Anunțuri
Locuri de munca Valcea doar cu poze Disponibil din: 2021-11-17-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Hanul cu Salcii, Seaca- Călimănești, angajează personal bucatarie: bucătar cu experienta ajutor de bucătar
-
Promovat
Ești plin de energie și determinare? Alătură-te echipei noastre și fii motorul care menține în mișcare producția, contribuind direct la succesul nostru comun în industria de producție! Cum arată candidatul ideal: Experiență relevantă în domeniul întreținerii echipamentelor din industria de producție; Cunoștințe tehnice solide în domeniile specifice precum mecanică, electricitate, automatizări etc; Abilități de diagnosticare și rezolvare a problemelor tehnice într-un mod eficient; Capacitatea de a lucra în echipă și de a comunica eficient cu diversele departamente; Certificări sau calificări relevante pentru fiecare domeniu specific de întreținere (lacatus mecanic, automatist, sudor etc.); Disponibilitate pentru lucrul în ture și intervenții de urgență în afara programului normal de lucru. Responsabilități: Realizarea întreținerii preventive și corective a echipamentelor din zona de producție, asigurând funcționarea optimă și sigură a acestora; Înlocuirea și reglarea pieselor uzate sau defecte conform specificațiilor tehnice; Diagnosticarea și remedierea eficientă a defecțiunilor tehnice ale echipamentelor, în conformitate cu procedurile stabilite; Întocmirea și actualizarea documentației tehnice referitoare la întreținerea echipamentelor; Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor specifice în timpul efectuării activităților de întreținere; Colaborarea cu departamentele de producție pentru a minimiza timpul de inactivitate al echipamentelor și a maximiza eficiența producției; Identificarea și implementarea de îmbunătățiri tehnice pentru a optimiza performanța și fiabilitatea echipamentelor; Efectuarea lucrărilor de mecanică pentru repararea și întreținerea echipamentelor mecanice din zona de producție; Asigurarea bunei funcționări a componentelor mecanice ale mașinilor și utilajelor; Diagnozarea și remedierea problemelor de natură electrică și electronică ale echipamentelor; Respectarea instructiunilor de lucru, a programului de lucru si a regulilor de buna practica si igiena; Participă la acțiunile KAIZEN din cadrul companiei DIANA SRL. Ce oferim: Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; Salariu competitiv in funcție de competențe; Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; Ore suplimentare plătite 200%; Bonusuri de performanță; Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Și mai oferim: Un mod de lucru adaptat unei piețe dinamice aflată în continuă dezvoltare; Procese și proceduri de lucru clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; O echipă care să îți fie alături și un manager care te va îndruma și va fi acolo pentru a te ajuta cu sfaturi practice; Echipament de lucru la standarde europene. Dacă pentru tine contează respectul, aprecierea, garanția respectării promisiunilor făcute, stabilitatea locului de muncă, posibilitatea a fi susținut să crești profesional și sa avansezi în cadrul companiei. Vino în echipa DIANA!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam personal calificat cu experiență, norma intreaga locatie stabila , salariul atractiv. Contractul de munca se incheie pe perioada nedeterminata, prime de sarbatori, Se acorda tichete de masa.
-
-
Firma autorizata Executăm următoarele : Acoperișuri și Mansardari sistem complet -dulgherie,mansardari, astereala -montaj acoperis tigla metalica Montaj invelitori țiglă metalică -reparatii acoperis tigla ceramica -montaj alte tipuri de invelitori acoperisuri -remedieri infiltratii acoperis -vopsitorie acoperis - sisteme pluviale - jgheaburi și Burlane -parazapezi si alte accesorii -izolații -hidroizolații -montam ferestre VELUX -executam și reparam coșuri de fum -executam TERASE , foișoare de lemn.etc
-
Restaurant zona Bulevard, ofera catre angajare, urmatoarele posturi: - Barman - Ospatar - Ajutor bucatar - Bucatar Se solicita experienta!
