Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-03 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Specialistul SSM are ca principal obiectiv indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator. Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite trimestriale la sediile din teritoriu ale companiei. Cerinte: Studii superioare Cunostinte legislative in domeniu Curs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 ore Permis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasari Cunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in munca Cunostinte PC (World, Excel) Limba engleza nivel mediu Curs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj) ISO 45001 (prezinta un avantaj) Competente Buna capacitate organizatorica Foarte buna comunicare si capacitate de formare Responsabilitate, seriozitate, spirit de echipa Descrierea jobului Raportarea catre Responsabilul de Servicii Generale referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei; Colaborarea cu terte parti (colaboratori, consultanti, auditori externi) referitor la securitate sanatate in munca; Monitorizarea instruirii personalului organizatiei in ceea ce priveşte securitatea sanatatea in munca; Identificarea pericolelor si evaluarea riscurilor in cadrul organizatiei; Elaborarea, monitorizarea si actualizarea planului de prevenire si protectie; Elaborarea si actualizarea instructiunilor proprii de securitate si sanatate in munca si difuzarea acestora in punctele de lucru dupa aprobarea de catre angajator; Propunerea atributiilor si raspunderilor in domeniul SSM ce revin lucratorilor in vederea consemnarii in fisa postului; Verificarea insusirii si aplicarii de catre toti lucratorii a masurilor din planul de prevenire si protectie, a instructiunilor proprii, precum si a atributiilor si responsabilitatilor ce le revin in domeniul SSM; Intocmirea necesarului de documentatie cu caracter tehnic de informare si instruire a lucratorilor in domeniul SSM; Elaborarea tematicii pentru toate fazele de instruire, stabilirea in scris a periodicitatii instruirii, asigurarea informarii si instruirii lucratorilor in domeniul SSM si verificarea insusirii si aplicarii de catre lucratori a informatiilor primite; Elaborarea programului de instruire-testare la nivelul tuturor diviziilor; Asigurarea intocmirii planului de actiune in caz de pericol grav si iminent si asigurarea instruirii lucratorilor privind aplicarea lui; Evidenta zonelor cu risc ridicat si specific pe securitate sanatate in munca; Stabilirea zonelor care necesita semnalizare de securitate sanatate in munca, stabilirea tipului de semnalizare necesar si amplasarea semnalizarii; Evidenta meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia specifica pentru care este necesara autorizarea exercitarii lor; Evidenta posturilor care necesita examene medicale suplimentare, testarea aptitudinilor si sau control psihologic periodic; Efectuarea controalelor interne la locurile de munca cu informarea in scris a Managerului direct asupra deficientelor constatate si asupra masurilor propuse in vederea remedierii acestora; Identificarea echipamentelor de protectie necesare pentru posturile de lucru, intocmirea necesarului de dotare a lucratorilor cu echipament individual de protectie, aprovizionarea necesarului de echipament individual de protectie de si predarea actestuia catre lucratori; Participare la cercetarea evenimentelor si intocmirea evidentelor conform prevederilor legale; Elaborarea rapoartelor privind accidentele de munca suferite de lucratorii din societate, in conformitate cu prevederile legale; Colaborarea cu lucratorii si sau reprezentantii lucratorilor, serviciul extern de prevenire si protectie, medicul de medicina muncii in vederea coordonarii masurilor de prevenire si protectie; Urmarirea realizarii masurilor dispuse de catre Inspectorii de Munca cu prilejul vizitelor de control si al cercetarii evenimentelor; Urmarirea actualizarii planului de protectie si prevenire; Urmarirea efectuarii de instructaje specifice SSM pentru angajatii si colaboratorii clientilor furnizorilor altor parteneri pe aria de lucru din incintele societatilor. Intocmirea unui necesar de mijloace materiale pentru desfasurarea activitatii de securitate sanatate in munca; Acordarea asistentei tehnice de specialitate in situatii critice. Ce iti oferim? Pachet salarial motivant, bonusuri de performanță. Asigurare de viață cu clauză de decontare a unor cheltuieli medicale in valoare de 1000 lei pe an; Asigurare de sănătate care include gratuit consultatii, analize si investigatii amanuntite; Tichete cadou pentru copii cu ocazia zilei de 1 Iunie si a sărbătorilor de iarnă; Tichete de masă în valoare de 35 RON zi lucratoare; Acces la biblioteca on- line Bookster. Laptop, telefon, masina de serviciu. Descrierea companiei Suntem BERGERAT MONNOYEUR, parte a Grupului Monnoyeur (Franta, 1906), societate constituita in Romania in 1991, cu sediul la Bucuresti (Mogosoaia).
