prânz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu şi doi; Se oferă gratuit apă în plantație; 10% bonus celor care culeg 1500 kg în perioada de campanie; Plata se va face pe card, săptămânal, în ziua de vineri; Acte necesare: carte de identitate buletin + extras de cont Program de lucru: 8 ore zi; Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0735 317 421; 0723 606 593.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez șofer profesionist C+E Weekendul acasă ! Se lucrează doar pe intern ! Plecările sunt din Oradea
-
Ești candidatul ideal dacă te identifici printre următoarele: Experiență anterioară în gestionarea depozitelor sau într-un rol similar este preferabilă. Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și de a gestiona eficient multiple sarcini și priorități. Descrierea jobului Responsabilitati principale: Gestionează Intrările și Ieșirile de Produse Administrare Documente: Intocmire documente avize de expediție, transfer marfa și alte documente asociate cu intrările și ieșirile de marfa pentru a asigura o accesibilitate și o recuperare ușoară a informațiilor. Monitorizare a Stocurilor: Urmează procedurile stabilite pentru monitorizarea și raportarea stocurilor de marfa din depozit. Participă la inventare și reconcilieri periodice ale stocurilor pentru a asigura precizia datelor.
-
CERINTE - studii medii; - cunostinte de operare PC - nivel mediu; - atitudine orientata catre client si bune capacitati de comunicare; - loialitate, corectitudine si seriozitate. Descrierea jobului - Interacționare cu clienții - Încasarea banilor pentru vânzarea serviciilor și produselor specifice; - Întocmirea zilnica a documentelor contabile primare; BENEFICII - Salariu motivant - Instruire gratuita, suport in perioada de acomodare - Bonus de Paste si Bonus de Craciun - Sistem de bonusare in functie de performante - Loc de munca stabil, contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Ai ocazia sa iti creezi propria afacere, in care veniturile sunt nelimitate. Acest job iti da posibilitatea sa emiti polite de asigurare pentru tine si prietenii tai, cunostiintele tale, sa lucrezi de acasa, sa iti faci bani in plus pentru ceea ce iti doresti, practic iti creezi propriul tau portofoliu de clienti pentru propria ta afacere. Activitatea se desfasoara din confortul propriei tale case, unde programul ti-l vei face asa cum vrei tu, nu vei depinde de nimeni, tu esti propriul tau sef. Nu vei avea niciun target de atins, castigi pentru fiecare asigurare incheiata, iar decontul se face la fiecare sfarsit de luna si atunci primesti banii in functie de politele incheiate. Această afacere îți va permite să îți crești veniturile exponential, fiind o oportunitate cu risc mic, dar cu un mare potential de recompensare. Tot ce ai nevoie este diploma de bac sau liceul si se începe cu o investitie financiară modică de 150 lei, reprezentand taxa de pregatire profesionala, avand acces complet pe platforma noastra. Acolo se regaseste toata tematica pentru sustinerea examenului ISF (examen necesar pentru toata lumea din domeniul asigurarilor) si teste de simulare pe capitole. Taxa pentru examenul ISF este de 320 lei. De asemenea iti oferim posibilitatea extinderii activitatii catre zona de Imobiliare, Credite sau Travel. Avem parte de pregatiri permanente prim seminarii online de la experti in domeniul asigurarilor, atat managerii companiilor de asigurari partenere, cat si de la managerii societatii Destine. Practic este un loc de munca in care invatam si ne dezvoltam continuu. Iti oferim acces la cea mai avansata platforma online (pentru emitere si invatare), seminarii si cursuri gratuite, training-uri de dezvoltare personala si profesionala, sistem de comisionare foarte atractiv.
-
Tahog Bal SRL din Loc Zalau angajeaza baiat pentru service de tahografe pentru verificari de tahografe, montari de statii si antena CB incarcare clima auto,decarbonizare motor ect in service situat la iesirea din Zalau catre SM langa castel pentru informatii sunati pe nr de tel.
-
Tahog Bal SRL Zalau angajeaza secretara pentru munca de secretariat;facturare,devize,registru de casa ,comenzi promovare firmei pe net, ect. cu experienta minima in secretariat sau fara experienta cu posibiliatea de a invata la locul de munca.Suntem la iesirea din Zalau catre SM{ langa castel} asteptam CV ul tau pe adresa noastra de mail Tel. pentru informatii .
