Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta 1-3 ani Disponibil din: 2021-04-14-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Manipulant Marfa! Cautam persoane organizate pentru a se alatura echipei noastre ca Manipulanti Marfa, responsabili de incarcare descarcare marfa, repaletare, picking. Activitatea se desfasoara in Depozit Logistic Carrefour - DJ687, Deva , unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Oferta: Pachet salarial NET 3000 LEI ( salariu fix , tichete de masa); Program de lucru: DUMINICA- VINERI- intre orele 19:00 04:00; Decont transport Responsabilitati Repaletare; Incarcare descarcare marfa; Picking; Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim Cerinte: Experienta in manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare; Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita; Abilitati de comunicare si colaborare eficienta in echipa.
-
Promovat
Esti in cautarea unui loc de munca stabil, si cu toate facilitatile din tarile de vest? Atunci esti la locul potrivit! Angajăm șoferi cu experiență pentru transport internațional. Flota moderna de camioane mercedes MP4 sau Volvo euro 6 cu toate dotarile pentru transport international. Pauzele de 45 nu se fac la camion, se fac la apartament. Se lucreaza de Luni pana Vineri-Sambata dimineata. Transport dus intors cu camionul sau cu avionul, depinde de situatie. Dispecerat in Limba romana. Carduri de alimentare UTA si Orosol + aparate de taxare automate pentru fiecare tara. Salariul se plateste punctual in fiecare luna in data de 15 + avansuri la cerere. Ce cautam? Soferi profesionisti, motivati, seriosi si cu simtul responsabilitatii! Este necesar sa ai Permis categoriile C+E, Card tahograf , Certificat de pregatire profesionala CPC, Atestat ADR colete Analizele medicale valabile Cazier rutier doar pentu consultare. Oferta, beneficii: - Loc de munca stabil! - Punctualitate si corectitudine la plata salariului: diurna zilnica ( 90 - 100 zi calendaristica) - Flota moderna cu vehicule de ultima generatie; - Bonusuri de performanta. - Echipament adecvat pentru munca. Chirie in germania achitata de angajator si utilitati.
-
Promovat
Ești un maestru al cocktailurilor și al cafelelor delicioase? Te invităm să te alături echipei noastre, unde fiecare zi este o ocazie de a crea momente memorabile pentru clienții noștri! Căutăm pe cineva care: Are experiență în bartending și prepararea cafelei Este comunicativ și sociabil, cu abilități excelente de relaționare Are o atitudine creativă și o atenție deosebită la detalii Este disponibil pentru lucru în ture flexibile Îți oferim: Un salariu competitiv și procent din vânzări Un mediu de lucru prietenos și motivant Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri de specialitate Posibilitatea de a lucra într-un local de prestigiu, cunoscut pentru atmosfera sa unică Responsabilitățile tale vor include: Pregătirea și servirea băuturilor alcoolice și non-alcoolice, inclusiv a cafelelor Crearea de cocktailuri inovatoare și respectarea rețetelor clasice Asigurarea unei atmosfere calde și primitoare pentru clienți Gestionarea stocurilor și a echipamentelor de bar și cafea Respectarea normelor de igienă și siguranță Dacă ești o persoană dinamică, pasionată de mixologie și cafea, trimite-ne CV-ul tău pe Whatsapp la nr de telefon din anunț. Abia așteptăm să te cunoaștem și să îți oferim ocazia de a străluci alături de noi! Vino să faci parte din echipa noastră și să transformi fiecare băutură într-o poveste! Vendi Café Strada Apollonia Hirscher, Nr. 14, Brașov Te așteptăm cu drag!
-
Promovat
Daca esti in cautarea unui loc de munca permanent si ai experienta in bucatarie, noi te asteptam in restaurantul nostru din Constanta. Avem nevoie de o persoana serioasa si muncitoare, careia sa ii placa bucataria. Noi ii oferim salariu atractiv, cazare, mancare si un mediu de lucru placut. Te asteptam in echipa noastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
cartea de munca salariu de3000 in mana nu raspund la.mesaje doar telefonic...programul de lucru flexibil
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
Angajam un baiat pentru amenajari si intretinere gradini si spatii verzi Se cere -Experienta in domeniu -Permis de conducere cat B -Rezistenta la efort fizic -Seriozitate Se ofera -Salariu este cuprins intre 2600-3200 de lei, in functie de experienta si implicare. -Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 08.00-16.30 cu pauza de masa inclusa. Pentru detalii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon din anunt.
