Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-11-07-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii <span><a class="showNumber" data-tel="0726800252">07 arata numarul</a></span> <span><a class="showNumber" data-tel="0740816788">07 arata numarul</a></span> Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Firma de paza angajeaza agenti de securitate pentru obiectiv din Iasi. Se lucreaza in ture (24 48) cu salarizare de 2700-2900 lei net. Mai multe detalii la telefon 0748.199.452.
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Civitas angajeaza agenti de securitate cu experienta in retail (magazine), pentru magazin de parfumuri. Tarif: 16 lei net ora Program de lucru: Luni-Vineri interval 13:30-22:00 Vineri, Sambata, Duminica: interval 10:00- 22:00 Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajăm urgent soferi taxi.Masina la dispoziția soferului Pot fi si pensionari s-au al doilea job conditii avantajoase .Vindem masini in rate cu ramanere .Mai multe detali la telefon.
-
Candidatul ideal: - varsta: minim 18 ani - studii: minim 8 clase - disponibilitate de a lucra 8 ore zi, 3 schimburi, program de lucru inclusiv sambata si duminica, cu libere urmatoarea saptamana - domiciliu stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. raspunde de ambalarea produselor conform metodei standardizate de ambalare semiautomata manuala in functie de dotarile tehnologice ale liniei 2. supravegheaza si evita supraincarcarea zonelor de receptie a produselor finite (paine) Ce oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - tichete de masa 30 lei zi lucratoare - sporuri: spor de ore suplimentare (200%), spor de noapte (25%), spor de weekend, spor de sarbatoare legala - decontare combustibil - dupa o perioada de aproximativ 6 luni posibilitatea de calificare interna in meseria de brutar operator linie productie Informatii la telefon sau la sediul Fabricii din Dumbravita strada Bartok Bela nr. 1-3, de luni pana vineri intre orele 8 si 16:
-
Candidatul ideal: - Studii medii (diplomă de bacalaureat) - Experiență pe un post similar constituie un avantaj - Cunoștințe operare MS-Office (Word, Excel, Outlook), cunoasterea programului SAP constituie avantaj - Rezistență la efort fizic - Disponibilitate pentru lucru în 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara sau imprejurimi Descrierea jobului: 1. gestionarea activitatii de recepție și monitorizare a stocurilor de produse 2. verificarea modului de ambalare și numarul de bucăți pe unitatea de ambalaj 3. tinerea gestiunii stocurilor stocurilor aplicand principiul FEFO și intocmirea în timp real si corect a documentelor de gestiune 4. pregatirea paletilor participand activ la operațiunea de încărcare a mărfii în vederea livrării către client 5. asigurarea manipularii corecte a mărfurilor pe durata descărcării, depozitării și încărcării acestora 6. monitorizarea depozitarii mărfii preluate pe loturi, în spațiul destinat fiecărui sortiment 7. tinerea evidentei privind intrările, ieșirile și stocul de produse finite și ambalaje 8. intocmirea fiselor de magazie nominal pe șoferi pentru ambalajele din gestiune 9. verificarea existentei faptice a tuturor obiectelor de inventar aflate în gestiune după ultimul inventar 10. intocmirea documentelor de retur și operarea acestora in SAP. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
Candidatul ideal: - Studii superioare finalizate (preferabil studii in domeniul industriei alimentare) - Experienta de minimum 2 ani in domeniu, reprezinta un avantaj - Cunostinte operare PC (Word, Excel, Outlook) - Cunoasterea programului SAP poate reprezenta un avantaj - Abilitati privind planificarea activitatii, capacitate de comunicare, responsabilitate - Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi (6-14, 14-22, 22-6) - Domiciliul stabil in Timisoara si imprejurimi. Descrierea job-ului: 1. Controleaza si raspunde de activitatea de productie pe schimbul sau de lucru in vederea realizarii cantitative si calitative a productiei planificate in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate al organizatiei 2. Administreaza activitatea personalului din subordine: pontaj, planificare, echipamente, monitorizare activitate 3. Urmareste gestionarea materiilor prime si auxiliare, a materialelor si a utilajelor, semifabricate si produse finite 4. Primeste comenzile si programeaza realizarea acestora conform cerintelor 5. Studiaza si isi insuseste instructiunile tehnologice si retetele de fabricatie pentru toate produsele, urmand a instrui personalul din subordine 6. Urmareste incadrarea in consumurile specifice pe durata schimbului 7. Intocmeste documentatia specifica activitatii de productie Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de e-mail: Informatii la telefon de luni pana vineri intre orele 8 si 16: Doar cei selectati vor fi contactati!
