Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-01-25-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam personal pentru ingrijire batrani in Italia (Lombardia), pe perioade lungi sau la inlocuiri, se cere experienta si limba italiana la nivel conversational.
-
Promovat
Bun venit! Angajăm 0 persoană care urmează să-și desfășoare activitatea în zona Asamblare-Montaj final. Pentru acest post nu e necesară experiența, căutăm persoane serioase care doresc să învețe, se va oferi instruire la locul de muncă. Ofertă: Contract perioadă nedeterminată Program lucru: 2 schimburi (06:30-14:30, 14:30-22:30) Timp de lucru efectiv: 7 ore și 25 minute zi (cu 35 minute pauză, împărțite în 3 pauze zi) Salariu: 3917 lei Brut la angajare, cu mărire salarială la 4312 lei Brut la 2 luni de la angajare Tichete de masă în valoare de 700 lei lună (35 Ron zi) Ore suplimentare plătite dublu (200%) iar în zilele de sărbători legale 300% Măriri salariale anuale, în funcție de performanță Primă de Paște (1300 lei brut) și primă de Crăciun (1450 lei brut) per an Pachet servicii medicale Transport asigurat în Brașov (sau decontare transport înafara Brașovului). Te așteptăm cu drag în echipa noastră! Aplicații la: Info:
-
Promovat
Candidatul Ideal Director economic Competente - cunostinte foarte bune de contabilitate si fiscalitate; - cunostinte operare PC avansate (Excel, Word, program contabilitate) - persoana atenta, organizata, cu o viziune de ansamblu asupra activitatilor economice ale unei societati; - capacitate de analiză și sinteză; - capacitate de planificare, organizare - abilitati de comunicare, coordonare, adaptare, flexibilitate, implicare si spirit de initiativa. Responsabilitati: -organizeaza, indruma, conduce si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; - elaborarea si implementarea strategiilor financiare si a politicilor contabile ale comaniei - asigura, organizeaza si gestioneaza in mod eficient intregul patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatii; - raspunde de consemnarea corecta si la timp, in scris, in momentul efectuarii ei, in documente justificative a oricarei operatii care afecteaza patrimoniul societatii si de inregistrarea cronologica si sistematica in evidenta contabila a documentelor justificative in conformitate cu prevederile legale in vigoare; - raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii - inregistrari documente si note contabile - asigura si raspunde de indeplinirea la termen a obligatiilor societatii fata de bugetul statului si terti in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura si raspunde de elaborarea si verificarea balantei de verificare - colaboreaza cu celelalte departamente Beneficii: - Oportunitatea de a lucra intr-un mediu dinamic si prietenos - Salariul atractiv - Tichete de masă Descrierea companiei KATO GROUP este o firma cu capital privat infiintata in anul 2008. Gama de servicii oferite include: constructii civile, inclusiv lucrari de drumuri; constructii metalice (hale industriale, containere pentru personal, echipamente tehnologice); constructii-montaj conducte tehnologice pentru transport si colectare hidrocarburi; constructii-montaj retele conducte de apa, gaze si canalizare; modernizari, reabilitari instalatii tehnologice; echipari de suprafata sonde (echipare sonde, amenajare careu sonde, drumuri la sonde etc); instalatii electrice si energetice; lucrari de mentenanta pentru echipamente mecanice si electrice. Sediul social al firmei se afla in localitatea Ploiestiori, comuna Blejoi, str. Hortensiei, nr.26, unde isi desfasoara activitatea personalul suport si de coordonare a activitatii din santiere. Software financiar-contabil cu care lucram este: - contabilitate finaciara si gestiunea stocurilor CONTART - evidenta personal si calcul salarii SALART Daca sunteti interesat(a) sa faceti parte din echipa va rugam sa trimiteti CV-ul pe adresa de mail: Relatii suplimentare pot fi obtinute si la telefon 0724224476 Asteptam cu interes sa va alaturati echipei noastre!
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
SC THAIKITCHEN SRL din Targu Mures angajeaza : - Bucatar Posturi disponibile: 1 - Ajutor de bucatar Posturi disponibile : 2 - se lucreaza in schimburi de 2/5 zile pe saptamana -program de lucru 10:00-22:00 -disponibilitate de incepere in toamna 2023 -salariu atractiv depinde de experienta Se trimite CV-ul prin situl aici Mai multe detalii si programare interviu la numarul de telefon daca este afisat pe CV.
-
S.C SILVER CLIMA S.R.L, firma specializata in instalatii de climatizare, angajeaza instalator aer conditionat,instalatii termice cu fara experienta Desfasoara activitatii de montaj, exploatare, intretinere si reparatii pentru echipamente de aer conditionat si climatizare. Responsabilitati: Monteaza si instaleaza sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Mentenanta (revizii si reparatii) sisteme de climatizare tip split, caseta, duct, VRF, sisteme de ventilatii; Participa si efectueaza lucrari specifice de montaj aer conditionat, climatizare rezidential, comercial si industrial; Participa la lucrari de mentenanta (revizii si interventie pentru instalatii HVAC); Analizeaza si alege solutii tehnice pentru instalatii de aer conditionat, ventilatie si climatizare; Acorda suport tehnic pentru anumite activitati sau lucrari in desfasurare (intretinere, reparatii, montaje, etc.); Participa ocazional la receptia lucrarilor; Intocmeste si verifica documente specifice activitatii de service; Stabileste sau aproba necesarul de materiale si sau piese de schimb, dupa caz. Cerinte: Experienta in domeniul montajului si mentenantei instalatiilor de climatizare; Cunostinte de baza de functionare, instalare si intretinere echipamente de climatizare; Diploma de frigotehnist - constituie un avantaj; Posesor permis de conducere, categoria B - constituie un avantaj; Loialitate, flexibilitate si initiativa; Capacitate de lucru cu termene limita; Persoana riguroasa, ordonata, spirit de echipa; Disponibilitatea deplasarii in tara; Apt pentru lucrul la inaltime. Beneficii: Contract de munca; Concedii conform legislatiei; Salariu NET incepand de la 4000 lei si poate creste in functie de performante.
-
Suntem o societate cu peste 25 de ani de experiență în producția agricolă, axată pe inovație și excelență. În efortul nostru de a continua să creștem și să ne consolidăm poziția pe piață, căutăm un Director de Vânzări dedicat și talentat pentru a se alătura echipei noastre din Viile Sibiului. Cerințe: Minim 5 ani de experiență în domeniul vânzărilor, cu un accent specific pe industria agricolă. Preferabil să dețină diplomă de inginer horticol sau o altă calificare relevantă în domeniul agricol. Disponibilitate pentru deplasări în țară, în funcție de necesități. Beneficii: Salariu motivant, în concordanță cu experiența și performanța candidatului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic și stimulant, cu posibilități de dezvoltare profesională. Beneficii suplimentare, inclusiv mașină de serviciu și alte facilități. Dacă sunteți pasionat ă de industria agricolă și aveți abilitățile necesare pentru a conduce echipa noastră de vânzări către succes, vă invităm să aplicați. Alăturați-vă unei echipe în care inovația și performanța sunt apreciate și recompensate. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul dvs. actualizat și o scrisoare de intenție la adresa de email , sau contactați-ne la telefon . Vă mulțumim pentru interesul dvs. în a face parte din echipa noastră!
-
SC OTE LOGISTIC SRL, angajeaza soferi profesionisti cu experienta, pentru comunitate, pe camioane cu frig, CIM pe perioada nedeterminata. Cerinte: - permis de conducere C+E - atestat profesional marfa - card tahograf - experienta pe comunitate constitue un avantaj Oferim: - pachet salarial atractiv, salariul fix+diurna+bonus incepand de la 2830 eur - decontare avize medical+psihologic, la angajare si periodice - asigurare suplimentara, medicala pentru calatorii in strainatate - program de lucru legal cu respectarea timpilor de conducere si odihna - se lucreaza minim doua luni cu doua saptamani, sau variaza in functie de necesitatiile salariatului. - trei luni an CO platit salariul pe tara - sistem de conducere GPS Relatii la telefon - sau la sediul firmei din Rm. Valcea, str. Colonel Badescu nr. 5, etaj 2
-
Service autocamioane, Robanesti, angajeaza mecanic auto fara experienta (tanar absolvent de studii medii tehnice). Se ofera salariul progresiv in functie de realizari, bonuri de masa, transport asigurat.
