Anunțuri
Locuri de munca Companii Experienta: Experienta peste 3 ani Disponibil din: 2022-06-20-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Avem o veste excelentă pentru voi! Echipa noastră de la Lake House caută o bucătareasa și un ajutor de bucătar entuziaști, gata să se alăture familiei noastre. Dacă sunteți pasionați de arta culinară și de o atmosferă prietenoasă, vă așteptăm să ne cunoaștem mai bine. Privește viitorul alături de noi! #echipă #bucătar #lakehouse #oportunitate Tel: Chișoda, Str. Cooperatorilor, Nr.1 D
-
Promovat
Dacă îți dorești o schimbare profesională, îți oferim o nouă oportunitate de muncă în Mioveni Pitești! Suntem în căutare de Inginer în domeniul auto! Ești candidatul ideal dacă: Ai studii universitare într-un domeniu relevant pentru poziția vizată; Ai minim 3 ani experiență în ingineria auto; Cunoști limba engleză la nivel avansat (scris și vorbit); Deții carnet de conducere categoria B (obligatoriu); Ai disponibilitate pentru deplasări în județ. Responsabilități: Inginerie și rezidență; Furnizează clienților servicii prompte și eficiente; Intermediază relațiile dintre clienții interni și externi; Propune soluții pentru îmbunătățirea performanței echipei. Oferim: Salariu fix; Tichete de masă 35 lei zi; Program L-V; Transport asigurat; Mediu de lucru dinamic; Posibilitatea dezvoltării pe plan profesional. Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa. În prezent, compania are birouri în 13 țări. Prin depunerea CV-ului pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform regulamentului privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
-
Promovat
-
Promovat
Firma Italia angajează dulgher ,fierar , meseriasi in constructii cu experienta. Se asigura salariu de 2500 cu contract de munca. Contactati W.app pt informații.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam tamplar universal PAL Melaminat MDF salariu negociabil în funcție de abilități și cunoștințe Candidatul ideal -serios -abilitati de comunicare -profesionist in ceea ce face Descrierea jobului: -PROGRAM 8 ORE LUNI-VINERI -Sa aibe experienta in productia de mobilier in lucrul cu scule de mana specifice -Abilitatea de a intelege si urma schitele de montaj intocmai -Atent la detalii si cu simt de raspundere, dedicat muncii sale -Foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul ( peretii, parchetul, gresia clientului ) -Dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, intr-un cuvant "montaj exceptional" -Este o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii, apta de a se integra intr-un grup -Permis Cat.B reprezinta un avantaj Descrierea companiei Mobilier la comanda cu accesorii de calitate ( numai BLUM ) din PAL Melaminat EGGER si MDF vopsit
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Centru medical, angajam medici din urmatoarele specialitati: dermatologie, cardiologie. balneofizioterapie, diabet si nutritie, precum si tehnician dentar, part time sau full time, inclusiv medici pensionari.
-
Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni
-
Principalele responsabilități: - Coordonarea autonomă a angajaţilor; - Responsabilitate privind cifra de afaceri vânzările; - Asigurarea rezultatului inventarului; - Planificarea activității prestate de salariați și managementul echipei; - Recepția mărfurilor primite și pregătirea acestora pentru vânzare; - Dezvoltarea şi optimizarea derulării activităţilor în magazin; - Intervine când este solicitat de vânzători pentru rezolvarea problemelor clienților; - Crearea unui climat de lucru motivant şi orientat către eficiență productivitate; Candidatul ideal: - Studii medii finalizate; - Experiență în domeniu comerțului vânzărilor; - Abilități de comunicare; - Nivel ridicat de implicare și disponibilitatea de a învața; - Flexibilitate, loialitate și rezistența la stres; - Posesor carnet conducere categria B. Oferta noastră: - Pachet salarial motivant; - Program flexibil; - Mediu de lucru plăcut sigur și motivant
-
-Experiență anterioară în bucătăria profesională (Certificat Calificare) -Abilități de preparare a mâncărurilor, prezentare și decorare. -Cunoștințe solide despre tehnici culinare, igienă alimentară și standarde de calitate. -Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid și de a gestiona volumul de lucru în perioadele aglomerate. -Atitudine pozitivă, comunicare eficientă și spirit de echipă . Responsabilități: -Pregătirea și gătirea diverselor mâncăruri conform retetelor si respectând standardele noastre de calitate. -Colaborarea strânsă cu echipa pentru a dezvolta și inova meniurile existente. -Menținerea igienei riguroase în bucătărie și respectarea normelor de siguranță alimentară. -Gestionarea eficientă a stocului de ingrediente și aprovizionarea corespunzătoare. -Asigurarea prezentării impecabile a mâncărurilor și servirea acestora cu profesionalism. Beneficii: -Program flexibil de lucru in ture - tichete de masa - salariu fix Ajutor Bucatar Cerințe: -Experiență anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj. -Cunoștințe temeinice privind pregătirea alimentelor și tehnicile de gătit. -Abilități bune de comunicare și capacitatea de a lucra în echipă. -Atitudine pozitivă, atenție la detalii și dorință de a învăța și de a crește profesional. -Respectarea normelor stricte de igienă și siguranță alimentară. -Participarea la organizarea și curățenia generală a bucătăriei pentru a asigura un mediu de lucru igienic și ordonat. -Coordonarea cu echipa de bucătari pentru a menține fluxul eficient al activităților în timpul servirii. -Demonstrarea pasiunii și a angajamentului față de arta culinară și față de satisfacția clienților noștri.
-
Ne marim echipa!! Angajam tamplar cu experienta in productia de mobilier din pal melaminat MDF in Ramnicu Valcea. Candidatul ideal trebuie sa fie serios, sa aiba experienta in productia de mobilier, sa inteleaga si sa urmeze schitele mobilierului intocmai, sa fie atent la detalii, sa fie foarte atent la montaje, la mediul in care se face montajul(peretii, parchetul, gresia clientului), sa aiba dorinta de a lasa in urma mobila de calitate, totul functional, sa fie o persoana sociabila, prietenoasa cu clientii. Permisul categoria B reprezinta un avantaj. Oferim salariu motivant, conditii de munca de calitate, dispunem de utilaje si scule de mana noi. Programul de lucru de la 7.00 -16.00(incluzand pauza de masa) Luni-Vineri. Orele suplimentare se platesc separat(daca este cazul). Punctul de lucru se afla in orasul Rm. Valcea in zona Nord.