Anunțuri
Locuri de munca Timis Persoane Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Zone Cafe din zona Soarelui angajeaza Bucatar Ajutor de Bucatar. Salariul in baza experientei.
-
Promovat
Front Desk În lista de atribuții ale postului de recepționeră intra atât sarcinile de coordonare specifice acestei poziții, cât și sarcinile legate de fluxul de clienți pentru personalul salonului. Candidatul ideal pentru acest post trebuie să fie dispus să învețe permanent, să aibă abilități de comunicare și relaționare cu oamenii, de organizare și prioritizare a task-urilor. Responsabilități: 1. Programarea telefonică și recepția clienților pacienților 2. Prezentarea serviciilor spa către clienți 3. Activități zilnice administrative de gestiune baze de date clienți, gestiune program organizațional al personalului din subordine, facturare, încasări 4. Urmăreste atragerea permanenta de noi clienți 5. Stabilește și dezvolta o relație profesionala cu clienții organizatiei 6. Asigura optimizarea și bunul mers al activității, coordonează echipa de terapeuti 7. Pregătirea rapoartelor către managerul general 8. Alte activități conforme cu fișa postului Beneficii: 1. Salariu atractiv 2. Mediu de lucru plăcut, într-un spațiu ultramodern și relaxant 3. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Așteptăm CV-urile celor care își doresc de la job-ul lor următoarele: 1. Să lucreze într-un mediu pozitiv, alături de o echipa de profesioniști în care să se dezvolte atât personal, cât și profesional 2. Să avanseze pe baza meritelor sale într-o companie în continuă dezvoltare 3. Să promoveze și să acumuleze permanent cunoștințe din domeniile de sănătate, estetică și beauty. Descrierea companiei: Oriental Spa a fost creat în 2007 la Iulius Mall cu un concept unic în Timișoara, îndreptat spre excelentă în relaxare, ambient cald și intim, plin de energie pozitiva, servicii la superlativ și personal bine instruit.
-
Promovat
Cerinte : Permis de conducere categoriile C+E ; Atestat profesional pentru transport marfa + card tahograf; Atestatul pentru macara reprezinta un avantaj. Descrierea jobului: Distributie materiale de constructii pe raza judetelor Timis , Arad si Caras-Severin; Transporta marfa in baza documentelor de insotire. Beneficii : Mediu de lucru profesionist , stabilitate; Pachet salarial atractiv ; Salariul in functie de categoria de masina si realizari : * 6.5 t salariu incepand de la 4000 net+tichete de masa * 7.5 t-20t salariu incepand de la 4500 net+tichete de masa * 40 t salariu incepand de la 5500 net+tichete de masa * 40 t + atestat macaragiu salariu incepand de la 6000 net+tichete de masa Descrierea companiei : Arabesque este o companie romaneasca de succes, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje, care activeaza in zona de industrie, inoveaza in permanenta si dezvolta serviciile oferite clientilor sai, constructorii: livrarea pe santier in cel mai scurt timp posibil in orice punct geografic, consilierea tehnica de specialitate, prelucrarea si fasonarea carcaselor pentru fundatii, mixarea tencuielilor, debitarea panourilor de lemn, seminarii, tehnologii si produse noi si nu in ultimul rand stocuri foarte mari si preturi competitive. Arabesque a format o echipa puternica de vanzari, agenti care se deplaseaza la santierele clientilor sau consilierii din cadrul magazinelor sau showroom-urilor si care este in mod constant pregatita din punct de vedere tehnic si la curent cu cele mai moderne strategii de vanzare. Astfel specialistii Arabesque sunt gata sa ofere consultanta tehnica pentru toate tipurile de proiecte pe care clientii le au in derulare. Oferta Arabesque contine peste 30,000 articole pentru constructii, materiale pentru toate tipurile de investitii, de la simple renovari sau modernizari pana la constructii rezidentiale, de birouri ori industriale. Astfel, Arabesque pune la dispozitia constructorilor materiale de constructii (blocuri pentru zidarie, produse metalurgice, betoniere etc.), sisteme pentru acoperisuri (hidroizolatii, tigla ceramica, de beton si metalica, sindrila bituminoasa, placi ondulate, policarbonat etc.), produse pentru amenajari interioare (vopsele, gleturi, adezivi, chituri, sisteme de