Filtreaza Salveaza cautarea
Anuntul e salvat ca favorit!
Anuntul a fost sters de la favorite!

Anunturi

Locuri de munca Valcea Horezu

  • Anunturi

    Anunturi pe pagina: 50 / 20

  • Angajez urgent soferi pe TIR : 1. SOFERI COMUNITATE U.E. salariu pana 2500 euro. 2. SOFERI TIR IN Romania, salariul de 5000 lei. 3. ANGAJEZ PERSOANAL IN CONSTRUCTI pentru anvelopari - Termo sistem pentru Benelux salariul 2500 euro/ pe luna. Informati suplimentare la telefonul 0765303535.

  • Cerinte: - utilizare PC, nivel mediu - implicare - seriozitate Oferim: - cursuri instruire - colaborare pe termen lung Pe mail va trimitem toate detlaiile si instructiunile. Pentru a aplica la oferta, trimiteti mesajul APLIC la adresa de mail oportunitate. reala @ gmail. com

  • SC CIPO SRL este o fabrica de preforme si peturi cu o experienta de peste 15 ani in domeniu. Angajam personal: -operator utilaj injectie Pet (cunostinte minime in operare pe un calculator) -electrician -mecanic -muncitor necalificat Nu este necesara experienta in domeniu. Poti face parte dintr-o echipa dinamica, serioasa si responsabila cu posibilitatea de a evolua profesioal. Va asteptam cu C.V. urile la sediul firmei: str. 1 Decembrie, nr 182, Horezu. Mai multe informatii la numarul de telefon: 0744 591 528 Va multumim!

  • Sofer de preferat cu experienta in traficul international pentru duba de 5 paleti , transport international . Se fac undeva la 12-20mii de km pe luna, peste 95% se fac doar in germania. Masina este echipata cu pat si incalzitor stationar. CERINTE: - scoala de conducatori auto categoria B - fara cazier judiciar; - fara antecedente rutiere grave (penal sau cu permis suspendat); - 10 clase + scoala profesionala/ studii medii; - experienta de cel putin 1 an in conducerea de autovehicule in trafic international de marfa; - cunostinte minime de mecanica auto; - cunoasterea la nivel conversational a unei limbi de circulatie internationala (engleza, germana, franceza).

  • Angajam personal pentru intretinere pensiune turistica, de preferat familie

  • 0732275732 Doar cu experienta !

  • Sofer profesionist cu experiență ...tur, retur pt mai multe detali Madalin

  • Ingrijesc femeie in varsta la domiciliul meu, situat in zona Horezu, zona linistita, de munte, cu toate conditiile. Experienta ingrijire batrani. Pentru mai multe detalii contactati-ma.

  • Angajam personal pentru intretinere pensiune turistica in zona montana - de preferat familie. Receptie turisti, curatenie, treburi gospodaresti. Se asigura cazare. Pensiunea se afla la 1500 m altitudine.

  • Gi Group România, angajează Operatori Producție pentru partenerul său, companie multinațională ce activează în domeniul auto, cu relocare în Arad. Disponibilitate la munca: 8h/zi in 3 schimburi (07:00-15:00; 15:00-23:00; 23:00-07:00). BENEFICII: Salariu de incadrare de 2722 ron BRUT, plus: - Tichete de 15 ron/zi; - Cazare gratuita și o masă calda; - Spor de noapte; - Bonus de prezenta; - Bonus de productivitate; - Spor de ore suplimentare. CERINȚE: - Minim 8 clase; - Stare de sanatate buna; - Cazier curat; Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contacati la nr. de telefon din imaginea atasata sau lasati un mesaj cu datele de contact si va sunam noi.

  • Societate de constructii din Baia Mare cu lucrari in UNGARIA (Budapesta si Debrecen) angajeaza fierari, dulgheri si necalificati din toata tara, individual sau in echipa. Oferim: - angajare cu contract de munca pe durata nedeterminata, - echipament de protectie (bocanci, casca, vesta), - cazare gratuita, - transport gratuit. Salariul la momentul angajarii este de 1000 euro si dupa perioada de proba de 15 zile se negociaza pana la un maxim de 1400 euro functie de calficarea si interesul aratat in timpul perioadei de proba. Plata salariilor se face dupa cum urmeaza: - perioada 25 - 30 a lunii - avans fix de 200 euro - perioada 10 - 15 a lunii urmatoare - lichidarea drepturilor salariale Informatii la telefon 0752286622