-
Spalatorie si curatatorie haine din zona Piata Delfinului si Palady, angajeaza personal pentru receptie la punctul de colctare din Pallady. Veti gasi un mediu de lucru in care puteti invata si va puteti dezvolta, si un colectiv dornic sa primeasca noi colegi, si pe al carui sprijin va puteti baza. Cautam persoana serioasa, muncitoare, cu spirit de atentie si dispusa sa invete.Angajam si persoane iesite la pensie. Programul este de L-V : 9:00-19:00 S: 9:00 14:00 Salariu este de 3.200 ron daca se lucreaza 4 sambete pe luna sau 3.000 ron daca se lucreaza 2 sambete pe luna.
-
SC CASA CU TEI angajeaza ingrijitor spatii hoteliere . Salariu atractiv! Pentru informatii
-
Societate schimb valutar, angajam casier, operator valutar in conditii avantajoase, perioada nedeterminata. Sunati la nr. de telefon , intre orele 9,30-17,00
-
Pehart Grup este liderul productiei de hartie tip tissue (materie prima si produse finite) in Romania. Compania are doua site-uri de productie, in Petresti ,langa Sebes, judetul Alba si la Dej, judetul Cluj. Ambele puncte de productie sunt echipate cu tehnologii avansate pentru productia si transformarea hartiei tissue. Angajam STIVUITORISTI pentru fabrica din Dej, cu autorizatie ISCIR. Beneficii: -Pachet salarial motivant si cu cu posibilitate de crestere; -Tichete de masa 40 RON zi; -Plata tuturor sporurilor legale specifice programului de lucru (noapte ore suplimentare weekend); -Prima de Paște și Crăciun; -Decontare transport pana la maxim 280 lei; -Contract de muncă perioadă nederminată;
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Brasov pt santier. Se ofera salariu incepand cu 2.200 lei.
-
Căutăm o fată care să se alăture echipei noastre! Locul de muncă se va desfășura în regim de smartworking, iar candidata va trebui să se ocupe de relația cu clienții unui magazin online, să sune pentru confirmarea comenzilor, să monitorizeze livrările și să trimită email-uri către clienți și furnizori. Nu sunt necesare abilități specifice, dar candidata trebuie să aibă cunoștințe minime de utilizare a calculatorului. Program de lucru de luni până vineri, începând cu ora 9:30 10, timp de 4 până la 6 ore, în funcție de volumul de muncă. Așteptăm CV-ul dvs.
-
Angajăm ospătar în Germania! Compania noastră caută personal pentru industria Horeca în Germania. Dacă ești o persoană entuziastă, dornică să lucreze într-un mediu dinamic și să ofere servicii de calitate, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Ești ospătar, știi limba germană minim începător conversațional și îți dorești să lucrezi în Germania cu un contract direct la angajator? Peste 400 de complexuri hoteliere germane se alătura proiectului de angajare GASTRO-MEDIALJOB2024 La centru german de integrare Merdialjob ai următoarele avantaje: Relocare în cadrul portofoliului de firme din Germania partenere Angajare directă la angajatorul German cu contract de muncă nelimitat 50% reducere permanentă la cursurile de limba germană prin GermanSchool Medialjob Asistență permanentă + locuri de muncă sigure în Germania Salarii atractive Comision 0% Cerințe: Experiență anterioară în industria Horeca este un avantaj; Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții; Flexibilitate și capacitatea de a lucra în echipă; Atenție la detalii și abilități organizatorice; Abilități de gestionare a timpului și a priorităților; Cunoașterea limbii germane minim conversațional Oferim: Un mediu de lucru dinamic și plăcut; Oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă și prietenoasă; Posibilitatea de a dezvolta abilități în industria Horeca; Salariu competitiv și beneficii suplimentare. Dacă ești interesat de această oportunitate, te rugăm să ne trimiți CV-ul tău actualizat sau o scurtă descriere. Vom lua în considerare fiecare candidatură și vom contacta persoanele selectate pentru pentru a transmite oferta completă. Te așteptăm să te alături poveștilor de succes create prin MedialJob!
