Anunțuri
Curierat si livrari Companii Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Salut! Îți dorești un loc de munca stabil sau pur și simplu sa îți suplimentezi venitul actual? Noi îți oferim soluția: LIVRATOR Bringo la domiciliul clientului. Jobul presupune efectuarea cumpărăturilor de orice fel din magazinele Carrefour (70%), PENNY, CORA, AUCHAN, Farmaciile Sensiblu, HelpNet, DR. MAX, DM, Noriel, Animax, Decathlon, Kitchen Shop, English Home, Sabon, Leonidas, Douglas Parfumerie etc., iar in medie se efectuează in jur de 8-12 comenzi zilnic.Experiența nu este necesară, deoarece noi îți oferim training gratuit și suport ori de câte ori ai nevoie.De asemenea îți oferim: -24-26 lei pe cursa garantat, iar tips-ul rămâne la tine -plata săptămânală -bani de rulaj + POS + card -programul ii stabilesti tu, in funcție de nevoile personale -poți alege zona in care vrei sa lucrezi. -in funcție de performanța, te poți califica pentru bonusurile oferite de către firma noastră. Dacă ai mașina personală și un telefon cu sistem de operare ANDROID, nu mai sta pe gânduri, vino in echipa noastră! Așteptăm sa ne contactați la numărul de telefon: . Ne dorim sa faci parte din echipa noastră !
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Echipa STATUS QUO caută livratori cu program flexibil și venit dinamic în mai multe orașe din România! Ești în căutarea unei oportunități de lucru flexibilă și plină de dinamism? Dacă îți place să fii pe drumuri și să câștigi în funcție de eforturile tale, atunci te așteptăm în echipa noastră de livratori entuziaști. Suntem prezenți în orașe precum Timișoara, Cluj, București, Iași, Constanța, Bacău, Suceava, Galați, Craiova, Sibiu, Focșani, Buzău, Brașov, Rm. Vâlcea, Baia Mare, Botoșani, Drobeta TS, Arad, Zalău, Mediaș, Piatra Neamț, Pașcani, Tecuci, Roman și Oradea. Cerințe: Posedarea unui Vehicul: Indiferent dacă ai mașină, bicicletă sau scuter, te poți alătura echipei noastre. Dorința de Lucru: Ești dedicat și motivat să oferi servicii excelente clienților noștri. Atitudine Pozitivă: Comunici bine, ești orientat către clienți și poți gestiona situațiile cu calm și profesionalism. Descrierea jobului Responsabilități: Efectuarea livrărilor în timp util și în siguranță către clienți. Păstrarea calității produselor livrate și asigurarea satisfacției clienților. Utilizarea eficientă a aplicației platformei pentru a gestiona comenzile și traseele. Dacă ești gata să începi sau să îți continui cariera în domeniul livrărilor, noi suntem aici să te susținem. Aplică acum pentru a face parte din echipa noastră! Trimite-ne CV-ul tău la adresa de email și specifică orașul în care dorești să activezi în subiectul mesajului. Beneficii: Program Flexibil: Tu decizi când vrei să lucrezi. Poți alege să livrezi în timpul liber sau să îți construiești propriul program. Venit Dinamic: Cu noi, câștigurile tale cresc odată cu volumul de livrări pe care le faci. Cu cât livrezi mai mult, cu atât câștigi mai mult. Alegerea Platformei: Lucrăm cu cele mai populare platforme de livrare: Tazz, Glovo și Bolt Food. Alegi platforma care se potrivește cel mai bine orașului tău și preferințelor tale. Opțiuni de Colaborare: Puteți colabora ca SRL PFA sau puteți opta pentru un Contract de Muncă, în funcție de preferințele dvs. Alătură-te nouă și fii parte din experiența de livrare excelentă, contribuind la satisfacția clienților noștri în fiecare colț de oraș în care operăm!
-
Candidatul ideal: (OBLIGATORIU) : Deții permis de conducere categoria B; Cazier judiciar și rutier fără antecedente penale; Cunoștințe operare PC; Ești responsabil și îți dorești stabilitate; Ești harnic și motivat, dispus la efort (situații excepționale); Abilități de comunicare, bună organizare; Caracter integru, corectitudine; Responsabilități: Livrarea produselor cu respectarea planificării orare stabilite, între punctele de lucru ale companiei (în interiorul orașului Brașov) conform solicitărilor; Pregătire și verificare marfă; Vei răspunde de integritatea mărfurilor transportate ( rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii); Vei avea activități de depozit (curățenie, gestionare zonă alocată); Verificare facturi, avize; întocmire procese verbale; Beneficii: Pachet salarial atractiv Abonament rețea de sănătate privată Discount pentru tine și familia ta la achiziționarea produselor din portofoliul OPTIMAC Prime de sarbatori Liber de ziua ta de naștere (zi plătită) Bonus recomandare colegi noi Contract de muncă perioadă nedeterminată Mașină serviciu Program de lucru: 8h zi ( 9:00 17:00) Descrierea companiei OPTIMAC este o firmă de optică medicală cu capital 100% românesc, înființată în anul 2011 în Brasov, care oferă servicii și produse de profil: rame de vedere, lentile de ochelari, ochelari de soare, lentile de contact și accesorii. În primii 10 ani de activitate am produs și livrat peste 120.000 de ochelari de vedere, am deschis 8 puncte de lucru și suntem firma de optică medicală numarul 1 in Brașov, conform Topului Național Al Firmelor, emis de Camera de Comerț și Industrie Brașov, edițiile XXIV și XXV. În prezent avem 8 magazine deschise în Brașov, unul în București și suntem într-o continuă expansiune. Daca îți doresti să performezi alături de o echipă tânară și recunoscută pentru profesionalism, te așteptăm alături de noi să creștem frumos împreună.
-
Angajam postas/curier, in Judetul Ilfov Chiajna Constituie avantaj daca locuiti in localitate si detineti auto+permis B,dar nu este o conditie obligatorie. Nu este necesara experienta. Oferim contract de munca,salariul fix decont transport STB,METROREX sau carburant daca utilizati auto personal,bonuri de masa. Activitaea este de distributie plicuri la cutiile postale. Pentru detalii suplimentare ne puteti contacta la numarul de telefon sau programare interviu. Acceptam si persoane care doresc sa lucreze part-time.
-
Casa Rustica Zarnesti angajeaza livrator. Pentru detalii privind programul de lucru si salariu sunati la
-
Cerinte: - studii medii ( in domeniul tehnic reprezinta un avantaj); - permis de conducere categoria B; - spirit tehnic, capacitate de asimilare rapida, rezistenta la efort fizic; - disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri. Responsabilitati: - realizarea de operatiuni de intretinere, reparatii si igienizare a dozatoarelor; - instalarea purificatoarelor de apa in locatiile clientilor; - oferirea de consiliere tehnica clientilor pentru produsele achizitionate. Oferim: - salariu fix si bonusuri atractive; - tichete de masa; -mediu de lucru placut si dinamic;
-
Cautam persoane dinamice cu permis categ. B experienta in domeniul curierat livrari la domiciliu in domeniul Horeca, este un mare avantaj! Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Locatia noastra se afla in Dumbravita si livram DOAR PIZZA! Toate autoturismele noastre au aer conditionat!
-
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Firma partenera angajam curieri Bringo cu contract de munca sau contract de colaborare. Program flexibil - iti alegi singur orele in care vrei sa lucrezi. Plata saptamanala cash/card. Training inainte de inceperea activitatii. Pentru detalii sunati la
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!
-
Dacă conduci o firmă de tip SRL și operezi o mașină cu o capacitate de 3,5 tone, suntem interesați să vorbim cu tine! Ne străduim să extindem echipa noastră de livrare și căutăm parteneri cu vehicule potrivite pentru a gestiona expedieri în domeniul serviciilor de transport marfa voluminous agabaritic. Cerințe pentru Parteneriat: Firmă de tip SRL Se preferă mașinile de tip cub cu o capacitate de 3,5 tone (dimensiuni: 4,20m lungime, 2,20m lățime, 2,20m înălțime). Echipaj format din două persoane (sofer + manipulant) Abilitatea de a gestiona livrări pentru colete ce depășesc 30 kg (electrocasnice, articole de bricolaj, mobilier, etc.) Oferim: Contract pe termen lung Colaborare stabilă și constantă Oportunitatea de a lucra cu un partener de încredere în industria transporturilor Plată competitivă și condiții avantajoase Dacă firma ta îndeplinește aceste cerințe și ești interesat să devii un partener de încredere pentru serviciile noastre de livrare, te rugăm să ne contactezi la adresa de email sau la numărul de telefon atasat mesajului. Suntem bucuroși să discutăm mai multe detalii și să programăm o întâlnire pentru a discuta despre posibila noastră colaborare viitoare. Mulțumim pentru interesul tău și anticipăm cu nerăbdare să avem o colaborare buna!
-
Vrei sa faci parte din cel mai avantajos serviciu de livrari din Cluj? Aplica la acest anunt, te sunam si ne intalnim sa povestim si sa iti aratam cum merg lucrurile. Cum functioneaza? Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare De unde se livreaza? Peste 80% din comenzile Bringo vin din Hypermarketul Carrefour din Vivo. Restul comenzilor vin de la ceilalti parteneri precum Peny, Cora, Decathlon, DM, Dr. Max, Sensiblu etc. Cine plateste produsele? La angajare vei primi un card de firma cu care vei achita cumparaturile catre toti partenerii Bringo. Se livreaza cu masina personala sau cu masina firmei? Livrarile se fac cu masina personala si noi va decontam 10% combustibil, mentenanta, reparatii, piese etc. Ce ai nevoie pentru angajare? Procesul de angajare este unul destul de simplu. Ne intalnim sa iti aratam cum functioneaza aplicatia si cum merg lucrurile in magazin si la livrare, dupa care iti vom raspunde tuturor intrebarilor pe care le ai. Daca iti place si esti pregatit de lucru semnam contractul de munca (sau contractul de colaborare daca ai PFA sau SRL) si esti gata de lucru! Se lucreaza cu masina personala, decontare service, piese si combustibil 10% Te asteptam in echipa!
-
Societate de distributie marfuri paletizate angajeaza sofer: Cerinte: -Permis auto cat. C respectiv CE -Experienta anterioara ca sofer distributie
-
SC HALAL YOL SRL Cautam CURIERI dedicați și entuziaști pentru a se alătura echipei noastre din Cluj Napoca. Dacă îți place să fii pe șosea, să interacționezi cu oamenii și să fii parte dintr-o companie inovatoare, aceasta este șansa ta! Responsabilități: Efectuarea livrărilor în timp util, respectând cerințele de calitate și siguranță ale companiei Asigurarea unei interacțiuni plăcute cu clienții și o atitudine profesională Utilizarea eficientă a aplicației noastre pentru a prelua comenzile și a naviga rapid la destinație Respectarea regulilor de circulație și a legislației rutiere în vigoare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Permis de conducere valabil și experiență în conducere Bicicletă, motocicletă sau mașină proprie, în funcție de preferință Cunoștințe de bază în utilizarea smartphone-ului și a aplicațiilor mobile Abilități de comunicare și relaționare excelente Orientare către satisfacerea clienților și atenție la detalii Capacitatea de a lucra independent și de a respecta termenele limită Beneficii: Remunerare competitivă, plătită săptămânal Bonusuri atractive pentru performanțe de top, acordate săptămânal Flexibilitate în programul de lucru Posibilitatea de a câștiga bani suplimentari în funcție de volumul de livrări Susținere și training în procesul de integrare în echipa noastră Oportunitatea de a face parte dintr-o companie de top în industria livrărilor Experiență valoroasă în domeniul serviciilor și în dezvoltarea abilităților de comunicare
