Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Satu Mare doar cu poze Disponibil din: 2021-01-10 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Manager vanzari Piese Accesorii Auto, Autoutilitare, Utilaje Agricole, Industriale, Vanzare directa

    Postul este disponibil in urmatoarea zona: - Satu Mare Domeniu de activitate: Comert cu piese auto Descrierea si responsabilitatile postului: Vanzare piese auto Identifica si contracteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale Vizite clienti Prezinta si promoveaza produsele Urmareste realizarea targetului de vanzari Intocmeste rapoarte de vanzari Cerinte: Experienta in vanzari Studii medii superioare Cunostinte generale in domeniul auto Abilitati de comunicare verbala si scrisa, relationare si negociere Cunostinte operare PC, Pachetul Office Beneficii: Masina de serviciu dupa primele 3 luni, laptop, telefon Contract perioada nedeterminata Training tehnic si comercial specializat Standard de lucru modern Venituri financiare motivante + bonus in functie de performante Bonusuri pentru recomandari candidati Descrierea companiei: O afacere romanească, de familie, un vis devenit realitate care se concentrează pe dezvoltarea unui business în domeniul automotive. Deviza noastră este relații de calitate, afaceri de succes. Misiunea noastra este sa contribuim la dezvoltarea economică, socială și spirituală a României. Prin etică, profesionalism și rezultate, ne dorim să influențăm pozitiv mediul de afaceri din judetul nostru si nu numai. Viziunea noastra este să dezvoltam un business de succes care să se situeze în topul vanzarii de piese auto din judetul Satu Mare. Visul nostru este ca afacerea să fie continuată cu pasiune și succes peste generații de către membrii familiei. Echipa noastra este una ambițioasă și dinamică, cu multă energie și motivație. Ne place să comunicăm deschis, într-un climat de încredere și respect reciproc. Managerii acționează bazat pe un mare principiu biblic cel mai mare este slujitorul celui mai mic , însemnând că ei caută intenționat dezvoltarea persoanală și profesională a celor din subordine. Daca si tu te regasesti in aceasta descriere nu mai astepta si aplica acum !

  • 14

    Secretara asistent manager

    Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - cunostinte Office bune; - cunostinte in promovare on-line,retele sociale - organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - atitudine pozitiva, calma Beneficii: - programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 - salariu atractiv si motivant - beneficiezi de numeroase oportunitati de dezvoltare individuala si profesionala Vă rugăm să rețineți că doar candidații selectați pentru interviu vor fi contactați.

  • 3

    Reprezentant vânzări farmacii

    Candidatul ideal ; -bune abilitati de comunicare si negociere; -bune abilitati de planificare si organizare; -cunostinte de operare pc (Word,Excel,PowerPoint); -permis de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasare; -orientare catre rezultate,capacitatea de a asimila noi informatii; -capacitatea de a mentine bune relatii cu colaboratorii si clientii companiei. Descrierea jobului Responsabilitati: -promovarea si vanzarea produselor comercializate de companie; -promovarea imaginii companiei catre medici si alte cadre medicale din institutii publice sau private conform planului de marketing si vanzari stabilit; -realizarea obiectivelor individuale si ale companiei; -crearea unei bune relatii cu colaboratorii,mentinerea si dezvoltarea acesteia; -participarea la evenimente,congrese simpozioane; -participarea la traininguri specifice activitatii desfasurate; Beneficii: -posibilitatea dezvoltarii unei cariere de succes in cadrul unei companii in continua expansiune; -pachet salarial motivant format din parte fixa si multiple bonusuri; -posibilitati reale si rapide de promovare pe baza rezultatelor; -masina, telefon si laptop de serviciu.

  • 7

    Restaurant de top angajează AJUTOR BUCĂTAR

    Vino să te alături echipei noastre! Suntem în căutarea unui Ajutor Bucătar pasionat și dedicat! Dacă ești un pasionat al artei culinare și îți place să fii în mijlocul acțiunii în bucătărie, atunci aceasta este o oportunitate perfectă pentru tine! Cerințe: Experiență anterioară într-o bucătărie sau într-un mediu similar (experiența în restaurante este un avantaj). Abilitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și sub presiune. Capacitatea de a urma instrucțiuni și de a colabora cu colegii. Pasiune pentru prepararea mâncărurilor și pentru obținerea unor rezultate de calitate. Responsabilități: Asistarea bucătarului șef în pregătirea și gătirea mâncărurilor conform standardelor noastre. Asigurarea igienei și a curățeniei în bucătărie conform normelor de siguranță alimentară. Susținerea unei atmosfere de lucru pozitive și a unei echipe unite. Oferim: Oportunitatea de a te dezvolta și de a-ți îmbunătăți abilitățile într-un mediu dinamic. Un mediu de lucru prietenos și colaborativ. Posibilitatea de program de lucru de 8 ore. Oferim salariu competitiv și beneficii atractive. Dacă ești interesat să faci parte din echipa noastră, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o experiență culinară unică!

