Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-05-15

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 11

    Biolog Clinicile Hipocrat

    Cerinte: Studii superioare de specialitate absolvite; Precizie, timp de reactie, orientare catre rezolvarea problemelor; Descrierea jobului Realizeaza mentenantele (zilnice, periodice, etc) echipamentelor, echipamentelor de analiza asa cum se precizeaza in manualele tehnice si de operare a acestora; Verifica starea de functionare a echipamentelor inainte de inceperea lucrului; Respecta procedurile specifice, instructiunile de lucru in vigoare si datele precizate in documentatia insotitoare in procesul analitic: Ruleaza controlul intern si verifica rezultatele obtinute; Pregateste corespunzator probele biologice inainte de analiza, conform procedurilor specifice in vigoare; Lucreaza probele biologice ale pacientilor corespunzatoare calitativ si cantitativ si verifica rezultatele obtinute; Prelucreaza probele biologice in ordinea stabilita aplicand procedura specifica, respectand termenul stabilit pentru eliberarea rezultatelor; Detecteaza erorile posibile atat la nivelul echipamentelor care ar putea influenta calitatea rezultatelor cat si la nivelul reactivilor, materialelor de control si calibrare; Valideaza la nivel tehnic rezultatele analizelor lucrate; Respecta cerintele standardului de acreditare, cerintele RENAR, ghidurile cerute de acreditare. Beneficii: Desfasurarea activitatilor medicale în cadrul clinicii - Integrare intr-o echipa medicala cu un inalt grad de pregatire profesionala. În cadrul clinicii veti gasi un mediu de lucru placut, alaturi de o echipa dinamica si orientata catre performanta. Pachetul de beneficii este individualizat pentru fiecare angajat și are în vedere criteriile de performanță stabilite prin procedurile interne ale companiei, experiența potențialului angajat, precum și rezultatele activităților pe care le realizează. Va invitam sa ne contactati la numarul de telefon si email

  • 5

    Angajare inginer birou

    Firma cu 18 ani experiență în construcții angajează inginer ofertare-decontare, inclusiv pensionar sau tânăr absolvent. Experiența în licitații publice constituie un avantaj, dar nu este obligatorie. Salariu între 1000 și 1400 Euro. Program de lucru luni-vineri. Birou Pta Sudului, lângă Sun Plaza.

  • Angajez șofer camion

    Angajez șofer profesionist pt autocamion, pe tur-retur, RO-CZ, RO-HU, RO-FR,RO-DE, se lucrează pe camion Scania Euro 6. Doresc ca șoferul sa fie din Topoloveni sau zone limitrofe

  • 12

    Fabrica de mobila din Oradea angajeaza tamplar si vopsitor cu experienta.

    Fabrica de mobila din Oradea angajam: - tamplar pentru lemn masiv si Pal melaminat -vopsitor si finisor pt.Mdf si lemn masiv

  • 11

    Angajez muncitori

    Angajez muncitori pentru un depozit de valorificare a materialelor reciclabile. Ofer cazare pentru cei din provincie. Salariu atractiv +bonificatii de la 3000 de lei , în funcție de cunoștințele fiecăruia. Ofer și cer seriozitate.

  • Munca in Olanda intr-un depozit cu imbracaminte a unui brand de prestigiu international

    Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.

  • angajare medic medicina generala

    Vino in echipa noastra de medici! Cerinte - departament medicina muncii: ANGAJAM medici care vor putea profesa sub supervizarea medicilor specialisti Experienta de lucru cu pacientii Atitudine calda si profesionista Adaptabilitate Se asigura : salariu motivant, program flexibil, weekend liber, comision pentru recomandari clienti, loc de munca placut, ultracentral, colectiv tanar si dinamic, servicii medicale. Pentru detalii apelati la numarul de telefon , wats up cu mesajul medic, sau sms.

  • 3

    Tim Ciclop angajeaza confectioner furtunuri presiune

    Compania CICLOP este prezenta pe piata timisoreana de 30 de ani, fiind principala destinatie in cautare de piese sau accesorii auto la preturi corecte, pentru toate marcile de autovehicule si utilaje.

  • 2

    Contabil

    S.C. VITAPLANT S.R.L., cu sediul în Boureni, Com. Balș, Jud. Iași, angajează CONTABIL. Cerințe: - Absolvent studii superioare economice (experiență minim 3 ani); - Cunoștințe minime de fiscalitate: impozit pe microîntreprindere, TVA (cote în vigoare, plafoane); - Cunoașterea planului de conturi; - Cunoștințe PC (Word, Excel); - Constituie avantaj - experiența în utilizarea programelor de contabilitate; - Abilități de comunicare și organizare; - Atitudine pro-activă și dorința de a învăța; - Capacitatea de a respecta termenele limită. Descrierea postului: - Introduce date în sistem (facturi furnizori, clienți, diverse tranzacții); - Întocmește și arhivează documentele contabile; - Întocmește, comunică toate raportările și declarațiile solicitate de superiorul ierarhic; - Verifică evidența stocurilor și controlul gestiunii; - Valorificarea inventarelor aleatorii și anuale. Sector de activitate: Activități agricole Tipul de angajare: Full-time CV la adresa de email: office.vitaplant @ yahoo.com Pentru mai multe detalii:

  • 7

    Lucrator depozit Incarcator-Descarcator (Depozit PPT- com.Maracineni)

    Cautam Lucrator depozit incarcator-descarcator energic, priceput si dornic de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni-jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de incarcare descarcare si activitati de picking cu scanerul a marfurilor care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe zona Pitesti - Maracineni - Mioveni - Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Experienta pe un post similar intr-un depozit - reprezinta un avantaj; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de incarcare si descarcare a marfurilor; Efectueaza activitati de picking cu scanerul; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 6

    Lucratori depozit Sortatori produse (Dep. PPT- com.Maracineni)

    Cautam Lucratori depozit Sortatori produse energici, priceputi si dornici de o noua provocare profesionala, care sa se alature echipei PPT de la Depozitul logistic din comuna Maracineni, sat Argeselu, jud.Arges. In acest rol veti lucra de luni pana vineri in intervalul orar 8.00 - 17.00, cu o ora pauza de masa, si veti efectua sarcini legate de sortarea, ambalarea si incarcarea descarcarea marfurilor textile care vor fi comercializate in toata reteaua de magazine PPT din tara. Esti interesat a? Ne poti suna direct la nr.de telefon: 0763.679.134 sau ne poti trimite aici datele tale de contact pentru a fi sunat a. Ce oferim: Salariu fix si bonus lunar de prezenta; Tichete de masa; Zile de concediu suplimentare, in functie de vechimea in companie; Transport asigurat pe ruta Pitesti-Maracineni-Argeselu-Mioveni-Mihaesti; Bonus de recomandare. Profilul pe care il cautam: Persoana muncitoare, energica si atenta la detalii; Atitudine cooperanta si usor adaptabila; Punctualitate, determinare si responsabilitate. In cateva cuvinte, responsabilitatile acestui rol: Efectueaza activitati de sortare si ambalare a marfurilor; Sortează si grupeaza produsele pe coduri de articole şi le grupează în vederea expedierii sau depozitării; Pregateste marfa in vederea efectuarii livrarii; Verifică etichetele produselor şi le scanează; Participa la activitati de manipulare a marfurilor textile si de curatenie a locului de munca; Ofera suport la efectuarea inventarului in depozit. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 5

    Casier magazin PPT Fagaras

    Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 3

    Casier magazin PPT Zalau

    Candidatul ideal Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Ce oferim: Contract de munca pe perioada determinata de 1 an cu posibilitate de prelungire; Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa in functie de vechime (15 lei 20 lei); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunitati de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput; Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi : 8-17 9-18 ; 5 zile saptamana, cu 2 zile libere consecutive; Spor de weekend: 10% sambata, 15% duminica. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

  • 2

    Responsabil Casier magazin PPT Hunedoara

    Pozitia 1 : Cautam Responsabil de Magazin ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca ai studiile finalizate si iti place sa coordonezi o echipa, iar lucrul cu calculatorul iti este cunoscut (e-mail, Facebook, Excel, Word), inseamna ca esti persoana potrivită pentru noi. *Experienta pe o pozitie similara sau intr-un magazin comercial - poate reprezenta un avantaj. Cum ne-ar plăcea sa coordonezi activitatea magazinului: cu energie, vorba buna si fermitate; cu abilități comerciale si orientare catre clienti; cu grijă si responsabilitate - Un exemplu si un model de urmat pentru echipa! . Ce vei face: Vei coordona o echipa de 1-5 angajati pentru a oferi experiențe cat mai placute clienților PPT; Vei instrui, dezvolta si motiva echipa pentru atingerea obiectivelor magazinului; Vei participa la toate operațiunile specifice (consiliere clienti, casa de marcat, organizarea mărfurilor, inventare, ajutor inlocuire personal cand este necesar); Vei fi responsabil de buna funcționare a activității magazinului; Vei reprezenta societatea in relația cu autoritățile locale. Pozitia 2: Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta d lucru in calitate d casier sau intr-un magazin d haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.

Salvează căutarea