Anunțuri
Locuri de munca Timis Companii Experienta: Fara experienta-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Clarismart Consulting cauta pentru unul dintre partenerii sai, persoane pentru postul de Agent suport clienti, cunoscatori de limba germana, franceza, spaniola, cehaa si olandeza- nivel avansat. Cerinte: - cunostinte foarte bune de limba engleza si germana sau engleza si fraceza sau spaniola si engleza sau italiana si engleza - abilitati de comunicare, de ascultare - capacitatea de a oferi suport clientilor conform solicitarilor - spirit de echipa si initiativa Responsabilitati: -raspunde la apelurile clientilor -rezolva solicitarile clientilor atat la telefon, cat si pe e-mail -ofera asistenta in acord cu conditiile si procedura companiei -ofera supot tehnic -cauta informatiile necesare in functie de fiecare situatie, folosind resursele puse la dispozitie de companie. Beneficii: - salariu fix - tichete de masa - sporuri - asigurare medicala Persoanele interesate sunt rugate sa trimita CV- ul atasat sau sa apeleze nr. de telefon . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
-
Angajam muncitori in amenajarea si intretinerea de spatii verzi . Timișoara - Dumbrăvița- Timis
-
Angajam agenți de securitate la obiectivul FedEx din Ghiroda, strada Hella, Nr.5. Salariu atractiv, bani de transport. Se lucrează în ture de lucru 12 24 și 12 48.
-
Angajam femei pentru curatenie in localitatea SAG ( judetul Timis ) LUNI - VINERI , 4 ORE , interval orar 8:00 - 12:00 NU NECESITA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) Se cere seriozitate . Se ofera pachet salarial atractiv -stabilitate -salar la timp -cresteri salariale periodice ( anual salariul creste ) Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis
-
ANGAJAM: AGENTI CURATENIE FEMEI IN LOCAITATEA SAG - Judetul Timis Norma partiala - 4 ore Program LUNI - vineri Interval orar : 8:00 - 12:00 CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei ) Tag: femei pentru curatenie timisoara femei pentru curatenie sag judetul timis doamne pentru curatenie timisoara doamne pentru curatenie sag judetul timis
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.
-
Care îți vor fi atribuțiile: - Stabilești telefonic programările clienților; - Preiei trotinetele și completezi fișa de service pentru acestea; - Repari problemele mecanice ale trotinetelor; - Te ocupi de mentenanța trotinetelor electrice; - Pregătești coletele pentru curier. Ce îți oferim: - Un salariu care va ține pasul aptitudinilor tale; - Comision din lucrări; - Bonusuri de performanță; - Bonusuri de sărbători; - Ore suplimentare plătite dublu; - Asigurare medicală; - Program flexibil; - O echipă interactivă; - Training prin care te învățăm care e mersul la noi; - Cafea, apă / energizant (după caz) la discreție; - Trotinetă de serviciu pentru transport; - Team building-uri & evenimente. Cam ce ar trebui să îți includă CV-ul: - Studii medii; - Abilitatea de a lucra cu componente de dimensiuni mici; - Persoană organizată, disciplinată, atentă la detalii și cu abilități de a lucra în echipă; - Competențe de utilizare a calculatorului la nivel mediu. Dacă ti-am stârnit curiozitatea, anunță-ne.
-
Firma STIRION SECURITY SRL angajează agenți de de securitate pentru Dumbrăvița, Calea Șagului și Calea Girocului. Pentru mai multe detalii ne puteți contacta la numărul de tel.
-
SC GENSO ACTIV CONSTRUCT SRL angajeaza 85 Muncitori necalificati la spargerea si tăierea materialelor de construcții COD COR 931302 Apreciem experienta, dar nu este neaparat necesara, Ne dorim lucratori cu repect fata de oameni si cu dedicatie in munca. CV-urile vor fi trimise pe adresa de email Oferim si cerem seriozitate
-
Suntem o firmă de curățenie din Timișoara și căutăm pentru angajare un coleg sau o colegă cu permis categoria B - care să se alăture echipei noastre mobile. Ne intersează o persoană responsabilă, de încredere și conștiincioasă. Experiența în curățenie e un avantaj, dar nu e neapărat necesară. Se lucrează într-un program flexibil, o medie de 8 ore zi, începând de obicei de la ora 6:00. Salariu net: 3000 RON cu posibilitate de creștere după 3 luni. Detalii la telefon între orele 8:00 și 18:00. Mulțumim mult!