  • Descriere Daca doriti sa faceti bani stand la calculator in timpul liber, timp de 2-3 ore sau in functie de timpul disponibil, si introducand doar niste coduri, va astept pe link https://efimoney.icu/8763458143731/ Inregistrarea se face foarte repede, dupa care va puteti apuca de strans bani. Este ca un job part-time, dar mult mai usor. Este potrivit pentru mamici, studenti, someri, chiar si actuali angajati. Mult SUCCES! Acesta este linkul https://efimoney.icu/8763458143731/ dati copy si apoi paste pe google Vezi detalii pe www.romjob.ro

  • Descriere Daca doriti sa faceti bani stand la calculator in timpul liber, timp de 2-3 ore sau in functie de timpul disponibil, si introducand doar niste coduri, va astept pe link https://efimoney.icu/8763458143731/ Inregistrarea se face foarte repede, dupa care va puteti apuca de strans bani. Este ca un job part-time, dar mult mai usor. Este potrivit pentru mamici, studenti, someri, chiar si actuali angajati. Mult SUCCES! Acesta este linkul https://efimoney.icu/8763458143731/ dati copy si apoi paste pe google Vezi detalii pe www.romjob.ro

  • Se ofera locuri de munca la o firma nemteasca unde se lucreaza cu romani si se ofera si cazare la containere cate doua persoane in camera in Zona Stuttgart la pus de plante in caserole si ambalat nr de tel 0040765833593

  • Descriere Anunt disponibil în Horezu si imprejurimi. Iti plac vanzarile? Si noua! Vino în echipa Provident! Angajam un reprezentant de vânzări talentat. Pe tine. De ce tu? Pentru că îți plac oamenii. Știi cum să-i abordezi, să-i asculți și să le vorbești pe limba lor. Atunci când închei un contract, nu ai parte doar de o recompensă financiară ci și de satisfacția că ai ajutat pe altcineva să-și facă viața mai bună. Ești ambițios și motivat și-ți place această profesie în care niciodată o zi nu seamană cu alta. Competiția te stimulează, scoate ce e mai bun din tine. Ești în același timp un vânzător priceput, care inspiră încredere printr-o atitudine corectă, responsabilă și respectuoasă. Descrierea jobului Ce vei face la noi? Vei promova compania și produsele noastre. Dar nu oricum, ci din perspectiva unei creditări responsabile. Ceea ce înseamnă că este important să identifici corect nevoile clienților tăi și să le oferi apoi cele mai bune soluții financiare pentru ceea ce își doresc. Este la fel de important să construiești o relație solidă, de durată, cu acești clienți care vor constitui portofoliul tău. Îți vei vizita clienții acasă, pentru a le acorda împrumutul și a încasa apoi ratele. Ce facem noi pentru tine? Știm că îți dorești stabilitate financiară, de aceea vei avea salariu fix și bonusuri în funcție de performanțele tale. Cât de mult câștigi în final, depinde doar de tine. Te vei bucura de toate avantajele unui contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Vei beneficia de o asigurare de accident, decontarea transportului și telefon de serviciu. Îți oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional prin acces la cursuri de dezvoltare profesională și programe de pregatire. Descrierea companiei Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

  • Suntem o echipa energica si ambitioasa, dar din motorul nostru lipseste o piesa importanta. Ne dorim ca viitorul/viitoarea coleg/colega sa se alinieze rapid la standardele noastre, astfel incat sa putem lucra intr-un mediu ambiental placut, punand pe primul plan satisfactia clientilor nostri. Responsabilitati:  Intocmirea tuturor documentelor de insotire a livrarilor de bunuri si prestari servicii: o facturi si avize de insotire a marfii; o transferuri intre gestiuni; o pe baza comenzilor primite, intocmeste avizul si/sau factura si declaratia de conformitate care insotesc marfa.;  Incasarea banilor de la clienti pentru facturile achitate cash;  Evidenta registrului de casa ;  Evidenta formularelor cu regim special;  Arhivarea documentelor emise, indosarierea actelor pe luni si pe categorii (facturi, avize);  Participare la inventarieri;  Respecta legislatia in domeniu; Cerinte/abilitati specifice:  Experienta in facturare si operare in sisteme de gestiune-contabilitate;  Cunostinte minime de utilizare calculator;  Studii superioare in domeniul financiar/contabil (avantaj);  Persoana cu initiativa, capabila sa lucreze independent si in echipa, responsabila si punctuala;  Capacitate foarte buna de comunicare si relationare cu clientii, atentie distributiva;  Atentie la detalii si acuratete in inregistrarea operatiunilor; Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau il poti depune personal la magazinul nostru din Horezu, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.76, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 17:00.