-
SC BLUE CORP SECURITY, angajajeaza agenti de securitate pentru obiective in Bucuresti,sector 1. Varsta 22-55 ani. Salariul motivational si la timp , bonusuri de performanta. Pentru interviu angajare va asteptam in str. Nicolae Racota, nr. 17, BL. 80, Sc. 2, Et. 1, Ap. 18, Sector 1, Bucuresti ... L - V Orele 09.00-12.00 Punct de reper, intersectia str.Turda cu Bld. Maresal Averescu. Mijloace de transport..tramvai 20 si 41 statia Maresal Averescu Autobuz 205,282 si 381 statia Maresal Averescu.
-
-
Bucuresti , zona Unirii. Program luni-vineri 06-14:00 , salariul 1900 Lei luna plus bonuri de masa de 300 lei , total 2200 lei. Adresa : Splaiul Independentei nr. 15 Bucuresti Asiguram carte de munca si conditii excelente. Veniti la munca , noi va asteptam. cautam seriozitate si disciplina.
-
Responsabilitati: - in sezonul rece, principala responsibilitate este de a asigura o temperatura optima in sera prin utilizarea eficienta a unitatilor de incalzire (sobe cu peleti, brichete, etc). - se lucreaza o saptamana da, o saptamana nu. Se ofera cazare in saptamana de lucru. - in sezonul cald, se va ocupa de tunsul ierbii etc - alte sarcini - in functie de sezon Cerinte: - persoana serioasa, eficienta, fexibila, cu putere de munca - constitue un avantaj experienta cu unitatile de incalzire Beneficii: - contract de munca - in unitatea de cazare exista televizor, internet, frigider, congelator, cuptor cu microunde, plita. - loc de munca stabil - salariul pentru cele 2 saptamani de lucru incepe de la 3000 RON si se achita in 2 transe. La locatie se poate ajunge din Bucuresti cu autobuzul R411 de la Metrou Obor. Se ajunge usor cu autobuzul sau maxi taxi din localitatile: Voluntari, Afumati, Stefanestii de Jos si de Sus, Dascalu, Moara Vlasiei, Gradistea, Nuci, Creata, Petrachioaia, etc. Daca sunteti interesat de acest job, va rugam sa ne contactati telefonic pentru a stabili un interviu la locatia din Gagu, Ilfov ( ).
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Hop Acasă angajează agent de vânzări! Ești pasionat de domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții? Ai experiență în vânzarea acestor produse? Ai permis de conducere și mașină personală? Dacă răspunsul este da, atunci te așteptăm să te alături echipei noastre! Hop Acasă este o companie care oferă soluții complete pentru amenajarea locuințelor, de la materiale de construcții, până la mobilier și decorațiuni. Ne dorim să avem o echipă de vânzări dinamică, profesionistă și orientată către clienți. Ce îți oferim noi? * Un salariu de pornire bun, în funcție de experiența ta * Un bonus de vânzare între 1% și 3% din vânzările realizate * Un program flexibil, care îți permite să îți organizezi timpul după nevoile tale * Un mediu de lucru plăcut și prietenos, unde vei avea oportunitatea să înveți și să te dezvolți Ce așteptăm de la tine? * Să ai experiență în domeniul construcțiilor și a materialelor de construcții * Să ai abilități bune de comunicare și negociere * Să ai spirit de inițiativă și să fii orientat către rezultate * Să ai permis de conducere și mașină personală - mașina personală constituie avantaj, nu condiție de excludere * Să fii responsabil, serios și punctual Dacă te regăsești în acest profil și vrei să faci parte din echipa noastră, trimite-ne CV-ul tău la adresa noastră de email sau suna-ne la numărul de telefon din anunț. Te așteptăm cu drag!
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! **Notă:** Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Te entuziasmează ideea de a lucra cu cei mici într-un mediu plin de acțiune și distracție? Echipa noastră de Laser Tag este în căutare de noi membri pentru a supraveghea și coordona evenimentele pentru copii. Dacă ești o persoană responsabilă, prietenoasă și plină de energie, ne-ar plăcea să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău la sau contactează-ne la pentru mai multe informații. Alătură-te nouă și transformă fiecare zi într-o aventură memorabilă! Post dispinibil în Lipovei și în Centru!
-
Te entuziasmează ideea de a lucra cu cei mici într-un mediu plin de acțiune și distracție? Echipa noastră de Laser Tag este în căutare de noi membri pentru a supraveghea și coordona evenimentele pentru copii. Dacă ești o persoană responsabilă, prietenoasă și plină de energie, ne-ar plăcea să te cunoaștem! Trimite-ne CV-ul tău la sau contactează-ne la pentru mai multe informații. Alătură-te nouă și transformă fiecare zi într-o aventură memorabilă! Post dispinibil în Lipovei și în Centru!
-
SALA DE JOCURI ANGAJEAZA FETE,CU UN PROGRAM FLEXIBIL SALAR ATRACTIV MAI MULTE INFORMATII LA NR.DE. TELEFON 0748114448
-
Hai si tu in echipa Spartan din Baia Mare! Daca iti place sa lucrezi intr-o echipa tanara, dispusa sa lucreze intr-un mediu de lucru cu viteza, la noi, sigur iti vei gasi locul! Posturile de lucru disponibile: Casier Preparator Taietor carne Programul o sa-ti placa: muncesti doua zile si doua zile esti liber. Salariul o sa-ti faca si el cu ochiul, iti dam si bonuri de masa dar te si premiem in cazul in care ne demonstrezi ca iti place la noi si te implici in ceea ce faci. Detalii si informatii: Diana Pop Tel :
-
Hai si tu in echipa Spartan din Pitesti Vivo si Supernova! Daca iti place sa lucrezi intr-o echipa tanara, dispusa sa lucreze intr-un mediu de lucru cu viteza, la noi, sigur iti vei gasi locul! Posturile de lucru disponibile: Casier Preparator Taietor carne Brutar Lucrator bucatarie Programul o sa-ti placa: muncesti doua zile si doua zile esti liber. Salariul o sa-ti faca si el cu ochiul, iti dam si bonuri de masa dar te si premiem in cazul in care ne demonstrezi ca iti place la noi si te implici in ceea ce faci. Detalii si informatii: Dana Georgiana Tel:
-
Hai si tu in echipa Spartan din Brasov Coresi/ Bartolomeu!! Daca iti place sa lucrezi intr-o echipa tanara, dispusa sa lucreze intr-un mediu de lucru cu viteza, la noi, sigur iti vei gasi locul! Posturile de lucru disponibile: Casier Preparator Taietor carne Brutar Lucrator bucatarie Programul o sa-ti placa: muncesti doua zile si doua zile esti liber. Salariul o sa-ti faca si el cu ochiul, iti dam si bonuri de masa dar te si premiem in cazul in care ne demonstrezi ca iti place la noi si te implici in ceea ce faci. Detalii si informatii: Bejan Regina Tel :
-
Familie din Bucuresti, la casa dorim menajera, pentru curatenie, intretinere, spalat, calcat si ajutor gatit.
-
-
Promovat
Firma KFOOD este distribuitorul și vânzătorul cu amănuntul de produse alimentare coreene. Cautam un coleg o colega bine organizat a, atent a la detalii si orientare spre solutii, care sa indeplineasca urmatoarele conditii: * programul de lucru : L-V; 9:00 -> 17:00 * Responsabilitati principale: - Comunicarea cu departamentul de contabilitate in vederea efectuarii corecte a inscrierilor lunare - Transmiterea documentelor necesare efectuarii formalitatilor vamale de import - Tinerea evidentei autorizatiilor avizelor acordurilor certificatelor necesare - Intocmirea dosarului lunar pentru contabilitate * Calificari necesare: - Diploma de liceu - Diploma de Bacalaureat, studiile superioare si cunoasterea limbii Engleze constituie un avantaj - Cunostinte de operare MS OFFICE, in special Word & Excel la nivel mediu-avansat Asteptarile noastre de la viitoarea candidată sunt: - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte de limba Engleza - Cunostinte Office bune; - Organizarea timpului de lucru, indeplinirea sarcinilor; - Atitudine pozitiva, calma Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail sau la numerele de telefon. Pentru a aplica, va rugam sa ne trimiteti CV-ul pe adresa de e-mail() Va multumim pentru interesul acordat si va asteptam cu drag!