Anunțuri
Locuri de munca Timis Timisoara doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Compania noastra cauta un profesionist dedicat pentru a ocupa pozitia de specialist in resurse umane si contabilitate primara ; Descrierea companiei Activăm în domeniul facility management in Timișoara de peste două decenii, începând cu anul 1997, având ca obiect de activitate principal serviciile de curățenie civilă și industrială. De-a lungul timpului, am extins gama de servicii și ne adresăm atât persoanelor juridice, prin servicii de curățenie industrială, cât și persoanelor fizice, prin curățătoria de covoare și tapițerii. Ocupam o poziție de lider pe piață serviciilor de curățenie din zona de vest a României, zonă în permanentă dezvoltare, datorită colaborarilor companiilor din industrie și a spatiilor de birouri . Descrierea job-ului: Resurse Umane Administrarea si gestiunea regulilor si regulamentelor interne (RI, CCM s.a.) Generare oferte salariale si gestionarea acestora Primire, verificare pontaje, introducere in baza de date si analiza salariilor impreuna cu managementul companiei. Intocmire borderou carduri de salariu si gestionarea fluturasilor de salariu Gestionarea acordarii tichetelor de masa Evidenta concediu odihna si a absenteismului in firma Relationare cu angajatii si cu potentiali angajati (telefoane, invitatii la interviu, verificat CV, documente angajare), Eliberare documente solicitate de angajat Evidenta Medicina Muncii si Securitatea si Sanatatea in Munca Gestionarea documetelor de personal Contabilitate Primara Administrarea si introducerea documentelor specifice activitatii de contabilitate primara Intocmirea de raporte si situatii solicitate de managementul companiei. Relatii cu institutiile de stat la cerere Gestionare emailuri, telefoane in relatiile cu colaboratorii Participare si implicare la sedintele operative si saptamanale ale companiei. Calificari si abilitati personale Sa dovedeasca spirit organizatoric, disciplina si meticulozitate in activitatea pe care o desfasoara; Sa respecte programul de lucru, sa foloseasca integral si cu eficienta timpul de munca; Comunicativa capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa. Punctualitate si initiativa; Placerea de a lucra cu cifre; Cunostinte operare PC: WINDOWS, MS OFFICE, alte programe informatice in functie de reglementarile legale (softuri de HR si Financiar Contabile ) Studii si experienta Calificari in domeniul resurselor umane si contabilitate primara; Constituie avantaj experiente in domeniu si cunoasterea unei limbi straine; Informatii aditionale Program de lucru fulltime; Activitatea se desfasoara la sediul firmei; Oferta salariala atractiva, tichete de masa, alte beneficii salariale. Mediu de lucru placut si oportunitatea de dezvoltare profesionala sub ghidajul firmei de consultanta externa; Asteptam CV-urile dvs la adresa de e-mail: ;
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma noastra de pe Platforma Incontro - Calea Sagului angajeaza Operator Router CNC. Cerinte: Absolvent de liceu/scoala profesionala tehnica; Experienta relevanta de minim 2 ani ca operator utilaje cu comanda numerica; Seriozitate, spirit de echipa, capacitate de comunicare cu programatorul CNC, proiectantii si productia; Capacitate de intelegere a desenelor tehnice; Capacitate de ajustare a programelor atunci cand este necesar; Cunostinte legate de freze si utilizarea acestora pe diferite materiale. Responsabilitati: Operare router 3 axe pentru prelucrare: carton, plastic, plexiglas, mdf; Indeplineste toti pasii necesari specifici de la setare masina la "pus pe masa"; Asigura functionarea si intretinerea optima a masinii; Gestioneaza frezele (comanda, ascutire); Seriozitate, organizare, inclinatie tehnica, capacitate de adaptare la situatii neprevazute aparute in producție. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati!