-
Tahog Bal SRL angajeaza. Muncitor pentru verificari si montari de tahografe,incalzitoare,statii,clima. Cerinte: NU ESTE NECESARA EXPERIENTA IN DOMENIU!!! -Absolvent din 2020 si fara experienta. -Seriozitate, abilitati de invatare lucruri noi, lucru in echipa, disponibilitate. Ne marim echipa!!! Vrei sa fii coleg cu noi? Pentru informatii suplimentare la nr de Tel. sau adresa de mail
-
Societate comerciala angajeaza lucrator comercial in domeniul alimentatiei publice - produse fast-food Relatii la telefon: Depunere C.V. -
-
Angajam muncitori calificati (finisori, zidari, dulgheri, zugravi etc.) si necalificati in constructii. Cautam persoane serioase si cu experienta in domeniu. Cerinte: indemanare, seriozitate, atentie la detalii. Permisul de conducere constituie avantaj. Salariul este negociabil, in functie de experienta si de nivelul de cunostinte. Pentru detalii legate de salariu si program, sunati de luni pana vineri intre orele 08:00 - 17:00 la numarul de telefon .
-
Angajam personal vulcanizare cu sau fara experianta. Pentru informatii suplimentare contactati-ma la numarul de telefon :
-
Angajam personal vulcanizare cu sau fara experianta. Pentru informatii suplimentare contactati-ma la numarul de telefon: .
-
Angajez șofer profesionist B C E pentru curse tur retur România Franța Sau Spania și retur România informați la telefon
-
Firma transport angajaza sofer profesionist cat. C+E pe camion 40 to prelata pentru transport pe Romania.
-
Angajez contabilă la un birou de contabilitate. Programul de lucru este de la 08-16. Cunoașterea softului de contabilitate SAGA C constituie un avantaj. Așteptăm cv- ul tău pe adresa de mail :
-
SC AUTO DAN SRL ZALAU, angajeaza consilier vanzari auto - de preferat persoane care au vechime intr-o institutie bancara sau in vanzari. Oportunitate de cariera la unul dintre cele mai mari parcuri auto din judetul Salaj, cu o vechime de peste 18 ani. Cerinte: *Atitudine pozitiva; *Colaborare si lucru in echipa; * Responsabilitate; *Pasiune pentru domeniul auto; *Abilitati operare PC ; *Abilitati de comunicare ; *Optional detinere permis de conducere. Descrierea jobului Ce trebuie sa faci : *Consilier vanzari pentru segmentul de masini second hand; *Prospectarea de noi clienți, vânzări telefonice; *Cunoasterea listelor de pret, a configuratiilor autoturismelor; *Verificarea permanenta a stocului de autoturisme, gestionarea acestuia si adaptarea sa in functie de necesitatile de vanzari; *Intocmirea documentatiei de creditare si colaborarea cu partenerii nostri :TBI BANK, PORSCHE LEASING, MOGO IFN, BANCA TRANSILVANIA. *Consilierea clienților pentru a-și îndeplini nevoile și a alege masina potrivita Salar net 5000 RON, cu posibilitate de avansare. Postul va fi disponibil din data de 02 MAI 2024. Relatii la numarul de telefon sau trimiteti un CV pe whats app.
-
angajez inginer mecanic in sectorul confectii textile. localitatea Jibou, judetul Salaj Relatii la tel.
-
Dispecer pentru transport marfa international - Experienta relevanta in domeniu constituie avantaj, dar si entry-level dispus la initiere - Limba engleza la nivel conversational scris si vorbit - Alte limbi straine cunoscute, constituie un avantaj considerabil; - Abilitati PC office, e-mail, orientare catre tehnologie - Se poate lucra de la birou sau REMOTE Responsabilități - Pr luarea și gestionarea comenzilor de transport expediții; - Stabilirea traseelor optime de deplasare, monitorizarea și coordonarea curselor, transmiterea de informații clienților și colaboratorilor; - Întocmirea și verificarea documentației specifice activității de transport expediții; - Contact permanent cu soferii, organizarea si coordonarea activitatilor zilnice de transport Beneficii : - Pachet salarial de baza atractiv; - Bonus comision lunar trimestrial anual, inclusiv de performanță; - Mediu de lucru stabil, modern, flexibil; Pentru informații suplimentare folosiți nr de telefon din anunț.