Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-03-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam preparator in industria carnii ,cu experienta de minim 3 ani in prepararea carnii salariul net 5500 -6000 lei in functie de experienta program de lucru de luni pana vineri se acorda bonuri de masa in plus fata de salariu se deconteaza transportul
-
Promovat
Cautam persoane care sunt in cautarea unui loc de munca stabil, pentru a se alatura echipei noastre ca lucratori universali. Oferta: Salariu lunar net 3200 lei ( salariu fix + tichete de masa); Program de lucru: Luni-vineri - 8 ore zi, intre orele 08:00 16:30; Miercuri - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00 Contract individual de munca pe durata nedeterminata. Sau Plata: 150-180 lei zi Program de lucru: luni-vineri sambata - duminica - 8 ore zi, intre orele 12:30 20:00. Activitatea se desfasoara in magazine fixe, unde vei avea oportunitatea de a lucra intr-un mediu stabil si colaborativ. Locatii disponibile: - Cluj Napoca: Herculane; Responsabilitati: - Aprovizionarea si aranjarea rafturilor cu marfa; - Pregatirea comenzilor conform specificatiilor si cerintelor clientilor - Colaborarea cu echipa pentru a mentine un flux de lucru optim - Verificare preturi; - Implementare planograma; - Verificarea termenelor de valabilitate; Cerinte: - Experienta in pregatirea comenzilor si manipularea produselor reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie - Capacitatea de a lucra intr-un mediu rapid si in continua schimbare - Atent la detalii si capabil sa respecte termenele limita
-
Promovat
Pizzaland angajeaza dispecer cu experienta pentru punctul de lucru din Timisoara , Str Mihail Kogalniceanu, nr 8 Se ofera un salar motivational si un mediu de lucru placut. Relatii la telefon
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178 - Alex +40 766 654 043
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem o societate comercială în plină expansiune. În contextul finalizării construcției noii noastre clinici medicale, suntem în căutarea unui Asistent Manager talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre dinamice la punctul de lucru din Berca-Buzău. Responsabilități: Gestionarea eficientă a activităților zilnice de birou. Operare computer (Excel, Word) și utilizarea tehnicii de birou (imprimantă, scanner). Contabilitate primară și arhivarea documentelor. Comunicare și corespondență eficientă cu clienții și furnizorii, atât scrisă cât și telefonică. Căutare de informații pe internet și gestionarea eficientă a resurselor onli Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar este preferată. Cunoștințe solide de operare PC (în special Excel și Word). Baze de contabilitate primară. Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat. Abilități excelente de comunicare, atât scrisă cât și verbală. Atenție la detalii și o abordare meticuloasă a sarcinilor. Ce căutăm: O persoană serioasă, conștiincioasă și atentă la detalii. Capacitatea de a lucra eficient, atât individual cât și în echipă. Flexibilitate și adaptabilitate într-un mediu dinamic. Responsabilitate și dedicare pentru locul de muncă. Oferim: Un mediu de lucru profesionist și prietenos. Oportunități de dezvoltare profesională și personală. Salariu competitiv, adaptat experienței și calificărilor. Posibilitatea de a face parte dintr-o echipă tânără și dinamică, într-un domeniu de viitor. Pentru a aplica, trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la Așteptăm cu entuziasm să vă cunoaștem și să vă adăugăm în echipa noastră!
-
Căutăm un coleg dornic să învețe lucruri noi intr-o gama larga de aplicații hidraulice, pneumatice si industriale. Activitatea implica vânzarea produselor din portofoliul companiei ( furtunuri hidraulice, pneumatice, industriale, conectica pt. furtunuri: cuple, bucsi, nipluri, armaturi, elemente de ancorare si ridicare, pompe hidraulice, manometre, samd), asigurarea de solutii tehnice adaptate la nevoile prezentate de catre clienti si prestarea de servicii de sertizare furtunuri. Program: Luni- Vineri, 8 ore pe zi Cerinte: - studii medii sau superioare finalizate - ajuta dar nu este obligatorie, experiența anterioara intr-un domeniu tehnic sau industrial - persoana energica, comunicativa, cu spirit comercial - cunostinte de baza de operare PC. Seriozitatea si dorința de a invata este principalul avantaj. Se mai consideră avantaje: experiența in mecanica de orice tip, mentenanță, hidraulica, pneumatica, instalatii, industrial. Pachet salarial competitiv, adaptat la nevoia si implicarea viitorului nostru coleg. Punctul de lucru este situat in Sector 1, Sos. Chitilei (vecinatate Leroy Merlin Colloseum Mall)
-
Societatea Edil Expert SRL angajeaza inginer, dulgheri si fierari betonist pentru șantierele din Floresti (Judetul Cluj) Oferim: -Pachet salarial motivant -Un mediu de lucru placut
-
Firma productie publicitara si decoruri televiziune, serioasa, vechime 20 ani, angajam personal cu experianta in domeniu. Oferim salariu atractiv si alte beneficii.
-
Firma de transport din Slatina, angajam şoferi pentru autoutilitare 3.5 tone (COMUNITATE) Cerinţe: -permis conducere cat B -cunoștințe folosire GPS -să nu aibă interdicţie în nici o țară europeană -cunoștințe limba engleza -se acceptă și începători . -cel mai mult se lucreaza pe Germania Oferim: - 1700 eur luna -dispecerat propriu 24 24 -Se sta plecat 5 săptămâni cu 1 acasă -oportunitatea de colaborare pe termen lung Pentru mai multe detalii va rog sunati la
-
Firmă germană angajează sudori cu experiență și autorizație valabilă, pe 13 și 14 mai angajatorul va fi în București și puteți veni la un interviu, sau discutați cu mine pentru informații suplimentare. Tel.
-
Cerințe: Educație și Formare: Studii superioare finalizate, in cadrul Universitatii Politehnice. Certificare și înregistrare valabilă în domeniul optometriei. Experiență: Experiență practică într-un mediu de miminum 5 ani; Competențe Tehnice: Cunoștințe solide în tehnologie și echipamente optometrice. Abilități excelente de comunicare și relaționare cu clienții. Abilități Personale: Atitudine profesională și etică. Abilitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient timpul. Responsabilități: Examinări Oftalmologice: Realizează examinări optometrice complete pentru clienți, inclusiv măsurarea acuității vizuale, testarea funcției binoculare și examinarea segmentului anterior al ochiului. Detectează și diagnostichează condiții oculare, oferind recomandări adecvate pentru tratament sau intervenție medicală. Prescriere și Corectare: Efectuează prescrieri precise pentru lentile de ochelari sau lentile de contact în funcție de nevoile individuale ale clienților. Consiliază clienții asupra opțiunilor de lentile și rame în concordanță cu stilul de viață și preferințele acestora. Consiliere: Oferă informații și sfaturi clienților cu privire la îngrijirea ochilor și prevenirea problemelor oftalmologice. Furnizează explicații clare și concise cu privire la diagnosticele și opțiunile de tratament, asigurând înțelegerea deplină a pacienților. Colaborare Interdepartamentală: Colaborează cu alte departamentebpentru a asigura o experiență integrată și satisfăcătoare pentru clienți. Documentare și Înregistrare: Completează și menține înregistrările pacienților, asigurând confidențialitatea și acuratețea informațiilor.
-
Responsabilitati: - Contabilitate financiara si de gestiune; - Se ocupa de organizarea documentelor financiar contabile; - Inregistrare si arhivare documente contabile cu programul de contabilitate Saga Software (facturi,note contabile privind furnizorii, clientii, registru de banca, de casa, deconturi de cheltuieli etc); - Intocmirea registrului jurnal, registrul de inventar, registrul de evidenta fiscal jurnalelor de TVA; - Stabilirea obligatiilor de plata lunare trimestriale, intocmirea documentelor pentru plata acestora; - Analiza afacerii, calcul indicatori financiari; - Reprezentarea in relatiile cu organele de control; - Responsabil de corectitudinea contabilitatii companiei. CERINTE: - Studii superioare in domeniul financiar contabil; - Experienta de minimum 3-5 ani ; - Disponibilitatea de la lucra la sediul companiei; - Cunostinte solide de legislatia muncii; - Abilitati excelente de comunicare si capacitatea de a lucra echipa; - Punctualitate, profesionalism. Beneficii: - Program de lucru de luni vineri de la 9:00-17:00; - Salariul atractiv; - Telefon de serviciu;
-
-
Angajăm personal cu experiență, pentru magazin de bijuterii, amanet și schimb valutar. Salariu fix, plus bonus din vânzări. Program: luni - vineri 09.00-17.00, sâmbătă 09.00-14.00, duminica și toate sărbătorile legale sunt libere. CV cu poză la adresa de e-mail. Vor fi contactate pentru interviu, doar persoanele selectate.
-
Consultați una dintre cele mai bune oferte de muncă din Olanda! Și alăturați-vă echipei noastre din domeniul HORECA Aplică acum și descoperă Olanda! Locația: Port Zelandeuddorp, Olanda Clientul nostru deține un lanț de restaurante care își desfăsoară activitatea în toate părțile Olandei. DE REȚINUT este că această companie este orientată spre familie și dispusă să lucreze cu naționalități diferite. Limba engleză este necesară comunicativ la nivel B1 B2 iar cunoașterea limbii olandeze este de asemenea binevenită. Sunt prezente mai multe zone în care angajații pot lucra (restaurante, snack-baruri sau cafenele). Primele zile de muncă vor implica sarcini simple, cum ar fi: Curățarea meselor Colectarea vaselor murdare Ulterior, angajatul va exersa treptat: Pregătirea cafelei Servirea berii și prepararea băuturilor alcoolice Servirea oaspeților Gestionarea încasărilor și decontarea plăților Pregătirea bufetelor pentru micul dejun prânz Pregătirea de mese gustări simple în snack bar (cartofi prăjiți, frikandel olandez, crochete, înghețată) Primirea mărfurilor, verificarea: cantităților, temperaturii și a calității Raportarea oricărei probleme superiorului ierarhic De asemenea în timpul perioadei de formare veți primi suportul colegilor deja prezenți în locație. Pentru toate sarcinile veți respecta regulile de siguranță (HACCP). Candidatul ideal: Experiență în ospitalitate este un mare plus (restaurante, hoteluri, baruri, locuri de muncă cu clienți) Studii de bucătar, ospătar este un plus Atitudine orientată spre vânzări, rezistentă la stres, ospitalier ă și un aspect cald și primitor, jucător de echipă și sentiment puternic de responsabilitate Descrierea jobului Câștigi un salariu atractiv de la 14,38 EURO pe oră Timpul de lucru: ture între orele 6:00 și 23:00, cu volumul de muncă principal între 12:00 și 20:00 Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Haine: tricou și pantaloni asigurate de client Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit OTTO sau Happy OTTO Wish! Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Încă nu te-am convins? În plus poți beneficia de: Reducere la mâncare (de exemplu, tot ce puteți mânca pentru 4 EURO) Lucrul în locuri diferite, cum ar fi restaurante, snack-baruri și cafenele, face ca munca să fie mai interesantă și mai puțin plictisitoare. Angajații dobândesc, de asemenea, mai multă experiență prin îndeplinirea acestor sarcini, ajutându-i să învețe și să se perfecționeze. Posibilități de creștere (șef de tură, sous-șef) Locația este situată la doar 2 km de plajă, oferind o oportunitate perfectă de relaxare dupa o zi plină de muncă. Locul de muncă implică: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să porți doar adidași negri Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii aici : https: ottoworkforce.icims.com icims2 servlet icims2?module=AppInert&action=download&id=373&hashed=-1588561339
-
Angajam vanzatoare magazin alimentar cu carte de munca program de lucru 2 zile de la ora 07 pana la 22 si 2 zile libere , personal prietenos lucru in echipa . Locatie vis a vis de pizzeria Cin Cin piata ovidiu Constanta. Salariu 3000 lei in mana. mai multe detalii la telefon
-
angajam inginer cu experienta pentru amenajare si intretine spatii verzi,muncitori cu experienta la plantarea,toiletare si intretinere spatii verzi,pregatirea terenului si insamantare gazon,montare rulouri gazon, instalatori cu experienta in instalatii de irigare,montatori pavele si piatra naturala,muncitori necalificati spatii verzi.
-
Vino in echipa noastra! Cautam coleg/a pentru postul de: Dispecer transport/ Coordonator Responsabilitati principale: Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare/ descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Ghidarea si urmarirea statusului camioanelor pe tot parcursul cursei; Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate/de efectuat. Ce ne dorim de la tine? Să ai experientă ca dispecer într-o frmă de transport intern/internațional Să cunoști cel putin o limba straina la nivel mediu (atât scris, cat și vorbit); Să fii comunicativ/ă; Să ai un spirit organizatoric bine dezvoltat; Să ai capacitatea de a lua decizii, atunci când este necesar; Să cunoști Word, Excel, Outlook și baze de date. Ce oferim? Pachet salarial motivant,in functie de realizari; Tichete de masa; Diverse programe periodice de motivare si fidelizare a echipei; Conditii de lucru moderne si placute.
-
Promovat
Cautam barman si ospătătiță pentru cafenea in Piata Victoriei!
-
Angajam agenți curatenie din București și împrejurimi pentru Centru Comercial situat în zona Auchan Berceni, sector 4. Programul de lucru, salariul și celelalte detalii se discuta la un eventual interviu pentru cei interesați. Astept telefonul sau mesajele dvs la nr. (Nelu) de luni pana vineri între orele 9-18.
-
Promovat
Camin batrani LICENTIAT Sector 1 angajeaza infirmiere/ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca. Salariul 3.000-4.500 lei. Full time sau part time.
-
Promovat
Camin de batrani LICENTIAT situat in Bucurestii Noi-Pajura angajeaza infirmiere ingrijitoare batrani. Conditii bune, carte de munca.
-
Angajez sudori ,lăcătuși si echipe la metru cu contract de munca pentru structura metalica la balcoane.
-