-
Promovat
Gradinita Peek-A-Boo cu sediul in Bucuresti, Sector 1, cauta un nou coleg pentru pozitia de educatoare educator. Daca esti o persoana vesela, creativa, pozitiva si pasionata de interactiunea cu copiii, ne-am bucura foarte mult sa vii in echipa noastra. Canidatul ideal: Absolvent al facultatii de Psihologie si Stiinte ale Educatiei (PIPP) Disponibilitate pentru program full-time Descrierea jobului educatorului: Sa supravegheze si sa asigure siguranta copiilor in timpul activitatilor de invatare si joc. Sa monitorizeze si sa evalueze performantele copiilor in ceea ce priveste obiectivele de invatare, sa identifice si sa abordeze nevoile de dezvoltare. Sa creeze un mediu de invatare pozitiv care sa incurajeze copiii sa exploreze si sa invete prin joc si prin activitati interactive. Oferim: Pachet salarial motivant și compatibil cu experienta si formarea candidatului Grupa de varsta: 1-3 ani Zona Baneasa, Sector 1 Asteptam CV-ul tau pe adresa
-
Angajam gestionar depozit: - verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine Cerinte: -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B -permis stivuitorist -cunostiinte minime limba engleza Trimiteti CV cu datele de contact
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Familie din Bucuresti, la casa dorim menajera, pentru curatenie, intretinere, spalat, calcat si ajutor gatit.
-
-
Salonul La Duette iși caută colegi pentru următoarele posturi: - Barber - Coafor - Manichiură - Pedichiură Locatia va fi in cadrul Platinia Shopping Center. Dacă ți-am atras atenția si simți ca te-ai potrivi pentru unul sau mai multe dintre posturi , trimite-ne câteva cuvinte despre tine sau contactează-ne telefonic ( ) pentru a ne cunoaste mai bine, cu entuziasm, echipa La Duette
-
Candidatul Ideal Pansiprod Distributie, companie de distributie la nivel national de dispozitive medicale si suplimente alimentare, angajeaza Operator telesales, pentru relatia cu clientii farmacii. Cautam o persoana dinamica, proactiva, cu bune abilitati de comunicare si negociere, care sa se alature echipei actuale de vanzari. CERINTE Studii medii superioare Abilitati de vanzare si negociere Persoana dinamica, responsabila, orientata spre clienti si obtinerea de rezultate Perseverenta, aptitudini pentru lucrul in echipa Cunostinte operare PC nivel mediu Descrierea jobului Promovarea si vanzarea prin telefon a produselor companiei catre clienti Cresterea volumului de vanzari si a numarului de clienti Indeplinirea target-ului si obiectivelor stabilite lunar Programari la plata cu clientii Gestionarea bazei de date a portofoliului de clienti De ce sa te alaturi echipei noastre? Salariu de baza + bonus lunar din vanzari; Bonus trimestrial de performanta. Tichete de masa; Pachet servicii medicale la o clinica privata Vei face parte dintr-o echipa tanara, flexibila, proactiva Descrierea companiei Import si distributie la nivel national de dispozitive si consumabile medicale, suplimente alimentare si dermato-cosmetice. Service dispozitive medicale Pansiprod Distribuție înseamnă o echipă de profesioniști specializați în vânzarea produselor pentru piața medicală și farmaceutică. Cu peste 15 ani de experienta in vanzari am devenit una dintre cele mai dinamice companii din domeniul in care ne desfasuram activitatea. Dezvoltăm și consolidăm continuu contacte puternice cu partenerii de afaceri: spitale, clinici și comunitatea farmaceutică, devenind un partener implicat și atent la nevoile pieței.
