Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-09-16-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Constanta, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile magazinelor Traditional Trade . Ruta Mobila - se ofera autoturism de companie - Full Time - Segment Bauturi; - Durata contract: determinata de 6 luni - contract individual de munca; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; Salarizare si beneficii: - Venit lunar NET 2700 Lei (salariu fix net + bonuri de masa) - 2000 lei NET - bonus la finalul contractului - Autoturism de companie - Program de instruire la angajare. Cerinte: - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178
-
Promovat
Locatie: Ferma de Afine din Olosag, judetul Timis. Se asigura CAZARE GRATUITA, cu toate facilitatile incluse, pentru cei care locuiesc la distanta. Conditii de lucru: Temperatura controlata 4 grade. Beneficii: -Salariul de 3500 net + 22 lei net ora suplimentara. Venit lunar estimat 5000 lei net; -Decontarea transportului dus-intors persoanelor care raman pe intreaga campanie, pe baza bonului de carburant, bilet tren autobuz; - Pranz gratuit pentru persoanele cazate - felul unu si doi. Program de lucru: 8 ore zi munca (repauz zilnic si saptamanal). Pentru mai multe detalii şi pentru angajare vă rugăm să ne contactaţi la unul dintre numerele de telefon de mai jos: 0732890627 0725909091
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Job _montatori subansamble _Sibiu Pentru companie de producție Sibiu 2 schimburi de luni -vineri Oferta : Salariu de la 2700 net Tichete de masa Transport decontat asigurat Bonusuri de producție Condiții bune de lucru . Tip : FullTime Locatie : Sibiu CV-uri pe adresa de email: lauradanielau at yahoo.com
-
Job_Reprezentant Client _Backoffice_Bucuresti Recrutez un Reprezentant Relații Clienți Back Office Pentru un client companie care ofera servicii de identitate digitala, securitate cibernetica si arhivare Cerințe: Studii superioare Bune abilități de comunicare scrisă și verbală Competențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune (un PLUS - experienta de Back Office in domeniul bancar) Abilitatea de a comunica cu clientul la telefon, dar și face to face Capacitatea de asimilare rapidă a cunoștințelor și de prioritizare a activităților Atenție la detalii, abilitatea de a procesa informații din tabele și rapoarte Responsabilitate, initiativă Abilități de lucru în echipă Experiență în posturi ce presupun relaționarea cu clienții vânzări reprezintă un avantaj Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare internet Cunostințe de limba engleză mediu. Responsabilități: Preluarea notificarilor și oferirea suportului clienților în funcție de solicitarea facuta Rezolvarea situațiilor în conformitate cu procedurile interne Identificarea nevoilor și așteptărilor clienților prin contactare telefonica, email sau chat Recepționarea întrebărilor, recomandărilor și reclamațiilor clienților Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei Identificarea nevoii clienților și recomandarea serviciului adecvat Gestionarea portofoliului de clienți existenți Prezentarea și promovarea serviciilor si produselor companiei Oferta: Tichete de masa Abonament servicii medicale Regina Maria, Abonament Bookster Shuttle bus Card de cafea Acces platforma Udemy, 22 zile CO + ziua de nastere zi libera CV: CV: lauradaniela at yahoo.com !!! Contract de munca pe perioada determinată de 4 luni, ulterior posibilitatea de transformare in Nedeterminat.