-
SC UPTOWN TRANSPORT SRL angajeaza 8 persoane pentru postul de Curier (cod COR 962101). Curierul se ocupa cu transportarea si distribuirea coletelor, documentelor, mesajelor si altor articole in cadrul institutiilor, intre institutii, la adrese particulare sau in alte locuri Locatie: Bucuresti, Sector 3 Se ofera contract de munca. Salariul brut 3500 RON Program: 5 zile saptamana, 8 ore zi, 40 ore saptamana Concediu de odiha: 21 zile an. Se ofera cazare, in caz de nevoie. Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de mail: uptowntransport85 @ gmail.com Oferim si dorim seriozitate
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon:
-
Societatea DOX RENT A CAR SRL cu sediul in Popesti Leordeni, str Splaiul Unirii, nr. 9, bl. 8, sc. b, et. 9, ap. 127, jud. Ilfov recruteaza pe urmatoarele pozitii: - sofer de autoturisme si camionete, cod COR 832201, nr. posturi: 3 Depunere CV la sediul societatii sau e-mail
-
Specificatii: Agent Curier Pedestru livrare corespondenta (Plicuri) Numele companiei DSC Expres SRL. Tip jobfull time Descriere:Cautam persoana responsabila, serioasa, dispusa la efort fizic pentru livrare corespondenta firma de curierat. - Specificatii Numele companieiDSC Expres Logistic srl Tip jobfull time Descriere: Salut, Ne mărim echipa de curieri pedestri pentru zona sector 6,Bucuresti. Te așteptăm să te alături #DSC #DragonStarCurier! Da, ești acceptat și fără experiență ai parte de training și pregătire. Asigurăm contract de muncă și abonament transport public. Cerințe: - seriozitate - cazier juridic curat Beneficii se vor negocia in urma interviului. Poți solicita detalii zilnic la în intervalul orar 9:00 - 17:00 la numarul de telefon
-
Companie: Like Transport GmbH Salariu : -BRUT: 2765 euro +8 euro diurna zi -NET: 2050 euro - 2350 euro - 25 de zile de concediu pe an. Descriere: - Dispozitiv mobil( GPS,scanner ). -Coletele sunt sortate înainte de încărcarea vehiculului. - Calcul eficient al traseului de catre parteneri. - Cazare (contra cost) apartamente,pensiuni.( cazarea se plateste la salarizare ). -Se poate oferi transport la plecarea din Romania. -Se semneaza contract direct cu angajatorul german ( semnarea contractului se face in doua exemplare , unul ramane la firma unul la dvs. ) -Se semneaza contract dupa zilele de training( cu posibilitatea de a vedea modul de lucru , dupa care puteti semna cu data de incepere, prima zi de training ) -Se fac 4 zile de training ( 2 zile ore online , 2 zile pe traseu, in dreapta, pentru a invata modul de lucru ) -Nu este nevoie de experienta. -Asigurare de sanatate (AOK), card de sanatate. -Plata sigura si punctuala ( o data pe luna ). -Plata corecta ( se ofera fluturas de salariu la fiecare salarizare). -Acte necesare: permis de conducere Cat. B , carte de identitate. -Salariul difera in functie de clasa de impozitare. -Se ofera bonusuri de performanta ( salariul poate creste ). -Oportunitati bune de avansare : de la sofer la dispecerat ,conducerea biroului,manager de statie,etc. -Vorbirea limbii germane nu este necesara. -Transportul la locul de munca este asigurat. Sarcini: - Incarcare vehicul si livrare colete catre clienti. -Respectarea tuturor reglementarilor de siguranta la incarcare , livrare dar si pe drum. -Echipa diversa si multilingvistica ( romana , engleza , germana , araba , croata , albaneza , turca , poloneza) Daca doriti sa faceti parte din echipa noastra, lasati un mesaj si va vom contacta noi cat de repede posibil! https: www.liketransport.de Va asteptam cu mare drag in echipa Like Transport GmbH!
-
De ce sa ne alegi pe noi? Comision mic. Bonusuri avantajoase. Lucrezi cat vrei si cum vrei. Salariu saptamanal. Vei face parte din una dintre cele mai serioase firme de curierat din Romania, ne putem mandri prin profesionalism, salarii neintarziate si faptul ca suntem top 1 in Romania. Penrtru orice informatii contactati-ne la numarul de telefon: