Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-05-15

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 12

    Operator amanet si schimb valutar Medias

    Descriere Vrei o schimbare in cariera sau esti in cautarea unui loc de munca? Alatura-te echipei BSG Amanet & Exchange! Asteptam cv-ul tau pe adresa noastra de email sau depune-l in agentie. Ai nevoie doar de: - studii superioare; - cunostinte de operare calculator; - disponibilitate de a participa la cursul initial de pregatire in Baia Mare, judetul Maramures (costuri suportate de catre companie); In cadrul companiei vei fi apreciat si vei beneficia de: - contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; - perioada de formare la angajare si training-uri periodice in domeniu; - salariu + tichete de masa pentru fiecare zi lucratoare din luna (valoarea unui tichet de masa este de 40 lei); - spor anual de vechime in cadrul companiei; - prima de Paste, Craciun si de 8 Martie; - preturi si comisioane speciale la serviciile companiei; - concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in companie; - prima de recomandare daca iti aduci prietenii in echipa; - bonusari periodice corelate cu performanta obtinuta;

  • Economist

    SOCIETATE COMERCIALĂ ANGAJEAZĂ ECONOMIST Absolvent de studii superioare; Abilități de comunicare și atenție la detalii; Cunoștințe PC: SAGA , Microsoft Office (Excel). CV-ul se poate trimite la adresa noastră oficială de mail SAU pe WhatsApp la numărul de telefon afișat.

  • 6

    Casier Benzinaria OMV Colentina Situata la Podul de la Europa

    Benzinaria OMV Colentina cauta spre angajare o persoana serioasa pentru postul de casier. Candidatul ideal: - persoana energica, cu abilitati de comunicare - persoana atenta la detalii si la atributiile care ii sunt delegate - abilitati de vanzare si orientare spre client - disponibilitate de a invata Descrierea responsabilitatilor: - servirea clientilor la casa de marcat - preparare de sandvisuri - receptia, aranjarea si inventarierea marfii - curatenia la locul de munca Beneficii: - program flexibil (lucru in ture) - trainiguri specializate - oportunitati de dezvoltare personala - castig lunar motivant (salariu+tichete+bonusuri+TIPS) Candidatii sunt rugati sa se prezinte la adresa statiei pentru a aplica. Pentru mai multe detalii trimiteti un e-mail la Adresa statiei: Sos. Colentina, Nr. 446, Sector 2, Bucuresti (la capatul tramvaiului 21)

  • 1

    Specialist vanzari Consultanta Relatii cu publicul, Brasov

    Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203

  • 22

    Cautam Soferi Uber Bolt

    Firma autorizata ridesharing partenera Uber si Bolt cauta soferi colaboratori. Cerinte: - Masina personala, an de fabricatie minim 2011, - Permis auto categoria B, minim 2 ani, - Varsta, peste 21 de ani, - Atestat transport persoane Ce oferim: - Contract de munca 2, 4, 6, sau 8 ore - Casa de marcat GRATUIT - Copie conforma - Ecusoane - Consultanta pentru obtinerea atestatului in cazul in care nu il detineti. Comisionul este negociabil si variabil in functie de castiguri. Nu ezitati sa ne contactati pentru mai multe informatii.

  • Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR

    Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR Compania noastra cauta un Sofer auto cu Categoria C si Atestat colete ADR pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Daca esti o persoana responsabila, atenta la detalii si iti place sa lucrezi in domeniul transporturilor, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: *Transportarea coletelor conform rutei stabilite acoperind judetele Constanta si Tulcea. *Asigurarea securitatii marfii transportate conform reglementarilor ADR; *Intretinerea autovehiculului conform normelor de siguranta; *Completarea documentelor de transport conform legislatiei in vigoare; *Colaborarea cu echipa pentru asigurarea unei bune desfasurari a activitatii. Cerinte: *Permis de conducere Categoria C si atestat colete ADR valabil; *Experienta anterioara in domeniul transporturilor reprezinta un avantaj; *Capacitatea de a lucra eficient in echipa; *Atentie la detalii si responsabilitate in gestionarea marfurilor transportate; *Abilitati bune de comunicare si relationare interpersonala. Beneficii: *Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila, cu o reputatie solida pe piata; *Program de lucru flexibil; *Program zilnic maxim: 8 ore; *Salariu competitiv si bonusuri in functie de performanta; *Echipa tanara si dinamica; *Autoutilitare moderne. ! Se lucreaza in echipaj de 2 persoane, un sofer si un gestionar. ! Daca esti interesat de aceasta pozitie si te regasesti in cerintele mentionate, te invitam sa aplici pentru postul de Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR. Alatura-te echipei noastre si fa parte dintr-o experienta de lucru valoroasa si motivanta! Pub

