Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-05-12-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Aunde C&S Automotive, intreprindere de productie a interioarelor pentru autovehicule, angajează Manager Logistica. Cerinte minime: - Cunostinte temeinice de gestiune si logistica - Limba Engleza - Utilizator de performanta a programelor Office - Experienta de lucru in SAP - Experienta administrativa - Studii superioare - Bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare. Descrierea postului: - Coordonează și controlează permanent activitățile de depozitare, stocare, aranjare a mărfurilor din depozit (FIFO). - Organizează și supraveghează desfășurarea activității de transporturi a mărfurilor societății cu respectarea tuturor actelor normative în vigoare privind transportul rutier de mărfuri, intern și internațional UE si non-UE. - Primește, centralizează și procesează comenzile de transport marfă de la și către clienții și furnizorii societății. - Coordonează activitățile de stabilire a rutelor de transport pentru a înlătura sau minimiza întârzierile la livrare aprovizionare și pentru a optimiza costurile de transport. - Verifică, confirmă și sau modifică comenzile de transport împreună cu departamentul de producție. - Lansează comenzile de transport către parteneri și urmărește concretizare anularea modificarea acestora (case de expediție, camioane particulare, etc.) - Completează și păstrează baza de date aferentă departamentului logistic. - Înregistrează în bazele de date și programe ale societății (IMDS, SAP, etc.), urmărește nivelul stocurilor. - Gestionează modulul WM și MM în SAP: Material Management (crează și întreține coduri de materii prime, produse semifinite și finite, creează comenzi și recepții SAP). - Ghidează și urmărește camioanele: pentru încărcare și pentru descărcare. - Lansează comenzile de încărcare către depozite. - Urmărește, primește și arhivează documentele de transport (facturi, CMR-uri, avize etc,). - Acordă suport departamentului de producție și ale departamentelor relevante ale clienților și furnizorilor pentru următoarele informații: nr. de telefon șoferi, ETA-uri, situații neprevăzute, reconfigurare rute. - Acordă suport departamentului financiar pentru înregistrarea situațiilor contabile aferente departamentului logistic. - Dezvoltă și gestionează portofoliul de clienți și furnizori; - Coordonează activitățile de livrare; - Identifică și propune cele mai bune soluții de transport dpdv al costurilor și duratei de tranzit, conform nevoilor societății; - Coordonează contractele de transport prin urmărirea derulării în toate etapele de desfășurare, de la preluarea solicitării de transport, întocmirea ofertei, negocierea, urmărirea efectivă a transportului până la destinație, încasarea plata facturii de transport. - Menține relația cu clienții și furnizorii societății privind stadiul transportului. - Menține permanent relația cu societățile de transport agreate de companie; - Gestionează circuitul documentelor de desfacere (facturi avize), controlul și remedierea problemelor apărute. - Urmărește plățile către și încasările creanțelor de la clienți și furnizori. - Întocmește rapoartele operaționale specifice activității și îndeplinește obiectivele de profitabilitate stabilite . - Menține legătură directă cu clienţii transportatorii, fie prin telefon, pe cale electronică sau faţă în faţă. - Negociază prețurile de transport, ține evidența stocurilor de produse finite și mărfuri. - Gestionează bazele de date (prețuri clienti stocuri necesar, FIFO) prin EDI, SAP, IMDS, etc. - În cadrul companiei este deținătorul procesului Management Materiale , și responsabil cu completarea lunară a indicatorilor de performanță (KPI) și monitorizarea lor. Oferim salariu corespunzator experientei între 8.000 Lei si 12.000 Lei brut, plus tichete de masa si alte prime de performanta, discretionare. Suntem interesati doar in candidatii care indeplinesc cerintele minime!