-
Service autocamioane, angajam mecanic auto cu fara experienta, transport asigurat, salariul in functie de experienta, bonuri masa, varsta maxima 50 ani.
-
Adori sa pregatesti prajituri si sa faci asta cu o echipa tanara si dinamica? Iti place ideea de 'SANATOS' si 'ORGANIC'?! Iubesti atentia la micile detalii si directiile clare si bine stabilite inca de la inceput? Iti place sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti si sa evoluezi constant? *** Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, atunci acest anunt este pentru tine: Ne marim echipa si ne dorim un cofetar, cu experienta, minim 1 an, in domeniul RAW-VEGAN. *** Acum, dupa ce am stabilit ceea ce cautam, hai sa iti spunem si ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, unde oamenii lucreaza ca o echipa si fiecare stie ce are de facut, iar daca nu stim, invatam si ne adaptam. Iti oferim un laborator de productie echipat modern, unde poti prajituri cu drag si spor. Bineinteles, pentru ca orice pasiune se rasplateste, oferim si un salariu atractiv, discutam mai multe la interviu, dar pot spune ca salariile noastre sunt peste media din piata, plus bonuri de masa si pentru ca ne dorim sa stimulam oamenii din echipa noastra de productie, oferim BONUSURI de performanta. Si pentru ca stim, ca productia este provocatoare, chiar si pentru cei mai buni dintre noi, programul de lucru este unul normal, iar tot ce este suplimentar, se plateste extra. Daca ai citit deja pana aici si consideri ca esti omul pe care il cautam, hai sa iti spun si care sunt responsabilitatile tale: - respectarea normelor igienico sanitare in vigoare si a procedurilor interne de lucru, pentru ca suntem un laborator de cofetarie, unde prioritizam igiena inainte de toate. - respectarea cu strictețe a rețetarului, care a fost optimizat dupa nenumarate incercari si adaptari la cerintele clientilor nostri care ne aleg constant de mai bine de 4 ani - realizarea si decorarea prajiturilor, torturilor, bomboanelor, ciocolatelor si aducerea lor in forma finite pentru a fi expuse in vitrina, o treaba care pare migaloasa la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti, devine placuta. - evidenta stocurilor de materii prime, materiale si gestionarea acestora, Te asteptam la noi in locatie, str Popa Savu, nr 56, sa ne cunoastem, dar inainte da-ne un telefon!
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din CRAIOVA. Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului - Gestioneaza incasarile si comenzile clientilor Beneficii: - Training si oportunitate dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonus motivant Descrierea companiei IdealBebe - Magazinul ideal pentru bebelusi IdealBebe - comercializeaza o gama diversa de articole pentru copii, de la accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii pana la carucioare, balansoare, produse de igiena si sanatate - toate pentru copilul tau ideal.
-
Multinationala germana din domeniul constructiilor angajeaza Tamplar pentru punctul de lucru din Cristian judetul Sibiu. Pachetul salarial este motivant, compus din salariu si beneficii. Experienta minima dorita este de 2 ani intr-o pozitie similara. Oferim posibilitati reale de dezvoltare profesionala. Asiguram transportul pana la locatie. Telefon de contact
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Angajăm VULCANIZATOR AUTO! Dacă îți place să lucrezi cu mașini și ești pasionat de acest domeniu, atunci te așteptăm să vii în echipa noastră. Dacă ai experiență în domeniul vulcanizarii constituie un avantaj, dacă nu învățăm împreună. Salariu atractiv + Contract de muncă + Mediu plăcut de lucru. Pentru mai multe detalii, te rugăm, contactează-ne!
-
Angajam femeie de serviciu pentru curatenie birouri la firma de distributie cu sediul in zona Baneasa, in spate la Decathlon si Mega Image. Program de lucru 8h zi, 5 zile pe saptamana.( sambata, duminica liber) Salariu atractiv; Contract de munca perioada nedeterminata; Tichete de masa; Prime de sarbatori.
-
Societatea SC BUILD SMART GREEN SRL,cu sediul in Com.Grindu,Jud.ialomita,angajeaza 11 persoane Muncitor necalificat la demolarea cladirilor, captuseli zidarie, placi, mozaic, faiante, gresie cod cor 931301,pentru cei interesati ne puteti contacta la adresa de mail sau numar telefon .