Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
Societate Comerciala cu profil electro-energetic angajeaza: -electrician cu experienta -ajutor electrician -muncitori necalificati Lucrarile se executa pe raza judetului Constanta. Informatii suplimentare (nu se transmit telefonic) puteti obtine la sediul societatii din Constanta,strada Biruintei nr.87 .
-
Promovat
Locație: Bocsa, jud. Caras-Severin Cerințe: Studii: școală profesională liceu de profil. Instruire, calificare în specialitatea de mecanic. Capacitate bună de coordonare a mișcărilor, rezistență la efort static și dinamic. Promptitudine în rezolvarea situaților ce se ivesc. Aviz pentru lucru la înălțime. Capacitate de colaborare și de execuție a sarcinilor în echipă. Seriozitate, disciplină și punctualitate. Atribuții funcționale: Urmăreşte starea tehnică a utilajelor şi remediază eventualele defecţiuni mecanice apărute la utilajele şi instalaţiile tehnologice. Participă la intervențiile operative și de întreținere curentă la echipamentele tehnice. În caz de punere în funcțiune a echipamentelor noi, participă la montarea acestora. Întreţine şi exploatează sculele şi piesele de schimb din dotarea fermei. Raportează şefului acele defecţiuni mecanice apărute la utilajele şi instalaţiile tehnologice, ce depăşesc limita sa de competenţă. Oferta (salariu & beneficii): Salariu motivant. Desfășurarea activității într-o companie prestigioasă. Alte beneficii: bonuri de masă, pachet lunar alimentar cu produsele companiei, stabilitate la locul de muncă, formare și instruire profesională. Aplicațiile se pot trimite prin formularul de mai jos sau pe email la
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Lugoj, Str. Gheorghe Lazăr nr. 26 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Asigurare de sănătate privată garantată - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Cinar Food Distribution este cel mai mare distribuitor national de carne de tip shaorma. Pentru sediul si echipa din Iasi, cautam sa angajam sofer distributie. Principalele responsabilitati: Incarcare marfa de la depozit, dimineata la ora 6, conform facturilor Distributia marfii catre clienti in judetele Iasi, Suceava, Bacau, Neamt, Vrancea, Vaslui si Botosani Incasarea banilor Intretinerea auto propriu, tip VAN
-
Operator curățare echipamente PROFILUL CANDIDATULUI: Obișnuința de a lucra conform unor obiective bine stabilite (realizabile și de bun simț); Capacitatea de organizare într-un mod eficient a activității și a timpului; Inițiativă; Foarte bune abilități de lucru în echipă; Capacitatea de a lucra în condiții de stres. BENEFICII: Mediu de lucru profesionist Perspectiva de evoluție în companie și în carieră; Pachet salarial atractiv și beneficii suplimentare; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Lucrul într-o companie stabilă, aflată în creștere; Echipă unită, dornică să te primească în cadrul ei Locul desfasurarii activitatii: sediul BILANCIA din Corbeanca - DN 1, km 19,3, Jud. Ilfov. Program de lucru: 8:30-17:30 Puteti trimite CV-ul si pe www.bilancia.ro in zona de CARIERE Doar candidatii selectati vor fi contactati.
-
Fabrica noastră de Tamplarie cauta agent vanzari cu experiență OBLIGATORIE in domeniul tamplariei PVC. Cerințe: Studii medii studiile superioare in domeniul tehnic - constituie un avantaj; Experienta in programul WINARHI; Experiență în vânzări de minim 2 ani - obligatoriu; Experienta relevanta in domeniul tamplariei PVC; Abilitati de comunicare & negociere; Cunostinte de operare PC; Abilitati de vanzare si negociere; Excelente abilitati de comunicare si lucru in echipa. Condiții: Program de lucru full-time; Contract de muncă pe o perioadă nedeterminată; Concedii conform legislației; Mediu de lucru dinamic si placut; Oferim telefon de serviciu plus laptop; Oportunitati de dezvoltare profesională; Salariu fix + bonusuri in functie de performanță. Responsabilități: Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor noastre Intocmeste oferta in Winarhi Utilizarea platformei CRM Participarea la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarea comenzilor Urmareste derularea si finalizarea contractelor Informeaza si negociaza clientul despre serviciile oferite Indruma clientul cu privire la posibilitatile si conditiile de achizitie
-
Carmangeria MIORITIC este in continua dezvoltare si cauta mereu oameni dispusi sa ni se alature in efortul pe care-l facem in a dezvolta un puternic si autentic brand romanesc.Postul este pentru punctul nostru de lucru din ROMAN ANGAJAM: tehnolog transatori carne preparatori produse afumatori ambalatori Ce oferim ? mediu de lucru intr-o companie de succes, pachet salarial motivant oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si in crestere Cerinte: Dorinta de munca si seriozitate. Participare la realizarea planului de productie. Respectarea planului de productie zilnic. Cunoaste si asigura calitatea gamei de produse. Experienta si certificari in domeniu constituie avantaj. Hai să ne cunoaștem și să afli mai multe despre această oportunitate. Trimite-ne CV-ul tău pe adresa resurseumane#crosta.ro sau suna la . Succes!
