Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2020-12-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ribs Grill Deva angajează Bucătar! - Ești pasionat de gastronomie și vrei să faci parte dintr-o echipă dinamică? Ribs Grill Deva caută un Bucătar entuziast și dedicat pentru a se alătura echipei. Ce căutăm: - Persoană motivată și dornică să învețe; - Capacitatea de a lucra într-un mediu rapid; - Disponibilitatea de a lucra în ture, inclusiv în weekend-uri; - Experiența nu este obligatorie, dar constituie un avantaj. Oferim: - Mediu de lucru prietenos și încurajator; - Oportunități de dezvoltare profesională și învățare continuă; - Salariu competitiv și alte beneficii. Pentru a aplica sunați la numărul: . Așteptăm cu entuziasm să ne cunoaștem noul coleg!
-
Promovat
Angajam frezor CNC pentru o fabrica de tevi din Bucuresti, Sector 6 Responsabilitati: - Opereaza pe masini cu comanda numerica - Freza; - Asigura masina cu materiile prime pe care urmeaza sa le prelucreze; - Masoara si verifica piesele executate folosind instrumentele de masura. Cerinte: - Calificare profesionala Frezor, strungar, prelucrator prin aschiere - Experienta in executia pieselor pe Freze CNC 2 D; 3D; - Experienta de lucru pe Freze in 3 axe; 5 axe Oferta: - salaiu: 5500- 6000 lei net; - tichete de masa: 30 lei zi; Program: Luni - Vineri in 2 schimburi ( 07:00 - 15:30; 13:30 - 21:00) Locatie: Bucuresti, Sector 6, zona Preciziei.
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 Program L-V 08 - 18
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Locație: Berceni - Aleea Huedin nr. 1 Cerințe: CV Operare PC (mediu-avansat) - word, excel, internet... Viteză la folosirea tastaturii (mediu-avansat) Salariul NET: 1500 - 2000 Program: Mai multe detalii, la interviu.
-
Angajam tehnician sisteme de securitate. Responsabilitati: - Cablare si instalarea sistemelor de supraveghere video, alarma,detectie incendiu si automatizari.Relatii la . Cv. la
-
Angajăm Agenți de Securitate pentru obiective în Mun. Constanța, Mamaia, Năvodari din Jud. Constanța. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Salariul pleacă de la 2.400,00 lei net. Sunați la tel. de luni până vineri între orele 09:30 -16:00. Rugăm seriozitate
-
Firma Productie Publicitara în Constanța angajam personal Cunoștințe medii pt sudura, colantare, litere volumeteice Program flexibil, salariu competitiv plus bonus-uri
-
Angajăm șofer profesionist categoria C+E pe camioane Mercedes Actros Euro 6 cu semiremorcă prelată Mega, sau semiremorcă dubă frig relația RO-EU-RO+UK. singur pe camion. ( echipaj doar la frig) relația RO-EU-RO. ( semicomunitate )( plecari intre 10 sau 12 zile) singur pe camion. Ce cerem: card tahograf, atestat, certificat ADR prezinta avantaj nu este obligatoriu experiență minim 1 an. Ce oferim: * pauza de 45 acasă la baza din Oradea * 75 (semicomunitate) + salariu de bază ( 3300 Ron brut)(aprox 91 euro) , * 80 (4 saptamani comunitate) + salariu de bază ( 3300 Ron brut)(aprox 95 euro), * se respecta regulamentul 561 - (timpii de condus, pauza etc.) * se fac intre 9500-11500 km lunar * plată promptă și rapidă. * Bonus de performantă trimestrial ( odată la 3 luni) in cazul in care se ating targatele de performantă. Informatii suplimentare sau mai multe detalii pe WhatsApp Hivatásos kamionsofőrt alkalmazunk RO-EU-RO viszonylat. Elvárások: C+E kategóriás jogositvány tahográf kártya ADR bizonyítvány elönyt jelent, nem kötelezö minimum 1 év tapasztalat Biztosítjuk: 45 órás hétvégi pihenő itthon. 75 napidíj + alap fizetés (Bruto 3000 Ron) ( 10-12 nap kikuldetes)(aprox 91euro) 80 napidíj + alap fizetés (Bruto 3000 Ron) ( 26-30nap kikuldetes)(aprox 95 euro) atlag havi km futas 9500-11500 kozt gyors, pontos fizetés negyedéves teljesítménybónusz (3 havonta egyszer), amennyiben elérik a teljesítménycélokat. Bövebb és részletes informaciokért : WhatsApp
-
Montecatino Cafe angajeaza PIZZER! Candidatul ideal cunoaște regulile de igiena, este punctual si organizat, atent la detalii si dispus sa învețe. Acesta are capacitatea de a lucra atât singur, cat si in echipa. Experiența într-un job similar nu este obligatorie, însă constituie avantaj. Posibilitati de avansare. Salariile cresc in functie de vechimea pe care o veti ocupa la noi in societate. Beneficii: contract de munca pe perioada nedeterminata, 2 mese asigurate, apa si 2 cafele, locatie de top in Dumbravita, conditii de Cerem: seriozitate, implicare, experienta, abilitati bune in comunicare. Daca doresti sa faci parte din echipa noastra, esti o persoana dinamica si plina de viata, te asteptam cu drag sa ne cunoastem!
-
Angajam PIZZER cu experienta care sa detina bune abilitati de comunicare, dexteritate si viteza de lucru. Cautam un coleg care isi doreste un job stabil pe perioada indelungata. Salariu+ masa asigurata.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Vișeu de Sus, Aleea Eroilor, nr. 49 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un venit atractiv care include, pe lângă partea salarială, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Plăti aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor evenimente și cursuri gratuite pentru copiii angajaților - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Experiență de coordonare și motivare a unei echipe - Experiență și cunoștințe în domeniul comerțului retail - Gândire orientată spre client și capacitate de organizare și prioritizare - Proactivitate și orientare spre rezolvarea problemelor - Foarte bune abilități interpersonale Sarcinile tale - Gestionezi activitățile magazinului în mod responsabil și orientat spre rezultate - Asiguri un ux optim de mărfuri și disponibilitatea produselor la vânzare - Conduci și instruiești angajații din subordine și realizezi plani carea de personal - Asiguri realizarea cifrei de afaceri plani cate - Monitorizezi și menții costurile magazinului în paramentrii stabiliți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam lucrator in amenajari interioare: rigips, zugraveli, faianta, de preferat detinator de permis de conducere si disponibilitate la deplasari in tara. Persoanele interesate pot suna la nr de telefon mentionat in anunt, zilnic, intre orele 10:00 - 20:00. Salariu negociabil de comun acord. Pentru deplasari se acorda diurna si cazare.
-
Promovat
Sepona Personal ist seit über 10 Jahren erfolgreich in der Arbeitnehmerüberlassung hauptsächlich im technisch-gewerblichen Bereich tätig. Der Firmensitz ist in Leipzig, daneben haben wir Niederlassungen in Jena, Ostrów Wielkopolski (Polen) und Erfurt. Wenn Sie beruflich eine gute, langfristige Perspektive und gleichzeitig eine Herausforderung suchen, dann lesen Sie weiter Wir suchen jemanden, der möglichst: eine abgeschlossene kaufmännische Berufsausbildung oder alternativ Erfahrungen in der Büroarbeit nachweisen kann Erfahrungen sammeln konnte als Recruiter Betreuer*in Dolmetscher*in Deutsch, Ungarisch und Rumänisch in Wort und Schrift B2+ beherrscht eine Affinität zu Social-Media mitbringt ein echtes Organisationstalent ist bei schwierigen Gesprächen den richtigen Ton trifft zuverlässig, selbständig und fleißig ist den Führerschein Klasse B hat (von Vorteil) Fühlen Sie sich angesprochen? Dann kommen Sie zu uns! Sie würden folgende Aufgaben übernehmen: Einweisung und Organisation der Arbeitseinsätze unserer ungarischen und rumänischen Kollegen Stellenanzeigen übersetzen und veröffentlichen Zusammenarbeit mit unserem Recruiting-Team und mit PAVs (Arbeitsvermittler) Koordinierung und Durchführung von Mitarbeitergesprächen Organisation der Arbeitseinsätze Pflege der Datenbank (Landwehr L1) und Akten Zuarbeit für die Lohnbuchhaltung Was Sie erwartet: ein offenes, konstruktives und produktives Arbeitsklima flache Hierarchien, nur zwei Ebenen bis zum Geschäftsführer eine solide Einarbeitung ein gut ausgestatteter Arbeitsplatz (Headset, höhenverstellbarer Schreibtisch, ) angemessene Vergütung ein unbefristetes Arbeitsverhältnis in Teilzeit oder Vollzeit, wir sind flexibel Kaffee-, Wasser- und Teeflatrate vielfältige und spannende Firmenveranstaltungen Wenn Sie neugierig auf die Stelle geworden sind, dann kontaktieren Sie uns. Wir freuen uns auf Ihre Bewerbung! E-Mail: Telefon: +49 361 - 65 75 929 1 Mobil: +49 172- 514 896 9 Sepona GmbH Am Drosselberg 49 99097 Erfurt
-
Angajam lucrator in amenajari interioare: rigips, zugraveli, faianta, de preferat detinator de permis de conducere si disponibilitate la deplasari in tara. Persoanele interesate pot suna la nr de telefon mentionat in anunt, zilnic, intre orele 10:00 - 20:00. Salariu negociabil de comun acord. Pentru deplasari se acorda diurna si cazare.
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Compania noastră, Business Service Construct (BSC), caută Jonctor Fibră Optică si Ajutor Jonctor Fibră Optică dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Acesta va avea un rol esențial în asigurarea conectivității și performanței rețelelor de fibră optică. Responsabilități: Conectarea și testarea cablurilor și componentelor de fibră optică conform specificațiilor tehnice. Lucrul cu echipamente și instrumente specializate pentru manipularea și joncțiunea cablurilor de fibră optică. Identificarea și remedierea defecțiunilor sau a problemelor în timpul instalării sau a întreținerii rețelelor de fibră optică. Respectarea standardelor de siguranță și a procedurilor de lucru pentru a asigura integritatea și fiabilitatea rețelelor. Cerințe: Experiență anterioară în conectarea clientilor Vodafone și joncțiunea de cabluri de fibră optică este un mare avantaj. Cunoștințe solide în utilizarea echipamentelor și instrumentelor specifice pentru lucrul cu fibră optică. Abilități de rezolvare a problemelor și de diagnosticare a defecțiunilor în rețelele de fibră optică. Capacitatea de a lucra înălțime și de a respecta normele stricte de siguranță în timpul lucrului la înălțime. Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a comunica clar cu colegii și clienții. Oferim: Salariu și beneficii atractive. Oportunități de dezvoltare profesională și de avansare în cadrul companiei. Dacă ești în căutarea unei noi provocări profesionale într-un mediu plăcut, te invităm să aplici pentru acest post.
-
Caut șoferi profesioniști pentru comunitate Se muncește singur pe cabină ,pe remorci frigorifice . Salar 2800-3000 (plata se face la timp) Mai multe informații la numărul de telefon
-
Angajam muncitori in constructii : dulgheri , fierari , necalificati . Santierul se afla in Bucuresti , se asigura transport din Ploiesti . Pentru persoanele din zonele limitrofe ale Ploiestiului se asigura si cazare . Salariul incepe de la 4000 lei si creste in functie de abilitatile fiecaruia ! Va rugam sa ne contactati la nr : sau sa lasati cv la adresa de e-mail :
-
Angajam femei si barbati la curatenie in magazine haine din Iasi. Salar: 1.400 RON NET pe luna. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
-
Suntem prezenti in Timisosra de peste 15 de ani , ne marim activitatea , si de aceea cautam colegi pentru postul de montatori. Alatura-te unei echipe serioase si profesioniste din lumea amenajarilor interioare , si ajuta-ne sa dezvoltam si mai bine, ceea ce facem deja din 2009 . Vei , si vom invata inca multe impreuna , te vei simti apreciat pentru rezultatele tale, si vei avea apropae o echipa care te va sprijinii si sustine pt a deveni cat mai profesionist. Ne dorim sa fi dinamic , sa fi amabil profesionist, sa ai abilitati bune de comunicare, rabdare si adaptare la nou. Experienta in domeniul te va ajuta , dar putem invata si impreuna Viziteaza-ne sa povestim despre noi , despre tine ,despre salar , si pe langa acesta ,vom putea sa-ti oferim : -un program flexibil cu un orar de lucru foarte agreat de toti colegii -prime de sarbatori -training-uri de specialitate in Italia -daca esti pasionat pasionata de sport , iti vom sustine abonamentul pt un an intreg la sala de sport unde vrei tu sa mergi. Te asteptam. Publi24_1688565395
-
Candidatul ideal Cunostinte tehnice in domeniul consumabilelor auto constituie un avantaj; Atitudine pozitiva si convingatoare, axat pe identificarea si exploatarea oportunitatilor in piata; Abilitati de comunicare si relationare la toate nivelurile; vanzare si negociere; Abilitati bune d organizare a sarcinilor d lucru si a timpului Orientare catre client si rezultate, creșterea si dezvoltarea clientilor din aria alocata; Disponibilitate de deplasare si flexibilitate. Sa aiba spirit organizatoric, promptitudine, constiinciozitate, seriozitate si disponibilitate la efort, Candidatul trebuie sa posede obligatoriu permis de conducere categoria B. Descrierea jobului Identifica si contacteaza potentiali clienti in vederea emiterii ofertei, negocierii, incheierii si executarii contractelor comerciale Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii care sa raspunda nevoilor clientilor Furnizează informaţii generale clientilor despre produse, preturi, campanii promotionale; Dovedeste interes si implicare pentru atingerea indicatorilor de performanta, atat la nivel individual, cat si la nivelul echipei. Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti, Se asigura de respectarea termenelor agreate pentru incasare; Beneficii Pachet salarial atractiv corelat cu performanta (salariu fix + comision din vanzari) Contract perioada nedeterminata Prime de sarbatori Masina, tableta sau laptop si telefon de serviciu. Training tehnic C V-urile se trimit pe adresa de email ""
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Timișoara, Calea Martirilor 1989 nr. 98. Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.