-
Promovat
OPERATOR - OPERATOARE CURĂȚENIE PROFESIONALĂ - Total Clean Activitatea se desfasoara in zona Fabricii de zahar: firma Noventa, Program normă întreagă: 8 ore zi, 40 ore săptămână in 3 schimburi: 06:00-14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00. Calificare la locul de muncă, Sporuri (ore suplimentare; spor pentru weekend; spor de noapte; după caz, Prime de Paști și Crăciun, Mediu de lucru profesionist și dinamic, Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621 între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
DHAMANY, o companie de renume in domeniul facility si property management, cauta urgent sa angajeze 7 persoane pentru echipa noastra de curatenie. Detalii post: Numar poziții disponibile: 7 Salariu: Intre 2700 si 5500 lei net, in functie de calificari si experienta. Tip contract: Contract de munca pe perioada nedeterminată, cu toate taxele si impozitele platite conform legislatiei in vigoare Echipament: Furnizat de companie Locatie: Timisoara, Romania Beneficii: Cursuri de perfecționare: Pentru angajatii cu minim 6 luni vechime in firma, oferim cursuri de perfectionare la Bucuresti, alaturi de cei mai experimentati profesionisti in domeniu Dezvoltare profesională: Oportunitatea de a creste într-o companie de prestigiu Cerințe: Experienta in domeniul curateniei (preferabil, dar nu obligatoriu) Atentie la detalii si dedicare in indeplinirea sarcinilor Capacitatea de a lucra eficient atat individual, cat si in echipă Cum sa aplici: Pentru aplicare și detalii suplimentare, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon: .
-
Cafe Print! Situat in Cal Aradului, angajeaza ospatari. Program 2 zile 2 zile libere,08.00-24.00 Sarbatori legale,libere Prime de sarbatori Prima zi de nastere Daca esti o persoana responsabila,serioasa,punctuala si vesela,nu ezita sa ne contactezi
-
Candidatul ideal Cunoștințe bune de utilizare și operare PC; Excelente abilități de comunicare, relaționare, consiliere si negociere; Promptitudine, spirit de asumare a responsabilității, atenție la detali. Seriozitate, corectitudine, dinamism; Persoana responsabila, orientata spre rezultat; Persoana organizata, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse. Descrierea jobului Programarea autovehiculelor; Preluarea solicitarilor clientilor si realizarea ofertelor pret; Deschiderea comenzilor; Mentinerea legaturii cu clientii in scopul informarii in ceea ce priveste stadiul lucrarii si planificarea; Identificarea si comandarea pieselor auto in programele specializate; Realizarea ofertelor de pret si transmiterea lor catre clienti; Intocmirea facturilor si avizelor, pe baza comenzilor primite de la client; Realizarea targetelor specifice activitatii; Cunoasterea programului Service Manager constitue un avantaj. Avantaje Mediu de lucru dinamic, salariu atractiv + bonuri de masa Oportunități de dezvoltare profesională, instruiri periodice de specialitate
-
Angajam zidari cu experienta și muncitori necalificați. oferim cazare , salariu foarte bun. detalii la telefon
-
Firma angajeaza agenti curățenie la scări de bloc pe zona Torontalului -Aradului Program luni -vineri , 6-8 ore zi Cerințe : Seriozitate Atenție la detalii Pentru mai multe informați va rugam sa ne contactați .