-
Job_Bucuresti _de_la birou_Operator Facturare Locația : Zona Victoriei-București Oferă :4000-4500 Ron net CV:lauradanielau at yahoo.com Responsabilități: Efectuarea operațiunilor de intrare ieșire marfă în din gestiune. Întocmirea avizelor de marfă și a notelor de intrare-recepție pentru marfa sosindă în depozit. Evidența livrărilor și confirmarea periodică a soldurilor cu partenerii (clienți, furnizori). Înregistrarea corectă a documentelor justificative în evidența contabilă. Gestionarea arhivării electronice și fizice a documentelor. Rezolvarea problemelor legate de facturare și contabilitate primară. Întocmirea facturilor fiscale pentru comenzile clienților. Realizarea diferitelor rapoarte specifice activității. Asistarea în pregătirea rapoartelor financiare și a altor documente necesare. Colaborarea activă cu echipa pentru îmbunătățirea proceselor de facturare și contabilitate primară. Transmiterea documentelor financiar-contabile către expertul contabil. Cerințe: Cunoștințe la nivel mediu ale pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Outlook). Experiență minimă de 3 ani în domeniul economic. Cunoașterea utilizării programului SAGA reprezintă un avantaj. Capacitate de analiză și sinteză. Studii medii în domeniul economic. CV: lauradaniela at yahoo.com
-
Promovat
Candidatul ideal: - Cunostinte in executarea lucrarilor de montaj si intretinere instalatii sanitare, de aer conditionat, de alimentare cu apa, incalzire central - Experienta in domeniul instalatiilor sanitare, termice si electrice; - Realizare operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Punctual, atent la detalii si obisnuit cu lucrul in echipa; - Constituie avantaj abilitatea si disponibilitatea de a efectua si alte activitati administrative; - Lucrul intr-un soft de mentenanta; - Realizarea lucrarilor conform calendar soft in timpul prestabilit; - Abilitati de comunicare in relatia cu beneficiarii; - Cunoaste normele tehnice in vigoare; Descrierea jobului: - Realizează operatii conform planului de mentenanta aprobat; - Activitate in soft de mentenanta; - Asigura mentenanta tuturor instalatiilor sanitare si instalatiilor termice din incinta parcului industrial: instalatii de climatizare instalatii de incalzire cu gaz metan retea si sistem de alimentare cu apa potabila si canalizare instalatii de stingere a incendiilor - Ajuta echipa de mentenasnta la alte lucrari de intretinere a cladirilor; - Supravegheaza si asigura functionarea in parametrii a instalatiilor; - Intervine in caz de avarii la instalatii, remediaza si raporteaza interventiile efectuate; - Executa activitatile prevazute de graficele de verificari, conform programului de mentenanta, raspunzand de calitatea acestora; - Supravegherea si mentinerea in parametrii a instalatiilor electrice, sanitare, aer conditionat, alarme, pompe, central termice, etc; - Interventii si reparatii in cel mai scurt timp a defectiunilor aparute.; - Revizii periodice pentru prevenirea defectiunilor inopinante. Oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00 - salariu constant + prime de performanta - prima de Pasti si de Craciun - seriozitate, singurata, profesionalism.
-
Vino in echipa noastră! Echipa Echilibria Montessori Education isi cauta bucatar! Cine suntem? Noi, Echilibria Montessori Education, suntem gradinita si scoala particulara cu o preocupare solida pentru educatie constienta in sistem alternativ si o deosebita atentie pentru alimentatia sanatoasa, bio si starea de bine a copiilor. Ce ne dorim? Cautam o persoana pozitiva, dinamica si pasionata de bucataria vegana si vegetariana, gatim zilnic atat pentru copii cat si pentru personalul nostru, mesele principale si gustarile din meniu. Se lucreaza intr-un mediu placut, relaxant. Descrierea jobului: Responsabilitati bucatar: - prepararea, organizarea meselor si a gustarilor din meniul zilnic - asigurarea necesarului de materii prime - mentinerea standardelor de pastrare si depozitare a produselor si preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico- sanitare in vigoare - respectarea standardelor de calitate a