Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2021-11-25 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NOU! Angajam operatori productie cu sau fara experienta la o companie multinationala din Pitesti Cerințe: - minim 8 clase; - cazier curat; - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi și în picioare; - seriozitate și dorința de muncă; - atenție la detalii Atribuțiile și responsabilitățile postului: responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare; responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. Beneficii: - salariu de încadrare începând cu 3.700 lei brut ( in funcție de experienta și calificare); - bonus lunar 360 lei brut; - prima de Crăciun, Paste - 1.300 lei NET; - prima de vechine; - prima de evenimente 500 lei; -tichete de masa 35 lei zi; - majorare salariale anuală; - ore suplimentare plătite 175%, ore de noapte 125%; - transport local asigurat ( la de la muncă acasă).
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Promovat
Ești pasionat de tehnologie și dorești să faci parte dintr-o echipă dinamică și inovatoare? Ai o abilitate deosebită de a rezolva probleme tehnice și o dorință puternică de a oferi soluții excelente? Avem o oportunitate perfectă pentru tine! Sport Mechanical Workshop, fabrica de biciclete, caută un Tehnician Mentenanță talentat și dedicat. Responsabilitățile tale vor include: Efectuarea mentenanței preventive și corective a echipamentelor și sistemelor tehnice; Diagnosticarea și remedierea defecțiunilor și problemelor tehnice; Întreținerea și calibrarea periodică a echipamentelor; Efectuarea testelor și analizelor pentru a asigura funcționarea optimă a sistemelor; Înregistrarea și documentarea în mod precis a intervențiilor și rezultatelor obținute. Trebuie să ai: Experiență anterioară în mentenanța echipamentelor tehnice sau un domeniu similar; Cunoștințe solide în domeniul tehnic; Abilități excelente de diagnosticare și rezolvare a problemelor; Capacitatea de a lucra eficient atât în echipă, cât și independent; Abilități bune de comunicare și relaționare cu colegii și clienții noștri. Ne dorim să creștem împreună și să construim un mediu de lucru în care talentul și eforturile tale să fie apreciate. Oferim un pachet competitiv de beneficii și oportunități excelente de dezvoltare profesională. Alătură-te echipei noastre și fii parte dintr-o călătorie captivantă în industria tehnologică! Trimite-ne CV-ul tău actualizat la adresa de email sau contacteaza-ne direct la nr de telefon zero sapte cinci unu doi trei cinci cinci trei trei .
-
Promovat
sc angajez montator aer conditionat calificat sau necalificat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
S.C. I&C Transilvania Constructii S.R.L. angajează Volist - Deservent încărcător frontal - pentru punctul de lucru din Câmpia Turzii. Cerinte: - experiență manipulare încărcător frontal demonstrabilă prin probă de lucru; - permis de conducere cat B. Responsabilități: - menținerea în stare optimă a utilajului; - anunțarea defecțiunilor și acționarea în cel mai scurt timp asupra lor (avantaj cunoștințe de mecanică). Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău pe adresa de e-mail sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, strada Mihai Viteazu, nr 45, județul Cluj. Ne dezvoltăm continuu și te vrem în echipa noastră!
-
S.C. I&C Transilvania Constructii S.R.L. angajează: - Excavatorist - Mașinist la mașini pentru terasamente. Cerinte: - experiență manipulare utilaj demonstrabilă prin probă de lucru; - certificat Mașinist la mașini pentru terasamente (ifronist); - permis de conducere cat B (constituie avantaj). Responsabilități: - menținerea în stare optimă a utilajului; - anunțarea defecțiunilor și acționarea în cel mai scurt timp asupra lor (avantaj cunoștințe de mecanică). Mai multe detalii se pot obține la numărul de telefon din imagine. Ne poți trimite CV-ul tău online, pe adresa de e-mail, sau îl poți depune personal la sediul firmei din Turda, strada Mihai Viteazu, nr 45, județul Cluj.
-
Firma in domeniul constructiilor rutiere angajeaza conducatori auto transport rutier de marfuri pentru lucrarile contractate de catre societate. Cerinte: categoriile C + E, atestat marfa, card tahograf, prezinta avantaj autorizatia de automacaragiu. Se ofera salariu net 5000 - 5500 lei si tichete de masa sau diurna in functie de locatia santierului.
-
Companie in domeniul constructiilor rutiere angajeaza: mecanic reparatii auto-utilaje, electrician auto-utilaje si strungar pentru lucrarile contractate de societate. Salariul net incepe de la 5000 lei. Pentru informatii suplimentare sunati la nr. de telefon: .
-
Firma Asevi de detergenti situata in zona Dimitrie Leonida (sector 4, in curand Branesti) este in cautare de Operator Linie Umplere cu experienta. Cerinte: - Functia principala a operatorului de umplere este de a realiza la timp productia planificata si calitatea stabilita. - Primeste planificarea produselor pentru umplere, cantitatile si termenele de finalizare. - Intelege si clarifica nelamuririle cu privire la planificarea productiei cu reponsabilul departamentului. - Executa operatiunile de umplere si ambalare in conformitate cu intructiunile stabilite. Competente: - Responsabil - Organizat - Metodic - Gestionarea buna a timpului Program de luni pana vineri de la 8:00 la 16:30 (cu pauza de masa). Experieta pe un post similar constituie un avantaj.
-
Suntem compania Asevi Romania, lider în sectorul industriei chimice, dedicată inovației și durabilității în producția de produse chimice de înaltă calitate. Căutăm un profil de receptioner care să se alăture echipei noastre. Sarcini si functii: - Cunoasterea limbii engleza sau spaniola, prezinta un avantaj; - Cunostinte si experienta in pachetul office; - Experienta in verificarea pachetelor; Competente: - Initiativa; - Proactivitate; - Facilitate in obtinerea de informatii; - Capacitate de sinteza; - Orientare catre clientul intern extern; - Bune abilitati de comunicare; Beneficii: Dezvoltare profesională și oportunități de formare continuă; Mediu de lucru sigur axat pe excelență;
-
General Agro Com angajeaza soferi distribuitori marfuri alimentare! Pentru stabilirea unui interviu sunati la numarul de telefon afisat, sau veniti la punctul de lucru al firmei, din Buzau, str.Transilvaniei, nr.429 (vis-a-vis de fostul Metro).
-
Societate privata angajam masiniste croitorie sau muncitor necalificat. Zona Gara de Nord. Salariu atractiv + bonuri de masa si decont transport: metrou sau sau 1 linie STB. Relatii la telefon:
-
Angajăm tractoriști din zona orașelor Dăbuleni jud. Dolj și Caracal jud. Olt. Telefon: .
-
Cautam operator de limba italiana Cerinte: - cunosterea calculatorului la nivel de utilizator - dorinta de a lucra - aptitudini de invatare rapida Oferim: - lucru full time (luni-vineri 8.30 - 17.00) - contract de munca-pachet social complet
-
Candidatul Ideal: - Studii superioare in Comert, Economie; - Competențe digitale - Pachet Microsoft Office; - Cunoştinţe de contabilitate primară reprezinta un avantaj; Descrierea jobului: - Verifica si intocmeste documentelor comerciale (facturi, avize, etc), conform procedurilor interne ale companiei; - Arhiveaza si gestioneaza documentele comerciale ale companiei; - Mentine legatura cu clientii si furnizorii in vederea obtinerii documentelor comerciale necesare; - Intocmeste diverse rapoarte interne; Oferim: - salariu atractiv - prime si bonusuri functie de realizari - tichete de masa - posibilitate de dezvoltare in cariera.
-
Promovat
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre care lucrează cu hainele Tommy Hilfiger și Calvin Klein! Vorbiți limba engleză și căutați un loc de muncă stabil și de încredere în străinătate? La OTTO, avem o ofertă excelentă! Cu noi, nu trebuie să vă faceți griji pentru transport, cazare sau asigurare oferim un pachet complet de servicii și asistență în organizarea călătoriei dvs. în Olanda. Ce veți face? Doar sarcini simple precum: Colectarea și ambalarea comenzilor Controlul calității produselor haine și accesorii de marcă Pregătirea mărfurilor pentru expediere și încărcarea descărcarea coletelor Ce așteptăm de la dvs.: Cunoașterea limbii engleze - obligatoriu (nivel mediu) Disponibilitate pentru o perioadă mai lungă de timp (cel puțin șase luni) Permis de conducere - este de apreciat În plus, NU AVEȚI NEVOIE DE EXPERIENȚĂ!! Super, nu? Nu așteptați prea mult ofertele sunt limitate! Descrierea jobului Iată ce avantaje puteți avea daca începeți un nou loc de muncă alături noi: Tarif super: 14.65 EURO oră (13.52 EURO + 8.33% indemnizație de vacanță) Bonusuri de weekend (50-100%), pentru că apreciem dedicarea dvs.! Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Puteți începe imediat Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Un singur schimb, ore convenabile: 8:00-17:00 Contract de muncă temporară sub condițiile olandeze minim 40 ore de muncă săptămânal Șanse de promovare și trecere la un contract direct! Aplicația MyOTTO cu programul de muncă, fluturași de salariu și FAQ Nu trebuie să vă faceți griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Beneficiați de cazare si asigurare medicală Suport telefonic 24 7 - Centrul de Servicii Operaționale Acces la cantina de la locul de muncă și nu este tot! De două ori pe an, vă puteți bucura de articole vestimentare la prețuri avantajoase! Vă încântă acestă ofertă? Tot ce trebuie să faceți este să aplicați aici iar recrutorul nostru va intra în contact cu dvs. și vă va răspunde la toate întrebările! Descrierea companiei Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. Viziune Prin consolidarea poziției noastre în Polonia, Germania şi Olanda, suntem în măsură să optimizăm în continuare conceptele noastre pentru clienţii noştri. În același timp, punem accentul pe RESPECT ca cea mai importantă valoare individuală și corporativă, suntem capabili să îmbunătățim situația migranților noștri din muncă. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsiți la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Cerințe: Experiență în domeniul nu este necesară; Responsabilitate, seriozitate, implicare. BENEFICII: Contract de muncă pe perioada nedeterminata Echipament de protecție asigurat de către firmă; Plata la 15 zile; Salariu motivant 4000 - 6000 lei pe lună Responsabilități: Se execută lucrări de confecții metalice, producția de containere modulare. Locația: București, Sectorul 4, zonă IMGB Pentru mai multe info Adriana Barberu
-
Robertt Industrie, angajeaza Electricieni pentru echipa de Service. Jobul presupune DEPLASARI impreuna cu echipa, ocazional, in tara si in afara tarii. Ce cautam? - experienta relevanta ca si electrician (domeniul industrial reprezinta avantaj); - seriozitate, responsabilitate, viteza de reactie, capacitate de comunicare, capacitatea de a te integra usor intr-o echipa formata. Cu ce se ocupa echipa noastra de Service? - instaleaza relocheaza echipamente specifice industriei cartonului ondulat; - efectueaza operatiuni de intretinere preventiva la utilajele clientilor; - se alatura echipei de mecanici in asamblarea echipamentelor produse in cadrul companiei. Mai multe detalii? - activitatea se desfasoara preponderent la locatiile clientilor (atat in tara, cat si in afara), deplasari de cca 2 - 6 saptamani proiect, - in cazul deplasarilor, compania ofera conditii optime de munca (echipament de lucru si protectie la standarde ridicate, unelte scule specifice de calitate si in configuratie completa), transport, masa si cazare in conditii foarte bune (camere single, pe cat posibil). Ce oferim? - contract individual de munca pe perioada nedeterminata; - 4500 salariu + diurna la fiecare proiect ; - al 13-lea salariu (25% Paste, 25% Craciun, 50% Concediu); - prima anuala de fidelizare; - program flexibil intre proiecte; Cei interesati sa se alature echipei noastre, pot lasa un mesaj cu CV si date de contact.
-
-
Oportunitate de Carieră la ASCENDENT IMOBILIARE, filiala Brașov! Specialist Vânzări Consultanță Relații cu Publicul Alătură-te echipei noastre! - descoperă secretele succesului în afaceri, excelența în arta conversațională și cum să-ți fructifici potențialul. Dacă te recunoști în acest rol sau cunoști pe cineva potrivit, explorează dacă aceasta este ocazia pe care o cauți! Candidatul Ideal - peste 3 ani, cumulați, de experiență profesională - înclinație naturală și sau antrenată spre relaționarea directă cu oamenii; - capacitatea de a se automotiva, proactivitate și perseverență; - responsabilitate personală, consecvență; - entuziasm și gândire pozitivă; - aspect elegant și siguranță de sine; - atitudine orientată spre soluții și rezultate; - experiența în vânzări directe, asigurări, Horeca, ospitalitate, funcții sau poziții de conducere, antreprenoriat, management, imobiliare, marketing, asigurări, relații cu publicul, învățământ sau similar constituie un avantaj. Descrierea jobului - continua dezvoltare, proactivă, a portofoliului propriu; - stabilirea și realizarea întrevederilor cu potențiali clienți; - înțelegerea și prezentarea sistemului de lucru către potențiali clienți; - administrarea, gestionarea și promovarea portofoliului propriu, prin intermediul planului de marketing, performant, pe care îl punem la dispoziție. Ce îți oferim: - training specializat, comprehensiv și personalizat, axat pe dezvoltare profesională și personală; - echipă cu aproape 30 de ani de experiență în domeniu; - coordonator dedicat consultanților în training; - sediu la standarde internaționale, cu sală de prezentare pentru clienți tip cinema, echipamente 360 VR, săli de întâlnire; - pachet financiar construit pe baza unui sistem testat și utilizat cu succes în practică, cu comision maxim pentru consultanți de până la 80%; - suport strategic, juridic și birocratic permanent; - site de prezentare profesionist; - materiale de prezentare și promovare profesioniste; - cel mai performant sistem de lucru existent astăzi în domeniu la nivel mondial, cu vechime din 1908; - sistem de colaborare între consultanți la nivel local, național și global, cu peste 1,1 milioane de membri colaboratori activi; - portofoliu de clienți acumulat în cei aproape 30 de ani de activitate continuă; - brand recunoscut pe plan local, național și internațional, în continuă evoluție; - program flexibil, independență; - venituri nelimitate, proporționale cu implicarea și rezultatele tale; - posibilitatea de a-ți dezvolta propria echipă în cadrul companiei. ASCENDENT IMOBILIARE, Real Estate Company, Brasov, România, Strada Ioan Popasu, nr.2, & Covasna, Bulevardul Grigore Balan nr. 26, Sfantu Gheorghe & Targu Mures & Stuttgart & Amsterdam Telefon fix: 0373741303 Telefon mobil WhatsApp: 0736797203
-
Agentia de Recrutare Adecco angajeaza pentru unul din clientii sai persoane potrivite pentru postul de : Lucrator Gestionar Stoc atributii: - Transfer marfa spre depozite Regionale. - Pregatire marfa pentru livrare, pe baza dispozitiilor de transfer - Asezare marfa in paleti/zone de Livrare. - Verificare cantitativa si calitativa a marfurilor - Predare paleti in zona de Livrare Dep. Regionale. - Livrare marfa din depozit stoc conform procedura Livrare piese din Depozit central - Ridicare de la raft pe baza grupurilor de Livrare. - Predare marfa in zona de scanare de iesire din gestiune. - Verificare calitativa si cantitativa a marfurilor - Responsabil de respectarea orelor de livrare conform grafic Livrare. - Realizare norma zilnica stabilita / lucrator gestionar. - Executa diverse sarcini trasate de catre gestionar ( Responsabil de gestiune) - Ordinea, curatenia in gestiunea care lucreaza . - Participa la inventar responsabilitati: - Sa manifeste un comportament principial in relatia cu clientii si furnizorii intretinerea curateniei si a igienei utilajelor si mijloacelor de transport cu care lucreaza, a locului de munca, a marfurilor. - Sa nu foloseasca mijloacele de transport in interes personal. - Să utilizeze corect maşinile, aparatura, uneltele, substanţele periculoase, echipamentele de transport şi alte mijloace de producţie puse la dispoziţia sa; - Să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, la modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor şi să utilizeze corect aceste dispozitive; - Respecta normele de sanatate si securitate in munca in conformitate cu legislatia in vigoare; - Manevreaza echipamentele electrice cu respectarea normelor de siguranta; - Işi însuşeşte şi respecta prevederile legislaţiei din domeniul securitaţii şi sanataţii în munca şi masurile de aplicare ale acestora; beneficii: -Pachet salarial atractiv -Tichete de masa -Contract de munca -Concediu conform contractului -Program : 8 ore plus pauza de masa Tg Mures
-
Agentia de Recrutare Adecco, angajeaza pentru unul din colaboratorii sai din Tg. Mures, persoane potrivite pentru postul de: Picker, incarcator descarcator. Suntem in cautarea unor persoane dedicate si motivate sa se alature unei echipe dinamice. Daca ai abilitati organizatorice excelente si esti atent la detalii, ai capacitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si de a gestiona prioritatile, ai dorinta de a contribui la un mediu de lucru pozitiv si colaborativ. Se ofera :-salariu fix -tichete de masa -contract de lucru pe perioada nedeterminata -concediu de odihna -asigurare medicala Te asteptam la o discutie!
-
Agentia de Recrutare Adecco cauta pentru unul din clientii sai o persoana potrivita pentru postul de : ELECTRICIAN cerinte: -absolvent de liceu sau scoala profesionala cu profil electric -cunostinte bune de citirea desenelor tehnice si a schemelor electrice -cunostinte tehnice solide, proceduri specifice de lucru si ordinea de executie a acestora -deprinderi si stentie la detalii -capacitatea de a sesiza defecte -experienta in domeniu constitue un avantaj responsabilitati: -raspunde la remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate -urmareste planul de mentenanta si executarea reviziilor planificate -respecta normele de siguranta -asigura reglajul si buna functionare a utilajelor in halele de productie -verifica starea sculelor la inceputul programului de lucru -efectueaza lucrari de revizii si reparatii-intretinere tablouri de alimentare -executa inspectii periodice si revizii tehnice ale instalatiilor electrice beneficii: -pachet salarial motivant -tichete de masa -asigurare in caz de accidente -spor de vechime in unitate -siguranta unui loc stabil de munca -program de lucru in trei schimburi
-
Promovat
LTHD Corporation angajeaza tehnician calitate, program de luni pana vineri, 2 schimburi. Puteti trimite CV la adresa sau direct la sediul firmei din str. Ardealului, nr.70, Timisoara (zona Dambovita) .