Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Firma cu experiență în domeniul reciclării, prestatoare de servicii de reciclare în cadrul fabricii Star Assembly, suntem în căutare de Lucrători sortatori deșeuri reciclabile. Ofertă și beneficii: - Bonus de prezență + bonus de performanță; - Tichete de masă (35 lei tichet); - Decontare partiala transport (detalii la telefon); - Contract pe perioadă nedeterminată; - Tichete cadou de Crăciun, Paște, 1 Iunie; - Bonus pentru recomandare recrutare colegi; - Se lucrează în 3 schimburi, de L-V cu posibilitatea de a lucra ore suplimentare; Pentru informații suplimentare, vă rugăm să o sunați pe colega noastră, Ana-Maria, la numărul de telefon .
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Brașov, Calea București, nr. 112 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Promovat
Angajam personal pentru postul de secretariat contabilitate . Cunostintele de operare cu programul SAGA pot fi un plus .
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Beneficii: -Salariu fix; -Tichete de masa 40 lei zi; -Prime Bonusuri -Transport asigurat Program de lucru: se lucreaza in 3 schimburi
-
Angajam Operatori Productie in Oarja! Asteptam CV-urile dvs la adresa de mail: Contact: Beneficii: - Salariu fix; - Tichete de masa; - Spor de noapte 25%; - Prima de Paste si Craciun 500 lei net; - Contract pe perioada nedeterminata. Program de lucru: Se lucreaza in 3 schimburi. Transport gratuit pe rutele: - Arges: Pitesti, Costesti, Mirosi, Ungheni, Buzoesti, Serboeni, Surdulesti, Suseni, Tutulesti, Recea, Izvoru, Cornatel, Goleasca, Barla, Harsesti, Stolnici, Catanele, Oarja, Bradu. - Olt : Corbu, Sarbii Magura, Optasi.
-
Descrierea jobului Realizeaza activitati de testare a autovehiculelor, tinand cont de cerintele predefinite in documente specifice si caiete de sarcini. Ofera informatii privind caracteristicile tehnice ale vehiculului: comportamentul si functionarea vehicului in diferite conditii, aspecte tehice care nu se incadreaza in conditiile de functionare optime. Cerinte : Minim 6/12 luni experienta intr-o pozitie similara Permis categoria B minim 3 ani vechime Permis categoria C/E constituie un avantaj Cunosterea legislatiei rutiere in vigoare, fara cazier judiciar Persoana responsabila, orientata spre rezultat Program de lucru Luni-Vineri( Sambata,Duminica,optional), in trei schimburi. Beneficii: Salariu fix Diurna Sporuri/Bonusuri Locatie: Titu, Dambovita
-
Hotel&SPA Castelnor din Paltinis jud. Sibiu angajeaza Ospatar/Barman Cerinte: Experienta in domeniu (specialitate), Cursurile de calificare in domeniu reprezinta un avantaj, Cunostinte minime de limba engleza: nivel conversational, Diploma de calificare in domeniu (constituie un avantaj); Prezenta agreabila, amabilitate, atitudine pozitiva; Stapanire de sine, disciplina. Conditii: Contract de munca pe termen nelimitat, Un salariu competitiv, in funcție de nivelul de calificare și experienta, Tichete de masa, Prime si bonusuri in functie de performanta, Oportunitati de training formare profesionala Responsabilitati: Cunoasterea principalelor reguli de servire si protocol; Preluarea comenzilor de mancare si bautura intr-o maniera eficienta si profesionista; Cunoasterea meniului pentru a oferi informatii competente cu privire la felurile de mancare, tacamuri si bauturi; Servirea exemplara a clientilor cu produsele comandate de catre acestia; Debarasarea si asigurarea curateniei in restaurantul unitatii hoteliere; Respectarea normelor de igiena si securitate a muncii. Castelnor este amplasat în stațiunea Păltiniș, la doar 30 de km de Sibiu, într-un decor natural irezistibil. Dotările elegante, îmbinate armonios, sunt completate de servicii de excepție gândite să susțină integral sloganul de brand - Passport to Comfort. Castelnor este cel mai nou resort premium inaugurat în Păltinis, gândit să le ofere oaspeților facilități de confort excepționale. Locația este deschisă atât pentru sejururi individuale, cât și pentru evenimente private de grup sau corporate. Întregul staff este special instruit în a asigura maximul de confort și ospitalitate pentru fiecare vizitator care vizitează locația. Echipa Castelnor, tanara, energica si dedicata oaspetilor este probabil una dintre cele mai bune echipe hoteliere din tara. https://www.castelnor.ro/about
-
Beneficii: Salariu: 2500 net (4213 brut) Bonuri de masa de 25 de lei; Spor de noapte 25% Transport asigurat Ore suplimentare platite dublu; Responsabilități: Asamblarea subansamblelor conform specificațiilor tehnice Verificarea calității pieselor asamblate Identificarea și remedierea defecțiunilor Lucrul în echipă pentru atingerea obiectivelor stabilite
-
Beneficii: Salariu 3452 brut Tichete de 40 de lei Spor noapte 25% Prima productivitate maxim 300 brut luna Ore suplimentare plătite 100% Tichete cadou zi nastere 50 lei 23 de zile de co Prima vacanta, Paste, Craciun Cerinte: disponibilitate pentru program in 3 schimburi; minim 8 clase absolvite experienta in productie reprezinta un avantaj dexteritate persoana indreptata spre rezultate
-
