Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-01-06-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Montator subansamble la o fabrica din Brasov. CERINTE: - experienţă minim 1 an n montaj - studii medii (minim școala profesională) - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 - cunoștiințe foarte bune de desen tehnic (citire desen, masurători cu șublerul, etc) RESPONSABILITATI: - asamblează elementele prin nituire și asamblare cu șuruburi, conform specificațiilor din documentația de lucru și a normelor tehnice 80T - trebuie să verifice dacă AMC - urile pe care urmează să le folosească sunt valabile din punct de vedere metrologic - identifică piesele defecte și pe cele care nu sunt conform documentelor de lucru BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Compania noastra este in cautare de colegi noi! Asistent Manager - Industria Horeca - 2 posturi vacante Lucrator Comercial - Servire Linie Fata - 5 posturi vacante Spalator Vase - 3 posturi vacante Lucrator in Bucatarie - 3 posturi vacante Compania noastră caută un Asistent Manager dedicat și pasionat de industria Horeca pentru a se alătura echipei noastre din București. Dacă ești o persoană organizată, orientată către rezultate și ai experiență în domeniul ospitalității, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Colaborarea strânsă cu Managerul pentru a asigura buna funcționare a restaurantului; Supervizarea personalului din cadrul restaurantului și asigurarea respectării standardelor de calitate; Gestionarea stocurilor și aprovizionarea în mod eficient; Asigurarea unei experiențe plăcute pentru clienți; Participarea la procesul de recrutare și formare a personalului; Menținerea unui mediu de lucru pozitiv și motivant pentru echipă. Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca sau într-o poziție similară; Abilități excelente de comunicare și leadership; Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic și solicitant; Flexibilitate și capacitatea de a lua decizii în timp util; Orientare către client și atenție la detalii. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant; Posibilitatea de a avansa în cadrul companiei; Training și dezvoltare profesională continuă; Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanțe; Ambianță plăcută de lucru și echipă prietenoasă. Dacă ești o persoană entuziastă, cu abilități de organizare și management, te invităm să aplici pentru poziția de Asistent Manager în industria Horeca alături de echipa noastră!
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez brutar cu experinta , masina transport , brutaria se afla in jilavele , ialomita
-
Suntem în căutarea unor muncitori în construcții care detin permis de conducere categoria B pentru a se alătura echipei noastre din regiunea Moldovei. Candidații ideali vor avea experiență în diverse aspecte ale construcțiilor, inclusiv lucrări de zidărie, tâmplărie, finisaje, structuri metalice, dulgherie, panouri sandwich. Permisul de conducere cat. B este un avantaj. Beneficii: Salariu competitiv între 4000 și 6000 lei, în funcție de experiență și abilități Diurnă, cazare și transport asigurate de către companie Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Mediu de lucru dinamic și plăcut în cadrul unei echipe profesioniste
-
Companie de Leasing Personal angajează : - Deservent (operator) Manitou Rotativ - Operator Nacela - Legător de Sarcină Cerințe: Diplomă de Opt clase Atestat ISCIR experiență minim un An Permis de conducere Companie de Leasing Personal angajează Șantiere in România și Europa In deplasări se oferă cazare și diurna pentru mai multe detalii ne auzim la telefon Disponibilitate Deplasări Cazier judiciar Curat fără antecedente
-
SC MIYA MUSIC PERCUTIE SRL , cu sediul social in mun. Brasov , str. Fanionului nr. 9, biroul 2 , jud. Brasov , CUI 43449101 , J8 2707 2020 , angajeaza "MANAGER ACHIZITII" - cod C.O.R. 132448 . Se ofera un salariu brut lunar de 3300 RON Trmiteti Cv-uri sau sunati la telefon
-
Transfer Drive , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini noi pe teritoriul Germaniei .
-
Transfer Driver Privat Gmbh , angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei !
-
Angajam soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei
-
Transfer Driver Privat Gmbh angajeaza soferi categoria B si soferi categoria B+C , pentru livrari de masini pe teritoriul Germaniei .
-
Angajăm lucrăror comercial ptr magazin mixt La Doi Pași în zona Astra. program 8 ore zi 2 sch sch I 7-15 sch II 15-23 1 weechend lucrat unul liber,sărb legale liber ,prime sărbători,salariu 2.700 net,tichete de masă în valoare de 25 ron telef
-
Firma Flt electroinstal angajează instalator cu experiență în domeniu Cerințe Execuție încălzire în pardoseală Vcv Pompe de căldură Sudura electrofuziune constituie un avantaj Sudura cap la cap constituie un avantaj Instalații apartamente și case Seriozitate Grila de salarizare este în funcție de cât de eficient este angajatul Carte de munca toate actele in regula
-
-
-
Livrare imediata din stoc! Așteptam cu interes cererile dumneavoastră, alegând produse durabile si de calitate-la cel mai bun preț de pe piață.
-
Candidatul Ideal Studii superioare (constituie un avantaj daca au fost desfasurate in domeniul tehnic); Reprezinta avantaj permis de conducere categoria B (obtinut cu cel putin un an in urma); Reprezinta avantaj experienta in domenii precum: retelistica, depanare calculatoare, retele catv, sisteme de securitate; Spirit de lucru in echipa; Disponibilitate pentru deplasari si program flexibil; Descrierea jobului Depanare PC, laptop, si alte echipamente IT ( curatare praf, schimbare pasta termoconductoare laptop/desktop, identificare posibile probleme de functionare, etc) instalare, reinstalare sisteme de operare si aplicatii. Optimizare si imbunatatire sisteme vechi (upgrade componente) Reparații software; Rrecuperări de date; Instalare si service imprimante, routere wireless; Devirusări, curățări, optimizari; Configurare calculatoare pentru lucrul direct cu serverul ; Reconfigurare retele; Configurare router, switch-uri cu sau fara management, statii de lucru, imprimante, copiatoare, scanner; Instalare si configurare sisteme curenti slabi si automatizari Instalare si configurare sisteme anti-efractie Instalare si configurare sisteme supraveghere video Descrierea companiei Echipele DLC aflate în contact direct cu clienții au avut parte de o experiență care s-a repetat tot mai des în ultimii ani. Astfel, pe lângă activitățile prestate în domeniul componentelor, consumabilelor și echipamentelor de print, tehnicienii noștri au fost abordați pentru a rezolva diverse probleme existente în cadrul infrastructurii IT din companiile respective, sau pentru a oferi soluții și echipamente din alte zone care țin de domeniul tehnologiei informației și comunicațiilor.
-
SC AMERIDAC 9T SRL, cu sediul in Cisnadie, Str. Uzinei, nr 21, producator de remorci si semiremorci angajeaza sudori MIG MAG si sau WIG. Se acorda salar motivant, bonuri de masa si decontare transport (daca este cazul). Programul de lucru 8 ore zi, un singur schimb.
-
Angajam ajutor cofetar in laborator cofetarie, cu sau fara experienta, salariul 3000 lei
-
În cadrul magazinului Kaufland din Făgăraș, Str. Tudor Vladimirescu, nr. 85-87 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro. Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2100 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Firma specializata in servicii de curatenie, angajam operator curatenie pentru echipa mobila. Program 8h, de luni pana vineri, de la 08:00-16:0 Cerinte: permis categoria B, minim 2 ani Salariul 3.400 net + tichete de masa Se lucreaza cu contract de munca Pentru detalii 0751169473 intre orele 09-17, de luni pana vineri
-
Candidatul Ideal -Responsabila pentru primirea clientilor si procesarea rezervarilor; -Atitudine pozitiva, capacitate de a evita conflictele. -Bune abilitati de comunicare; -Cunostinte de operare calculator; -Calma, punctuala, bune abilitati de comunicare, orientata catre client; Descrierea jobului -Experienta in turism reprezinta un avantaj -Raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervari, gestiune, cat si incasare (card numerar) -Raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii -Preluare rezervari online + telefonice -Inchide deschide locatia in ziua cand este la locatie -Pastreaza si mentine ordinea la locul de munca -Supervizeaza colegii care presteaza serviciile -Engleza scris si vorbit obligatoriu -Capacitate de organizare Descrierea companiei Suntem o companie cu capital privat românesc care activează in domeniul turismului. În acest moment administrăm 3 proprietăți : AIFEN AMARIS ALIZ A.I.F.E.N AMARIS ALIZ Acasă departe de casă Concepute pentru a rămâne Așteptăm să ne cunoaștem!