-
ATLAS CLEANING : -angajam barbati necalificati FARA EXPERIENTA ( asiguram formare la locul de munca ) / sau cu experienta in domeniu Poti castiga mai mult decat in DOMENIUL CONTRUCTIILOR sau domenii similare ! Iar munca este mai USOARA ! Doar sa fii serios, implicat , de restul ne ocupam noi ! Contacteaza-ne ! Loc de munca STABIL ! -cu program norma intreaga Salariul incepe de la 3.200 - 3.700 lei net ( in mana ) , respectiv de la 4.200 - 4.700 lei net ( in mana ) -LA SALARIU SE ADAUGA orele suplimentare Se cere : -permis conducere categoria B -seriozitate , implicare , responsabilitate -capacitate de organizare si adaptare Se ofera: -seriozitate si stabilitate -exista posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
Căutăm Tineri și Studenți Motivați! Descriere: Suntem în căutarea unor tineri entuziaști și studenți dornici să se alăture echipei noastre în vânzarea de produse de curățenie. Avem poziții disponibile atât part-time, cât și full-time, oferind flexibilitate în program pentru a se potrivi nevoilor tale academice sau personale. Responsabilități: Prezentarea și promovarea produselor de curățenie într-un mod profesionist și prietenos. Consilierea clienților în alegerea celor mai potrivite produse pentru nevoile lor. Menținerea curățeniei și a organizării în zona de lucru. Cerințe: Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții. Atitudine pozitivă și orientată către rezultate. Capacitatea de a lucra în echipă și de a fi autonom. Disponibilitatea de a lucra în weekenduri sau în timpul săptămânii, conform programului agreat. Beneficii: Oportunitatea de a câștiga comisioane atractive în funcție de performanță. Mediu de lucru dinamic și plăcut, într-o echipă prietenoasă și colaborativă. Dacă ești un tânăr entuziast în căutarea unei oportunități de a-ți câștiga proprii bani și de a te dezvolta profesional, trimite-ne mesaj-ul tău pe WhatsApp sau suna la numarul de telefon ,
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4
-
Suntem in cautarea unor persoane ambitioase, comunicative si cu dorinta de a se autodepasi. Daca doresti sa iti creezi un venit suplimentar, esti atras de domeniul financiar, ai dorinta de a invata mai multe despre acesta si vrei sa faci parte dintr-un mediu prietenos, inconjurat numai de persoane tinere si pline de energie, te asteptam in echipa noastra. Experienta nu este necesara, deoarece oferim training-uri initale, de perfectionare si suport pe tot parcursul drumului tau. Posturi disponibile: - Agent Vanzari; - Consultant Financiar; Cerințe: - Abilitati de comunicare; - Cunostiinte utilizare computer; - Curiozitate; - Dorinta de a invata. Beneficii: - Program flexibil; - Training-uri; - Suport permanent; - Birouri disponibile pentru desfasurarea activitatii; - Recunoasterea rezultatelor prin cadouri si premii. Daca esti curios si vrei sa aflii mai multe detalii, trimite CV-ul tau pe adresa de e-mail: sau contacteaza-ma la numărul de telefon: pentru a stabili o intalnire.
-
Candidatul Ideal - Persoană responsabilă și atentă la detalii; - Orientat către nevoile oaspeților și bunăstarea acestora; - Entuziasmat, creativ și cu gândire out of the box; - Sociabil și dornic să facă parte dintr-o super echipă; - Deține cunoștințe de limba engleză - nivel conversațional; - Experiența în domeniu constituie un avantaj, însă dorința de dezvoltare este un MUST! Descrierea jobului Care sunt sarcinile tale? - Preluarea comenzilor oaspeților; - Prepararea și servirea produselor, conform standardelor companiei; - Promovarea produselor și ofertelor actuale; - Menținerea curățeniei la locul de muncă; - Efectuarea inventarierii lunare; - Participarea la training-uri de dezvoltare continuă în domeniul cafelei de specialitate. Ce iti oferim? - Salariu competitiv; - Comision din vânzări; - Training; - Echipă prietenoasă; - Oportunități de dezvoltare personală și profesională. Dacă te regăsești în cele de mai sus, nu ezita să aplici și te invit la o cafea să discutăm mai multe detalii :) Descrierea companiei Îți place să ieși cu prietenii în oraș? La o cafea, o limonadă sau poate ai poftă de un cheesecake? Alegi un loc unde servirea să fie impecabilă, produsele delicioase și vibe-ul bun? Ce spui să fii tu cel care oferă o experiență de vis, celor ce vor să petreacă timp frumos cu prietenii? TUCANO COFFEE - rețeaua internațională de Coffee shop-uri ce promovează filosofia de Love&Peace&Coffee în întreaga lume, caută noi colegi cu rol de BARISTA
-
Cofetaria DesserTime Timisoara cauta colega pentru postul de Vanzatoare - Preparatoare. Daca esti o persoana sociabila, amabila, prietenoasa si doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, te asteptam in echipa noastra. Experienta in domeniul cofetariei nu este obligatorie. Sarcini: -Relationarea cu clientii -Prezentarea si vanzarea produselor de cofetarie si patiserie -Preluarea comenzilor -Prepararea usoara si asamblarea produselor de cofetarie -Participarea la candy bar-uri si alte evenimente Programul de lucru este de 2 zile cu 2 zile. Pentru a aplica va rugam sa ne trimiteti un scurt CV pe email sau pe whatsapp la numarul de telefon din anunt.