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutarea artiștilor florali talentați pentru a se alătura echipei noastre din cadrul Florăria Cupidon Vâlcea . Indiferent dacă aveți experiență vastă sau sunteți pasionați și dornici să învățați, vă invităm să aplicați! Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora. Dacă sunteți pasionați de arta florilor și doriți să vă alăturați unei echipe creative și dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul și portofoliul dumneavoastră la adresa Strada Mihai Viteazu nr 60 Florăria Cupidon.
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutarea artiștilor florali talentați pentru a se alătura echipei noastre din cadrul Florăria Cupidon Vâlcea . Indiferent dacă aveți experiență vastă sau sunteți pasionați și dornici să învățați, vă invităm să aplicați! Responsabilitățile includ crearea și realizarea de aranjamente florale de înaltă calitate, consultarea clienților pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora. Dacă sunteți pasionați de arta florilor și doriți să vă alăturați unei echipe creative și dinamice, vă rugăm să trimiteți CV-ul și portofoliul dumneavoastră la adresa Strada Mihai Viteazu nr 60 Florăria Cupidon.
-
Ne marim echipa !! Firma producatoare de mobilier, angajeaza muncitor ,calificat sau necalificat , pentru atelierul nostru de mobilier situat in Rm.Valcea Program de lucru 8 ore , de luni pana vineri, salariu atractiv. Relatii la tel
-
Cerințele candidatului: Persoană responsabilă și organizată; Experienta în postul de gestionar constituie avantajș Atent la detalii privind cantitatea si calitatea produselor; Disponibilitate la lucru în schimburi, weekend și temperaturi relativ scăzute; Ce trebuie să faci? Să pregătești spațiile de depozitare pe categorii de produse; Să urmărești la recepția mărfurilor transferate de la secții, cantitatea și calitatea produsului din nota de transfer; Să efectuezi transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Să păstrezi evidența documentelor de transfer emise; Să efectuezi cântărirea mărfurilor și înregistrarea în sistemul informatic; Să înregistrezi sistematic și cronologic a datelor privind stocurile; Să verifici zilnic stocul din gestiune și să livrezi conform principiului FIFO Să efectuezi lunar inventar în gestiunea de produs; Ce oferim: Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; Salariu competitiv in funcție de competențe; Gustare (mezeluri) și masa calda (ciorbă+ fel principal), gătite zilnic în cantina companiei; Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; Ore suplimentare plătite 200%; Bonusuri de performanță; Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Procese și proceduri clare pentru a-ți fi ușor să faci tot ce ai de făcut; Un program de integrare si un mentor care să-ți ofere sprijin, sa te îndrume in procesul de învățare si adaptare. O echipă de profesioniști îți va fi alături și te va îndruma. Asigurăm formare calificare la locul de muncă !! Vino in echipa DIANA!
-
Cerințele postului: Persoană responsabilă și organizată; Atent ă la detalii privind calitatea produselor; Disponibilitate la lucru în schimburi, weekend și temperaturi relativ scăzute; Descriere activitate Efectuarea operațiunilor de manipulare a materiilor prime, ingredientelor, ambalajelor, produselor finite precum si a altor mărfuri; Depozitarea in condiții optime a materiilor prime, ambalajelor si produselor finite; Ordonează mărfurile conform specificatiilor înscrise in comanda, tinand cont de cerintele calitative si cantitative. Ce oferim: Contract de muncă cu normă întreagă și perioadă nedeterminată; Salariu competitiv, începand de la 2600 NET, in funcție de competențe; Masă caldă, gătită zilnic în cantina companiei; Tichete de masă în valoare de 25 lei zi lucrătoare; Ore suplimentare plătite 200%; Bonusuri de performanță; Calificare și dezvoltare profesională la locul de muncă; Cadouri bonusuri de Paște și Crăciun sau zilele aniversare ale companiei; Cadouri de ziua salariatului și cadou de ziua copilului (doar pentru copiii minori) din partea companiei; Decontarea cheltuielilor de transport până la locul de muncă; Experiența nu este obligatorie! Asigurăm formare calificare la locul de muncă! Vino in echipa DIANA!
-
Angajăm conducători auto pe relația internațional tur-retur pentru mărfuri cu ADR. Obligatoriu atestat ADR! Relații la telefon
-
Firma de transport din Rm. Valcea angajeaza sofer profesionist camion prelata 40 t pentru trafic intern si international, tur-retur, categorie C+E, atestat ADR obligatoriu. Salariu motivant!!!
-
Firma de transport ,angajaza sofer pt transportul international de marfa(comunitate). Cerinte: -Timp de plecare 30-35 zile -Timp de stat acasă 6-8 zile -Cunostinte completare foaie de somn Germania-constitue avantaj -Cunostinte utilizare GPS, Google Maps, Waze -Limba straina -constitue avantaj -Curatenia in cabina si intretinerea masinii constitue un factor principal! -Cazier fara incidente majore Se ofera masina dotata cu pat, siroco, GPS,Telefon- Box van 6 ewp Valoarea diurnei se negociaza in functie de abilitati si experienta. Cautam doritori , de preferat,cu domiciliul in SIBIU, RM. VALCEA, DRAGASANI- si zonele limitrofe.
-
Cerinte: -Disponibilitate de lucru in echipa; -Program lucru 8h zi in 3 schimburi ; -Studi medii; Beneficii : -Pachet salarial motivant; -Tichete de masa; -Asigurare medicala privata; -Decontare transport; Daca sunteti interesat sa faceti parte din echipa noastra, contactati-ne telefonic la sau la sediul nostru Mun. Rm. Valcea, str. Targului, nr. 2, Jud. Valcea(Serviciul Resurse Umane).
-
FMCG Marketing&Distributie Impreuna redefinim performanta in merchandising De 16 ani oferim solutii inovative de merchandising bazate pe următoarele valori: -> Orientarea către angajați -> Excelența în execuție -> Inovație -> Partener de valoare Ce asteptam de la tine? Responsabilitate si seriozitate. Flexibil si spirit de echipă. Minim studii gimnaziale finalizate. Experientă anterioară constituie avantaj, dar nu este obligatorie. Printre atributiile tale: Aprovizionarea rafturilor cu produsele din sortimentatia alocata. Aranjarea produselor la raft. Verificarea preturilor si valabilitatea produselor. Ce oferim: Contract de munca pe perioada nedeterminata. Plata salariului la data stabilita. 21 zile de concediu de odihna pe care le vei efectua intotdeauna. Training la angajare. Dezvoltare profesionala si oportunitati reale de promovare. Suport din partea echipe Publi24_1695372236Vezi detalii pe
-
-
Sudor electrod,inox,mig mag .Mă ofer că angajat în acest domeniu Citesc planuri,montez orice fel de structura metalica,suedez cu orice fel de electrod ,mig mag in atelier și pe șantier,lucrez la înălțime cu orice fel de nacele (cursuri ), experiență de peste 15 ani in Spania.Sunt autorizat în electrod și mig mag(din Spania).Pot prelua și lucrări cu oamenii mei.
-
TE ASTEPTAM IN ECHIPA NOASTRA! ESTI PREGATIT??? Vrei un venit suplimentar sau vrei sa iti deszvoltii propriul business ?! ESTE ALEGEREA TA! CINE SUNTEM ? Societatea Destine Holding ce activeaza in domeniul brokeraj asigurari, travel, imobiliare. - colaboram cu toate companiile de asigurare din Romania - avem o oferta completa: vindem toate tipurile de asigurari (RCA, casco, locuinte, viata, sanatate, agricole, calatorii, raspunderi civile, CMR, malpraxis etc.), vacante, imobiiare, credite CERINTE - studii minim 12 clase - cunostinte operare PC minime - abilitati bune de comunicare, negociere, vanzare - abilitati de colaborare si lucru in echipa - Atentie la detalii - autorizare ISF intermediar in asigurari , daca nu aveti cod RAF veti primi suport pentru obtinerea acestuia CINE FACEM NOI ? Activitatea propriu-zisa consta in pregatire, promovare, prospectare si vanzarea de asigurari. In urma incheierii contractului de colaborare veti primi acces pe platforma Destine de unde veti emite politele Eventual, pentru inceput puteti incheia asigurari prietenilor si persoanelor din cercul dvs. de cunostinte DE CE DESTINE? - program flexibil - se lucreaza si de acasa - fara target - grila de comisioane progresiva - training si cursuri - posibilitatea de a promova trepte in cariera CE MAI ASTEPTI?! Vei avea parte de suport si sustinere oricand ai nevoie, totodata vei avea parte de iesirii de neuitat alaturi de echipa(petrecerii , gale , serminarii , team building) APELEAZA CU INCREDERE!
-
Societate comerciala cu activitate in domeniul IT angajeaza GESTIONAR. Daca... - Ai o atitudine pozitiva si proactiva - Consideri ca munca de gestionar iti poate aduce satisfactii si poti veni cu drag la serviciu - Esti o persoana organizata, cu bune abilitati de planificare, initiativa, dorinta de imbunatatire continua - Esti o persoana meticuloasa, atenta la detalii - Ai cunostinte de operare PC la nivel mediu - Ai mai lucrat in domeniu sau pur si simplu inveti usor Esti persoana pe care noi o cautam!!! Trimite CV-ul pe WhatsApp la numarul din contact.
-
TANAR DIN RAMNICU VALCEA , CU ATESTAT AGENT DE PAZA SI SECURITATE , SANATOS , NU CONSUM ALCOOL , NEFUMATOR , SANATOS FIZIC , DORESC ANGAJARE . LA FIRME , IN PAZA LA STAT SAU PRIVAT. DORESC SI OFER SERIOZITATE. MENTIONEZ CA LOCUIESC IN RAMNICU VALCEA , NECASATORIT
-
Cerinte obligatorii ale postului: - Certificat valid de Competenta profesionala pentru transport rutier de marfuri (Manager transport); - Certificat valid de Consilier de siguranta pentru transportul rutier de marfuri periculoase (ADR); - Cunoasterea la nivel avansat a cel putin o limba de circulatie internationala ( engleza, franceza, italiana); - Cunostinte in domeniul tehnic (mecanic); - Cunoasterea legislatiei in ceea ce priveste transportul in tarile din afara Uniunii Europene precum si in tarile din Uniunea Europeana; - Cunostinte operare PC ( Word, Excel, Internet, etc.); - Experienta cel putin 2 ani Coordonator transport; - Bune abilitati de comunicare, planificare, gestionare a timpului si negociere; - Permis de conducere, preferabil toate categoriile, fara evenimente rutiere; Atributiile principale ale jobului: - Organizarea activitatii de transport din cadrul companiei, atat transport intern cat si extern precum si curierat pe paleti (Pallex); - Analizarea starii tehnice a autovehiculelor din parcurile auto ale companiei; - Elaborarea programelor de reparatii si intretinere pentru autovehiculele din parcurile auto ale companiei; - Supervizarea efectuarii reviziilor tehnice si reparatiilor; - Tinerea evidentei consumurilor de combustibili pentru fiecare autovehicul din parcurile auto si trimiterea rapoartelor lunare catre management; - Verificarea si evidenta cheltuielilor cu piese de schimb si alte consumabile, etc; - Urmarirea si actualizarea documentelor autovehiculelor din parcurile auto ale companiei; - Capacitatea de a coordona ambele parcuri auto din cadrul companiei; - Deplasarea la parcul auto de la Targu Jiu; - Managerierea unei echipe de 60 de persoane, soferi si dispeceri.