  • 9

    Angajari lacatusi

    SC cu sediul in loc Satu nou angajeaza sudori, lacatusi, instalatori, mecanici, electricieni pentru lucrari in tara si strainatate, pentru detalii va rugam sa sunati la nr .

  • 1

    Agent de Vanzari Servicii de Curierat

    Cerinte: - experienta pe un post similar de minim 1 ani - excelente abilitati de organizare, comunicare si negociere - abilitati de intretinere si dezvoltare a relatiilor cu clientii - persoana dinamica, organizata, responsabila, punctuala - Cunostinte de operare calculator (office, Email, Excel) Avantaje : - studii superioare - experienta in domeniul vanzarilor de servicii de curierat - buna cunoastere a pietei si mediului de afaceri de curierat din Romania; - permis de conducere categoria B - cunoasterea lb. engleza la nivel mediu avansat Descrierea jobului: - prospectarea pietei - implementarea strategiei companiei si promovarea produselor acesteia - realizarea obiectivelor de vanzari si executie, stabilite pentru dezvoltarea companiei - cresterea numarului de clienti si mentinerea relatiilor cu clientii existenti - urmarirea derularii contractelor comerciale, precum si negocierea acestora - realizarea si asigurarea unui sistem eficient si facil de comunicare raportare cu catre managementul companiei Oferta (bonusuri, beneficii) - remuneratie motivanta - bonusuri de performanta acordate lunar sau trimestrial - mediu profesionist de lucru - participarea la training-uri de perfectionare - comision din vanzari Detalii la telefon:

  • Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR

    Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR                                                                                                   Compania noastra cauta un Sofer auto cu Categoria C si Atestat colete ADR pentru a se alatura echipei noastre dinamice. Daca esti o persoana responsabila, atenta la detalii si iti place sa lucrezi in domeniul transporturilor, aceasta pozitie ar putea fi potrivita pentru tine. Responsabilitati: *Transportarea coletelor conform rutei stabilite acoperind judetele Constanta si Tulcea. *Asigurarea securitatii marfii transportate conform reglementarilor ADR; *Intretinerea autovehiculului conform normelor de siguranta; *Completarea documentelor de transport conform legislatiei in vigoare; *Colaborarea cu echipa pentru asigurarea unei bune desfasurari a activitatii. Cerinte: *Permis de conducere Categoria C si atestat colete ADR valabil; *Experienta anterioara in domeniul transporturilor reprezinta un avantaj; *Capacitatea de a lucra eficient in echipa; *Atentie la detalii si responsabilitate in gestionarea marfurilor transportate; *Abilitati bune de comunicare si relationare interpersonala. Beneficii: *Oportunitatea de a lucra intr-o companie stabila, cu o reputatie solida pe piata; *Program de lucru flexibil; *Program zilnic maxim: 8 ore; *Salariu competitiv si bonusuri in functie de performanta; *Echipa tanara si dinamica; *Autoutilitare moderne. !  Se lucreaza in echipaj de 2 persoane, un sofer si un gestionar. ! Daca esti interesat de aceasta pozitie si te regasesti in cerintele mentionate, te invitam sa aplici pentru postul de Sofer auto, Categoria C, Atestat colete ADR. Alatura-te echipei noastre si fa parte dintr-o experienta de lucru valoroasa si motivanta!