gips carton, termoizolatii, tavane casetate, parchet, gresie, faianta, lambriuri, usi etc.), instalatii sanitare si termice, obiecte sanitare, echipamente electrice, corpuri de iluminat si materii prime pentru mobilier (pal, feronerie, blaturi de masa si bucatarie, lemn stratificat etc.). Compania detine un portofoliu de peste 15.000 de clienti din mai multe ramuri de activitate. Furnizorii ARABESQUE sunt companii romanesti de marca, dar si parteneri internationali de prestigiu din Germania, Franta, Italia, Marea Britanie, Olanda, Austria, Spania, Suedia, Cehia, Polonia, Slovacia, Elvetia, etc. Compania Arabesque, cel mai mare distribuitor de materiale de constructii si finisaje din Romania, se afla pe piata din 1994, are o prezenta regionala in Moldova, Ucraina, Bulgaria, detine 34 de centre comerciale, dintre care 19 in Romania. Echipa din Romania numara peste 2700 de oameni iar forta logistica este asigurata de cele peste 1000 de camioane specializate. Pentru mai multe detalii accesati arabesque.ro. "Arabesque SRL va prelucra datele dvs. cu caracter personal furnizate in timpul procedurii de selectie in conformitate cu GDPR. Pentru mai multe detalii legate de drepturile dvs si de modul in care le puteti exercita, accesati www.mathaus.ro termeni_conditii. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale."
-
Promovat
SUBWAY Timisoara locatia: Complex Studentesc Angajeaza : ---preparatori/vanzatori sandwichuri -"Sandwich Artist". NU este obligatorie experienta in domeniu,dar poate constitui un avantaj(Horeca,Profi,Auchan ,etc) ---full time sau part -time pt ore de seara. Oferim:Salariu/venituri si beneficii atractive,posibilitati de avansare si asiguram instructaj si calificare cu diploma absolvire cursuri SUBWAY UNIVERSITY(-Sandwich Artistry,Beautifull restaurants,etc.) Cautam persoane motivate pentru a se alatura super-echipei noastre si dornice de a lucra int-un mediu organizat si placut. Hai in echipa noastra !
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Dragă solicitant, dragă solicitantă, Noi, CW Solving GmbH, un renumit furnizor de personal de servicii cu sediul în Krauthausen, căutăm un specialist în asistență medicală din Romania care este interesat să lucreze în Germania. Scopul nostru este să gasim muncitori calificați potriviti pentru companiile noastre cliente, pentru a avea succes împreună. Sarcinile tale: - Desfasurarea activitatilor de asistenta medicala tinand cont de nevoile individuale ale pacientilor - Documentarea masurilor de asistenta medicala, - Colaborare strânsă cu echipa multidisciplinară - Implementarea standardelor de calitate în îngrijire - Sprijinirea pacienților pentru a face față vieții de zi cu zi Profilul tau: - Formare finalizată ca asistent medical specialist - Experienta profesionala in asistenta medicala, ideal in diferite domenii - Cunostinte de limba germana la nivel B2 sau superior - Empatie, lucru în echipă și seriozitate - dorinta continua de pregatire si educatie. Noi oferim: - Remunerație atractivă și beneficii suplimentare - Sprijin în recunoașterea calificărilor - Oportunități individuale de formare profesionala continuă - Un mediu de lucru prietenos și colegial Dacă sunteți interesat de un loc de muncă variat în institutia germană de asistență medicală și îndepliniți cerințele menționate, așteptăm cu nerăbdare să primim cererea dumneavoastră. Vă rugăm să ne trimiteți CV-ul dvs., o scrisoare de intenție și certificatele relevante la adresa de mai jos. CW Solving GmbH La Marktrasen 8 99819 Krauthausen Dacă aveți întrebări suplimentare, nu ezitati sa ne contactati. Vă așteptăm cu drag în echipa noastră! Cu stima, Daniel Kunstmann Dispecer de personal CW Solving GmbH
-
Angajam pentru ITALIA Tamplari NAVALI cu EXPERIENTA Jobul este pe perioada lunga pentru informatii nu ezitati sa ma contactati tel. Trimiteti CV la mail:
-
Caut coleg de muncă în izolați exterioare ,cazare asigurată,salariu 2000-2200 euro,angajator Francez
-
Angajez personal pentru laborator de patiserie -cofetarie , program de lucru de Luni-Vineri, orar de la 7-15,30. Conditii de lucru foarte bune , oferim si pretindem seriozitate maxima. Pentru informati sunati la nr intre orele 9-17 sau trimite-ti CV-ul pe whatsApp
-
Angajam casier lucrator în comerț pentru magazinul profi eternitatii timisoara. Adresă: Strada Eternităţii nr. 8, Timișoara 300446 Se angajeaza personal cu sau fără experiență Se angajează full time 8 ore în Două schimburi Schimbul unu de la 06:30 la ora 15:00, schimbul doi de la 15:00 la ora 23:30 Pentru mai multe informații apelați la numărul de telefon
-
Ofer Servicii de Creare Website și Marketing în Schimbul Unei Mașini** Salut! Sunt un specialist în marketing digital și web design, și ofer expertiza mea profesională în schimbul unei mașini. Dacă ai o mașină pe care nu o folosești constant, acesta poate fi un schimb valoros pentru amândoi. **Serviciile mele includ:** - **Crearea de Website-uri:** Design personalizat, adaptabil pentru toate dispozitivele, cu o interfață prietenoasă și optimizare SEO. - **Marketing și Grafică Web:** Creare materiale grafice web, campanii de marketing digital, și strategii personalizate pentru a-ți crește vizibilitatea online. **Ce Caut:** - Acces la o mașină în stare bună de funcționare, pentru nevoi de deplasare. Această colaborare poate fi o soluție excelentă pentru tine dacă ai nevoie de servicii profesionale de web și marketing, dar nu vrei să investești imediat în acestea. În schimb, îmi oferi posibilitatea de a utiliza mașina ta când am nevoie sau de a îmi oferi mie o mașină de care nu mai ai nevoie. Dacă ești interesat ă te rog să mă contactezi pentru a discuta detaliile colaborării.
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon :
-
Canditatul ideal: Absolvent studii medii/superioare Experienta in domeniul contabil constituie avantaj Asimileaza cu usurinta cunostinte si proceduri noi Meticulozitate, acuratete si atentie la detalii Abilitati bune de comunicare Orientare spre rezultat Multitasking, capacitate de lucru atat individual cat si in echipa, adaptabilitate, flexibilitate Rezistenta la stres Capacitati bune de organizare si prioritizarea sarcinilor Implicare si spirit de initiativa Personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta Abilitati de utilizare calculator: Excel nivel mediu - OBLIGATORIU, bune abilitati MS Office si rapiditate in folosirea calculatorului Punctualitate Cunostinte utilizare Winmentor, intocmirea AWB-urilor si utilizarea platformelor de curierat reprezinta avantaj Responsabilitati : Efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu legislatia in vigoare Inregistrarea corecta a datelor de contabilitate primara si gestiune contabila: facturi de intrare marfa/servicii, facturi de cheltuieli, extrase bancare, etc Emite facturi si chitante Raspunde de corectitudinea inregistrarilor in contabilitatea primara si de prelucrarea documentelor contabile Arhiveaza documentele contabile Gestioneaza contractele de vanzare , respectiv intocmirea, primirea, arhivarea si evidenta lor Monitorizeaza clienti si sesizeaza conducerea asupra oricarui risc de neincasare Intocmeste si trimite rapoarte catre managerul societatii. Gestioneaza procesul de primire/arhivare/predare a bilelelor la ordin. Colaboreaza cu departamentul de achizitii in vederea livrarii coletelor catre client. Benecifii : Mediul de lucru placut, dinamic si interactiv Echipa tanara si dornica de afirmare Posibilitate de invatare si dezvoltare in cadrul companiei Stabilitate Pachet salarial atractiv Training Descrierea companiei : Suntem o companie cu capital integral romanesc, care are ca obiect de activitate distributia de echipamente de protectie, produse de birotica, papetarie, echipamente si solutii IT, consumabile, produse de curatenie,etc. Compania si-a realizat pana in prezent obiectivele si isi bazeaza activitatea viitoare pe o echipa de oameni competenti, dinamici si dedicati, orientati cu prioritate catre deservirea intereselor clientilor, prin dezvoltarea parteneriatelor de succes. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, trimite-ne CV-ul tau la adresa de email : mihaela.badistru@great-protection si te vom contacta sau suna-ne la nr de telefon
-
Angajam cusatoare in masina liniara sau in masina de surfilat, pe perioada determinata sau nedeterminata in functie de preferinte. Oferim salariu intre 2300-3000 net in functie de disponibilitate.
