Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Ne dorim alaturi de noi o persoana care: - Cunoaste programul Socrate (constituie avantaj); - Cunoaste Microsoft Office; - Are cunostinte de contabilitate financiara; - Are experienta pe o pozitie similara, de minim 3 ani; (experienta dobandita intr-o firma de contabilitate constituie un avantaj); - Este responsabila si atenta la detalii;
-
Promovat
Angajam Electrician in industria farmaceutica in Sector 3 Bucuresti. CERINTE: - disponibilitate de a lucra in 2 schimburi: 07:00-19:00 19:00-07:00 - experiență pe un post similar in mediul industrial - cunostinte in domeniul electric: (interpretare scheme electrice, identificare componente circuit) - școală profesională sau curs de calificare cu profil electric - experienta in lucrul cu masini automate de producție si panouri de automatizări industriale, senzori RESPONSABILITATI: - efectuarea inspectiei periodice a echipamentelor din fabrica, conform planului de mentenanta preventiva - efectuarea diagnozei electrice si sau a constatarilor, precum si a interventiilor corective daca apar defectiuni eletrice, in vederea remedierii acestora - supravegherea masinilor de productie din sectie - reconfigurarea setarilor masinilor din panoul de automatizari, in functie de specificatiile produselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - prima de concediu - abonament BOOKSTER - abonament medical privat - bonuri de masa in valoare de 35 lei - decont transport (STB + Metrou) - transport asigurat de la statia de metrou NICOLAE TECLU
-
Promovat
Responsabilitati: Realizeaza schelete pentru canapele si fotolii,prelucrare elemente de lemn masiv , calificarea ca si tamplar universal este necesara . Beneficii: Salariul atractiv si bonus in functie de perfomanta; Tichete de masa de 30 lei zi; Transport decontat daca e cazul Analize medicale la angajare gratuite; Contractul se incheie pe perioada nedeterminata (8 ore norma intreaga, se face proba). Se lucreaza intr-un singur schimb:
-
Promovat
Cautam CASIER ambitios a si orientat a catre obiective care sa se alature echipei PPT - Preturi Pentru Tine! Daca esti o persoana sociabila, deschisa si ambitioasa, inseamna ca esti persoana potrivita pentru noi! *Experienta de lucru in calitate de casier sau intr-un magazin de haine poate reprezenta un avantaj. Descrierea jobului: Indrumi politicos si oferi ajutor clientilor in achizitionarea de produse; Inr gistrezi si incasezi corect contravaloarea produs lor v ndut ; Participi la activitatile de sortare si aranjare marfa in magazin; Colaborezi cu ceilalti colegi din cadrul magazinului; Participi l invent rul periodic din m g zin. Ce oferim: Salariu fix si bonusuri in functie de performanta magazinului; Tichete de masa (15 20 lei, in functie de vechimea in companie); Zile de concediu in functie de vechimea in companie (21 23 25 zile); Program de lucru cu o ora pauza de masa, o singura tura de zi: 8-17 9-18; Spor de weekend: 10% sâmbătă, 15% duminica. Bonus de recomandare pentru fiecare coleg recomandat; Oportunități de dezvoltare si de promovare; Training de specialitate pentru perioada de inceput. Descrierea companiei: Cu o experiență de 15 ani pe piață și o prezență în 2 țări, Prețuri Pentru Tine este cel mai mare retailer românesc de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru moda de zi cu zi. Cu peste 160 de magazine în România si Republica Moldova și peste 700 de angajați, PPT Prețuri Pentru Tine aduce în viața clienților produse vestimentare la prețuri accesibile, în magazine de proximitate în orașele mici și medii. Cifra de afaceri pentru 2022 este de aprox 31 mil. EUR, compania ajungând la peste 15 mil. produse vestimentare și de încălțăminte vândute în unitățile proprii.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Agenția Star Family caută un Lucrător depozit pentru o companie, în următoarele condiții: -Locație: depozitul firmei din Chitila, jud.Ilfov (zona Rudeni) -Se asigură transportul angajaților de la Piața Victoriei până la depozit (dus-întors) sau se plătește transportul, dacă se vine din altă zonă -Program de lucru: 8 ore zi, Luni - Vineri, program 7:30 - 16:30 -Cerințe: experiență pe post (min.2 ani), seriozitate, disponibilitate de colaborare pe termen lung, -Atribuții: a)recepția produselor intrate în depozit, b)colectarea produselor conform bonurilor de colectare, în vederea livrării c)verificarea produselor colectate în vederea livrării lor d)participă la inventarele periodice, alături de colegii din depozit (gestiunea este colectivă). -Se oferă: un mediu de lucru plăcut, posibilitatea dezvoltării unei cariere pe termen lung, un pachet salarial motivant. Puteți aplica la anunț direct pe site-ul nostru www.starfamily.ro sau ne puteți contacta telefonic, pentru mai multe detalii.