  • 5

    Societate comerciala angajeaza OM DE CURTE,post sezonier.

    Societate Comerciala angajeaza barman,sezonier. Post sezonier,conditii salariale avantajoase,celor din tara asiguram cazare. Asteptam cv-ul dumneavoastra pe adresa de email Mai multe detalii la numarul de telefon : .

  • INSTALATOR instalatii pentru constructii

    Instalator, specializat in instalatii termice, sanitare si HVAC pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate - capacitate de citire/intelegere a planurilor - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B (constituie avantaj) - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - stabileste necesarul de materiale - pregateste operatiile de montaj - verifica componentele instalatiilor ce urmeaza a fi montate - identifica, conform planurilor, marcheaza corespunzator si amenajeaza traseele conductelor de canalizare - monteaza retelele de canalizare interioara - amenajeaza locul de montaj si monteaza obiectele sanitare - verifica si pune in functiune instalatiile - monteaza retele exterioare de apa ingropate in sol - monteaza instalatii de ridicare a presiunii apei cu pompe - monteaza conducte de distributie - remediaza defectiunile aparute Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă

  • ELECTRICIAN pentru constructii

    Electrician autorizat ANRE sau nu, specializat in instalatii electrice pentru centre comerciale, cladiri de birouri, hale industriale. Cerințele postului: - studii tehnice de specialitate (electric, electromecanic, electrotehnic) - autorizatie ANRE - constituie avantaj - capacitate de citire/intelegere a schemelor electrice - experienta in domeniu intre 3-5 ani - permis conducere cat B - constituie avantaj - capacitate de organizare si planificare, seriozitate si responsabilitate - abilitati tehnice si indemanare practica Responsabilitățile postului: - citeste si interpreteaza corect schema electrica - monteaza si repara prize, lampi, corpuri de iluminat - utilizeaza instalatiile electrice de joasa tensiune, inclusiv a aparatelor din tablourile electrice - monteaza instalatiile electrice aferente alimentarii cu energie electrica a echipamentelor termice, sanitare si HVAC - monteaza si intretine tablourile electrice de distributie de joasa tensiune (conexiuni si aparate de conectare, comutare si protectie, disjunctoare, aparataj de tablou) - elimina defectele principale in functionarea retelelor electrice de consum interioare (scurt circuit, suprasarcina, etc) - executa lucrarile de reparatii minore si remediaza avariile - isi intocmeste necesarul de materiale si echipamente in vederea executarii sarcinilor zilnice - trage cablurile si stabileste/fixeaza traseul instalatiei in functie de cerinte - monteaza tuburile de protectie, conductorii si echipamentele si realizeaza conexiunile si izolatiile conform schemei si normelor tehnice de securitatea muncii - pune sub tensiune instalatia si utilizeaza aparate, tehnici si proceduri specifice pentru verificarea functionarii acesteia - repara sau inlocuieste eventualele echipamente defecte, conductori, izolatii, conform cerintelor - asambleaza si echipeaza tablourile electrice conform documentatiei tehnice de proiectare - cableaza, monteaza componentele tabloului electric, eticheteaza si verifica/testeaza functionalitatea acestuia in conformitate cu schema electrica Compania noastra ofera: - contract perioada nedeterminata - tichete de masa - abonament clinica privata - zile suplimentare de concediu de odihnă

  • 152

    Lucrator comercial / casier

    Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

    Repostat automat
  • Angajez Inginer Constructii Civile

    Candidatul Ideal - Absolvent al Facultății d Construcții; - Cunoștințe d utilizare a computerului MS Office, AutoCAD (nivel citire) - Persoană meticuloasă, atentă la detalii; - Aptitudini d conducere și coordonare a activităților complexe, cu accent pe calitate, încadrarea în termene și buget; - Cunoașterea legislației în vigoare în domeniu; - Posesor permis d conducere categoria B; - Bune abilitați d comunicare (scris și verbal); - Abilitatea d a dezvolta relații bune cu clienții și reprezentanții clienților; - Punctualitate, eficiență și asumarea responsabilității; Descrierea jobului - Planific r , organizar și monitoriz r întregii ctivități l nivelul punctului de lucru, răspunzand de r zult te, de calitat c stor și d înc dr rea în t rm n le d xecuție st bilite; - Supravegherea și coordonarea angajaților și subcontractorilor; - Coordonarea asigurării Șantierului cu utilajele si uneltele necesare, răspunzând de exploatarea și întreținerea lor; - Pregătirea informațiilor necesare întocmirii situațiilor de lucrări lunare - Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate; - Monitorizeaza executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii si respectarii termenelor de executie; - Intocmeste si sau verifica situatii de lucrari, rapoarte de lucru, procese verbale si orice alta documentatie cu caracter tehnic; - Studiaza detaliile de proiectare si documentatia tehnica si comunica orice neconformitate sau problema sesizata - Urmareste ca aprovizionarea cu materialele comandate sa se faca la timp si verifica existenta documentelor de calitate; - Isi insuseste si urmareste aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru. - Intocmeste liste cu necesarul de materiale pe baza planurilor si a altor documente din proiect

  • 1

    Angajam Administrator tehnic multifunctional Asociatii de Proprietari - Ansambluri Rezidentiale

    Angajam Administrator tehnic multifunctional FULL TIME pentru Asociatii de Proprietari - Ansambluri residentiale Postul consta in inspecarea zilnica a 1-3 ansambluri rezidentiale si rezolvarea problemelor administrative si tehnice constatate. Responsabilitati: Tehnicianul este responsabil pentru bunul mers al tuturor aspectelor tehnice si administrative ale complexului si e obligat sa ia urmatoarele masuri: - sa inspecteze zilnic spatiile comune ale ansamblului; - sa remedieze problemele tehnice administrative pe care le poate rezolva; - sa instiinteze managerul despre problemele aparute, cu prioritate despre cele nerezolvate. Sa urmaresca procesul de rezolvare pana la finalizarea acestuia; - sa propuna furnizori si solutii pentru problemele pe care nu le poate rezolva; - sa inspecteze modul cum furnizorii realizeaza lucrarile contractate de Asociatie; - aprovizioneaza complexul cu piese si consumabile; - raport de activitate zilnic; - comunicare cu managerul de locatie, cu presedintele sau locatari in functie de necesitati; Competente profesionale: Administratorul tehnic trebuie sa aiba minim competente medii in urmatoarele domenii (in ordinea importantei): - Instalatii sanitare; - Instalatii electrice; - Lacatuserie; - Vopsit zugravit tencuit mici reparatii - Curenti slabi (interfoane, sistem supraveghere video, senzori, automatizari, etc.); - Organizare, comunicare si intelegere aspect tehnice si administrative; Salariul net 3000-3500 lei.

  • 2

    Angajam Srungar - Strung Conventional

    Cunostinte in citirea planurilor mecanice, dimensionari si tolerante. Utilizarea echipamentelor mecanice de măsurare. Se ofera stabilitate, salarizare si toate beneficiile prin lege si stimulente. Tipul locului de muncă: normă întreagă, temporar, cu contract

  • 9

    Sofer tir intern

    Angajez sofer profesionist cat. C+E pentru curse interne pe ansamblu de 40t , prelata. Program de Luni pana Vineri. Cerinte:. - Experienta minima de 2 an. - Detinator cartela tahograf si atestat profesional de transport marfa - Aviz medical si psihologic valabil. Pentru mai multe detalii va rog sa ma contactati.

  • Angajam expert contabil.

    Firma din Timisoara, angajam expert contabil cu minim 10 ani experienta. Salariu negociabil. Pentru mai multe detalii, sunati sau lasati mesaj.

  • Angajare manipulant marfa

    Specificații Numele companieiEXPRESS MOTORS SRLTip jobfull timeDescriereAngajare manipulator marfa pentru SC EXPRESS MOTORS SRL , Bistrita str.Drumul Cetatii nr.23, perioada nedeterminata ,oferta pentru straini

Salvează căutarea