-
SCOPUL POSTULUI Vei dezvolta si gestiona un portofoliu de clienti, promovand serviciile companiei atât pe a clienților actuali, cât și clienților potențiali, conform prevederilor legale ale contractelor de credit si politicilor companiei. DESCRIEREA ROLULUI La Provident vei găsi o echipă de oameni entuziaști, deschiși, dornici să ajute și pasionați de ceea ce fac. Dacă alegi să devii ,,providentist , vii într-un mediu divers și vei avea chiar și colegi virtuali îi vei cunoaște pe roboțeii Arya, Ema și Jorah, care au preluat și optimizat mai multe sarcinile repetitive din Resurse Umane, Financiar sau Credit Risk. N-au preluat ei toate responsabilitățile și de aceea avem nevoie de expertiza și cunoștințele tale. IATĂ CE VEI FACE: Vei promova serviciile de creditare ale companiei; Vei gestiona și dezvolta portofoliul de clienţi prin vizite la domiciliul acestora; Vei oferi suport clienţilor pentru a alege cea mai bună ofertă de creditare si asigurare, adaptată nevoilor lor. CANDIDATUL IDEAL: Noi suntem mândri să facem parte din echipa Provident și că putem face o diferență în viața clienților noștri și ne dorim ca toți colegii noi să simtă același lucru. De aceea, ne vom asigura că îți oferim oportunități de a crește, inova și aduce un impact asupra experienței clienților nostri în colaborarea cu noi! CE NE DORIM DE LA TINE: Sa iti doresti un loc de munca stabil si un venit suplimentar; Sa fii o persoană căreia îi place activitatea de teren; Sa fii o persoană ambiţioasă și sa apreciezi programul exibil; Sa ai studii medii nalizate; Daca ai și permis de conducere, cu atât mai bine! IATĂ BENEFICIILE PE CARE LE VEI AVEA: Venit lunar intre 1700 lei- 2000 lei net, dintre care salariu fix incepand de la 965 lei net; Asigurare sănătate Metropolitan ce include decontare cheltuieli medicale in valoare de 1200 lei net an și decontare spitalizare în valoare de 100 lei zi; Asigurare de accident; 21 de zile de concediu, la care se adauga 4 zile suplimentare de wellbeing; Între 2 și 5 zile libere suplimentare pentru senioritatea în companie; Beneficii financiare acordate pentru evenimente deosebite; Flexibilitate și oportunitatea de a îți face programul așa cum vrei tu; Decont de transport și telefon de serviciu; Reduceri la diverși parteneri. Te vei bucura și de PROGRAME DE DEZVOLTARE PERSONALĂ ȘI PROFESIONALĂ: Program de induction: 3 luni de învățare pe rol, traininguri aplicate și Buddy alocat pentru o integrare facilă în companie; Programe de recunoaștere a performanței: recompensarea celor mai bune performanțe operaționale prin premii și excursii trimestriale și anuale; Program de wellbeing: acțiuni și evenimente de conectare și socializare; Traininguri și oportunități de dezvoltare: cursuri pe teme variate prin Academia Provident, traininguri tehnice, programe de creștere și promovare a talentelor. Publi24_1712838591