-
NICO TRANSIMPEX SRL din sector 2 Bucuresti ANGAJEAZA Tamplar Universal
-
Creative Bags Srl, JUD Ilfov angajeaza: - 6 posturi "cartonagist" Cod COR 814301 CV-urile se depun pana la data de 22.04.2024, iar interviul selectia va avea loc in data de 23.04.2024 ora 10:00. Relatii pt depunerea CV-urilor la nr de tel:
-
Angajam barista pentru o cafenea in zona Cotroceni, vis-a-vis de Facultatea de Medicina. Salariul intre 3500 lei - 4000 lei net. Experienta constituie un avantaj. Pentru mai multe detalii contact:
-
Firma de construcții, caută să angajez meserias în construcții pentru execuție rigole betonate carosabile. Salariu începând de la 4500 pe lună, salariul este negociabil în funcție de performanțe. ofer și cazare pentru ca unele lucrări sunt în deplasare
-
Subscrisa SKB PROD SYSTEMS SRL cu sediul in Loc. Rudeni, Oraş Chitila, Strada RUDENI, Nr. 114, Biroul nr. 3, Etaj 1, Judet Ilfov J23 3638 2016, CUI: 36505896 , angajeaza: 10 posturi MUNCITOR NECALIFICAT LA ASAMBLAREA. MONTAREA PIESELOR COD COR 932906 10 posturi SUDOR COD COR 721208 10 posturi OPERATOR LA MASINI-UNELTE CU COMANDA NUMERICA COD COR 722323 10 posturi AMBALATOR MANUAL COD COR 932101 Cv-urile se pot trimite la adresa de email suportsecretariat.gmail.com
-
Societate comerciala,angajeaza personal calificat si necalificat pentru montarea tamplariei Pvc si Aluminiu, montator rulouri exterioare. Salariu atractiv.
-
Candidatul Ideal - Profesionist, motivat si zambitor - Amabil, perseverent si orientat spre rezultate - Plin de energie, onest si modest - Pasionat si cu spirit de echipa - Prietenos, harnic, pozitiv si educat - Experienta in domeniu reprezinta un avantaj! Daca iti doresti: - Sa lucrezi intr-o echipa tanara si plina de chef de viata - Sa imbini munca cu distractia - Sa ai program de lucru flexibil de 5 zile saptamana, 8 ore zi sau part-time (vineri, sambata, duminica) - Masa asigurata + bonuri de masa, bonusuri si transport decontat - Sa faci parte dintr-o echipa de oameni profesionisti si zambitori - -Sa iei parte la o multime de concerte si sa-ti cunosti toti artistii preferati Ne cautam colegi si pentru restaurant RIVIERA PARK, localizat in zona Piata Muncii. Bulevard Basarabia nr 23. Hai în echipa Berăria H! Keywords: ajutor barman, barman, barmanita, bartender, bar-back, bartender assistent, personal restaurant, personal bar, personal pub, personal club, personal hotel, cafenea, ospatar, ospatarita, ospatari, ospatarite, chelner, chelnerita, chelneri, chelnerite, ajutor ospatar, ajutor ospatari, ajutor chelner, waiter, waitress, personal servire, piccolo, picolo, picoli, full time, part time, weekend, server, runner, food runner, bar runner, mixologie, speed-service, mixology, barista, coffe expert, locuri de munca, sector 1, sector 2.
-
Cerinte: - studii medii ( in domeniul tehnic reprezinta un avantaj); - permis de conducere categoria B; - spirit tehnic, capacitate de asimilare rapida, rezistenta la efort fizic; - disponibilitate pentru program full-time de luni pana vineri. Responsabilitati: - realizarea de operatiuni de intretinere, reparatii si igienizare a dozatoarelor; - instalarea purificatoarelor de apa in locatiile clientilor; - oferirea de consiliere tehnica clientilor pentru produsele achizitionate. Oferim: - salariu fix si bonusuri atractive; - tichete de masa; -mediu de lucru placut si dinamic;
-
Angajăm șofer profesionist categoria C+E, pentru transport marfă în regim intern. Se lucrează la prelată, de luni până vineri weekend ul este liber. Oferim și cerem seriozitate. Pentru mai multe detalii, vă rugăm să ne contactați la Nr ul de telefon
-
SC Onest Art Construct SRL Angajează: Electrician cu experiență Ajutor de electrician Beneficii: Salariu atractiv Pentru mai multe informații ne puteți contacta prin: Telefon: Ungureanu Aurel Email:
-
Angajez bucătar cu experiență pentru pensiune la munte. De preferat din zona Uricani,Lupeni, Vulcan, Petroșani.
-
ATLAS SPORT SRL angajeaza Sudor in constructii Te asteptam in echipa noastra daca ai: - experienta in domeniu minim 2 ani; - capacitate de munca in echipa; - capabil sa respecte termenele limita; Responsabilitati: - Experienta pe post de sudor; - Capacitate de a lucra in conditii de efort sustinut; - Abilitate de a suda MIG MAG; Detinere certificat/diploma de sudor constituie avantaj Beneficii: - echipa tanara - salariu motivant - bonusuri de performanta
-
Căutăm coleg(ă) pentru postul de Consultant vânzări showroom Bilka care să fie : - o persoană serioasă, organizată, atentă la detalii, flexibilă, dornică să înveţe - dornică să ofere clienţilor cele mai potrivite informaţii şi să recomande cele mai bune soluţii - absolventă de studii medii sau superioare - cu abilităţi de comunicare, relaţionare şi persuasiune . Sunt necesare cunoştinţe de operare PC (Ms Office), iar experienţa în vânzarea materialelor de construcţii şi cunoştiinţele minime de contabilitate primară constituie un avantaj. - : - Întâmpinarea clienţilor într-o manieră profesionistă şi identificarea nevoilor acestora; - Acordarea consultanţei de specialitate; - Întocmirea documentelor aferente primirii şi vânzării mărfurilor, inclusiv facturare, în sistemul informatic al societăţii, încasarea sumelor pentru marfa vândută; - Întocmirea ofertelor de pret, administrarea eficientă a relaţiei cu clienţii, precum şi derularea întregului proces de vânzare; - Verificarea disponibilităţii stocului şi oferirea termenelor de livrare precise pentru produse; - Gestionarea şi rezolvarea reclamaţiilor cu privire la produsele vândute; - Colaborarea cu ceilalţi membri ai echipei . Beneficii: contract pe perioadă nedeterminată; program 8-17, L-V, bonuri de masă mediu de lucru plăcut, stabil şi profesionist; Daca te identifici cu descrierea de mai sus, aplică trimițând CV-ul tău la . sau îl poti aduce personal la sediul nostru din Oneşti, Calea Mărășești nr 3 (în incinta SCM Flacăra, lângă Pompieri).
-
Societate comerciala, profil paza si securitate, angajeaza contabil , tinand evidenta primara, inchideri, balanta, bilant, declaratii, etc Pentru candidati de a trimite CV este la numarul de telefon afisat, pe wsp, Sunati pentru programare la interviu la adresa din Bucuresti, sector 4
-
Angajam agent paza transporturi speciale. Cerinte: -permis conducere cat. B -permis arma tip B -atestat agent paza
-
Ne mărim echipa! Suntem în căutare de colegi farmaciști și asistenți de farmacie în orasul Bacau! Alătură-te unei echipe de specialiști bine pregătiți, dornici să te cunoască! Dedicarea, implicarea, comunicarea și colegialitatea sunt valorile care ne definesc și care ne-au ajutat să înțelegem nevoile pacienților noștri și să le oferim cele mai bune soluții. Ne dorim să ai: Studii de specialitate finalizate: Facultate de Farmacie\ Școală postliceală asistenți farmacie Aviz de liberă practică și certificat de membru vizat anual de Colegiul Farmaciștilor din România/OAMGMAMR Experiență pe un post similar: 1 an minimum (avantaj) Cunoștințe de operare pe calculator: Windows, Office O fire empatică și pozitivă și bune abilități de comunicare și relaționare Capacitatea de a stabili priorități, de a lua decizii și de asumare a responsabilității Dorința de a te dezvolta și de a învăța mereu lucruri noi. Orientarea către obiectivele companiei. Descrierea jobului: Oferirea consultanței de specialitate pacienților, în funcție de nevoile acestora; Administrează stocurile și urmărește termenele de valabilitate ale produselor din farmacie; Participă la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor din farmacie; Participă la verificarea, monitorizarea și gestiunea stocurilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența și performanța; Bonus de performanță lunar în baza rezultatelor obținute; Tichete cadou oferite cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun; Card de reducere în farmaciile Salofarm; Oportunități reale de creștere și dezvoltare profesională; Acces la training-uri de specialitate și interes profesional; Posibilitatea de a te forma și dezvolta într-un mediu profesionist; Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon: