Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-01-27-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Echipa noastra cauta ajutor bucatar pentru a se alatura echipei noastre. Daca esti o persoana harnica, organizata si dornica sa contribui la buna functionare a bucatariei noastre, te invitam sa suni la nr de telefon.
-
Promovat
Angajam Planificator productie la o fabrica din Brasov. CERINTE: - pachet MS Office, SAP - minim 2 ani experienta in planificare - cunostinte avansate de lb germana sau engleza - diploma in inginerie sau alta calificare asemanatoare RESPONSABILITATI: - se va asigura de prezența în stoc a materiilor prime necesare procesului de producție planificat și de capabilitatea de a realiza comenzile programate - gestionarea din punct de vedere al planificării producției a schimbărilor de produs și stabilirea termenelor de execuție - reprezintă persoana de legătura între comenzile de la client, departamentul achiziții și departamentul producție BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - program de lucru: 08.00-16.30 - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Angajam stilisti unghii false & Manichiură, Pedichiură Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei. Conditii: - Salariu fix garantat: 4.500 RON 1zi cu 1 zi SAU 9.000 RON FULL-TIME - Program de lucru 1 zi cu 1 zi luna sau full-time; - Contract de munca asigurat de firma; - Salon dotat cu echipament performant; - Posibilitatea de a activa suplimentar si in alte locatii; - Orele suplimentare sunt achitate; - Mediu de lucru placut, echipa prietenoasa; - Bonusuri in functie de vanzari; - Acces lunar la cursuri gratuite cu traineri specializati din afara salonului; Cerinte: - Experienta in domeniu de minimum 2 ani; - Experienta in manichiura pedichiura clasica,semi permanenta si gel; - Calificarea in domeniu este obligatorie, diploma de manichiurista. Responsabilitati: Activitate de stilisti unghii false & manichiura-pedichiura in Bucuresti pentru zonele: Vitan, Diham, Rahova și Dr.Taberei.
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
-bucatari cu experienta -ajutor bucatari -pizzerii -ospatari -barman
-
Promovat
Cautam sa angajam: instalatori de cablu optic si conectare la Internet in Germania, cerinte: - vorbitor limba Germana - experienta in domeniu - angajare dupa perioada de proba pe societatea Germana - carnet de conducere - salarii peste medie - Cazare asigurata
-
Fundatia Seniorenbetreuung cauta personal calificat sau cu exeperienta in servicii de ingrijire persoane la domiciliu pentru Germania. Conditie obligatorie vorbitor de limba germana nivel mediu. Informatii suplimentare la numarul de telefon 0354100690 intre orele 09:00- 17:00 de luni pana vineri.
-
EXPERIENTA intr-o fabrica este OBLIGATORIE! RESPONSABILITATI: - folosirea uneltelor specifice - mentinerea curateniei la locul de munca - asigurarea materiei prime la masina BENEFICII: Salariu : 4500 Net luna Tichete de masa : 40 lei zi Bonus de performanta; Prima de Paste si Craciun; Decont integral de transport; Program de lucru in 2 schimburi - Luni - Vineri. PENTRU ANGAJARE IMEDIATA SUNATI LA NUMARUL DE TELEFON:
-
Ne mărim echipa și căutăm coleg/colega pentru poziția de consilier imobiliar. Meseria de consilier imobiliar iti oferă foarte multe satisfacții la nivel personal, profesional și material. Pentru a ni te alătură, trebui sa ai: - Foarte bune abilități de comunicare și relaționare - Un minim de experientă în vânzări - Permis de conducere categoria B - Conduita etica impecabila Trebuie sa iti dorești: sa devii profesionist în imobiliare sa lucrezi la un standard etic profesional reglementat sa te dezvolți continuu la nivel personal și profesional sa faci parte dintr-o echipa profesionista, frumoasa și unita cu valori clar definite Iti oferim: training profesional autorizat suport constant și sustinut instrumente de lucru creare și dezvoltare brand personal - tu vei fi vedeta accesul intr-o comunitate profesionala extraordinară posibilitate reala de dezvoltat personală și profesionala la cel mai înalt nivel posibilitatea de a lucra în reprezentare exclusiva la cel mai înalt nivel profesional Suntem Go Imobiliare, companie ce activeaza pe piața locală din anul 2015. Lucram la cel mai înalt nivel profesional în imobiliare, oferind servicii complete în domeniul imobiliar. Ca și mod de lucru, suntem adepții lucrului în reprezentare exclusiv , reprezentarea unei singure părți intr-o tranzacție imobiliar . Intr-o piața în care profesia de agent imobiliar nu este încă reglementată, noi am ales sa ne supunem voluntar reglementărilor A.P.A.I.R - Asociația Profesionala a Agenților Imobiliari din România și sa ne ghidam activitatea după Codului Etic ce reglementează comportamentul fata de clienti si consumatori, fata de public si fata de colegi, in intreaga activitate profesionala. Echipa noastră este compusă din consilieri imobiliari profesionisti, etici, instruiti la cel mai înalt nivel. Ne facem meseria bine și, cel mai important, cu foarte mare plăcere. Te așteptăm în echipa noastră!
