Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-06-21 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei Program Full Time: 2 cu 2 Program Part Time: Luni - Vineri: 11:30 - 14:30
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Gelateria Bianco Milano Oradea face angajari Full-time sau Part-time pentru diferite posturi in locatia noastra din Oradea
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii Program L-V 08 - 18
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-
Salon de înfrumusețare deschis recent, angajează coafeza. Locația este una stradală, programul este de marți până sâmbătă de la 10 la 18. Lucrăm cu produse profesionale și avem deja o bază de cliente . Suntem situați în sectorul 3 , lângă Parcul Teilor. Salariul oferit este 3900 brut.
-
Angajăm rigipsar și zugrav calificat! Salariu motivant! Contract de muncă, program 7,30-16,30 8 ore! Cerințe: -sa fie punctual -sa fie profesionist -sa aibă o bună colaborare cu echipa -sa nu aibă vicii în timpul programului -sa respecte normele SSM în șantier Salariu motivant, avans lichidare! Angajăm muncitori necalificați!
-
Oferim Venit lunar 3000-3200 Perioada minim 6 săptămâni Camioane E 6 cu prelata mega sau standart cu service periodic in reprezentanta Se pleaca cu camionul si se vine din garaj Pitesti Ruta : ITALIA-GERMANIA- BENELUX-UK Ruta:Spania-Anglia-Italia-Franta Ruta:FRANTA-ITALIA RUTA:GERMANIA-BENELUX-FRANTA Se ofera bonus de km , bonus de consum , diurna saptamanala + avans de cursa Cerinte Experienta minim 6 luni Cartela tahograf Atestat profesional transport marfa Se lucrează 6 1,5 8 2 12 4 săptămâni Se respecta timpii de condus cu prioritate
-
Promovat
Ești un maestru al cocktailurilor și al cafelelor delicioase? Te invităm să te alături echipei noastre, unde fiecare zi este o ocazie de a crea momente memorabile pentru clienții noștri! Căutăm pe cineva care: Are experiență în bartending și prepararea cafelei Este comunicativ și sociabil, cu abilități excelente de relaționare Are o atitudine creativă și o atenție deosebită la detalii Este disponibil pentru lucru în ture flexibile Îți oferim: Un salariu competitiv și procent din vânzări Un mediu de lucru prietenos și motivant Oportunități de dezvoltare profesională și training-uri de specialitate Posibilitatea de a lucra într-un local de prestigiu, cunoscut pentru atmosfera sa unică Responsabilitățile tale vor include: Pregătirea și servirea băuturilor alcoolice și non-alcoolice, inclusiv a cafelelor Crearea de cocktailuri inovatoare și respectarea rețetelor clasice Asigurarea unei atmosfere calde și primitoare pentru clienți Gestionarea stocurilor și a echipamentelor de bar și cafea Respectarea normelor de igienă și siguranță Dacă ești o persoană dinamică, pasionată de mixologie și cafea, trimite-ne CV-ul tău pe Whatsapp la nr de telefon din anunț. Abia așteptăm să te cunoaștem și să îți oferim ocazia de a străluci alături de noi! Vino să faci parte din echipa noastră și să transformi fiecare băutură într-o poveste! Vendi Café Strada Apollonia Hirscher, Nr. 14, Brașov Te așteptăm cu drag!
