Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-04-12

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 15

    Specialist Relatii Clienti - Magazin Produse Premium - Iași

    Te consideri o persoană empatică, ordonată și cu dorința de a-și duce treaba până la capăt? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă din industria retail, cu magazine de vânzare de produse premium - un Specialist Relații Clienți - Magazin Produse Premium, în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor *să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci *să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel mediu Dacă ești absolvent de studii medii (diploma de Bacalaureat) și ai experiență anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, reprezintă un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Asculți empatic și adresezi întrebări, astfel încât să propui produsele potrivite pentru nevoile lor, menținând o comunicare permanentă cu clienții din magazin 2. Ghidezi clienții către produsele căutate, la raft și faci recomandări pe baza sortimentelor existente 3. Gestionezi activitatea de la casa de marcat 4. Aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, verificând termenul de valabilitate al acestora 5. Participi la activitatea de inventar a magazinului și oferi suport colegilor, atunci când este necesar 6. Participi la trainingurile interne ale companiei pentru înțelegerea produselor oferite către clienți (produse din gama premium: băuturi alcoolice, ciocolată, cafea, ceai, produse bio etc.) Programul de lucru este de 40 ore/săptămână repartizat în ture de Luni până Sâmbătă, în magazinul aflat în Iași, zona Piața Unirii. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție. Pentru mai multe informații despre prelucrarea datelor personale în cadrul procesului de recrutare, vă rugăm să consultați informarea disponibilă pe site-ul nostru la adresa: https://www.hrdesignconsulting.ro/gdpr/informare-prelucrare-date-pentru-recrutare-personal/

  • 23

    Gestionar Marfă - Iași

    Te consideri o persoană organizată, disciplinată și îți place să duci lucrurile la bun sfârșit? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de produse premium și de consum general un Gestionar Marfă în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important: *să rezolvi probleme și să previi apariția lor *să lucrezi cu informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești *să respecți procedurile de lucru *să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite *să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel de bază Experiența anterioară în gestionarea mărfurilor în domeniul retail (FMCG), constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci: 1. Te ocupi de încărcarea și descărcarea mărfurilor livrate în magazin 2. Așezi marfa pe raft conform cerințelor coordonatorului de magazin și a standardelor în domeniu 3. Te asiguri că produsele expuse nu au ambalaje deteriorate sau nu sunt expirate 4. Organizezi stocul de marfă în depozitul magazinului și efectuezi inventarul periodic (lunar și ad-hoc) 5. Ambalezi produsele care sunt apoi livrate către clienți 6. Asiguri necesarul de cutii, pungi etc. pentru ambalare și livrare către clienți 7. Pregătești pachetele coletele pentru livrările provenite din comenzile online 8. Deservești în paralel cele două locații ale magazinului (Nicolina și Centru) Programul de lucru este de 40 ore săptămână, în magazinele aflate în Iași, într-un mediu de lucru plăcut, optim pentru atingerea performanței. Dacă nu mai stai pe gânduri, ne poți transmite CV-ul tău pe adresa de email pentru a intra în procesul de selecție.

  • 34

    Angajam operator CNC si lacatus mecanic (ajustor)

    Companie de prelucrari mecanice, cu sediul In Bacau, angajeaza: *Operator CNC (frezare si sau strunjire) , program in schimburi. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj. *Lacatus mecanic (ajustor), program: L-V 8 ore. Experienta in domeniu reprezinta un avantaj. Beneficii - Salariu negociabil. - Tichete de masa. Mai multe detalii la numarul de telefon din anunt.

  • 1

    Angajam muncitori necalificati constructii

    Angajam muncitori necalificati constructii. Plata la saptamana. 150 lei zi.

  • 1

    Angajez livrator Bringo

    Salutare! Se poate lucrat atat full-time cat si part-time
. Program flexibil(iti alegi singur programul pentru saptamana viitoare!), salariul net variaza intre 2.000-6.000 de lei in functie de timpul alocat si livrarile efectuate. Vrei sa castigi cat vrei, cand vrei tu? 
Postul necesita deplasari si aveti nevoie de masina personala,un smartphone cu sistem de operare Android si NFC, cu care sa puteti accesa aplicatia Bringo. Pentru tine, ca livrator, procedura e simpla. Prin intermediul unei aplicatii pe telefon vei putea prelua comenzile clientilor. Ti se vor grupa mai multe comenzi in aceasi zona a orasului si dupa ce produsele sunt gata de preluare contactezi clientul, scanezi produsele si pornesti la livrare. Daca ai intrebari sau esti nerăbdător sa incepi , nu ezita sa ne contactezi telefonic, mesaj Whatsapp la numărul

  • secretara asistent manager

    Agenție de Management Sportiv cu experiență vastă in acest domeniu cauta o doamnă, domnisoară prezentabila, dinamică si dornică de afirmare pentru muncă de secretariat,cu cunostințe de operare calculator,Word, Excel, PowerPoint, Internet, cunostinte avansate de limba engleză, varsta minima 30 de ani. Persoanele interesate pot depune Cv-ul direct. Mulțumim pentru atenție.

  • 1

    Oportunitte de angajare Stivuitorist

    Cerințe: Experienta d lucru pentru conducerea mai multor tipuri de stivuitoare transpalete vectori reprezinta un avantaj; Atentie distributiva si capacitatea de a urma instructiuni precise; Bune abilitati d comunicare si d lucru in echipa, spirit d initiativa si abilitati d invatare; Capacitate d adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Autorizatie valabila reprezinta un avantaj. Responsabilități: Manipularea, transportarea, incarcarea, descarcarea cu ajutorul stivuitorului, materii prime, materialele si bunurile societatii; Asigurarea ca materiile prime sa fie depozitate in locatii corecte; Realizarea activitatior de incarcare descarcare, manipulare, depozitare a produselor si ambalajelor in conditii bune folosind stivuitoarele intr-un mod sigur si eficient; Colaborarea cu echipa pentru a indeplini obiectivele operationale; Respectarea procedurilor de depozitare.

  • Oportunitate angajare Sef Atelier Electric

    CE CEREM EDUCAȚIE Studii superioare în domeniu (Automatica si Calculatoare; Electronica, Inginerie Electrică EXPERIENȚA Experiență de minim 2 ani în coordonarea departamentului electrică și automatizări; Experiență în fabricarea dulapurilor electrice de comandă și control; Experiență în automatizarea sistemelor hidraulice industriale; CERINȚE Cunoștințe acționări electrice, de putere și hidraulice; Cunoștințe în domeniul automatizărilor industriale; Cunoștințe procese automate controlate prin intermediul PLC-urilor; Cunoștințe în aparatura de verificare și testare a circuitelor; Cunoștințe MS Office (Word, Excel); Cunoștințe de limba engleza scris si vorbit; COMPETENȚE ȘI CALITAȚI Abilități dezvoltate de comunicare și relații interpersonale; Bun organizator; Abilități în conducerea și motivarea angajaților; Orientare spre rezolvarea problemelor. CE TREBUIE SA FACA PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI ȘI SARCINI Coordonează echipa din subordine pentru realizarea sarcinilor de lucru Elaborează și actualizează planul de fabricație Oferă suport tehnic personalului din subordine Interpretează documentația de execuție Verifică calitatea execuției lucrărilor realizate de personalul din subordine Realizează cereri de achiziție pentru componentele și consumabilele necesare atelierului Asigură materialele necesare desfășurării activității în atelier Elaborează documentațiile tehnice suport pentru echipa din subordine Documentează modificările aduse proiectelor Arhivează documentația tehnică Evaluează trimestrial personalul din subordine Stabilește rolurile și responsabilitățile personalului din subordine Întocmește si transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea șefului direct CE OFERIM  CONDIȚII Munca se desfășoară la birou și în hala de producție; Pachet salarial motivant : în funcție de competente, obiective si responsabilități; Beneficiază de o perioada de integrare de 3 luni de zil

  • Mafazin alimentar

    Magazin alimentar, angajăm vânzătoare.

  • 3

    Angajam sofer cat B si D

    Angajam conducători auto cat. B si D Cerinte obligatorii: - permis de conducere cat B, minim 2 ani ( cu atestat ) - permis de conducere cat D - punctualitate; - seriozitate. Beneficii: Pe lângă salariul de baza(stabilit în cadrul interviului), se mai adaugă si: - bonusuri de performanta; - posibilitatea de avansare într-o companie ce se afla în continua dezvoltare

  • 5

    Wide Instal Mechanism Angajeaza Instalatori

    Angajez instalator ,Instalatii termice,climatizare ,sanitare salariu atractiv,contract de munca ,prog de lucru de luni-vineri 8 ore!

  • Sef Atelier Productie

    Fabrica Multimetal Technology, societate comerciala cu activitate in domeniul productiei de utilaje industriale, linii tehnologice, mașini industriale la comanda, angajeaza SEF ATELIER PRODUCTIE Responsabilitatile postului: Organizeaza si supervizeaza activitatea zilnica a personalului din departamentul de productie conform obiectivelor de productie stabilite; Analizeaza, planifica, organizeaza si coordoneaza resursele interne pentru realizarea obiectivelor; Organizeaza, planifica si conduce activitatea intregului departament de productie in functie de planul de productie stabilit, raspunzand de indeplinirea calitativa si la termen a sarcinilor de productie; Organizeaza si supervizeaza activitatile personalului din subordine si gestioneaza informatiile referitoare la timpul de lucru; Stabileste sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine pe baza fiselor de post si evalueaza periodic personalul din subordine; Verifica executarea corecta a proceselor de lucru si a tuturor operatiunilor efectuate in atelierul de productie; Realizeaza raportari periodice si ad-hoc pe aspecte legate de productie, proiecte si personal; Participa la elaborarea documentatiilor tehnologice pentru produsele fabricate. Cerintele postului: - Studii tehnice; - Experinta ca si coordonator productie atelier sau sectie de minim 3 ani; - Capacitate de coordonare si gestionarea situatiilor de productie; - Capacitate de a conduce echipe de lucratori; - Responsabilitate, seriozitate, bune abilitati de comunicare. Beneficii: Pachet salarial competitiv bazat pe competentele profesionale. Asteptam CV-urile dvs pe adresa de email

  • 1

    Transport marfă,bunuri personale,mobilă etc. din Germania-Romania .

    Firma de transport rutier de marfă intern și internațional oferă servicii de transport mărfuri generale,bunuri,personale,mobilă etc din Germania către România . Flota proprie autovehicule 3,5 tone,prelate.Licenta de transport .Monitorizare și localizare GPS. Asigurare de marfă CMR.

  • 5

    Agenti call center on site

    Candidatul dorit: Responsabil, serios, punctual Cu o capacitate de adaptare rapida la clienti Atent la detalii, cu bune abilitati de comunicare si ascultare Cu experienta in vanzari sau call center Dar mai ales cu dorinta de invatare si perfectionare Sa aiba spirit de echipa si cei 7 ani de acasa Responsabilități on site: Contactarea telefonica a clientilor din platforma noastra Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor GiftDesign Furnizarea informatiilor relevante si corecte despre produse Lansarea si confirmarea comenzilor Realizarea obiectivelor lunare stabilite Beneficii: Program: Luni- Vineri, de la 09 la 18:00 la sediu Contract de munca pe durata nedeterminata Salariu fIx + bonuri de masa in valoare 35 RON BON Decont transport Bonus in functie de performanta Asiguram integrare si TRAINING Prime de Craciun si de Paste Team-building-uri anuale si petreceri Ginza Invest SRL(GiftDesign) este o companie de distribuție la nivel național de produse pentru ambalarea cadourilor, felicitări, articole party, produse papetărie, produse cu texte şi mesaje personalizate, jucării sau home&deco.

Salvează căutarea