  • Suntem o echipa energica si ambitioasa, dar din motorul nostru lipseste o piesa importanta. Ne dorim ca viitorul coleg sa se alinieze rapid la standardele noastre, astfel incat sa putem lucra intr-un mediu ambiental placut, punand pe primul plan satisfactia clientilor nostri. RESPONSABILITATI:  Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor companiei ROTAKT;  Preluarea comenzilor primite si promovarea produselor prin atragerea de clienti noi, ca urmare a initiativei si demersurilor proprii;  Derularea activitatii de gestionare a magazinului: etichetarea marfurilor, verificarea preturilor, inventarierea produselor aflate in gestiune;  Aprovizionarea corecta si eficienta, in conformitate cu standardele companiei, a spatiilor de expunere si depozitare din magazin;  Expunerea marfurilor pe rafturi si rearanjarea acestora ori de cate ori este nevoie;  Servirea amabila si orientata către client;  Depozitarea si manipularea corespunzatoare a marfurilor;  Insusirea cunostintelor cu privire la produsele si caracteristicile lor tehnice;  Intretinerea si utilizarea corespunzatoare a mijloacelor din dotare;  Furnizarea de informatii valide si exacte despre produsele disponibile si ofertele promotionale existente;  Colaborarea cu specialistii Departamentul Tehnic si cel Logistic/Aprovizionare in vederea optimizarii procesului de vanzare;  Urmarirea incasarilor pentru fiecare client in parte si luarea masurilor necesare pentru a incasa la timp;  Utilizarea corecta a casei de marcat, a programului de gestiune si a instrumetelor de plata. Viitorul coleg este cu atat mai valoros daca are:  Experienta in contabilitate primara (avantaj)  Bune abilitati de comunicare si relationare;  Foarte bune aptitudini de rezolvare a problemelor;  Cunostinte bune de utilizare calculator;  Inclinatie spre domeniul tehnic;  Orientare catre gasirea de solutii;  Flexibilitate in lucrul cu clientii;  Experienţă profesională minim 2 ani în domeniul comercial; Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau il poti depune personal la magazinul nostru din Horezu, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.76, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 17:00.

  • Suntem o echipa energica si ambitioasa, dar din motorul nostru lipseste o piesa importanta. Ne dorim ca viitorul coleg sa se alinieze rapid la standardele noastre, astfel incat sa putem lucra intr-un mediu ambiental placut, punand pe primul plan satisfactia clientilor nostri. Responsabilitati:  Diagnosticarea problemelor utilajelor si echipamentelor (mecanice, electrice si hidraulice);  Citirea si interpretarea schemelor tehnice;  Realizarea serviciilor de reparatii si punerea in functiune a utilajelor comercializate de ROTAKT;  Identificarea pieselor de schimb si a referintelor in catalogul de piese si in sistemul de gestiune;  Prelucrarea comenzilor de piese de schimb de la clienti;  Asigurarea service-ului in garantie si post garantie a utilajelor, mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti, cresterea vanzarilor de piese de schimb;  Punerea în funcţiune a utilajelor şi instruirea clientilor cu privire la folosinta echipamentelor;  Intocmirea documentelor specifice: comenzi de reparatii, necesar de piese, rapoarte de reparatii, procese verbale de receptie, predare – primire etc.  Urmarirea comenzilor si informarea clientilor cu privire la data de livrare a pieselor/echipamentelor;  Utilizeaza casa de marcat si sistemul de facturare; Viitorul coleg este cu atat mai valoros daca are:  Studii tehnice de specialitate (avantaj);  Experienta in domeniul diagnozelor electrice/mecanice/hidraulice;  Cunostinte bune de utilizare calculator;  Permis de conducere- categoria B  Dorinta si curiozitate de a invata echipamente noi;  Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate, spirit de initiativa;  Orientare catre client, autonomie si dorinta de invatare permanenta. Daca vrei sa faci parte din echipa noastra, asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau il poti depune personal la magazinul nostru din Horezu, Str. Tudor Vladimirescu, Nr.76, de luni pana vineri, in intervalul orar 08:00 – 17:00.

  • Caut loc de munca, ca cuplu (tata si fiu). De preferat intr-o fabrica .

  • Societate de constructii din Baia Mare cu lucrari in UNGARIA (Budapesta si Debrecen) angajeaza fierari, dulgheri si necalificati din toata tara, individual sau in echipa. Oferim: - angajare cu contract de munca pe durata nedeterminata, - echipament de protectie (bocanci, casca, vesta), - cazare gratuita, - transport gratuit. Salariul la momentul angajarii este de 1000 euro si dupa perioada de proba de 15 zile se negociaza pana la un maxim de 1400 euro functie de calficarea si interesul aratat in timpul perioadei de proba. Plata salariilor se face dupa cum urmeaza: - perioada 25 - 30 a lunii - avans fix de 200 euro - perioada 10 - 15 a lunii urmatoare - lichidarea drepturilor salariale Informatii la telefon 0752286622

  • Salveaza cautarea