-
Pensiune turistica din Calimanesti Caciulata angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
Pensiune turistica din Caciulata Calimanesti angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
Promovat
Pregătirea salatelor și cutiilor cu fructe în OLANDA la Heemskerk Locație: Rijnsburg, Olanda Îți place să mănânci sănătos? Lucrează în producția de alimente ambalate care vor fi livrate la supermarketuri și lanțuri internaționale. Responsabilitățile tale: În această afacere de familie, materiile prime proaspete sunt procesate zilnic în mese gustoase și ușor de pregătit. Ca lucrător în producție, vei tăia, spăla și sorta toate legumele și fructele. Apoi, le vei ambala în cutii și vei verifica temeinic dacă produsul final menține un nivel înalt de calitate. După finalizarea tuturor sarcinilor, vei pregăti comenzile pentru expediere. Aceste sarcini diverse asigură că timpul de lucru va "trece pe nesimțite" și cu siguranță nu va fi plictisitor! Nu ai experiență în lucrul cu alimentele? Nu-ți face griji - vei începe cu un training intern, în timpul căruia vei învăța toate procesele! Munca se desfășoară de luni până duminică, în ture (05:45 07:00 la 15:30 și de la 15:40 până la sfârșitul producției, ceea ce îți oferă flexibilitate). Vei câștiga extra pentru serile, nopțile, weekendurile și orele suplimentare, iar după 6 săptămâni de muncă, vei avea oportunitatea de a obține un program fix. Angajatorul oferă: Tarif orar mare: 13.27 EURO brut +8.33% indemnizație de vacanță = 14.38 EURO Contract de muncă temporar sub condițiile olandeze (ore de muncă garantate) Oportunitatea de a cumpăra cutii cu alimente produse de Heemskerk pentru 1 EURO! La fața locului - coordonatori disponibili la locul de muncă, gata să răspundă la întrebări și să te ajute să rezolvi toate problemele potențiale, de exemplu, schimbări de program Atmosferă cu adevărat prietenoasă, managerul și angajații se cunosc unul pe altul după nume Alte informații utile: Cazarea la fața locului și transportul de la și către muncă sunt organizate dacă ai nevoie! Complet gratuit, oferim acces la aplicația myOTTO, Helpdesk 24 7, un program de loialitate și multe alte proiecte interesante pentru angajații noștri! Cerințele angajatorului: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate de a lucra pentru o perioadă mai lungă Disponibilitatea de a lucra în ture Capacitatea de a lucra într-un mediu rece aproximativ 8 C Interesat? Aplică și alătură-te echipei! Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Mangalia, Str. Lavrion nr. 30A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Firma Suedeza angajeaza soferi categoria CE Firma are baza la Malmo si efectueaza transport de marfuri generale doar intern in Suedia. Camioane de generatie noua Scania si Volvo dotate cu : invertor,cuptor micro,cafetiera,frigider Cerinte: - Experienta in conducerea unui camion minim 3-5 ani - Conducem marfă de grupaj și încărcătură completă. - Pernis categoria CE - Atestat transport marfa - ADR - constitue grupaj - Card tahograf - Limba engleza scris vorbit nivel conversational ( se lucreaza direct cu disponenti suedezi in limba engleza) - Disponibil la program de 3 luni de munca - 1 luna liber - Disponibil pe un program de 11 luni de muncă 25 de zile vacanță plus 2 săptămâni de Crăciun (22-23 decembrie - 6-7 sau 13 ianuarie, în funcție de cât de mult loc de muncă există) - Seriozitate Se Ofera : - Asigurarea și pensia se plătesc în Suedia - Contract de munca suedez cu depunere acte pentru rezidenta in suedia - Weekend la baza din Malmo , unde aveti la dispozitie , bucatarie, toalete, dusuri, masini de spalat, uscatoare , camera de recreere Se respecta programul de lucru si este interzis manipularea tahografului Salariul atractiv in functie de zilele lucratoare din luna si perfomanta (nu se fac favoruri) Trimiteti CV in limba engleza la email: Pentru mai multe informații și detalii, vă rugăm să contactați prin e-mail sau telefon Swedish Phone: English Romania Phone: Email: Swedish company hires CE category drivers The company is based in Malmo and transports general goods only domestically in Sweden. New generation Scania and Volvo trucks equipped with: inverter, micro oven, coffee maker, refrigerator Requirements: - Experience of truck driving at least 3-5 years - We drive groupage cargo and full load cargo. - Requirement CE category - Cargo transport certificate - ADR - Groupage - Tachograph card - Written and spoken English at a conversational level (working directly with Swedish managers in English) - Available on a schedule of 3 months of work - 1 month off - Available on a schedule of 11 months of work 25 days holiday plus 2 weeks christmas (December 22-23 - January 6-7 or 13 depend how much job there is) - Seriousness It offers : - Insurance and pension are paid in Sweden - Swedish employment contract with submission of documents for residency in Sweden - Weekend at the base in Malmo, where you have at your disposal, kitchen, toilets, showers, washing machines, dryers, relaxing room The work schedule is respected and the manipulation of the tachograph is prohibited Attractive salary depending on the working days of the month and performance (no favors are given) Send your CV in English to email: For more information and details, please contact by email or phone Swedish Phone: English Romania Phone: Email:
-
Va oferă personal ingrijire batrani bolnavi la domiciliu în regim de lucru permanent (intern) Full time ,part-time,week-end! Salariu oferit ingrijitoarei pentru programul de lucru intern este de 3600 lei pe luna unde se oferă: Cazare+Masa+salariu și 2 week enduri pe luna libere . Salariul oferit pentru programul de lucru Full tine este de 3000 lei luna.Toate persoanele au actele la dosar obligatorii:Copie CI BI+Adeverinta de la medic+Cazier judiciar. Va oferim detalii și informații suplimentare la telefon ..
-
Eșți student și ai obosit de atâtea refuzuri? Sau poate lucrezi de ceva timp într-o companie unde muncă ta nu este apreciată și simți că e timpul pentru o schimbare? Dacă eșți în căutarea unui loc de muncă dinamic, într-o echipă tânără și motivată, te invităm să te alături nouă. Descrierea Companiei: SBN ESTATE este o agenție imobiliară tânără și dinamică, unde pasiunea pentru muncă bine făcută se îmbină armonios cu distracția și bună dispoziție. Cu o experiență de peste 10 ani în domeniu, suntem mândri să spunem, oricât de cliseic ar sună, că suntem mai mult decât o echipă suntem o familie. La noi, vii la muncă de drag, nu din obligație, și te bucuri de fiecare zi petrecută în compania colegilor. Ne dorim să creștem împreună, oferindu-ți un mediu prietenos și propice pentru dezvoltarea personală și profesională. Profilul Candidatului: Căutăm persoane entuziaste, dornice să se dezvolte alături de noi și prin noi. Indiferent dacă ai sau nu experiență în domeniul imobiliar, important este să ai dorința de a învăța și de a te perfecționa continuu. La SBN ESTATE, te ajutăm să evoluezi și îți oferim toate resursele necesare pentru a-ți atinge potențialul maxim. Responsabilități: Promovarea și vânzarea proprietăților imobiliare. Oferirea de consultanță profesională clienților în procesul de achiziție, vânzare sau închiriere a proprietăților. Negocierea contractelor și asigurarea unei experiențe plăcute și fără probleme pentru clienți. Dezvoltarea și menținerea unei relații de lungă durată cu clienții și colaboratorii. Cerințe: Abilități de comunicare și relaționare. Atitudine orientată către rezultate. Flexibilitate și capacitatea de a te adapta rapid la schimbări. Dorința de a învăța și de a te dezvoltă profesional. Permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Oferim: Un mediu de lucru plăcut și dinamic, unde fiecare zi este o nouă oportunitate de a te bucură de ceea ce faci. Training și suport continuu pentru a te ajută să îți atingi obiectivele. O echipă prietenoasă și de suport, gata să te ajute oricând ai nevoie. Posibilități reale de avansare în carieră. Pachet salarial atractiv, bazat pe performanță și rezultate. Bonusuri și targeturi realiste, prin care compania le poate pune la dispoziție angajaților și mașînă, decont motorină și diferite cadouri. Sediu central Dispozitive pentru a facilita muncă Dacă eșți gata să faci parte dintr-o echipă care îți va oferi toate condițiile necesare pentru a te dezvoltă și a te simți împlinit profesional, te așteptăm la SBN ESTATE! Aplicați acum trimițând CV-ul la adresa de email: [], sau contactează-ne telefonic. Alătură-te nouă și descoperă bucuria de a lucra într-un mediu unde muncă se îmbină perfect cu distracția!
-
Mega Image S&G Angajam Manager magazin(3000-5000)! Angajam casier,lucrator comercial,nu se lucreaza program full!!!. Casier/a Tura noapte, Angajam Part-Time pentru program de week-end sau program in funcție de disponibilitatea orarului pe care-l aveți . Tel 0761320006 sau
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Disponibil online
Agent vanzari productie publicitara
Graph Productie Publicitara angajam agent de vanzari in domeniul productiei publicitare. Producator de firme luminoase, litere volumetrice, autocolante si sablari, bannere si mesh uri publicitare, expozitionale. Biroul se afla pe str. Ion Sahighian nr. 2, Bucuresti (zona Republica) Oferim baza de date si training 3 luni. Salariu fix + bonusuri vanzari (2%-10%) in functie de targetul atins. Se poate lucreaza de la birou.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam în departmentul foraje muncitor calificat sau necalificat
-
Firma Samson Security angajează agenți de securitate cu si fără atestat de calificare profesională din Mosnita și împrejurimi pentru obiectiv șantier în Mosnita Nouă . Salariul începând cu 2500 lei NET (în mână), până la 2850 lei , program (12 24; 12 48). Căutăm agenți cu permis de conducere Cerințe: cetățenie română, cazier curat, apt medical, seriozitate, experiența într-un post similar constituie avantaj. Vă așteptăm la un interviu de Luni până Vineri la ora 09:30 la sediul nostru din Mosnita Nouă ,str București,nr 1 sau telefonic la numărul din anunț