-
Promovat
Angajam Controlor calitate la o fabrica din Brasov. CERINTE: - minim școala profesională - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi: 07:00-15:00 15:15-23:00 23:00-07:00 - cunoștințe operare PC (MS-Office, SAP, PLM) - experiență minim 1 an ca operator în producție RESPONSABILITATI: - realizează inspecţiile pentru care este autorizat conform autorizatiei eliberate de departamentul de calitate - verifică piesele după cerințele din comanda de producție, cerintele planului de verificare, ale reglementărilor de producție și examinare, precum și a prevederilor din documentele de construcție prin utilizarea mijloacelor de verificare - verifică dacă piesele sunt marcate corect, participă la analiza reclamatiilor, identifică deviațiile, participă activ la îmbunătățirea proceselor BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - asigurare medicala - subventie la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - prima de productivitate, de prezenta - transport asigurat: Sacele, Brasov, Zarnesti, Rasnov, Codlea, Ghimbav, Sanpetru, Bod Colonie.
-
Promovat
Se ofera: - 6500 lei brut din a doua luna - 5500 lei brut prima luna - salariul va creste odata cu cresterea vanzarilor ( depasire de target ) - contract de munca din prima zi cu trecerea integrala a salariului in contract - asigurare medicala privata 24 din 24 h atat la serviciu cat si in afara lui Cerinte: - cunoasterea produselor pt instalatii electrice prezinta mare avantaj - capacitate de comunicare atat cu clientii cat si cu colegii - amabilitate , serviabilitate , implicare , corectitudine , punctualitate , ordonat , curat , - carnetul de conducere prezinta avantaj - calificare electrician prezinta mare avantaj Locul de munca presupune - cunoasterea produselor - receptia fizica a marfurilor - depozitarea marfurilor - intampinarea clientilor si identificarea nevoilor clientilor - ofertare si vanzarea fizica a marfurilor catre clienti - grija fata de stocul de marfa - efectuarea si mentinerea ordinii si curateniei la locul de munca Programul de lucru L--V 8.00 -- 17.00
-
Promovat
Atributii si conditii de lucru: Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a construi si repara panouri circulare RUNDFLEX; Efectueaza activitati de dulgherie si tamplarie, pentru a asambla confectii de lemn speciale conform schitelor tehnice primite si graficului de livrari; Mentine ordinea si curatenia in spatiul de lucru; Mediu de lucru in hala in picioare efort de ridicare zgomot murdarie grosiera; Imbracaminte protectie obligatorie inclusiv: bocanci, ochelari, manusi, casca si antifoane. Criterii de evaluare: Prezenta zilnica Respectare pauze Efectueaza ore suplimentare (compensate corespunzator); Proactivititate Implicare Ritm de lucru Calitatea lucrului; Panourile si confectiile de lemn construite reparate respecta criteriile de calitate interne; Respecta graficului de livrari. Conditii angajare: Prietenos cinstit harnic; Riguros la program si in activitate; Lucreaza bine impreuna cu echipa; Respecta regulile interne (strict interzis: consum de bauturi alcoolice, violenta, agresiune verbala, furt). Conditii minime: Domiciliu stabil Sibiu sau zone limitrofe pe o raza maxim de 25km; Fara cazier (lucreaza in zona de depozit cu responsabili de gestiune); Permis auto reprezinta un avantaj. Studii: Absolvent minim 12 clase. Calificare: Tamplar. Competente: Experiență minim 2 ani pe un post similar. Oferta: Tip contract perioadă nedeterminată cu perioada de proba de 90 zile; Perioada de lucru 8 ore pe zi, 5 zile pe săptamană; Orar de lucru 7:30 16:30 luni joi respectiv 7:30 - 14:00 vineri; Salariu Fix 6.000 lei brut lunar; Concediu odihna 21 de zile. Beneficii: Tichete de masă (in valoare de 30 lei pe zi); Asigurare medicală privata; Pensie privată pilonul 3; Prima de Paște (1000 lei bonuri cadou); Prima de Crăciun (1000 lei bonuri cadou); Transport cu auto impreuna cu colegii de serviciu. Dotare: Echipament de protectie; Scule, dispozitive, echipamente. Scolarizare: Traininguri specifice domeniului de constructii si materialelor. Detalii la numarul de telefon: <span><a class="showNumber" data-tel="0729">07 arata numarul</a></span> 800 746
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut persoana ,mai in varsta,fara obligatii ,pentru a avea grija de o casa in apropiere de Campulung Moldovenesc.Relatiila tel ,sau
-
Societate de constructi angajeaza muncitori in constructi dulgeri Ferari zidari si necalificati rog seriozitate
-
Club spotiv Aqua Sport angajeaza instructor inot , asiguram pregatire profesionala !
-
BAR BLECHDESIGN SRL angajaeaza lucrator comercial - gestionar. 1. Denumirea compartimentului: COMPARTIMENTUL PRodictie 2. Denumirea postului: LUCRĂTOR COMERCIAL 3. Se subordonează: DIRECTOR DE PRODUCTIE 4. Pregătirea și experiență: NIVEL DE STUDII: minim liceul (diplomă de bacalaureat) EXPERIENȚĂ: - Nu este obligatorie; - Au prioritate persoanele cu experiență în domeniul comercial APTITUDINI ȘI DEPRINDERI NECESARE: - Percepție vizuală; - Atenție: concentrare, mobilitate, distributivitate, selectivitate; - Rapiditate; - Spirit practic; - Coordonare manuală bună; - Memorie vizuală bună; - Abilități de comunicare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoană de încredere; - Implicare în activitate; - Dorință de a munci; - Capacitatea de a se descurca în condiții de stres; - Rezistență la sarcini repetitive; - Rezistență la oboseală; - Capacitatea de a munci în echipă; - Autocontrol mediu; - Motivație. 5. Responsabilități și sarcini: ATRIBUȚII PRINCIPALE (și sarcini aferente): 1. Asigură necesarul de materii prime si materiale auxiliare productiei; - Aduce materii prime si materiale auxiliare din depozit; - Pregateste materiile prime necesare productiei; - Ambaleaza produsele finite; - Urmăreștecomenzile intrate pentru productie - Compară preturile de achizitie, sortează și verifică materiile prime receptionate. 2. Adaptează etichetele și afișele în funcție de cerințele curente - Actualizează etichetele in depozit RESPONSABILITĂȚILE POSTULUI: - Răspunde de asigurarea volumului de materii prime si auxiliare productiei - Răspunde de ritmicitatea deservirii productiei - Răspunde de raportarea pierderilor de orice fel (rebuturi, furturi) - Răspunde de condițiile de igienă a materii prime si materiale - Răspunde de informarea superiorilor - Răspunde de rezolvarea problemelor și de satisfacerea cerințelor productiei - Răspunde de pregatirea necesarului de aprovizionat - Identifică acele materii prime, auxiliare, etc. care au un rulaj lent in vederea luarii uonor masuri adecvate - Respectă instrucțiunile verbale și scrise date de superiori Verifică calitativ și cantitativ produsele primite; Recepționează marfa și întocmește documentele de recepție a mărfii în depozit; Efectuează lunar (sau când este cazul) stocul de marfă; Aranjează marfa în depozit în conformitate cu cerințele angajatorului; Raportează lunar rezultatele activității de gestiune a stocului; Efectuează transferurile de marfă din stocul central în substocuri și retur; Emite avize de expediție pentru mărfurile ce părăsesc firma, în condițiile prevăzute de lege; Urmărește completarea de către clienți a documentelor fiscale conform legislației; Listează documentele fiscale ce însoțesc marfa și le transmite clientului; Ambalează și securizează marfa pentru a fi livrată; Întocmește necesarul de acte și materiale necesare pentru a livra marfa. Calități și aptitudini: Aptitudini bune de comunicare; Atenție distributivă; Cunoștințe de contabilitate primară; Aptitudini de calcul matematic; Aptitudini de lucru în echipă; Rezistență mare la stres; Cunoștințe minime de operare PC; Punctualitate; Aptitudini de a lucra cu documente; Abilități bune de organizare a timpului și activităților; Cunoștințe minime de legislație gestiune stocuri; Spirit de inițiativă; Deschidere spre a învăța lucruri noi. Atributii sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu sa ingrijeasca gestiunea patrimoniului sa se asigure ca primeste solicitarile clientilor pentru a afla necesitatile reale ale acestora in raport cu produsele si serviciile oferite sa se asigure ca identifica produsele rapid si corect pentru satisfacerea solicitarii clientilor prin consultarea listelor de produse, a stocurilor si prin vizualizare sa se asigure ca prezinta produsele solicitate prin atributele lor de calitate, in scopul informarii corecte a clientilor sa se asigure ca identifica documentele specifice activitatii de vanzare in vederea completarii cu exactitate a vanzarilor efectuate : borderouri, facturi etc. sa se asigure ca facturile sunt inregistrate corect conform procedurilor interne si legale sa se asigure ca asigura monitorizarea stocului de produse :cantitatile de produse din stoc sunt verificate zilnic conform normelor interne si a prevederilor legale sa se asigure ca intocmeste necesarul de produse cu promptitudine in vederea aprovizionarii sa se asigure ca verifica starea produselor din stoc periodic conform normelor interne si a normelor de calitate ale producatorului sa se asigure ca verifica stocul de produse la sfarsitul fiecarei zile de lucru pentru actualizare sa se asigure ca depoziteaza produsele din stoc cu respectarea NPM si PSI pentru prevenirea accidentelor etc. Permis de conducere: cat. B eventual si autorizatie ISCIR pentru stivuitor.
-
Doamnă angajată, serioasă 49 ani, îngrijesc doamnă învărstă și administrez locuința complet (menaj, gătit, socializare în afara domiciliului etc.), cu cedarea locuinței - în Sibiu (sau împrejurimi în limita a 10 km). Rog doar oferte serioase! Multumesc,
-
Inter Distributie angajeaza ,Lucrator in bucatarie-spalator vase mari,cu permis de conducere categoria B pentru Cantina Vard.Relatii la telefon .
-
BMF Security Services angajează agenti de Paza Securitate din București cu sau fără experienta pentru magazine comerciale de haine H&M. Militari - Berceni - Vitan - Băneasa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Salariu pe card! Bonuri de masă!
-
ANGAJĂM pe termen lung cu contract de muncă pentru București. Muncitori constructori specializați în finisaje. - muncitori specializați pentru placări fațade cu polistiren. - zidari finisori, pentru execuție glafuri, aplicat masă de șpaclu și tencuială decorativă, - ceramiști, pentru placări cu gresie, faianță, granit. - colaborăm cu PFA sau SRL, - puncte de lucru: București. Trimiteti MESAJ dacă vreți să faceți parte din echipa noastră. E-mail:
-
Agenti imobliari cu/fara experienta pentru sector 3. Se cauta persoane optimiste si dinamice, care sa aiba o fire comunicativa, spirit de echipa, studii medii sau superioare, abilitati de vanzare, spirit de negociere, dorinta de a invata si avansa din punct de vedere profesional si financiar. Se ofera birou individual, laptop, masina, telefon mobil, decontare mijloace de transport, contract de munca, comision substantial din realizari, in zona ultracentrala, sediul in Dristor.
-
Promovat
Societate comerciala cu o vechime in piata de 17 ani angajam personal cu experienta si dedicate pentru lucrari de constructii civile, industriale, hidrotehnice: -montator tabla si panouri de fațada -montator confectii metalice -fierar-betonist -dulgher -Lăcătuș (activitatea se desfășoară în atelier, dar cu posibilitatea de deplasare) -necalificat -personal cu pricepere Oferim pachete salariale generoase (4000-8000 lei) la care se adauga bonuri de masa, prime pentru Paste, Craciun, prime pt vechime. Contract de munca pe perioada nedeterminata, se asigra transport cu auto propii, echipament de lucru adecvat. Cazare pentru persoanele din afara Brasovului, conditii de lucru atractive, angajam personal pt zona București - Brașov) CV-urile le puteti trimite la adresa de e-mail:
-
Firma Germania angajeaza Soferi profesionisti pe bascula (Kipp-er)!!! -Contact tel WhatsApp Oferim: - salariu atractiv -diurna -echipament de lucru -cazare weekend contracost -contract pe perioada nedeterminata incheiat de angajatorul german -suport pentru actele necesare in Germania (Resedinta, cont bancar, asigurare sanatate, alocatie copii) -mediu placut de lucru Fiind contract incheiat direct cu angajatorul nu se percepe niciun fel de comision!!! Nu sunt obligatorii cunostintele de limba germana!!! Acte necesare: - carte de identitate sau pasaport -permis de conducere (C+E) -atestate profesionale -card tahograf -pentru persoanele casatorite extras certificat de casatorie multilingv (se elibereaza de catre primaria unde s-a oficiat cununia civila) -copii certificate copii (unde este cazul) Detalii de luni pana sambata, intre orele 15-20
-
societate comerciala angajam modelator,patiser,covrigar,cuptorist,femeie de serviciu salariu atractiv ,punct de lucru sos.berceni nr.183(piata aparatorii patriei) relatii la telefon
-
Angajez vanzatoare magazin Timisoara zona Steaua , Calea Sagului, program normal ,salariu minim 3500 lei.informatii tel.
-
Tehnician sisteme de securitate care să stăpânească bine cunoștințe de configurarea sisteme supraveghere video, alarmare la efracție, sisteme detecție incendiu, rețea date și voce .Sau măcar 2 din 4 enumerate mai sus.
-
Promovat
Shaormar cu experienta pentru zona Berceni,shaormeria La Grasi,se ofera masa zilnic si CM ,salariu 6000 lei la program de 14 ore la 1 zi da,1 zi nu ,se asigura taxiul la plecarea din tura,tips,va asteptam cu un apel la:
-
-
Angajăm Șofer Categoria B, pentru colectare reciclabile carton, plastic din comerț și industrie din aria metropolitană Brașov. Program de lucru orientativ Luni-Vineri 8-17. Salariu fix și bonusuri în funcție de performanță.
-
-
Studii geotehnice cladiri de orice inaltime, infrastructura, edilitare, cu prelevare de probe si analize sol. Laborator de incercari in constructii de gradul II autorizat.
-
Firma angajează cu contract de munca personal pentru curatenie in București. Programul și salariul diferă in funcție de locație. Se asigura salariu, (avans și lichidare) bonuri de masa și eventual transport pentru grupuri de persoane. Pentru detalii