Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-07-14 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajez vanzatoare minimarket zona Gara de Nord, Stefan cel Mare.Pachet salarial: 3500 lei-4000 luna in mana și bonus de performanta ,program 6 zile lucrate cu 3 zile libere. Tura zi sau noapte.Cerinte:cazier curat
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.500 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii - prima de productivitate - prima de neabsenteism - tichete cadou cu ocazia sărbătorilor (Crăciun, Paste, 8 martie, 1 iunie). - subvenție zilnica la cantina - abonament medical Medlife - majorare salariale anuală - ore suplimentare plătite 200% - Bonus neabsenteism CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Manpower recrutează asamblatori de mobilă pentru un client din domeniul mobilierului. Beneficii: Salariu motivant + bonusuri. Tichete de masă și bonusuri de sărbători Dacă sunteți pasionat de mobilier, aveți abilități tehnice și vă doriți să faceți parte dintr-o echipă dinamică, trimiteți-ne CV-ul dumneavoastră. Cerințe pentru Post: Preferabil cu experiență în montarea mobilierului de bucătărie și living. Experiență în manevrarea uneltelor și dispozitivelor specifice pentru montaj, precum circular electric, fierăstrau, etc. Capacitatea de a interpreta și implementa schițe și planuri de montaj pentru a asambla mobilierul conform standardelor. Suntem în căutarea unei persoane dinamice, cu abilități excelente de comunicare și capabilități de înțelegere a cerințelor clienților. Colaborarea eficientă în echipă este esențială pentru a asigura un serviciu de calitate și satisfacția clienților. Posesor Carnet de Conducere Categoria B (avantaj) Disponibilitate pentru a lucra în Timișoara, dar cu deplasări și în Arad sau Oradea. Asigurăm un contract de muncă pe perioadă nedeterminată, oferind stabilitate și perspective de dezvoltare. Pentru mai multe detalii apelați la numărul de telefon
-
Promovat
Cv-urile se pot depune si in magazinul SELGROS Timisoara la Biroul informații clienți precum si pe site-ul companiei SELGROS la secțiunea Cariere Responsabilitățile principale ale postului: curățenia în birourile și grupurile sanitare din magazin i administrație; înlăturarea deșeurilor din aceste spatii; preluarea altor sarcini în raioane magazin la solicitarea superiorului direct sau a directorului de magazin; curățenie în parcarea magazinului Cerințe: Seriozitate și disponibilitate, Oferta: Îți acordăm spor de sâmbătă și de duminică, de frig, de noapte, flexibilitate, sărbători legale, dar și bonusuri de performanță, de echipă sau individuale, în funcție de poziția pe care o ocupi Beneficiezi de tichete de masă încă din prima zi de lucru, la valoare maximă Sărbătorim alături de tine, oferindu-ți beneficii de Paște, Crăciun* Sănătatea este cea mai importantă, de aceea îți oferim o asigurare privată de sănătate pentru tine și o persoană dragă ție* Te poți relaxa la plajă sau la munte, cu vouchere de vacanță, și te răsplătim cu zile de concediu în plus când rămâi alături de noi* Investim în angajații noștri, oferindu-le oportunități de dezvoltare în cadrul companiei Mens sana in corpore sano prin parteneriate cu furnizori de profil, dacă ești o persoană activă sau vrei să devii una Vei beneficia de cele mai bune oferte la produsele din magazinele noastre Ne gândim la viitor și la angajații noștri, de aceea contribuim, alături de tine, la un fond de pensii private pilon III* Vechimea în companie va fi răsplătită lună de lună și vei beneficia de un spor de vechime lunar* *acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform Contractului Colectiv de Muncă la nivel de unitate Informare: Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash&Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați secțiunile Protecția datelor si Nota de informare recrutare de pe site-ul nostru Notă de informare - recrutare (selgros.ro) Pentru detalii despre modul în care se realizează prelucrarea datelor dumneavoastră de către site-ul de pe care aplicați, vă rugăm consultați Termenii și Condițiile acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC, angajează muncitori Calificați și necalificați in domeniul construcțiilor interioare și exterioare. Relații la nr de telefon .