  • Munca la birou

    Suntem in cautarea unui persoane pentru munca la birou (se lucreaza intr-un singur schimb de luni pana vineri, 8 ore pe zi) Candidatul ideal: - Experienta in domeniu administrativ (constituie un avantaj) - Abilitati de planificare si organizare - Abilitati de negociere si comunicare - Competinte in domeniu administrativ, intocmire acte administrative - Operare PC (Word, Excel, ...) - Asigura activitatea de birou a societății; - Preia și gestionează apeluri telefonice, corespondenta pe mailuri; - Este necesara cunoasterea unei limbi straine : FRANCEZA ! Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si stimulant - Salarizare competitiva Locatia : loc. Decebal, jud. Satu Mare Asteptam CV-ul dumneavoastra pe adresa de e-mail sau pe WhatsApp dav20luc @ yahoo.com Relatii la telefon , L-V 8:30-16:30

  • 2

    Tazz By eMAG Angajam Livratori 28 Lei H

    Angajam curieri !! Venituri generoase peste medie si plata saptamanala! Beneficii: Activarea contului imediat Plata H 28 Lei Comision minim Contract de munca pe 2h 4h sau 8h Se poate lucrat atat full-time cat si part-time Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual Bonusuri in functie de performante Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra Instruire pentru folosirea aplicatiei Suport tehnic 24 7 Ce iti trebuie pentru a fi curier: Dorinta de a face bani Un mijloc de transport personal sau inchiriat (masina, scuter, bicicleta) Telefon cu sistem de operare Android iOS Personalitate dinamica Capacitatea de adaptare la munca in echipa De asemenea cautam parteneri locali cu SRL PFA Ii Aplica acum!! *Hai în echipa și ridica Ghiozdanul

  • 7

    Angajez șofer profesionist pentru intern și internațional tur-retur

    Caut șofer profesionist cu permis cat C,C+E, atestat profesional și card tahograf pentru curse de intern și internațional tur-retur predominant Polonia. Se lucrează pe camion Volvo Euro 6 cutie automata și numai la program cu pauzele săptămânale de 24-45 h acasă .

  • 3

    Angajam persoane in cadrul unui adapost de animale

    Angajam personal in cadrul unui adapost de caini. Cerinte: - seriozitate - punctualitate - permis cat.B Nu acceptam: - persoane ce consuma alcool.

  • 3

    Oferim oportunitate de carieră: Ospătar

    **Locație:** Restaurantul K10, Satu Mare **Descrierea Companiei:** Restaurantul K10 este o destinație gastronomică de top din Satu Mare, oferind o experiență culinară deosebită și servicii impecabile. Cu un meniu variat și o atmosferă elegantă, ne-am angajat să oferim clienților noștri o experiență memorabilă în fiecare vizită. **Cerințe:** - Experiență anterioară în domeniul ospitalității este un avantaj, - Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții - Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și sub presiune - Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților - Flexibilitate în programul de lucru, inclusiv disponibilitatea de a lucra în ture de seară și weekend-uri **Responsabilități:** - Primirea oaspeților și preluarea comenzilor cu promptitudine și precizie - Servirea mâncărurilor și băuturilor conform standardelor noastre de calitate și prezentare - Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți, oferind recomandări despre meniu și fiind atent la nevoile acestora - Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de servire și în sala de mese **Beneficii:** - Salariu competitiv - Oportunități de avansare în cadrul companiei - Mediu de lucru plăcut și echipă dinamică Dacă sunteți pasionat de domeniul ospitalității și sunteți în căutarea unei oportunități de a vă dezvolta cariera într-unul dintre cele mai renumite restaurante din Satu Mare, vă invităm să ne contactați la numărul de telefon Restaurantul K10 este un angajator care promovează diversitatea și oferă șanse egale pentru toți aplicanții calificați. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorii membri ai echipei noastre!

  • 1

    Restaurant de top angajează SPĂLĂTOR VASE

    Restaurant K10 angajează: - Spălător vase (femeie) Pentru mai multe informații sunați la nr.

  • Muncitori din Asia

    Oi aprovizionare cu forță de muncă calificată de minereu din Asia, dacă aveți nevoie de muncitori precum textile, agricultură, construcții, ospitalitate, baie medicală vă poate oferi.