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35 lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Promovat
Căutăm candidati dinamic și motivat pentru a se alătura echipei noastre în calitate de Consultant Vânzări, cu focus pe Proiectul de Recalculare Pensie. Acest rol este ideal pentru persoanele cu vârsta cuprinsă între 20 și 59 de ani, care doresc să contribuie activ la succesul proiectului nostru. Responsabilități Principale: -Redactarea rapidă și eficientă a documentației; -Interacțiune constantă și constructivă cu clienții; -Utilizarea avansată a MS Office, cu accent pe Excel, Word și PowerPoint; -Gestionarea eficientă a mai multor sarcini simultan; -Respectarea strictă a termenelor limită stabilite; -Atenție sporită asupra detaliilor și capacitatea de a învăța rapid. Candidatul Ideal: Experiență relevantă în domeniul recalculării pensiilor sau într-o activitate similară; -Cunoștințe solide despre legislația specifică domeniului; -Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonale; -Capacitatea de a se adapta și a lucra eficient într-un mediu dinamic; -Punctualitate și spirit organizatoric; -Abilități de negociere și capacitatea de a lucra în echipă. Oferta Noastră: -Oportunitatea de a lucra într-un proiect inovator și dinamic; -Sprijin și formare continuă pentru dezvoltarea profesională; -Un mediu de lucru plăcut și colaborativ. -Pentru a aplica, vă rugăm să trimiteți CV-ul și scrisoarea de intenție la adresa de e-mail [email de contact] sau să --vizitați website-ul nostru pentru mai multe informații. Vă așteptăm să faceți parte din echipa noastră și să contribuiți la succesul proiectului Recalculare Pensie!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Libra Guard angajeaza agenti de paza in Crevedia. Se ofera salariu incepand cu 2200 lei si tichete de masa. Se asigura transport dus intors.
-
Firma cu experienta in domeniul inchirierilor in regim hotelier ce isi desfasoara activitatea in orasul Brasov si cauta personal curatenie menajera pentru apartamente inchiriate in regim hotelier. Atributiile postului: Curatarea si pregatirea apartamentelor ce urmeaza a fi inchiriate in regim hotelier; Ducerea Receprionarea lenjeriei de la curatatorie; Sesizarea de eventuale lipsuri defectiuni in apartamente si anuntarea managerului; Aptitudini Cerinte necesare: Permis de conducere categoria B; Persoana sociabila, dinamica, orientata spre lucrul in echipa, orientare pro client si capacitate a lucra sub presiune si de luare a deciziilor; Experienta in domeniu constituie un avantaj. Beneficii: Salariu motivant cuprins intre 3500 - 5000 lei in functie de gradul de implicare; Posibilitate de avansare; Mediu de lucru placut, alaturi de o echipa tanara;
-
Candidatul Ideal - Experienta intr-un post similar - minim 1 an (constituie un avantaj); - Studii superioare tehnice (absolvent UTCB Politehnica - Instalatii); - Cunoasterea legislatiei din domeniu; - Spirit de chipa si colaborare; - Capacitate de a lua decizii; - Persoana pro-activa si orientata spre rezultat; - Personalitate deschisa - relationeaza usor cu clientii; Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - Controleaza toate operatiunile de intretinere tehnica pentru cladiri de birouri, rezidentiale, comerciale şi facilităţi logistice; - Se asigura ca procedurile de intretinere se desfasoara conform clauzelor contractelor de administrare si conform legislatiei in vigoare; - Urmareste programul de întreţinere preventiva, asigura indeplinirea acestuia si imbunatatirea continua; - Intocmeste rapoartele tehnice catre proprietarul cladiri conform contractului de administrare; BENEFICII: - Salariu motivant; - Diverse oportunitati de dezvoltare personala si profesionala; - Stabilitatea locului de munca. Descrierea companiei Modulex Group este o companie specializata in dezvoltari imobiliare si administrarea de cladiri de birouri, cladiri de locuinte, facilitati comerciale (mall-uri, parcari) si parcuri industriale.
-
SC DATIROM DISTRIBUTION SRL cu sediul social in mun.Brasov , str. HANS EDER, NR.1, jud.Brasov , CUI 29142330, J8 1540 2011, angajeaza GRAFICIAN CALCULATOR -cod COR 216612-1 post disponibil. Sunati la telefon: si sau trimiteti CV la adresa de email :
-
Benzinăria OMV Predeal , situata pe DN 1 , Șoseaua Națională nr 65 Predeal , angajează : * Casier * Personal curățenie ( de luni până vineri 8 ore) Se lucrează 12 24 ; 12 48 Salariu fix și bonuri de masă Suplimentar se plătesc : Ore de noapte -25% Ore de weekend -15 % Ore sărbători legale -100% Ore suplimentare -200 % Prime de sărbători Cerințe minime : Seriozitate și atitudine pozitivă. Responsabilitate și corectitudine . Persoană energică și amabilă . Oferim loc de muncă stabil . Detalii la nr tel Zero767110447
-
Farmacia Dr. Cutulea este în căutarea unei persoane pentru rolul de Farmacist Veterinar care: - Poseda o diploma de medic veterinar sau tehnician veterinar (obligatoriu) - Are abilități bune de comunicare și relaționare. - Capacitate de lucru in echipa. Responsabilitățile includ: - Identificarea nevoilor clienților, recomandări privind produse farmaceutice, accesorii, suplimente si hrana, fidelizarea clienților; - Eliberarea produselor farmaceutice, conform prevederilor legislative in vigoare; - Urmărirea stocurilor și monitorizarea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice. - Adresa punctului de lucru: Sos. Andronache nr. 32, Sector 2, București Beneficiile includ: - Un pachet salarial atractiv: - Salariu fix, care poate fi renegociat în funcție de performanțe; - Program de lucru de 7h, contract de munca 8h. - Prime periodice; - Tichete de masă. Asteptam CV-urile dvs. pe email sau WhatsApp. Nu vom putea prelua apeluri telefonice.
-
Oferim Venit lunar 3000-3200 Perioada minim 6 săptămâni Camioane E 6 cu prelata mega sau standart cu service periodic in reprezentanta Se pleaca cu camionul si se vine din garaj Pitesti Ruta : ITALIA-GERMANIA- BENELUX-UK Ruta:Spania-Anglia-Italia-Franta Ruta:FRANTA-ITALIA RUTA:GERMANIA-BENELUX-FRANTA Se ofera bonus de km , bonus de consum , diurna saptamanala + avans de cursa Cerinte Experienta minim 6 luni Cartela tahograf Atestat profesional transport marfa Se lucrează 6 1,5 8 2 12 4 săptămâni Se respecta timpii de condus cu prioritate
-
Firma mobilier si usi de interior - angajeaza tamplar universal, pentru realizarea de mobilier sau usi de interior - din PAL si MDF vopsit furniruit. Posibilitate de perfectionare in lucru cu furnir sau lemn masiv. Ore suplimentare platite integral si salariu atractiv. Contact:
-
Angajam tamplar / montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența !! Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Se ofera si bonusuri !Rugam seriozitate !!
-
Angajam tamplari cu experienta in asamblarea corpurilor din pal, mdf si panouri de lemn . Cerinte minime necesare : capacitatea de a intelege schitele de asamblare,asamblarea corpurilor ,montare si reglare balamale,montare glisiere standard si cu amortizare,permis de conducere categoria B constituie un avantaj Oferim un mediu placut, program de 8 ore de luni pana vineri ,salariu atractiv in functie de abilitati plus comision la fiecare proiect in functie de implicare ! Sediul atelierului este in comuna GHIRODA.
-
Angajam tamplar si/ sau montator mobilier la comanda din pal, mdf cu experiența. Program de lucru 8 ore/zi. Conditii de lucru optime, scule profesionale pentru a realiza cu usurinta montajele! Cautam o persoana cu experienta in tamplarie si montaj!!!Salar motivant in functie de experienta si implicare!! Rugam seriozitate !! Locație: Ghiroda
-
Căutăm secretara si agenți imobiliari motivați și pasionați de vânzări pentru a se alătura echipei noastre în creștere. Cerințe: - Experiență în vânzări sau domeniul imobiliar (experiența anterioară în vânzări este un avantaj) - Abilități excelente de comunicare și negociere - Dorință de a învăța și de a se dezvolta profesional - Capacitatea de a lucra în mod independent și în echipă Dacă ești pasionat de domeniul imobiliar , trimite-ne CV-ul tău la adresa de email: așteptăm să faci parte din echipa noastră!
-
Cont Expert Vasiliu SRL, birou de contabilitate şi expertiză contabilă, cu sediul în orş. Tîrgu Neamţ, judeţ Neamţ, angajează: *expert contabil contabil autorizat economist. Cerinţe: - Studii economice superioare - Experienţa reprezintă un avantaj dar nu este obligatorie. Avantaje: - Salariu atractiv - Promovare si majorări salariale periodice, pe criterii de performanţă - Mediu de lucru plăcut - Program de lucru flexibil - Program de lucru hibrid - la birou şi telemuncă Date de contact: Nr. Telefon: Email:
-
Angajam soferi cu minim 2 ani experienta in categoria B si 21 ani impliniti, cu sau fara atestat taxi. Șoferul poate folosi aplicații, iar călătoriile la aeroport sunt, de asemenea, posibile. Beneficiile lucrului cu noi includ a face parte dintr-o echipă de sprijin gata să ajute cu orice problemă în Oslo, iar noi oferim o acoperire excelentă de asigurare. Ne vom ocupa gratuit de documente guvernamentale. Responsabilitatea lor principală este conducerea, cu opțiunea de a lucra fie cu normă întreagă, unde au propria mașină și pot conduce 24 de ore din 24, 7 zile pe zi, fie cu jumătate de normă, unde împart mașina cu un al doilea șofer, fiecare lucrând în ture de 12 ore. Numarul de telefon 770 499 648 Email : contact @ gmrecruitmentagency.ro
-
We employ drivers with at least 2 years of experience in category B and over 21 years of age, with or without a taxi certificate, we provide a modern car fleet, we use a modern application for taking orders. Average income, 8 hours a day schedule. If you are looking for a job, we can provide you with information at: Phone number 770 499 648 Email: contact @ gmrecruitmentagency.ro
-
Disponibil online
Pra blockchain srl recruteaza jurist 1 pozitie.
CERINTE: - Licenta in drept; - Persoana responsabila, serioasa, motivata, rezistenta la un program sustinut de munca; - Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa; - Acuratete in rationamentul juridic, in exprimare si in redactarea de documente juridice; - Cunostinte de limba engleza (limbaj juridic); - Cunostinte in domeniul GDPR si drept societar; - Experienta de minim 2 ani in domeniu. Societatea noastra, PRA BLOCKCHAIN S.R.L., a luat fiinta in anul 2018 odata cu intrarea in vigoare a Regulamentului 2016 679 GDPR, deoarece ne-am propus sa oferim o solutie sigura si accesibila de implementare a normelor GDPR pentru operatorii de date din Romania. In momentul de fata, asiguram prestarea serviciilor de consultanta si implementarea prevederilor GDPR pentru peste 1.100 de clienti prin intermediul platformei MyBiz GDPR ( www.mybiz.eu ) si servicii personalizate de audit, implementare si monitorizarea proceselor de prelucrare de date pentru operatori mari din domenii precum: invatamant superior, domeniul medical si farmaceutic, producatori de software, consultanta si operatori din industria jocurilor de noroc. Candidatii interesati sunt invitati sa ne contacteze la numarul afisat sau sa ne transmita CV-ul prin WhatsApp sau prin adresa de mail
-
Se cauta personal pentru vanzari. Program 12 ore - o zi se lucreaza, o zi libera
-
Cerințe: Studii medii specialitatea mecanică utilaje Experiență experienta în stații de producție beton mixtură asfaltică prezinta un avantaj Bune cunoștințe tehnice, în special cunoașterea instalațiilor industriale Persoana activă, punctuală; Abilități de comunicare și relaționare; Înclinație spre lucrul în echipă; Rapiditate și flexibilitate în îndeplinirea taskurilor; Responsabilități: Întreținerea stației de producție betoane asfalt din punct de vedere tehnic Reparația stației în cazul apariției unor defecte tehnice Informarea șefului direct în legătură cu orice nereguli apărute. Verifica zilnic, la începutul programului funcționarea stației Condiții: Program de lucru full-time, cu disponibilitate pentru program prelungit lucru în ture Pachet salarial motivant Un loc de muncă stabil și pe termen lung
-
Los Amantes, restaurant cu specific mexican situat pe Calea Victoriei, angajeaza bucatari pe perioada nedeterminata, cu contract de munca ! Program 2 2, salariu atractiv, tips, echipa tanara, mediu de lucru placut ! Pentru mai multe informatii nu ezitati sa ne contactati !
-
Locatia Jo Lounge situata pe Bulevardul Unirii langa Biblioteca Nationala este in cautare de noi colegi dornici de munca, seriosi, care vor sa se alature unei echipe tinere; Angajam Bucatar Ajutor de bucatar pe perioada nedeterminata, program 2 2, echipa tanara, mediu de lucru placut, salariu atractiv, tips . Alte detalii vi se pot oferii la interviu stabilit in prealabil!