-
Societate angajeaza in conditii legale drujbist la taiere arbori si defrisare terenuri forestiere in judetul TIMIS Salariu negociabil , in functie de calificare si realizari . Se asigura cazare , unelte si utilaje , echipament de protectie si lucru . Relatii la tel
-
Firma de paza angajează agenti de securitate pentru Politehnica Timișoara. program de lucru 12 , 24, 12 48. Mai multe detalii la Biblioteca Politehnii din strada Vasile Pârvan, dimineata la ora 9_10, în urma unui interviu
-
Disponibil online
Lucru de acasa Remote job Conversatii platite Conversatii 1-1
Compania noastră, Chattingo, caută operatori chat online pentru a se alătura echipei noastre. Veți lucra de acasă, comunicând în conversații 1-1 exclusiv cu clienți bărbați folosind chat-ul online. Beneficii: Plată săptămânală de 950 de lei pentru un program de 8-10 ore pe săptămână (luni - vineri) sansa de marire in 2 saptamani. Posibilitatea de a lucra și în weekend, cu plata între 150-180 lei pe zi suplimentară Bonusuri săptămânale în funcție de implicare Cerințe: Vârsta minimă de 18 ani Abilități bune de comunicare și scriere Fiabilitate și punctualitate Job-ul este disponibil exclusiv pentru femei Vă mulțumim pentru interesul acordat!
-
Inginer geodez, persoana fizica autorizata de ANCPI, ofera urmatoarele servicii: Consultanta de specialitate in domeniile: Topografie,Cadastru. -Inscriere in cartea funciara a terenurilor - Actualizari de informatii cadastrale -Inscriere constructii, -Modificari de suprafața -Apartamentari -Dezmembrari Alipiri de terenuri -Planuri de situatie pentru arhitecti proiectanti - Ridicari topografice - Trasari limite proprietate - Trasari axe constructii -Obtinere avize precum OSPA, MADR( DAJ Timis), AACR TELEFON : Persoana de contact : Trantie Antonie
-
Inchiriez posturi de lucru la coafura sau frizerie ,masaj ,salon situat in zona centrala,Piața Unirii.Tel.
-
Inchiriez post coafor, zona Sagului. Salonul este nou, complet mobilat si dotat cu clientela formata. Ne-am mutat in propriul spatiu si ne dorim colegi cu experienta, seriozitate si profesionalism. Pentru mai multe informatii ne puteti suna la nr.
-
Salon de infrumusetare, cautam colegi pentru posturile de coafor si frizerie Ne dorim colegi cu experienta! Salonul este nou, dotat si utilat!! Zona este Sagului, suntem pe piata de peste 15 ani, locatia este noua, colectivul este deosebit, ne lipsesc artistii in arta parului Daca esti interesat iti stau la dispozitie pentru mai multe detalii la nr de
-
Societate belgiana cauta un șofer profesionist cu experiență pe automacara. Doar soferi cu experienta pe automacara. Salariul 3000 net
-
Salon de infrumusețare Golo Look,inchiriază: - post de lucru coafură frizerie - camera pentru cosmetica Locația salonului se afla în Timișoara pe Calea Circumvalatiunii, foarte aproape de Iulius Mall. Mai multe detalii se ofera telefonic.
-
angajez cioban serios pentru a lucra la oi ofer salariu bun și condiții bune de lucru mai multe detalii la telefon
-
caut cioban la oi ofer salariu bun și condiții bune de lucru nu trebuie neapărat să mulgă mai multe detali la telefon