preparatelor realizate si termenul de executie - pastrarea in bune conditii a ustensilelor si aparaturii - mentinerea curateniei in spatiul de lucru Calitatile pe care ni le dorim de la viitorul nostru coleg: - experienta de minim 1 an intr-o pozitie similara - abilitati de organizare - atitudine pozitiva si atentie la detalii - capacitate de lucru in echipa Oferim urmatoarele beneficii: - pachet salarial motivant - masa de pranz si gustari asigurate in cadrul institutiei noastre - conditii de lucru placute intr-un mediu dinamic - incurajare si sustinere pentru dezvoltare profesionala Program de lucru: luni-vineri de la 7:00-15:00 Locatie: Pipera, Voluntari, Str. Sfantul Stefan, nr.35 Contact: tel: mail:
-
Resort Sky angajeaza personal: -barman ospatari -personal curatenie manipulant Dorim ca din echipia noastra sa faca parte persoane serioase, care isi doresc un loc de munca stabil, persoane amabile si cu respect fata de clienti. Asiguram contract de munca, salariile la timp, o masa calda. Experienta in domeniul Horeca constituie un avantaj, dar si persoanele care doresc sa invete sunt asteptate. Avand in vedere ca locatia noastra este in Loc.Paulesti, Jud.Prahova, am dori persoane cu domiciliul cat mai aproape de locatia noastra. CV se primesc pe adresa: Va asteptam
-
În cadrul magazinului Kaufland din București, Strada Fabrica de Glucoză, nr. 6-8 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc. - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Asiguri o atmosferă placută, orientată spre client - Gestionezi cu amabilitate reclamaţiile și întrebările clienţilor, conform regulilor şi procedurilor interne Kaufland - Gestionezi produsele returnate de clienți, respectând procedurile interne - Efectuezi plata garanțiilor Kaufland către clienți În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
EskyoTeam ,companie imobiliara, situata in imediata vecinatate a statiei de metrou Eroii Revolutiei cauta colaboratori cu sau fara experienta. Se ofera training gratuit, conditii avantajoase, castiguri substantiale plus bonusuri atractive. Te asteptam sa faci parte din echipa noastra! Candidatul Ideal Perseverenta,disciplina si motivatia sunt calitati care te vor ajuta sa obtii rezultate financiare bune si te vor motiva sa continui sa te dezvolti in acest domeniu! Principalele responsabilitati: -vei prospecta continuu piata imobiliara, respectiv cererea si oferta pentru identificarea clientilor; - vei efectua analize comparative pentru a stabili pretul corect al unei proprietati; - vei interactiona cu evaluatori, notari, arhitecti, cadastristi, etc, pentru a putea oferi informatii avizate clientilor tai; - te vei educa continuu cu privire la procesul de vanzare, managementul timpului, generarea de recomandari, promovare, legislatie, etc. -vei interactiona si vei colabora cu alti specialisti pentru a gasi cele mai bune oportunitati de tranzactionare pentru clientii tai, vanzatori sau cumparatori. -vei participa la sedintele saptamanale ale biroului pentru a intelege strategia biroului. - vei negocia si intermedia in scopul finalizarii tranzactiilor imobiliare. Vei beneficia de un program de lucru flexibil! Descrierea companiei Suntem o echipa tanara si ambitioasa, dornica de colegi noi alaturi de care sa avansam impreuna. Scopul agentiei este sa ne extindem reteaua astfel incat sa fim prezenti in toata tara, sa obtinem cele mai bune rezultate posibile pentru clientii nostri si sa ne reprezentam clientii la standardele cele mai inalte.
-
ANGAJAM PENTRU VULCANIZARE CERINTE : - SA MONTAZE ANVELOPE AUTOTURISME - SA MONTAZE ANVELOPE CAMION - ARE PRIORITATE : CINE STIE SA LUCREZE CU MASINI CORGHI : CINE ARE DIPLOMA MECANIC AUTO - SA MONTEZE ANVELOPE TRACTOR SI INDUSTRIALE DETALII : LA ADRESA DE EMAIL : micolicasa08gmail.com sau whats app SALARIU MOTIVANT
-
Restaurant, angaj m urgent personal: Grataragiu şi Pizzar. Dac aveţi cunoştinţe şi experienţ în domeniu şi sunteţi dispus s v al turaţi echipei noastre pentru a v ajuta colegii, nu ezitaţi s ne contactati la nr. de tel. , sau pe mail: .Oferim salariu atractiv, o mas cald zi.
-
Salut, mulțumim ca ai ajuns sa parcurgi acest text. Înainte de toate, trebuie să știi despre noi că suntem o echipa plină de viață, un grup de oameni care pun suflet în ceea ce fac. În al doilea rând, suntem o companie românească, cu sediul în Timișoara, cu o rețea națională, care, de mai bine de 10 ani, oferă servicii de furnizare de combustibil pentru companii, din domenii diverse: sectorul agricol, transportatori, construcții etc. Credem în performanța şi în capacitatea de a oferi soluții optime pentru clienţii noştri. Pe acest fundament suntem recunoscuți drept cel mai dinamic furnizor de combustibili din țară, marcând cea mai semnificativă creștere a cifrei de afaceri în ultimii 10 ani. Cum am vrea să fii Ne dorim să fii o persoană atentă la detalii și să fii setată pe îndeplinirea sarcinilor. De asemenea, ne dorim să ai bune abilități de comunicare și de coordonare a activității. Ne-am bucura tare mult dacă ai spirit civic și dacă îți pasă de tot ceea ce te înconjoară. Rolul tău în organizație va fi acela de a asigura organizarea și desfășurarea activității financiar-contabile. Vei fi responsabil pentru: înregistrarea documentelor financiar-contabile; verificarea facturilor de la furnizori; prelucrarea informațiilor financiare; urmărirea termenelor scadente; întocmirea declarațiilor și situațiillor financiare periodice; constituie avantaj experiența pe HR. Motive să te alături echipei Artoil: Stabilitate și oportunitate: Participi activ la transformarea unui sector vital, oferind stabilitate și un rol esențial în această evoluție. Echipă excepțională: Te integrezi într-o echipă remarcabilă, cu șanse mari de creștere și o atmosferă de lucru plăcută. Condiții financiare atractive: Oferim pachete salariale competitive și beneficii motivante. Creativitate și inovație: Încurajăm inițiativa și inovația, oferindu-ți posibilitatea de a-ți pune în practică ideile. Mediu prietenos: Ai la dispoziție un mediu potrivit pentru exprimarea și implementarea ideilor tale. Flexibilitate: Îți oferim flexibilitate pentru a-ți organiza munca în mod eficient. Conectați la tehnologie: Suntem la curent cu ultimele tehnologii, punând la dispoziție echipament up to date pentru a-ți facilita munca. Ce așteptăm de la tine Diplomă de licență în Finanțe sau Contabilitate. Experiență relevantă de minim 3 ani în domeniul financiar-contabil. Cunoașterea profundă a standardelor contabile și a legislației financiare în vigoare. Capacitate de a lucra in echipa, dar si individual. Abilități avansate de analiză și interpretare a datelor financiare. Abilități de comunicare și colaborare eficientă cu diferite departamente. Beneficii acordate: Prime de sarbatori Tichete de masa Condiții de lucru Telefon mobil
-
Căutăm Agent servicii clienți pentru firma noastră TAX JOBS LEGAL RO SRL Cerinte: -Cunoașterea limbii engleze formă scrisă și vorbită la un nivel mediu -experiența în utilizarea calculatorului (internet, Microsoft Office - nivel mediu) si a canalelor de comunicare (email, WhatsApp, Facebook, telefon) -bune abilitati de comunicare si relaționare -Persoană meticuloasă, cu atenție la detalii -Studii medii sau superioare Descriere job: -Contactează clienții care sunt în sistem și oferă informații despre serviciile companiei -Prezintă avantajele și beneficiile serviciilor noastre într-un mod convingător; -Ascultă și înțelege nevoile clienților, oferindu-le soluții personalizate; -Înregistrarea, procesarea înregistrării noilor clienți în conformitate cu procedurile aplicabile ale companiei și legile conexe -solicită documentele necesare pentru clienți de la instituțiile statului român -Actualizează informațiile despre clienți în sistem (adresa, număr de telefon, persoana de contact etc.) și introduce datele clienților noi (se oferă training); -Comunica cu clienții si departamentele companiei, telefonic și în scris (în engleză), pentru soluționarea rapidă a solicitărilor apărute -Munca administrativă, înregistrarea datelor și crearea de înregistrări pentru agenții din sisteme (de exemplu: CRM, Excel, Word) -Îndeplinește obiectivele individuale și de echipă stabilite de conducerea companiei; -Raportează regulat rezultatele și activitățile specifice către supervisorul direct. Beneficii : -ONBOARDING - sistem de pregatire generala si profesionala initiala -EVENIMENTE OBLIGATORII - de ex. chestionare, proiecte sociale, petreceri, diverse activități, etc. -Mediu de lucru pozitiv si sustinator. -Mediu de lucru tanar, dinamic, placut -Sarbatori legale libere Locatie : Office-Oradea (Grigorescu) Program lucru : Full time (8:30-17:00 -30 min pauză) Dacă sunteți interesați, așteptăm CV-ul dumneavoastră.
-
SC AGASI SRL angajează tehnician frigotehnist cu experiență! Atribuții generale: execută lucrări de întreținere, reparații, modificări, punere în funcțiune asupra instalațiilor și mijloacelor de producție, conform documentației; realizează repararea și întreținerea echipamentelor frigorifice de încălzire; constată pe teren defectările aparatelor și sistemelor aflate în funcțiune; efectuează modificări la sistemele deja în funcțiune. Candidatul ideal: calificare în domeniul electric frigorific instalații; experiență minim 2 ani în domeniul echipamentelor și instalațiilor electrice; permis de conducere categoria B reprezintă un avantaj. Beneficii: program de lucru de luni până vineri, 8 ore (program flexibil); oferim salariu atractiv în funcție de experiență, implicare și rezultate; mediu de lucru plăcut, dinamic, într-o echipă tânără și entuziastă; oferim și tichete de masă și prime; săptămânal activități recreative organizate de AGASI (fotbal și tenis de câmp). Trimiteți CV-ul dumneavoastră prin mesaj! Vă așteptăm!
-
Angajam Lac.mec Instalatori Electricieni Sudori in conditii de deplasare in tara in special Bucurest
Angajam in conditii de deplasare in tara in obiectivele noastre, cu preponderenta in Bucuresti. - Se asigura cazare, diurna si decontarea tuturor cheltuielilor, inclusiv transport. - Calificari solicitate: INSTALATORI sanitar si trasee teava, LACATUSI MECANICI, SUDOR electric pentru recipiente sub presiune si teava, diverse alte confectii metalice, ELECTRICIENI pentru instalatii de medie si joasa tensiune - Lucrari in executie: trasee instalatii termice, apa, hidranti, instalatii de protectie impotriva incendiilor si HVAC, modernizari AUCHAN si alte marketuri - angajarea se face pe termen nelimitat - se lucreaza la interior si nu suntem afectati de vara sau iarna EXCLUS celor cu predispozitie pentru consum de ALCOOL!!!!!!! - Niveluri de salarizare NET: 3500-7000 lei + diurna 50 lei/zi - Interviu telefonic sau la sediul din Bucuresti
-
Angajam in conditii de deplasare in tara in obiectivele noastre, cu preponderenta in Bucuresti. - Se asigura cazare, diurna si decontarea tuturor cheltuielilor, inclusiv transport. - Cazare de foarte buna calitate, Pensiuni, Motele, Apartamente singur in camera si bucatarii complet echipate - Calificari solicitate: INSTALATORI sanitar si trasee teava, LACATUSI MECANICI, SUDOR electric pentru recipiente sub presiune si teava, diverse alte confectii metalice, ELECTRICIENI pentru instalatii de medie si joasa tensiune - Lucrari in executie: trasee instalatii termice, apa, hidranti, instalatii de protectie impotriva incendiilor si HVAC, modernizari AUCHAN si alte marketuri - angajarea se face pe termen nelimitat - se lucreaza la interior si nu suntem afectati de vara sau iarna EXCLUS celor cu predispozitie pentru consum de ALCOOL!!!!!!! - Niveluri de salarizare NET: 3500-7000 lei + diurna 50 lei/zi - Interviu telefonic sau la sediul din Bucuresti
-
Pensiune turistica din Calimanesti Caciulata angajeaza personal, pentru toate detaliile necesare va rugam sa ne apelati la numarul de telefon zero sapte patru cinci noua patru cinci unu patru patru, va multumim.