-
PANSIPROD DISTRIBUTIE - distribuitor la nivel national de dispozitive si consumabile medicale si suplimente alimentare, angajeaza urgent Lucrator gestionar pentru punctul de lucru din Timisoara CANDIDATUL IDEAL - Studii medii finalizate - Cunostinte de contabilitate primara constituie avantaj - Permis auto cat B constituie avantaj - Atentie la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare - Responsabilitate, disciplina, seriozitate RESPONSABILITATI - Organizează spaţiul în vederea depozitării produselor - Gestioneaza si aranjeaza produsele din depozit - Pregateste coletele (conform documentelor de livrare) în vederea livrării mărfii - Intocmeste AWB-urile pentru marfa care se livreaza prin curier - Intocmeste documentele de insotire a marfii - Participa la inventar împreună cu comisia de inventar stabilita de administrator SE OFERA Contract pe durata nedeterminata Salariu + tichete de masa Prime de Paste si Craciun Asigurare medicala
-
Angajam Primitori-Distribuitori pentru gestiunea fluxului fizic de piese, materiale si scule - industria automotive. Efectuarea activitatilor specifice pentru gestiunea stocurilor (intrari iesiri); stocarea si colectarea marfurilor. Posturile sunt pentru Titu Dambovita on-site.Asiguram transport catre Titu - Dambovita cu plecare din Mioveni; Pitesti; Topoloveni; Gaesti; Targoviste; Ploiesti; Bucuresti. Profil: Absolventi studii medii: Scoli profesionale; Licee industriale. Spirit analitic Atentie la detalii Capacitatea de a asimila noi proceduri Utilizare dispozitive scanare coduri de bare Experienta in gestiunea fizica a stocurilor si fluxul de intrari-iesiri repere. Beneficii: Contract perioada nedeterminata Pachet salarial motivant Tichete masa Prime Paste si Craciun Abonament servicii medicale Parteneriat servicii stomatologice Parteneriat servicii oftalmologice Transport asigurat
-
Promovat
Daca esti in cautarea unui loc de munca permanent si ai experienta in bucatarie, noi te asteptam in restaurantul nostru din Constanta. Avem nevoie de o persoana serioasa si muncitoare, careia sa ii placa bucataria. Noi ii oferim salariu atractiv, cazare, mancare si un mediu de lucru placut. Te asteptam in echipa noastra.
-
Promovat
Angajam personal cu carte de munca, program 8 ore zi, 08:00-16:00, de luni pana vineri, salariul 1900 lei, pentru curatenie zilnica de intretinere din cadrul Universitatii Dunarea de Jos, Galati. Cautam persoane harnice si serioase! Mai multe detalii puteti afla apeland numarul de telefon din anunt.
-
Ești dinamic și îți place să comunici cu oamenii? Atunci te vrem în echipa noastră! *Ce căutăm:* - Persoane energice și cu abilități excelente de comunicare. *Ce oferim:* - Job full-time. - Salariu motivant, între 2.500 și 6.000 de lei. - posibilitatea de a lucra în cadrul unei echipe tinere și dinamice - Nu necesită experiență - acceptăm atât persoane cu experiență, cât și debutanți. - Mașina personală reprezintă un avantaj. - Posibilitate de promovare. - Vacanțe platite de companie. *Alătură-te echipei noastre și du-ți cariera la un alt nivel în vânzări!* *Aplică acum!*
-
Locuri de munca noi disponibile pentru o companie de producție din Șura Mică: - mecanici întreținere cu experienta pe echipamente de productie - electricieni întreținere utilaje cu experienta in productie - reglori/operatori: persoane cu minim 8 clase, cu ceva experienta in productie ( ideal operare si reglaje echipamente) si dornice sa invete pe alte echipamente complexe ( nu se potrivesc cei care au lucrat pe sisteme automatizate PLC sau asemanator) Se lucreaza 3 schimburi si se ofera masă la cantină, tichete de masă, prime. Asiguram TRANSPORT din Slimnic, Șura Mare, Viile Sibiului, Rășinari și Sibiu.
-
Ești Operator CNC, ai experiență pe freză și te aflii în căutarea unui loc de muncă? Dacă răspunsul este afirmativ, suntem dornici să te cunoaștem! Ești candidatul ideal dacă: Ești o persoană serioasă și responsabilă. Ai cunoștințe de desen tehnic; Ai cunoștințe de bază de CNC; Ai experiență de minim 1 an pe freză; Ai experiență pe Siemens, Fanuc. Oferim: Venit lunar 3500-5200 lei NET, în funcție de experiență (format din salariu fix și tichete de masă de 35 lei zi); Plata orelor de weekend cu spor de 75 la sută (dacă va fi cazul); Program în 2 schimburi; Contract pe perioada nedeterminată; Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. Prin aplicarea la acest job, sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare în procesul de recrutare.
-
Cautam sa ne marim echipa cu un coleg care are experienta in pregatirea comenzilor online. Persoana potrivita pentru acest post trebuie sa stie sa utlizeze un program de facturare si sa emita documente de transport (AWB). Fisa postului: facturare comenzilor online pregatirea comenzilor (impachetarea in colete) aranjarea produselor in depozit Orar de lucru 8 ore zi, de luni pana vineri, intre 9.30 si 18.00 (include 30 minute pauza) Nu se lucreaza in weekend