Beneficii: Salariu 3452 brut Tichete de 40 de lei Spor noapte 25% Prima productivitate maxim 300 brut luna Ore suplimentare plătite 100% Tichete cadou zi nastere 50 lei 23 de zile de co Prima vacanta, Paste, Craciun Cerinte: disponibilitate pentru program in 3 schimburi; minim 8 clase absolvite experienta in productie reprezinta un avantaj dexteritate persoana indreptata spre rezultate
-
Cerinte: - Seriozitate - Atentie la detalii - Experienta in domeniul de lacatus mecanic constitue un avantaj. Oferim: - Salariu motivant, cu posibilitati de crestere in functie de performanta; - Tichete de masa; - Asigurare medicala; - Bonusuri de performanță; - Contract de munca pe perioada nedetermiinata; - Conditii de munca excelente, atmosfera placuta, mediu stabil si profesional. - Transport asigurat Craiova-Firma si decont pentru transport zone limitrofe Program Luni Vineri de la 8:00-16:30; Locatie zona industriala Craiova - METRO
-
BENEFICII: Salariu atractiv, in functie de experienta; Tichete de masă in valoare de 30 RON zi; Transportul decontat; Bonus lunar de performanta; Program de lucru intr-un singur schimb de luni pana vineri: 07:00- 15:30. CERINTE: Experienta 2-3 ani in coordonarea unei echipe in sector mecanic; Cunostinte experienta in domeniu de prelucrare table subtiri; Cunostinte de operare calculator word, excell (studii superioare nu sunt absolut necesare); Planificare si urmarirea saptamanala a productiei (planificarea impreuna cu directorul si departamentul comercial); Planificare si urmarirea zilnica a productiei (planificare impreuna cu departamentul tehnic proiectare); Planificarea activitatii si coordonarea celor 5 zone de productie astfel incat sa se realizeze obiectivele proupse (zilnice si saptamanale); Evaluarea impreuna cu operatorii din cele 5 zone de lucru a stocurilor de materii prime si stabilrea necesarului (impreuna cu departamentul achizitii); Pastrare evidenta: revizii mentenanta utilaje masini si echipamente.
-
Promovat
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Lujerului. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa (20 lei valoarea unui tichet de masa); - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!
-
Promovat
ELECTRO-CONSULT CARAS ANGAJEAZA -ELECTRICIENI -SOFER CE pentru nevoile firmei -MECANIC pentru masinile firmei -INSTALATOR RELATII LA TELEFON SAU
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Auchan Titan. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!
-
Suntem in cautarea de noi colegi care sa intregeasca echipa in restaurantul "Dinner Food" Cora Pantelimon. Principalele responsabilitati pe care le vei avea sunt: - Preluarea comenzilor intr-o maniera eficienta si profesionista; - Acordarea atentiei cuvenite si consilierea eficientă a clienților; - Pregătirea de preparate conform rețetarului și standardului companiei; - Asigurarea prezenței mărfii în spațiul de vânzare; - Asigurarea ordinii și curățeniei la locul de muncă. Oferta noastra: - Contract de munca norma intreaga de 8 ore zi, cu toate formele legale; - Program de lucru flexibil (in ture de 12 ore zi); - Salariu net: 2600 lei + tichete de masa; - Posibilitatea de a obtine bonusuri si cresteri salariale, in functie de vechime si performanta. Ce ne dorim de la tine: Seriozitate, punctualitate, dorinta de munca. Se ofera loc de munca stabil, seriozitate in ceea ce priveste termenele de plata si valoarea salariului, posibilitatea de a invata si avansa profesional. Nu suntem interesati de personal strain sau de tineri cu varsta sub 18 ani. Pentru mai multe informațiii vă rugăm să ne contactați la telefon sau prin mesaj WhatsApp. Va multumim!
-
-
Angajez șofer cat. C doar din județul Ilfov sau București. Curse locale 1-2 pe zi ( București -Ștefăneștii de Jos). Se lucrează pe camion 7,5 t de luni până sâmbătă. Mai multe detalii la telefon:
-
Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Responsabilități principale: Recepționarea mărfurilor de la furnizori Asigurarea calității produselor în timpul manipulării și depozitării Verificarea mărfurilor la recepție conform avizelor de însoțire Păstrarea documentelor justificative legate de stocuri Utilizarea eficientă a spațiului de depozitare Asistarea la încărcarea și descărcarea mărfurilor pentru a asigura securitatea acestora pe timpul transportului Preluarea documentelor de la clienți transportatori conform indicațiilor reprezentantului sau asistentului comercial Întreținerea mașinii în bune condiții și raportarea la timp a defecțiunilor constatate prin completarea fișei de mentenanță Gestionarea colectării, sortării și depozitării deșeurilor rezultate din activitatea sa Cerințe specifice: Utilizarea transpaletului, mașinii de înfoliat, cântarului industrial și ruletei de măsurat volumele cutiilor Abilități personale: Spirit de observație Abilități practice Cooperant Responsabilitate și autocontrol Studii necesare: Cazier judiciar fără antecedente penale Certificat de absolvire a 10 clase de învățământ general obligatoriu Avantaje: Permis de conducere categoria B Atestat de stivuitorist Program de lucru: Normă întreagă Luni - Vineri, Locul de muncă: Cluj-Napoca Așteptăm aplicația ta!