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Mangalia, Șoseaua Gral. Alexandru Vârtejeanu, nr. 1A Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajam electromecanic, electrician pentru executii activitati de intretinere, reparatii in cadrul companiei precum si pentru aprovizionarea cu diversele materiale necesare Cerinte: - experienta in domeniu: electrician, instalator, electromecanic - persoana onesta, muncitoare - flexibilitate pentru diverse sarcini - permis stivuitorist reprezinta un atu
-
Promovat
Angajam gestionar Cerințe: -cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) - bune abilitati de comunicare si organizare -vedere buna -experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership -persoana ordonata, onesta, muncitoare -cunostiinte limba Engleza (comunicare) -abilitati de comunicare si coordonare personal -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania -operare calculator, Excell, outlook - experinta in domeniu -persoana implicata, fara reticenta in a se implica si ajuta compania - minim 10 clase - apt munca fizica -permis de conducere categoria B reprezinta un atu -permis stivuitorist reprezinta un atu -experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu -cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanic reprezinta un atu Condiții: -lucru in doua schimburi -bonuri de masa -prime sarbatori -posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu -loc de munca stabil Responsabilități: -verifica intrarile si iesirile de marfa si le proceseaza in baza de date si pe terminalul mobil -aseaza marfa receptionata in depozit folosind echipamente de manipulare marfa -intocmeste avize de iesire marfa -realizeaza inventare periodice -pregateste marfa necesara activitatii zilnice de productie -coordoneaza activitatea personalului din subordine -intocmeste rapoarte de activitate personal din subordine -coordoneaza activitatea pe schimbul alocat -instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client -se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru -realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului -verifica fluxul de lucru
-
Promovat
Cerințe: Cunostiinte si experienta operare calculator (Excel, Outlook) Cunostiinte desen tehnic, mecanica, echipamente de masura si control, prelucrari mecanice Bune abilitati de comunicare si de organizare Vedere buna Experienta in lucrul cu personal in subordine, spirit leadership Persoana ordonata, onesta, muncitoare Cunostiinte limba Engleza (comunicare) Experienta sau calificare prelucrator aschiere (strungar, frezor, rectificator), sculer matriter, maestru reprezinta un atu Permis stivuitorist reprezinta un atu Va rugam sa ne contactati la Condiții: Lucru in doua schimburi Bonuri de masa Prime sarbatori Posibilitatea de a lucra in weekend, platit dublu Responsabilități: Coordoneaza activitatea de productie pe schimbul alocat Instruieste personalul din subordine, verifica activitatea acestuia si realizarea planificarii primite de la client Se asigura de respectarea calitatii activitatii si a normelor de lucru Realizeaza pontajul si evaluarea productivitatii personalului Verifica fluxul de lucru
-
ANGAJAM MUNCITORI CONSTRUCTII Placari polistiren Gresie Faianta Zidarie Tencuiala Rigips Etc. Relatii la tel
-
Angajez muncitori în construcții - gresie , faianță - placari polistiren - rigips - tencuiala etc Tel
-
Descriere CANDIDATA UL IDEAL: Persoană dinamică, harnică, cu spirit de echipă, atentă la detalii Persoană responsabilă, conștiincioasă și punctuală Abilități de curățenie cunoștințe minime legate de standarde operationale de curățenie în ospitalitate Capacitatea de a lucra cu supraveghere redusă și de a menține un nivel ridicat de performanță Prietenoasă și orientată către nevoile clientului Abilități de prioritizare și gestionare a timpului Lucrează rapid și fără a compromite calitatea Cunoașterea limbii engleze reprezintă un avantaj Experientă dovedită în domeniul hotelier reprezintă un avantaj RESPONSABILITĂȚI: Asigură curățarea camerelor, a spațiilor comune precum și alte încăperi, folosind echipament și soluții de curățenie adecvate Raportează supervizorului cu privire la orice daune, deficiențe și pagube cauzate de oaspeți Raportează supervizorului obiectele uitate sau abandonate de client în hotel Raportează defecțiunile din cameră și se asigură de remedierea acestora Verifică stocul produselor consumabile și efectueză comenzile pentru înlocuirea acestora Curăță și dezinfectează băile, precum și alte suprafețe din cadrul locației Schimbă seturile de așternuturi și prosoape în cameră BENEFICII: Salariu fix si bonuri de masă Asigurare medicala privată Mediu de lucru plăcut alături de o echipă profesionistă Training de formare și suport permanent în activitatea desfășurată Posibilitatea dezvoltării profesionale în domeniul hotelier
-
Suntem în căutarea unui bucătar talentat și pasionat să se alăture echipei noastre din cadrul restaurantului nostru situat într-un hotel de prestigiu. Dacă aveți o pasiune pentru gătit, creați meniuri rafinate și vă bucurați de experiența de a aduce zâmbetul pe fețele clienților noștri, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Pregătirea și prezentarea mâncărurilor conform standardelor noastre de calitate Crearea și inovarea de rețete noi și meniuri adaptate preferințelor clienților Gestionarea stocurilor și aprovizionarea eficientă a ingredientelor necesare Asigurarea respectării normelor de igienă și siguranță alimentară în conformitate cu reglementările locale Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura un serviciu excelent și o experiență gastronomică de neuitat pentru clienți Cerințe: Experiență anterioară în domeniul culinar, preferabil într-un mediu similar de restaurant sau hotel Abilități excelente de comunicare și spirit de echipă Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona mai multe sarcini simultan Atitudine proactivă și creativă în abordarea sarcinilor culinare Certificare sau formare în domeniul culinar este un avantaj Oferta noastră: Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și profesional, alături de o echipă dedicată Dezvoltare profesională și posibilități de avansare în cadrul organizației Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Acces la traininguri și workshop-uri pentru perfecționarea abilităților culinare Dacă sunteți pregătit să vă alăturați unei echipe de succes și să vă aduceți contribuția la crearea unor experiențe culinare deosebite, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de e-mail Așteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim și să discutăm mai multe despre această oportunitate minunată!
-
Angajam operatoare sala jocuri de noroc in Sibiu. Asiguram paza umana .Vârsta minima 18 ani, experienta in domeniu reprezinta un avantaj ,se lucreaza si in ture de noapte(12/24si 12/48) ,salarizare atractiva .Asiguram si instruire pt persoanele fara experienta Ce ai de facut : Sa zâmbești Sa te asiguri ca fiecare client este servit cu băuturile acordate gratis de către noi Sa faci plățile către clienți; Sa creezi și sa menții un ambient plăcut pentru clienți Detalii la nr
-
Firmă cu sediul in Suceava angajeaza sofer Dispecerat propriu Stagiu de lucru 40 - 50 zile extern cu 7-15 zile acasa Masina echipata pentru comunitate Permis conducere categoria B minim 2-3 ani Experienta in domeniu similara constituie avantaj Salarizarea in functie de experienta Pentru mai multe detalii : ( Luni -Vineri 08:00 -18:00 )
-
Cerinte: Sa fie autorizati, cu experienta in retele de joasa si medie tensiune; Competent sa realizeze bransamente, Iluminat stradal, conectare posturi trafo, instalare panouri fotovoltaice, extinderi de retele electrice Competent sa transpuna in practica planurile si schemele electrice; Disponibili pentru deplasari la lucrari in tara; Sa detina permis de conducere categoria B; Sa stie sa efectueze diverse legaturi in tablourile electrice de curenti tari curenti slabi conform schemelor monofilare; Sa completeze documente specifice ( procese verbale, avize, rapoarte, cantitati de materiale ); Programul de lucru: Luni - Vineri 08:00 - 17:00 ; Sarbatorile legale nu costituie zi de lucru; Ce beneficii iti punem la dispozitie : Contract de munca pe perioada nedeterminata (perioada de proba fiind de 3 luni); Salariu negociat in functie de competente si experienta; CV-urile se vor trimite la adresa Email: Telefon contact:
-
Angajez muncitori pentru montat pavaje.Program 8 ore.Carnet de conducere cât B dacă se poate.Informatii tel. .
-
SC angajează personal în domeniul construcțiilor,lucrări interioare și exterioare,salariu în funcție de implicarea si acumularea experienței în munca...lucrările cele mai des executate de societate sunt fațade ventilate a clădirilor civile și industriale
-
Promovat
Libra Guard angajeaza agenti paza in Bucuresti. Se ofera salarii incepand cu 2800 lei, tichete de masa.
-
Firma Samson Security angajează agenți de securitate cu si fără atestat de calificare profesională din Mosnita și împrejurimi pentru obiectiv șantier în Mosnita Nouă . Salariul începând cu 2500 lei NET (în mână), până la 2850 lei , program (12 24; 12 48). Căutăm agenți cu permis de conducere Cerințe: cetățenie română, cazier curat, apt medical, seriozitate, experiența într-un post similar constituie avantaj. Vă așteptăm la un interviu de Luni până Vineri la ora 09:30 la sediul nostru din Mosnita Nouă ,str București,nr 1 sau telefonic la numărul din anunț
-
Promovat
Order Picker&Packer într-unul din depozitele GXO Logistics din Olanda GXO este o companie logistică internațională, care colaborează cu companii cunoscute. De la îmbrăcăminte la produse de uz casnic, de la imprimante la produse medicale și de la produse alimentare la produse pentru copii - toate acestea le vei găsi în depozitele GXO, răspândite în toată Olanda. Diferite locații de lucru din care poți alege - Venlo Sevenum, Venray, Eindhoven, Roosendaal, Oosterhout, Heerlen, Lelystad, Echt, Tilburg, Nieuwegein, Oss, Herten sau Roermond! Sarcinile tale vor include: colectarea, ambalarea, expedierea și gestionarea retururilor. Este o muncă ușoară pentru care nu este necesară experiență - OFERIM INSTRUIRE ȘI SPRIJIN CUPRINZĂTOR! Condiții de angajare: Lucrul în schimburi diferite (în funcție de cerere și locație) Tarif orar atractiv: 14,43 EURO brut (13,32 EURO + 8,33% indemnizație de vacanță) și eventuale bonusuri pentru munca de seară, noapte sau weekend, de exemplu +100% pentru duminică! Contract de muncă temporar în conformitate cu legislația olandeză, cu garantarea orelor de muncă Asigurare împotriva accidentelor și acces la îngrijire medicală Cazare în locații moderne Posibilitatea de a folosi transportul organizat către locul de muncă (cu bicicleta mașina) sau de a primi rambursarea parțială a costurilor în cazul în care folosiți mașina proprie Alte beneficii: Fructe gratuite, cafea, ceai și acces la cantină și la distribuitoarele automate de gustări Posibilitatea de dezvoltare a carierei și de promovare pentru angajații eficienți Un mediu de lucru de susținere și internațional Formalități minime (posibilitatea de a semna electronic contractul) Asistență telefonică disponibilă non-stop Acces la cursuri de limbi străine, instruire online și alte proiecte pentru angajații noștri Cerințe: Cunoașterea limbii engleze la un nivel conversațional! Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă, de minimum șase luni Flexibilitate în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Interesat? Aplică acum și alătură-te echipei GXO, unde fiecare zi aduce noi provocări și oportunități de dezvoltare! Începe-ți cariera într-o companie internațională de logistică. Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici :
-
Angajam recepționer a hotel, cu experiență, responsabilitate, corectitudine, spirit de muncă in echipă, foarte bune abilitați de comunicare interpersonala, simt de improvizație dezvoltat, rezistenta la lucru in condiții de stres. Candidatul ideal: Cunoașterea limbii engleze, nivel avansat, a doua limba străină reprezintă un avantaj. Persoana dinamica, atenta la detalii Capacitate organizatorica si de comunicare Disponibilitate pentru lucru in ture Responsabilități: Responsabil de primirea oaspeților si procesarea rapida a cerințelor acestora; Se ocupa de cererile de rezervări de camere din partea oaspeților; Cunoaște tot timpul statusul si disponibilitatea camerelor precum si gradul de ocupare; Verifica listele zilnice de sosiri si plecări; Întâmpina oaspeții hotelului intr-o maniera ospitaliera; Răspunde cerințelor oaspeților cu privire la informații despre hotel si despre zona; Se ocupa de atribuirea camerelor si de pregătirea cheilor pentru oaspeți; Check-in check-out; Menținerea legăturii cu celelalte departamente; Salariu atractiv.
-
Hotelul Oxford Timișoara, un hotel de business, situat strategic în apropiere de centrul orașului, este în căutarea unui Receptioner/ă Hotel entuziast/ă și dedicat/ă pentru a se alătura echipei noastre. Dacă sunteți o persoană comunicativă, orientată către servicii de calitate și pasionată de industria ospitalității, vă așteptăm cu drag să faceți parte din echipa noastră. Responsabilități: Primirea oaspeților cu profesionalism și amabilitate, asigurându-ne că se simt întâmpinați și confortabili. Înregistrarea și gestionarea eficientă a check-in-urilor și check-out-urilor pentru a asigura o experiență fluidă oaspeților noștri. Furnizarea de informații complete despre facilitățile hotelului, precum și despre atracțiile locale, restaurante și alte activități. Gestionarea rezervărilor și confirmarea acestora, asigurându-ne că sunt corecte și actualizate. Soluționarea promptă și eficientă a solicitărilor și plângerilor oaspeților, depășindu-le așteptările. Coordonarea cu diferitele departamente ale hotelului pentru a asigura oaspeților o experiență integrată și de calitate. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității sau într-un rol similar de recepționer/ă constituie un avantaj. Abilități excelente de comunicare și relaționare, cu un accent deosebit pe profesionalism și amabilitate. Cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional este obligatorie, iar cunoașterea altor limbi străine este considerată un avantaj. Abilități organizatorice remarcabile și capacitatea de a face față situațiilor de stres. Atitudine pozitivă și dorința de a oferi servicii de calitate superioară oaspeților noștri. Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-un hotel de business , cunoscut pentru serviciile de calitate oferite oaspeților. Program de lucru de 8 ore pe zi, asigurând un echilibru între viața profesională și cea personală. Sâmbăta și duminica libere pentru a vă bucura de timpul liber cu familia și prietenii. Mediu de lucru stimulativ și sprijinitor, unde se promovează dezvoltarea profesională. Salariu atractiv și pachet de beneficii motivaționale. Dacă sunteți interesat/ă să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră actualizat la adresa de email: sau să ne contactați la numărul de telefon . Vă mulțumim pentru interesul manifestat și vă asigurăm că toate candidaturile vor fi tratate cu confidențialitate. Hotel Oxford Timișoara Adresa: Str. Garofitei nr. 26, Timișoara Website: www.hotel-oxford.ro Tel:
-
V-am pregătit o veste foarte specială: Hotelul Excelsior angajează o cameristă de excepție! Dacă vă place să aduceți zâmbete pe fețele oaspeților și vă simțiți ca acasă în domeniul hotelier, atunci suntem echipa perfectă pentru dumneavoastră! Ce veți face ca și cameristă la Hotelul Excelsior? Veți face camera fiecărui oaspete să strălucească ca un soare și să fie un veritabil cuib de confort. Veți fi magicianul care schimbă lenjeria și prosoapele cu o mișcare magică la fiecare check-out și check-in. Vă veți asigura că fiecare colț al hotelului rămâne mereu în ordine, astfel încât oaspeții să simtă o atmosferă plăcută și relaxantă. Dacă vă recunoașteți în descrierea noastră și sunteți pasionată de servicii de calitate, atunci sunteți candidata perfectă pentru postul nostru! Să nu uitați să aduceți cu voi zâmbetul și energia pozitivă, iar noi vă vom oferi o echipă prietenoasă și un mediu de lucru plin de satisfacții. Aplicați acum și fiți parte din experiența de neuitat pe care o oferim oaspeților noștri la Hotelul Excelsior! Pentru mai multe informații sau pentru a trimite CV-ul dumneavoastră, contactați-ne la adresa de e-mail sau sunați la numărul de telefon Suntem nerăbdători să vă cunoaștem și să vă avem în echipa noastră extraordinară! Cu entuziasm, Echipa Hotel Excelsior