-
Angajam croitoreasa cu program de 4 ore pentru magazinul nostru de perdele și draperii situat în Giroc. Informații la telefon.
-
INMEDIO ANGAJEAZA!!! Post : agent vânzări Locatie: Inmedio Timișoara CANDIDATUL IDEAL: Persoana sociabila, responsabila si cu initiativa Bune abilitati de comunicare Cunostinte utilizare PC Disponibilitate la program de lucru si in weekend-uri Experienta in vanzari retail poate constitui un avantaj RESPONSABILITATI: Relatia directa cu clientii magazinului Inmedio Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor oferite de magazinul Inmedio Consilierea clientilor cu sfaturi si recomandari Atitudine activa in vanzari si promptitudine in servire Respectarea si mentinerea standardelor si procedurilor de lucru BENEFICII: Angajare cu norma intreaga pe perioada nedeterminata Beneficii salariale corecte si motivante Pentru mai multe detalii va rog să ne contactați la telefon.
-
SC EXPERT FIRE SOLUTIONS SRL angajează: Servanți pompier; Servanți pompier (dispecer); Șefi tură formație pompieri; pentru obiectiv situat în centrul orașului Timișoara. Contractul începe din data de 15.03.2024. CERINȚE: - certificat ATESTARE SERVANT POMPIER sau adeverință care să ateste calificarea de servant pompier începerea unui curs de specialitate în domeniu; - bune abilități de comunicare; - seriozitate, confidențialitate, inițiativă, loialitate, spirit de echipă, respect față de cei cu care intră în contact; - viteză de reacție, promptitudine; - domiciliu în Timișoara sau în localitațile limitrofe; - cazier curat; - constituie avantaj experiență în domeniu. RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: - intervine în cazul situațiilor de urgență (incendiu, cutremur, etc.); - execută operațiuni pentru localizarea, pregătirea și desfășurarea intervenției în caz de incendiu; - efectuarea serviciului de rond conform programului și itinerariului; - realizarea dispozitivului de intervenție în caz de incendiu; - salvarea persoanelor și bunurilor materiale. CE OFERIM: - contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată; - condiții foarte bune de muncă; - 21 zile concediu de odihnă; - echipament individual de lucru și de intervenție modern; - salariu motivant (12 - 14 lei net h + tichete de masă), plătit la timp. Informații suplimentare, de luni pana vineri, în intervalul orar 09.00 - 18.00, la telefon.
-
Firma CORLAN SERVICE S.R.L. angajeaza personal pentru Spălătoria Auto Automată. CERINȚE: Experiența în domeniu constituie un avantaj Studii medii; Căutăm un om responsabil, onest, harnic și perseverent; Abilitățile de comunicare și lucru în echipă sunt indispensabile. BENEFICII: Pachet salarial atractiv; Bonus lunar în funcție de performanță; Mediu de lucru plăcut. Ne poti lasa un mesaj privat aici și te vom contacta noi sau va invităm să ne cunoaștem la sediul nostru de pe Str Ovidiu Cotruș nr 21 A Timișoara.
-
Descriere Firma ATLAS CLEANING : -angajează OPERATORI DDD ( dezinfectie, deratizare, dezinsectie ) si OPERATORI CURATENIE CU EXPERIENTA sau FARA EXPERIENTA -cu program full-time ( norma intreaga ) Cautam persoane dinamice, sociabile, deschise, cu capacitate de adaptare, responsabile , comunicative . Salar incepand de la 3.200 - 3.700 in mana , respectiv 4.200 - 4.700 in mana , la care se adauga ore suplimentare Cerinte: -seriozitate si implicare -capacitate de organizare -permis conducere categoria B -apt din punct de vedere medical -disponibilitate la efort Se ofera: -seriozitate si stabilitate -posibilitate de avansare in cadrul firmei -pachet salarial atractiv Mai multe detalii in cadrul interviului. Informatii suplimentare TELEFONICE ZILNIC intre orele 8:00-18:00 sau CV pe adresa de mail a firmei ( ne gasesti pe Google sau FB dupa denumirea firmei )
-
SC NR INSTAL SYSTEMS SRL angajaza instalatori instalatii termice si sanitare. Programul de lucru : luni-vineri de la 8-17. Se ofera conditii avantajoase de lucru si salariu atractiv. Criteriul dupa care se stabileste salariul este nivelul de cunoastere si calificare. Va asteptam !!!
-
Restaurantul Prime caută un ospătar pasionat și energic pentru a se alătura echipei noastre dinamică. Candidatul ideal va avea un simț extraordinar al ospitalității și va oferi o experiență de neuitat clienților noștri. Responsabilitățile cheie includ: Servirea clienților cu profesionalism și atenție la detalii Cunoașterea meniului și oferirea de recomandări personalizate Menținerea unui mediu curat și ordonat în zona de servire Gestionarea comenzilor și a plăților cu precizie și eficiență Cerințe: Experiență anterioară în industria ospitalității Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu clienții Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și dinamic Dacă ești pasionat de arta ospitalității și ești dornic să faci parte dintr-o echipă dedicată, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău . Alătură-te echipei noastre și fi parte din povetea Prime Restaurant&Bar
-
Candidatul Ideal competente de comunicare in stabilirea contactelor; cunostinte de utilizare microsoft word si excel; capacitati de vanzare si negociere; capacitati organizatorice; abilitati de lucru cu pc; proactivitate, initiativa, automotivare; capacitate de analiza si sinteza, orientare catre rezultate, flexibilitate la schimbari. Contract de parteneriat oferim comision din vanzari incheiat intre persoane fizice cat si juridice. Descrierea jobului Obiectivele postului: - promovarea produselor de asigurare; - deplasare pe teren pentru negocierea si incheierea contractelor cu clientii; - modalitate de lucru la distanta; Responsabilitati: Sunteti o persoana care se pricepe sa lucreze cu aplicatiile smartphone-ului pentru a sincroniza contactele din retelele sociale? Va place sa adresati intrebari si sa raspundeti prin a demonstra clientului ca a fost ascultat? Sunteti o persoana care isi doreste tot timpul rezultate remarcabile? Detineti calitati pentru a impresiona si cuceri clientii pentru a va asculta? Amabilitatea, zambetul, imaginatia, memorie buna, initiativa, rabdarea si perseverenta sunt calitati care va descriu? Va pricepeti sa tineti o scurta prezentare in fata clientului, a unui produs pentru a finaliza prin incheierea contractului si vanzarea produsului? Aveti o mica experienta in lucrul cu documente contabile (completare contracte, facturi si expedierea acestora prin email)? Stiti ca doar o persoana care se pricepe ar putea aplica la acest job, altfel cred ca ar fi bine sa cautati in alta parte, timpul este pretios si merita sa il pretuim. Apreciez faptul ca va apreciati timpul si consider ca sunteti o persoana priceputa in vanzari pentru a incheia un contract de parteneriat in prestarea serviciilor in domeniul asigurarilor. Beneficiile postului in functie de rezultate: - salariul il stabilim in functie de aptitudini; - bonusuri pentru rezultate remarcabile; - participarea la diverse instruiri pe linie profesionala si personala; - program flexibil; - excursii in functie de performante; - posibilitatea accesului la o baza de date a potentialilor clienti; Pentru a beneficia de unele sau chiar toate aceste optiuni oferite pentru un agent de top in vanzarea asigurarilor aveti nevoie de detinerea unor aptitudini de top specificate in anunt. Descrierea companiei Pe o piaţă în continuă mişcare şi transformare, obiectivul principal al companiei îl reprezintă abordarea în mod profesionist a cerinţelor clienţilor săi corporativi, instituţionali sau privaţi, întărind o relaţie pe termen lung cu aceştia, bazată pe încredere, respect, seriozitate şi integritate. SC ASISARTAS SRL este intr-un proiect continu de dezvoltare si are ca si viziune dezvoltarea unei echipe dinamice dornici de a-si dezvolta noi abilitati si cu rezultate remarcabile.