  • 1

    Asistent vanzari-Satu Mare

    Poziția de asistent de vânzări (vânzător vânzătoare) este una dintre cele mai importante pozitii din compania noastră. Dacă decideți să deveniți un membru al echipei noastre, este necesar să fiți preocupat preocupată de domeniul modei, să vă placă să interacționați cu oamenii și să vă încânte modul unui magazin de a funcționa rapid. Cu noi sunteți în mișcare cât e ziua de lungă, lucrând cu haine care au călătorit distanțe impresionante, din diferite țări de pe glob, pentru a ajunge la noi în magazine. Veți inspira clienții nostri, ajutându-i în incursiunea de a descopri lumea brandurilor și ajutand-i să găsească cele mai interesante și unice articole. Candidatul Ideal Cerintele postului: - spirit de echipa si adaptabilitate - flexibilitate si perseverenta - responsabilitate si implicare - orientare catre clienti - seriozitate, corectitudine, punctualitate Descrierea jobului Responsabilitati: - Realizarea activitatii de vanzare - Raspunde de respectarea prevederilor si reglementarilor interne - Mentinerea si dezvoltarea unei relatii pozitive cu clientul - Consilierea clientilor si informarea acestora asupra produselor - Operatiuni pe casa de marcat - Pastrarea magazinului in perfecta stare de curatenie - Pregatirea magazinului pentru activitatea de vanzare Oferte(bonusuri,beneficii) - Salariu brut peste 4350 lei(compus din salariu de baza si bonusuri ) + bonuri de masa (30Lei zi lucrata) Descrierea companiei Textile House este prezenta pe piata hainelor second-hand incepand cu anul 1996. Compania si-a inceput activitatea in Slovacia si a ajuns sa fie prezenta si in Croatia, Slovenia, Serbia, Bosnia, Polonia, Cehia si din 2012 in Romania (unde momentan avem 25 de magazine in Timisoara, Lugoj, Resita, Drobeta, Oradea, Marghita, Arad, Sighet, Baia Sprie, Baia Mare, Satu Mare, Zalau, Tg. Mures, Sibiu, Medias, Alba Iulia. Din 2012, an de an, compania noastra este numarul 1 in Top Afaceri Romania pe domeniul nostru de activitate.

  • Angajam sofer pe tur-retul

    Sc Ecobiomed Transport Srl Satu Mare ANGAJEAZA SOFERI -Curse tur-retur România-Polonia,Lituania,Letonia -weekend-urile si pauza de 24-45 se face acasa -Angajare din prima zi de munc -Se circula la program -Salarizare atractiva Cerinte -Sofer profesionist C +E -Card Tahograf -Atestat sofer -Necesar experienta in transport international -Preferabil din Judetul Satu Mare -Mai multe detalii la telefon: ctavian

  • 2

    Cautam ambalator sortator haine manipulator marfa

    Dacă îți plac hainele și vrei să faci parte dintr-o echipă tânără și dinamică, atunci te așteptăm sa devii colegul nostru la depozitul din Dorolț: -         cu începere imediată -         salar atractiv și competitiv -         bonusuri de haine și premii -         asigurare decont transport -         program de lucru intr-un singur schimb -         contract pe o perioada nedeterminata Descrierea job-ului: -         manipularea, sortarea, ambalarea si depozitarea corespunzatoare a hainelor si a incaltamintelor   Cerinte: -         capacitate fizica buna, agilitate , rapiditate -         spirit bun de echipa -         fara calificare DETALII LA NR DE TELEFON :

  • 5

    Lucrător Comercial Satu Mare - Centru (f m)

    În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor. P

  • Heisterkamp angajeaza soferi profesionisti pe comunitate - Silvas

    Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.

  • 7

    Electrician Automatist

    Responsabilități: -Diagnosticarea și repunerea în funcțiune a sistemelor și echipamentelor; -Identificarea și localizarea defecțiunii, testarea și calibrarea elementelor buclei de reglare automată la utilajele din producție; -Asigurarea întreținerii și calibrării sistemelor și echipamentelor electronice; -Monitorizarea funcționării echipamentelor pentru controlul din timpul procesului și pentru acțiuni preventive; -Intervenția la nivel de PLC la utilajele din fabrică pentru îmbunătățirea proceselor; -Asigurarea asistenței pentru echipa de mentenanță în căutarea defectelor prin intermediul PLC-ului; -Identificarea oportunităților de îmbunătățire. Cerințe: -Calificare electrician/automatist; -Cunoștințe de interpretare a schemelor electrice; -Limbaje de programe pentru PLC-uri Siemens, Telemecanique/Schneider și Allen Bradley; -Capacitatea de a vizualiza cinematica unui utilaj sau dispozitiv; -Disponibilitate pentru program în 3 schimburi. Prezintă avantaj: -Atestat ANRE; -Cunoștințe desen tehnic. Beneficii: -Acces la programul de școlarizare; -Salariu motivant; -O masă caldă/zi + Tichete de masă; -Transport gratuit sau decontarea integrală a abonamentului pentru persoanele din zonă rurală; -Premii anuale; -Posibilitatea de promovare. CV-urile sunt așteptate la adresa de mail: Sau la sediul companiei: Parc Industrial nr. 11 Telefon:

Salvează căutarea