-
Angajam in conditii de deplasare in tara in obiectivele noastre, cu preponderenta in Bucuresti. - Se asigura cazare, diurna si decontarea tuturor cheltuielilor, inclusiv transport. - Cazare de foarte buna calitate, Pensiuni, Motele, Apartamente singur in camera si bucatarii complet echipate - Calificari solicitate: INSTALATORI sanitar si trasee teava, LACATUSI MECANICI, SUDOR electric pentru recipiente sub presiune si teava, diverse alte confectii metalice, ELECTRICIENI pentru instalatii de medie si joasa tensiune - Lucrari in executie: trasee instalatii termice, apa, hidranti, instalatii de protectie impotriva incendiilor si HVAC, modernizari AUCHAN si alte marketuri - angajarea se face pe termen nelimitat - se lucreaza la interior si nu suntem afectati de vara sau iarna EXCLUS celor cu predispozitie pentru consum de ALCOOL!!!!!!! - Niveluri de salarizare NET: 3500-7000 lei + diurna 50 lei/zi - Interviu telefonic sau la sediul din Bucuresti
-
Flota-Uber-Bolt-Constanta Salariu: 3000-10000lei Localizare: Constanta Tip contract: nedeterminat Tip job: Project Based Nivelul de studii: Calificat Nivelul de experienta: fara experienta Mobilitatea postului: optional Colaborari Ride Sharing: contracte de colaborare cu PFA si SRL Program de munca: program flexibil Deschis pentru student Permis de conducere: B DESCRIERE ONEY TRAVEL din Constanța, partener oficial Uber, Bolt, cautăm colaboratori cu autoturism personal și atestat. Cerinte pentru autoturism personal, obligatorii, pentru obtinerea copiei conforme si a ecusoanelor Uber Bolt: an fabricație minim 2011 , 4 uși laterale si aer condiționat, AVANTAJE SI BENEFICII Formulă de calcul detaliată pe incasari: numerar card. Rapoarte câștiguri săptămânale, prin e-mail. Plata săptămânală prin virament bancar. Lucrezi cu masina ta personala. Castigi in functie de timpul tau pe traseu si a curselor efectuate. Comision administrativ de 6% din totalul net. Asistentă utilizare aplicații, deschidere conturi de sofer Uber Bolt. E-mail:
-
Ofertă angajare colaborare pentru operatoare mașină de cusut. Disconfort, frustrare? Încercă o schimbare, ceva diferit. Fără normă, lohn și serie. Articole executate după tipar prestabilit, materiale subțiri, ușoare, execuție cu mașină de cusut liniară. Cerințe: - persoană echilibrată - pretențioasă în manoperă, detalii și calitate. - experiență de un an la mașina de cusut. - execuție produs cap - coada - nefumătoare. Oferta este în orașul Timișoara, zona centrală, microatelier cu 20 de ani de producție echipament montan sportiv. Programul este de 8 h zi, 5 zile săptămâna, cu începere de la ora 8. Salariul și alte detalii se oferă la punctul de lucru. Telefon contact .
-
Experienta anterioara. Activitatea se desfasoara in Port Constanta Posibilitate lucru in ture. Pachet salarial atractiv ,bonuri de masa,decontare transport. Detalii referitoare la salarizare, bonusuri, conditii de munca la interviu. CV- urile canditatilor se depun pe adresa: