Anunțuri
Locuri de munca Persoane Disponibil din: 2020-08-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Noi, Expert Cleaning, companie specializata in servicii profesionale de curatenie si intretinere cladiri la nivel national, suntem in cautarea unui nou coleg pentru postul de Manager Echipa Curatenie! Ce ne dorim de la tine: - Experienta intr-un rol similar; experienta anterioara in servicii de curatenie profesionala constituie un avantaj, nu un criteriu! - Abilitati de comunicare, prezentare, relationare; - Spirit de initiativa, orientare spre rezultat; - Cunoscator de limba engleza la nivel conversational si Ms Office; - Permis auto categoria B. Ce oferim: - Loc de munca stabil, pe perioada nedeterminata, activitatea desfasurandu-se in interiorul unei fabrici din Sebes; - Remuneratie in functie de experienta si evolutia in companie; - Prime de sarbatori; - Tichete de masa; - Posibilitatea de avansare in cadrul companiei. Asteptam CV-ul pe adresa de e-mail sau ne puteti suna la numarul de telefon !
-
Promovat
Echipa deja formată caută colegi pentru a lucra în două schimburi intr-un magazin alimentar. Experiența nu este necesară, te învățăm noi procedurile! O locație se află în comuna Pantelimon și una în Bdul 1 decembrie 1918 nr 1.
-
Promovat
Se ofera: - 5556 lei brut din a doua luna - 5200 lei brut in prima luna - salariul va creste odata cu cresterea vanzarilor ( depasire de target ) - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atit la serviciu cit si in afara lui Cerinte: - cunoasterea produselor - capacitate de comunicare atit cu clientii cit si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intimpinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinei si curatenia la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -- 17.00 Informatii la tel
-
Promovat
Cappuccino căutăm domnișoară la vânzare pentru linie calda
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam domn priceput la mici reparații pentru întreținerea in stare de buna funcționare a clădirii si la întreținere curte (tuns iarba, gard viu și câteva flori). Salariu atractiv! Program L-V - 8 ore pe zi, carte de munca, masa asigurata. Rugam seriozitate. Deținerea de permis auto este un plus.
-
-
Oportunitate de Angajare Ca și Cameristă la Hotelul din Eforie Sud! Te invităm să te alături echipei noastre primitoare și dinamică, unde vei avea șansa să te dezvolți profesional în industria ospitalității. Suntem în căutarea unor persoane entuziaste și dedicate, cu vârsta peste 20 de ani, din orice oraș din țară, Constanta sau împrejurimi. Cerințe: * Vârsta minimă: 20 de ani * Disponibilitate pentru program full-time (8 ore zi) * Experiența anterioară în domeniu reprezintă un avantaj, dar nu este obligatorie * Capacitate de lucru în echipă și atenție la detalii * Seriozitate și dorința de a învăța și de a crește profesional Beneficii: * Salariu atractiv, începând de la 3000 lei lunar, în funcție de experiență și performanță * Cazare asigurată pentru angajații din afara localității sau din țară * Program de lucru stabil, 8 ore pe zi * Decontare transport daca ești din apropiere ( constanta, împrejurimi ) *** Pentru mai multe detalii și informații, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon afișat în anunț, sunând direct sau trimitând un mesaj pe WhatsApp. *** Echipa noastră stă la dispoziția ta pentru a răspunde tuturor întrebărilor și pentru a-ți oferi mai multe detalii despre această oportunitate de angajare.
-
Oportunitate de Angajare Ca și Cameristă la Hotelul din Eforie Sud! Vrei să faci parte din echipa noastră primitoare și dinamică? Avem locuri disponibile pentru cameriste entuziaste și dedicate, cu vârsta peste 20 de ani, din orice oraș din țară, inclusiv din Constanța și împrejurimi. Cerințe: Vârsta minimă: 20 de ani Program full-time disponibil (8 ore zi) Experiența anterioară în domeniu este un avantaj, dar nu este obligatorie Capacitate de lucru în echipă și atenție la detalii Seriozitate și dorința de a învăța și de a crește profesional Beneficii: Salariu atractiv, începând de la 3000 lei lunar, în funcție de experiență și performanță Cazare asigurată pentru angajații din afara localității sau din țară Program de lucru stabil, 8 ore pe zi Decontare transport pentru cei din apropiere (Constanța și împrejurimi) Pentru mai multe detalii și informații, sună direct sau trimite un mesaj pe WhatsApp la numărul de telefon afișat în anunț. Echipa noastră este aici pentru a răspunde întrebărilor tale și pentru a-ți oferi detalii suplimentare despre această oportunitate de angajare. Alătură-te echipei noastre și fii parte din povestea noastră de succes în industria ospitalității!
-
CANDIDATUL IDEAL - studii superioare; - spirit tehnic (cunostintele ingineresti in domeniul constructiilor constituie un avantaj); - atentie la detalii si rezistenta la stres; - abilitati de comunicare si negociere; - amabilitate fata de clienti si colegi; - spirit de echipa, atitudine proactiva si flexibilitate; - capacitate de organizare si dinamism; - nivel avansat de cunoastere a pachetului Microsoft Office ( in special Excell); - cunostinte avansate de navigare pe internet; - minima experienta de contabilitate primara; - capacitate de analiza si sinteza a informatiilor in vederea intocmirii unor situatii, analize sau oferte; - cunostinte de limba engleza; - dorinta de a invata constant lucruri noi; - dorinta de a lucra pe acest post cel putin trei ani (de preferat mai mult); - o persoana persuasiva, cu orientare spre rezolvarea problemelor, viteza de reactie, capacitate de a relationa cu usurinta , fluenta in comunicare si rezistenta la stres. DESCRIERE JOB RESPONSABILITATI: - urmarirea si gestionarea activitatilor zilnice de logistica; - promovarea portofoliului de produse si servicii ale companiei in zona desemnata; - mentinerea si dezvoltarea parteneriatului multiservicii cu clientii; - negocierea si supervizarea contractelor in derulare; - urmarirea incasarilor si platilor serviciilor efectuate; - sprijinirea conducerii pentru atingerea obiectivelor; BENEFICII: - stabilitate; - pachet financiar motivant; - asistenta profesionala pe parcursul activitatii; - posibilitatea dezvoltarii personale;
-
Cunoasteti o meserie? Nu aveti o certificare in acest sens? Nu vreti sa chetuiti multi bani si timp pretios la cursuri? Acum se poate si altfel! Daca cunoasteti una din cele 30 de meserii din oferta noastra nu trebuie decat sa sustineti examenul pentru eliberarea certificatului. Certificatul este valabil in intraga Uniune Europeana! Certificatul se elibereaza in maxim 2 zile lucratoare! 1) dulgher tamplar - parchetar 2) zidar- pietrar - tencuitor 3) tamplar universal 4) masinist la masini pentru terasamente 5) electrician constructor 6) zugrav-tapetar-ipsosar-vopsitor 7) operator la recoltarea si toaletarea arborilor forestieri (drujbist) 8) instalator instalatii tehnico sanitare si de gaze 9) lacatus mecanic de intretinere si reparatii universale 10) mecanic auto 11) mecanic vulcanizator 12) tinichigiu carosier 13) ospatar (chelner) vanzator in unitati de alimentatie 14) barman 15) bucatar 16) brutar 17) cofetar-patiser 18) lucrator in comert 19) administrator pensiune turistica 20) camerista 21) receptioner de hotel 22) ingrijitor batrani la domiciliu 23) asistent personal profesionist 24) pizzar 25) operator introducere, validare si prelucrare date 26) montator pereti si plafoane din ghips carton 27) operator la colectatul si manipulatul lemnului (tafist) 28) gaterist la taiat busteni 29) fierar betonist 30) infirmiera 31) instalator apa si canal 32) montator sisteme tamplarie termoizolante 33) mozaicar-faiantar Informatii la adresa de e-mail sau la tel.:
-
bucătar cu experienta în bucătăria românească și internațională ,experiență în a la carte și all inclusiv ,doresc colaborare
-
SSG Select Solutions angajeaza agent paza cu atestat in Adjud.
-
Firmă cu sediul in Suceava angajeaza sofer Dispecerat propriu Stagiu de lucru 40 - 50 zile extern cu 7-15 zile acasa Masina echipata pentru comunitate Permis conducere categoria B minim 2-3 ani Experienta in domeniu similara constituie avantaj Salarizarea in functie de experienta Pentru mai multe detalii : ( Luni -Vineri 08:00 -18:00 )
-
Cu o experienta de 15 ani in resurse umane si salarizare,ofer servicii in aceste domenii. Serviciile includ intocmirea contractelor de munca,incetarilor,cercetarilor disciplinare,a actelor aditionale,contractelor colective si a regulamnetului de ordine interioara,pontaje,calcul concedii medicale,calcul salarial,adeverinte,intocmirea si depunerea dosarelor de recuperare a banilor de la Casa de Sanatate,depunerea declarariei 112 precum si orice modificare in Revisal si mentinerea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de munca. Detin certificat de Inspector resurse umane din anul 2009
-
Angajam lucrător comercial pentru magazin alimentar și vânzătoarea program de 8 ore zi cu contract de muncă.Magazinul este în zona Lipovei Salariul 4000 lei în mână pentru persoanele cu experiență Pentru mai multe detalii va aștept telefonic între orele 8 - 12 de luni pana sâmbătă
-
Solution by Niko S Srl, partener OMV, angajează casier pentru stația din Campina, bdul Nicolae Bălcescu nr 60. Dacă dorești sa faci parte din echipa noastra te asteptam cu un CV în statie sa ți prezentam condițiile de angajare. Mai multe detalii la tel: .
-
Caut persoana dinamica (studenta sau cu studii superioare) pentru pozitia de asistenta pe probleme tehnice si administrative in cadrul unui start-up nou infiintat, in domeniul opticii tehnice. Activitatile vor fi atat de natura tehnica, constand in organizarea si intretinerea atelierului/ laboratorului + activitati propriu-zise de pregatire si montaj a componentelor optice cat si de natura administrativa, constand in participarea la pregatirea si implementarea proiectelor pentru accesare de fonduri pe programe de finantare nationale (gen, fonduri stucturale sau start-up nation) si / sau fonduri europene dedicate cercetarii. Persoanele interesate sunt rugate sa ataseze CV. In primele doua luni, colaborarea va fi in regim de "intership".
-
Caut studenta in an terminal sau absolventa studii tehnice pentru un program part-time de asistenta intr-un laborator/ atelier de analiza, pregatire si montaj componente opto-mecanice. Nu este obligatorie experienta, dar solicit seriozitate, devotament si disponibilitate pentru a invata. Rog CV atasat mesajului.
-
Nevoie maxim de femeie asumat , responsabil pt íngrijire vârstnic . F r íngrijiri speciale!!! Tel. .
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon: .
-
Societate comerciala din Italia angajeaza personal calificat/necalificat cu varsta cuprinsa intre 18 si 45 ani in domeniul sistemelor de depozitare (montaj rafturi industriale). Candidatul ideal: -abilitati de lucru in echipa, indemanare, precizie, perseverenta; -abilitati de lucru la inaltime; -disponibilitate pentru o perioada nedeterminata; -disponibilitate la deplasari. Oferta salariala motivanta. Mediu de lucru competitiv profesional. Descrierea jobului: -Operatiuni de montaj sisteme de rafturi industriale. Mai multe detalii obtineti la numarul de telefon:
-
Start-up nou infiintat, in domeniul opticii, cauta studenti sau absolventi de studii tehnice pentru training si colaborare in domeniul proiectarii si executiei componentelor optice. Activitatile vor fi complexe, de la activitati administrative, la pregatirea pieselor pentru acoperiri optice si pana la participarea la scrierea propunerilor de proiecte si implementarea acestora. Dupa perioada de intership va fi posibila angajarea. Cei interesati sunt rugati sa ataseze mesajului un CV.
-
Dacă ești pasionat de cafea, îți plac provocările și interacțiunea constantă cu persoane noi te încarcă cu energie, atunci vrem sa te cunoaștem. Cerințe: - Disponibilitate pentru un loc de munca full time. - Experiența pe un post similar nu este necesară dar constituie un avantaj. - Bune abilitați de comunicare atât cu toți cei care ne trec pragul cât și în cadrul echipei. - O atitudine pozitivă și dorință de autoperfecționare. Responsabiltăți: - Asigurarea unui climat prietenos-profesionist în relația cu clienții și ceilalți membri ai echipei. - Prepararea si servirea produselor specifice la cele mai înalte standarde de calitate. - Însușirea tuturor caracteristicilor produselor din portofoliu și prezentarea acestora, într-o maniera profesionistă, cu scopul de a-i îndruma pe oaspeții noștri să facă cea mai potrivită alegere pentru ei. - Reaprovizionarea vitrinelor, a zonelor de prezentare și a spațiilor de lucru cu produsele și materialele necesare. - Igienizarea și întreținerea constantă a aparaturii și a zonelor de lucru. Beneficii: - Un mediu de lucru prietenos și oportunități de dezvoltare personală. - Contract de munca cu norma întreagă din prima zi de lucru. - Perioadă de training plătită. - Pachet salarial atractiv, creșteri graduale, protocol zilnic, posibilitatea de a obține bonusuri in funcție de vechime, experiență, realizări si target-uri atinse. - Programul de lucru 8 ore 5 zile pe săptămâna Pentru mai multe informațiile trimite-ne un CV sau apelează-ne la numărul de telefon din anunt. Anunțul este valabil pentru toată perioada în care poate fi accesat :D
-