-
ANGAJAM TEHNICIAN INGINER SISTEME DE SECURITATE SENIOR Asteptari de la viitorul coleg: Cunoasterea echipamentelor componenete ale sistemelor de securitate si automatizări; Cunoasterea instalatiilor electrice de curenti slabi: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detectie incendiu, videointerfonie, desfumare, sonorizare, automatizari, etc.; Permis conducere categoria B; Abilitati tehnice bune; Disponibilitate pentru deplasari de 1-3 zile in teritoriu (Judetul Bihor si judetele limitrofe); Apt pentru munca la inaltime; Seriozitate, punctualitate, loialitate, spirit de echipa; Mod riguros de organizare, disciplina muncii; Cunostinte medii de retelistica; Capacitatea de a manageria proiecte de nivel mediu cu o echipa in subordine; Minim: Diploma de Bacalaureat; Minim: 3 ani de experienta in automatizari sau IT; Responsabilitati: Realizarea cablarii si configurării instalațiilor de curenți slabi: sisteme antiefractie, supraveghere video, control acces, pontaj, detectie incendiu, videointerfonie, desfumare, sonorizare, automatizari, etc.; Punerea in functiune si efectuarea programarii sistemelor de securitate instalate; Executarea operatiunilor de interventie, service si mentenanta pentru clientii din portofoliu; Intocmirea documentatiei necesare fiecarei interventii (fisa de interventie, fisa intrare in service mentenanta, process verbal de predare primire etc.); Intretinerea si servisarea sistemelor de securitate aflate in garantie si post-garantie; Instructaj de folosire a echipamentelor instalate catre beneficiarii firmei; Asigurarea asistentei tehnice catre clientii firmei. Oferta noastra pentru viitorul nostru coleg: Salariu atractiv, peste media pieței: 3200-5100 lei, in functie de experienta si deplasirile efectuate intr-o luna; Masina de serviciu; Mediu de lucru performant in cadrul unei colectiv profesionist, bine organizat si motivat; Posibilitatea dezvoltarii carierei profesionale si dobandirii de noi competente; Instruire continua si perfectionare prin cursuri platite de companie - cursuri de perfectionare lunare - (cursuri de calificare Hikvision, Axis, Dahua, DSC, Bentel, Honeywell, Schrack, CISCO, AutoCAD, etc.). Curs tehnician securitate platit de companie (In valoare de 1200 Lei). Tipul jobului: Cu normă întreagă
-
Angajez sofer cat D cu atestat pentru conventie pe microbuz. De preferat zona sinca veche ,sinca noua, sercaita , ohaba si unele inprejurimi. Mulțumesc
-
-
-
ELECTRO-CONSULT CARAS din REȘIȚA ANGAJEAZA ELECTRICIENI MT JT MONTATORI PANOURI FOTOVOLTAICE-CU SAU FARA EXPERIENTA TEL
-
Kitchen Art Design, firma cu experienta in domeniul productie de mobilier la comanda, angajeaza pe postul de proiectant consilier vanzari, o persoana dinamica, comunicativa, sociabila, cu experienta in domeniul proiectarii si vanzarii de mobilier. Ce cautam? *aboslvent scoala profesionala liceu sau invatamant superior *experienta in proiectarea obiectelor de mobilier *permis categoria B *cunostinte medii avansate in utilizarea calculatorului, inclusiv programe de proiectare Ce oferim? *Salariu in functie de cunostinte si competente 3000 - 8000lei Program de lucru Luni-vineri 8.30-17.00 Pentru programarea interviului va rugam sa ne trimiteti CV-ul la adresa de mail
-
Firma de productie - Print Digital Oferim un job cu contract de munca pe perioada nedeterminata ( full-time ), in secretariatul firmei. Locatie stabila. Job-ul implica diverse activitati de secretariat, specifice profilului nostru. Nu solicitam experienta, dar nu acceptam decat persoane (F) cu diploma de bacalaureat. Nu solicitam studii superioare. Programul de lucru este : luni-vineri, in intervalul orar de 08.30-16.30. Salariu net : 3600 lei. Persoane interesate, vor fi contactate la numarul de telefon atasat in CV.
-
Firmă nou înființată de transport alternativ colaboratoare Bolt, caut sofer (cu mașină) dispus să colaboreze full time sau part time în vederea realizării de venituri suplimentare. Comision atractiv!
-
Cerinte: Absolvent studii superioare; Experienta anterioara in vanzari si relatii cu clientii; Experienta in organizarea de evenimente reprezinta un avantaj; Simt estetic; Disponibilitate pentru program flexibil; Cunostinte foarte bune de operare MS-Office; Persoana motivata atat de rezultate, cat si de coordonarea unei echipe; Carnet de conducere categoria B. Responsabilitati: Organizarea evenimentelor, inclusiv ofertarea produselor, negocierea cu clientii, conceperea meniului, lansarea comenzilor, pregatirea logisticii necesare in functie de tipul de eveniment care are loc; Participarea la targuri de specialitate; Organizarea, coordonarea si asigurarea controlului activitatii la evenimentele de care raspunde, astfel incat sa se asigure incadrarea in timp, satisfactia clientilor si realizarea obiectivelor companiei; Stabilirea mentinerea unor relatii adecvate cu clientii si rezolvarea reclamatiilor, indiferent de natura acestora; Prospectarea pietei, vizitarea clientilor in vederea ofertarii si realizerea de baze de date cu potentiali clienti; Cunoasterea produselor, serviciilor si ofertelor firmei. Oferta, beneficii: Societatea asigura training specific pe postul ocupat; Pachet salarial motivant; Avantajul de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica.
-
Descrierea companiei EUROINTECH DESIGN Cu o prezență pe piață de 14 ani, compania noastră oferă servicii complete în domeniul sistemelor de instalații pentru construcții. În vederea consolidării echipei, căutăm un Asistent Manager dedicat și talentat pentru a susține eforturile noastre de extindere și excelență în servicii. Candidatul ideal - Abilități de gesionare sarcini multiple cu termene fixe - Abilități excelente de comunicare, organizare și relaționare - Atitudine proactivă, implicare și responsabilitate - Experiența anterioară pe un post similar reprezintă un avantaj - Studii superioare finalizate, de preferință în domeniul economic sau tehnic - O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office Descrierea jobului - Evidenta și gestionarea contractelor cu furnizorii și clienții - Evidența facturilor de la furnizori - Emiterea facturilor pentru clienții companiei - Gestionarea comenzilor de materiale aferente lucrărilor în derulare - Gestionarea politicii de personal a companiei - Pregatirea documentelor pentru contabilitate - Organizarea administrativă internă eficientă - Colaborarea strânsă cu managerul general pentru gestionarea eficientă a operațiunilor zilnice ale firmei Dacă sunteți o persoană motivată, dornică să contribuie la succesul echipei și să vă dezvoltați cariera într-un mediu stimulativ, vă invităm să aplicați pentru poziția de Asistent manager+. Vă rugăm să trimiteți CV-ul dumneavoastră la adresa de email
-
Ne mărim echipa! Angajăm mecanic auto cu experienta! Oferim: -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu -Utilaje și aparatură modernă -Mediu de lucru plăcut și sigur -Posibilitate de dezvoltare intr-o companie de succes Cerințe minime profil candidat mecanic auto: -Calificare atestat profesional sau diploma in domeniu -Experiență de minim 2 ani -Abilitati de lucru in echipa, atentie la detalii, corectitudine si integritate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
Oferim: -Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, -Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu , pana la 7000 lei. -Program full time de luni până vineri, -Mediu de lucru plăcut și în plină dezvoltare, -Utilaje și aparatură modernă. Cerințe profil candidat: -Curs de calificare electrician electronist auto, -Cunoștințe bune de limbă engleză, -Permis de conducere categoria B. Responsabilități: -Diagnosticarea în vederea reparației autoturismului și întocmirea necesarului de piese și materiale, -Stabilirea ordinii de demontare, înlocuire și reasamblare a elementelor instalației electrice, împreună cu coordonatorul unității service, -Testarea și verificarea instalației electrice, -Urmărirea stării tehnice a mijloacelor de transport și a utilajelor pe partea de instalație electrică și informarea coordonatorului unității service în cazul sesizării unor defecțiuni. Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră!
-
Ne mărim echipa! Oferim: Contract de muncă pe perioadă nedeterminată Program full time de luni până vineri Salariu atractiv în funcție de experiență și cunoștințe în domeniu : 1000-1500 euro. Mediu de lucru plăcut și sigur Utilaje și aparatură modernă Cerințe minime profil candidat: Calificare tinichigiu auto Experiență de minim un an Abilități necesare: Competențe de a lucra în echipă Atenție la detalii Asumare pentru acțiunile efectuate Spirit de responsabilitate Pentru mai multe informații puteți să ne contactați la numărul de telefon . Vă așteptăm în echipa noastră.
-
ANGAJEZ SOFER PROFESINONIST B,C,E PT CURSE INTERNE WEEKEND LIBER
-
Angajam receptionera la Hotel **** Cautam o persoana cu bune abilitati in relationarea cu clientii Vorbitoare de limba engleza Detalii despre salariu si program la nr de tel
-
Suntem SMI GLOBAL TOOLS din BUCURESTI si din 2015 oferim clientilor nostri servicii de consultanta specializata, mentenanta, proiectare si montaj profesional pentru toata gama de echipamente pentru utilarea sau modernizarea de fantani arteziene SMI Global Tools SRL recrutează in vederea angajării de personal pentru urmatoarea pozitie: intretinere fantani arteziene. Descrierea postului: intretinere fantani arteziene Bucuresti. Lucrari curente : curatat bazin, curatat si reglat duze, curatat filtre, pompe, reglat si curatat proiectoare, intretinere companente etc. Permisul de conducere categoria B este necesar pentru deplasare intre locatii. Locația și programul de lucru : activitatea se desfasoara pe teren, program de lucru in schimburi: 9: ferta: contract individual de munca, tichete de masa, salariu atractiv.
-
Angajăm instalator pentru instalații termice în special montaj Pompe de căldură, ventilație, sanitare. Se ofera salariu motivant în funcție de performanțe, experiență, volum de muncă. Totodată oferim un mediu de munca optim, punem la dispoziție mașină de serviciu pentru deplasarea în interes de serviciu, echipamente de protecție și scule profesionale pentru a ușura munca. Profil candidat ideal: -Calificare și experiență în domeniul instalațiilor termice și sanitare MONTAJ POMPE DE CĂLDURĂ. -Disciplinat, harnic și dornic de profesionalizare continuă. -Spirit organizatoric. -Disponibilitate deplasari. CV-urile se pot depune pe adresa de mail Mai multe relații la numărul de telefon din anunț.
-
Daca esti o persoana dinamica,voioasa si mereu cu zambetul pe buze, te asteptam sa faci parte din echipa noastra plina de energie si veselie. Ce asteptari avem de la tine: Sa fii sociabil a, sa fi mereu cu zambetul pe buze si sa vorbesti minim o limba straina. Daca ai si cunostinte operare PC esti exact ce cautam. Experienta in domeniu nu este obligatorie,dar constituie un avantaj. Ce iti oferim in schimb: Mediu de lucru placut intr-o echipa tanara si entuziasta. Te asteptam cu informatii suplimentare la nr sau la adresa de e-mail
-
Hotelul CURTEA BRASOVEANA din Brasov, 4 stele cauta sa angajeze pe postul de camerista. Salariul oferit este de 2200 lei net + bonuri de masa+ transport Pentru detalii: Adresa este Brasov, Str. BAILOR nr.16 Telefon :