-
Angajam pentru punctul de lucru din zona fabricii de bere, personal calificat cat si necalificat. Program de lucru, 8 ore pe zi 5zile pe saptamana. Pentru detalii ne auzim la telefon.
-
Cautam un coleg nou pentru a ne marii echipa. Daca esti brutar cu experienta in domeniu, te asteptam in echipa noastra. Program de lucru in doua schimburi, 8 ore pe zi, 5 zile pe saptamana. Venit salarial atractiv. Oferim cazare. Detalii la telefon. Nu raspund la mesaje.
-
Angajam urgent îngrijitoare la domiciliu part-time Timișoara, oferim salariu motivant,caz cu începere imediata
-
angajam specislist cu experienta in crearea si intretinerea de site-uri si magazine online
-
angajam referent publicitar pentru distributie pliante in cutiile postale la case,blocuri(format mic).relatii la telefon
-
Lipefra Tex SRL, angajeaza operator pe masina de cusut industriala. Se ofera pachet salarial atractiv. Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ne contactati. Nr. de telefon
-
buna s-a va fie inima, bine ati sosit pe acest anunt, si o zi desavirsita v-a doresc. pentru o companie de consiliere legala si juridica - si agentie de promotie si marketing online din germana. caut o fiinta umana, femeie sau barbat ( cu drag si oameni cu disabilitate fizica, de ex. sau mama cu copii mici, stundenti etc. ) la inceput pentru anume proiecte, daca roadele sunt bune, mergem cu sfert de norma mai departe, deci part time cu optiunea - depinde de necesitatile biroului domnului consilier, in final posibil pana la norma plina. abilitatile si talentele candidatilor dupa importanta. 1. in vorba si scris limbile romana engleza si germana !!! 2. abilitati exceptionale online, scris la masina cu 10 degete, sa scrie un blog, ev. abilitatea de a posta pe site documente, rapoarte sau comunicate, mailings, word si excel, plus powerpoint, creare de grafica, creare audio si video, traduceri, completat de aplicatii si cereri si formulare pentru clienti intreprideri.. 3. si cel mai important, voi alege fiinta care v-a stii sa creze in loc sa munceasca si focusata pe a invata si a evolua din toate punctele de vedere pentru a i-si imbogati experientele profesionale, ca fiinta umana precum ca si fiinta spirituala, deci la nivel de suflet - si nici decum pentru intreprindere si nici de cum doar pentru bani castigati cu care v-a fi rasplatita pentru brillianta si geniul ei a lui. in consecinta se va alege o fiinta dotata ( din officiu :-) ) cu o auto-motivatie la cel mai inalt nivel posibil. dintre toti candidati vo-i selecta 2 sau 3 cei mai competenti capabili si pentru inceput le ofer o perioada de proba in care candidati au de solutionat anume cereri prestari de servici test de rezilienta si viziune. apreciez CV-ul Dumneavoastra, cu poza si scrisoare de intentie scrisa de mana pe adresa de email. victhorius. v-a urez auto-progres constant si responsabilitatea pentru maxima auto-vindecare! cu apreciere colegiala si recunostinta pentru timpul vietii dumneavoastra care il veti acorda investi, intreprinderea, gottliebkraft.ch p.s. un gand in final pentru toti candidati la aceasta oportunitate enorma. cand eu la varsta de 15 ani am inceput cei 3 ani de uncenicie intro profesie, inainte de a semna contractul cu compania dumnealui mi-a comunicat foarte consis o propozitie de-a dreptul magina pentru mine, care de atunci mi-a format o noua valuare si viziune asupra intregi mele evolutie profesionale.. dar si ca om si barbat. Cuvintele patronului austric.: "EU ca patron sau firma mea NU te voi plati de loc, nici macar o sigura data. prin urmare, Tu te platesti pe tine insuti prestand serviciul munca Dumneatale zilnica la cel mai inalt nivel posibil.. In final, clientul multumit si recunoscator care apreciaza calitatea serviciului tau, iti pune salar in cont si iti ofera o prima sau bani de buzunar, ori o zi libera la nevoie.. la finalu lucrari.. In consecinta Tu te platesti pe tine INSUTI.! "Acepti oferta mea" ??? a fost fost ultima lui intrebarea in final. " Da, definitiv " a fost raspunsul meu.. Acum intaleg perfect imaginea pictata cu cuvintele dumneavoastra, pe care eu aici si acum le-am si tiparit in memoria me-a si le-am pus la inima.!!! Daca la intrebarea patronului austriac din intreaga fiinta d Dumneavoastra aveti acelasi raspuns si cuget depuneti cu incredere CV-ul. pentru ceilanti sunt multiple alte oportunitati pe piata de munca in tara sau UE ori intreaga planeta. multumesc pentru timpul dumneavoastra acordat pana aici. sursa de inspiratie.: A h Qualities of a Great Personal Virtual Assistant: Making the Most of the Service ttps: okayrelax.com great-personal-virtual-assistants B.: 20 virtual assistant qualities to look for when aiming to hire a great one https: www.timedoctor.com blog virtual-assistant-qualities
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Focsani, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. Cerinte: -deții autoturism personal și ai disponibilitatea de a-l utiliza în interes de serviciu - cheltuielile vor fi decontate( folosintă + carburant) 1. Ruta mobila - Full Time - JTI; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 08:00-16:00; - Venit lunar NET 3.800 Lei (salariu fix net + decont de transport + uzura masinii); - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Laborator incercari materiale de constuctii cautam coleg pentru activitatea din Bucuresti.
-
-
Clinica Dent Wellness isi mareste echipa ! Avem nevoie de o colega pentru postul de asistent medical, energica si cu spirit de initiativa care sa aiba urmatoarele calitati: -studii de specialitate in domeniu (diploma de asistent medical, aviz libera practica); -bune capacitati de organizare; -implicare pe termen lung; -abilitati de comunicare si relationare cu pacientii; -adaptabilitate la lucrul in echipa; -nivel ridicat de seriozitate si implicare in responsabilitatile zilnice; -atentie la detalii; -atitudine proactiva. -studii de specialitate in domeniu (diploma de asistent medical, aviz libera practica); -bune capacitati de organizare; -implicare pe termen lung; -abilitati de comunicare si relationare cu pacientii; -adaptabilitate la lucrul in echipa; -nivel ridicat de seriozitate si implicare in responsabilitatile zilnice; -atentie la detalii; -atitudine proactiva. Asteptam CV-urile dumneavoastra la adresa de mail: sau pe whatsapp la nr -
-
-
Promovat
Manpower angajeaza Reglor pentru o companie multinationala din domeniul automotiv (zona industriala Freidorf) Cerinte: - Studii medii tehnice absolvite: Liceu sau scoala profesionala - Experienta pe o pozitie similara reprezinta un avantaj - Cunostinte desen tehnic si reglare masini - Cunostinte pachet MS Office si programare CNC - Responsabilitate si seriozitate - Disponibilitate de a lucra in 4 schimburi - Persoana comunicativa si atenta la detalii Responsabilitati: - Reglajul masinilor pentru rularea diferitelor tevi - Avizare de proces - Interventii la masini pentru ajustarea parametrilor - Coordonarea operatorilor - Participarea activa la imbunatatirea procesului. Se ofera: - Pachet salarial atractiv - Tichete de masa: 40 de lei zi lucrata - spor ture noapte: 25%; - spor ture weekend: 50% - ore suplimentare platite dublu; - al 13-lea salariu; - bonus de recomandare; - bonus de sarbatori; - Posibilitate de dezvoltare profesionala - Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si dinamica - Transport gratuit din TIMIȘOARA si localitati. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne sunati la numarul de telefon 0729800746 sau la adresa Manpower Timisoara: Splaiul Nistrului, nr. 1 (parter).
-
Promovat
Manpower recrutează în Timisoara Manager financiar pentru clientul sau, o companie in domeniul horeca! Responsabilitati: - sa analizeze informatiile financiare semnificative; - sa se preocupe de organizarea, conducerea si controlul activitatilor financiar-contabile prin care se asigura evidentierea contabilitatii potrivit conditiilor legale; - sa gestioneze resursele financiare necesare atingerii obiectivelor si sa propuna variante pentru optimizarea financiara; - sa realizeze nregistrarea si reflectarea in expresie valorica a proceselor economice; sa elaboreze si sa propuna spre aprobare masurile de imbunatatire a activitatii economico-financiare; - sa coordoneze activitatile financiare; - sa coordoneze echipa pe care o are n subordine; - sa supervizeze si sa supravegheze toate activitatile contabile si economice; - sa elaboreze si sa asigure implementarea politicilor si strategiilor economice; - sa asigure elaborarea de studii si analize cu privire la profitabilitatea activitatilor, eficienta utilizarii capitalului de lucru, evolutia acumularilor banesti, a structurii cheltuielilor materiale si a altor indicatori economico-financiari; - sa organizeze analiza lunara a necesarului de lichiditati si sa dispuna masuri in vederea accelerarii vitezei de rotatie a activelor circulante; - sa semneze alaturi de Directorul Executiv avand obligatia de a refuza operatiunile care contravin dispozitiilor legale; - sa asigure indeplinirea la termen a obligatiilor fata de oricare dintre creditorii societatii; - sa se preocupe de organizarea si sa asigure reflectarea realizarilor si rezultatelor economice pe baza intocmirii situatiilor financiare; - sa asigure intocmirea lucrarilor de inchidere lunara a bugetelor de venituri si cheltuieli si calcularea principalilor indicatori economico-financiari: bilantul, contul de profit si pierdere, situatia fluxurilor de trezorerie, notele la conturile anuale; - sa reprezinte societatea alaturi de Administrator in raporturile cu autoritatile centrale si locale si in special cu Administratia Financiara si partenerii externi; - sa-si asume responsabilitatea privind corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza informatiile din domeniul sau de activitate; - sa promoveze respectul reciproc, colaborarea si transparenta activitatii, atat cat sa nu prejudicieze activitatea, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei; - sa raspunda de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru; - sa organizeze, sa conduca si sa controleze inventarierea generala anuala; - sa elaboreze si sa supuna aprobarii Consiliului de Administratie raportul privind inventarierea generala anuala a patrimoniului, valorificarea si inregistrarea in contabilitate a rezultatelor acesteia; - sa asigure respectarea riguroasa a prevederilor legale privind integritatea patrimoniului din domeniul propriu de activitate (extern) si ia toate masurile legale pentru reintregirea acestuia in cazul in care a fost pagubit; - sa mentina legatura cu bancile si cu alte institutii financiare externe; - evidenta platilor; - evidenta datoriilor; - gestionarea platilor si a incasarilor; Cerinte: - Studii superioare finalizate in domeniul financiar; - Capacitatea de a se adapta la cerintele pietei; - Cunoastererea limbii engleze la nivel mediu; - Abilitati bune de comunicare si colaborare in echipa; - Experienta anterioara in domeniul financiar; Beneficii: - Contract de munca pe perioada nedeterminata direct cu firma angajatoare; - Salariul atractiv; - Program de lucru: L-V (09:00 - 17:30); - Masa calda gratuita (Pranzul); - Prima de Paste; - Prima de Craciun; Pentru detalii suplimentare, vă rugăm să ne sunați la numărul de telefon: 0729 800 721 sau se ne trimiteti CV-ul dumneavoastra pe WhatsApp la numarul de telefon 0729 800 721 .
-
Promovat
Suntem în căutarea de persoane muncitoare și atente la detalii pentru a se alătura echipei noastre de reimpachetare. Dacă sunteți rapid, precis și vă place munca într-un mediu dinamic, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Reimpachetarea produselor conform standardelor companiei Etichetarea corectă a produselor Asigurarea calității produselor reimpachetate Respectarea regulilor de siguranță și a procedurilor companiei Cerințe: Abilitatea de a lucra într-un ritm rapid Atent la detalii și precis în lucrul cu produsele Capacitatea de a lucra în echipă Disponinilitate de lucru in 3 schimburi Beneficii: Salariul: 3550 lei brut, majorare dupa 6 luni 3750 brut Tichete de masa: 35 lei Bonus de prezenta: 350 lei brut Spor de noapte: 25% Prime de sarbatori Plata orelor suplimentare: 175% Mai multe detalii la telefon: 0729 800 746