Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-06-12 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 5

    Lucrator comercial

    Angajam lucrator comercial(vanzator sau vanzatoare).Salariul,conditiile de munca bune,insotite de bonuri de masa.Posibilitate si de efectuare de ore suplimentare.

  • 1

    Angajare menajera familie zona Cotroceni zona sector 1 sector 2

    Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY

  • 1

    Ingrijitoare persoana varstnica program intern

    Agentia Select Family are disponibile urmatoarele locuri de munca de ingrijitoare : 1.Ingrijitoare pentru o persoana deplasabila cu ajutor, educata , fara probleme mintale .Programul intern 2 saptamani luna , Salariu 2500 lei ,zona Piata Victoriei Bucuresti 2.Ingrijire persoana varstnica , deplasabila cu ajutor ,fara alte probleme majore de sanatate .Program intern , 2 weekenduri libere luna Salariu 4000 lei 3 .Persoana varstnica are nevoie de o ingrijitoare care sa lucreze program de noapte .Zona Piata Victoriei , 6 libere luna .Salariu 4000 lei Pentru alte angajamente de ingrijitoare contactati Agentia SELECT FAMILY

  • Gestionar sediul RM Valcea

    Compania noastra cauta un gestionar pentru sediul din Rm Valcea, responsabil si organizat. Responsabilitatile principale ale unui gestionar deseuri-ambalaje: - Gestionarul foloseste echipamente speciale,precum scanere de coduri de bare sau aplicatii software, pentru a identifica si scana codurile asociate cu produsele sau ambalajele returnate, - Verificarea autenticitatii si a starii produselor pentru a se asigura ca sunt in conditii adecvate pentru reutilizare,reciclare sau eliminare corespunzatoare, - Inregistreaza informatii importante asociate cu codurile scanate,cum ar fi data si ora returnarii,motivul returului si starea produselor sau a ambalajelor, - Pe baza informatiilor obtinute prin scanare,gestionarul poate dirija produsele sau ambalajele returnate catre reutilizare, reciclare sau eliminare, - Generarea rapoartelor si a analizelor , - Participa activ la operatiunile de incarcare descarcare a marfii la din depozitul firmei, - Transportul si depozitarea: acestia trebuie sa asigure transportul eficient si sigur al deseurilor ambalaje catre facilitatile de procesare sa de reciclare ,precum si depozitarea temporara in locuri sigure si conform regulamentelor, - Trebuie sa coordoneze procesele de sortare,reciclare si valorificare a deseurilor , - Sa respecte reglementarile locale,nationale privind gestionarea deseurilor ,precum si standardele de mediu si de siguranta in munca, - Trebuie sa intocmeasca rapoarte privind cantitatile de deseuri colectate, sortate,reciclate - Intocmirea documentelor de evidenta a receptiilor cantitative calitative a materiei prime; - Intocmirea avizelor de insotire a marfii pentru livrarea produselor de magazie; Cerinte: -Experienta anterioara in gestionarea stocurilor, - Studii medii , -Abilitati bune de comunicare si lucru in echipa, - Atentie la detalii ,adaptabilitate la schimbari, Oferta: - Posibilitatea de dezvoltare si avansare profesionala, - Salariu fix plus tichete de masa 40 lei zi, contract de munca perioada nedeterminata - Mediu de lucru profesionist. Program de lucru in doua schimburi , de luni vineri de la 7:00- 16:00 sau 14:00 -23:00 New Recycling este o companie matură, cu o experienţă vasta în domeniul transporturilor rutiere şi managementul deşeurilor nepericuloase

  • 2

    Anunț de angajare: Femeie de Serviciu pentru Birouri

    Căutăm o persoană responsabilă și dedicată pentru postul de Femeie de Serviciu pentru Birouri pentru a se alătura echipei noastre. Programul de lucru este de luni până vineri, cu o durată de 8 ore pe zi, și vizează menținerea curățeniei și igienei în birourile noastre. Adreda: Șoseaua Viilor nr. 38. Responsabilități principale: - Curățarea și întreținerea birourilor, sălilor de ședințe, holurilor, bucătăriei și băilor conform programului stabilit. - Igienizarea și sterilizarea suprafețelor și obiectelor utilizând produsele de curățenie adecvate. - Golirea coșurilor de gunoi și colectarea deșeurilor conform regulilor stabilite. - Asigurarea că sălile de baie și bucătăria sunt curate și igienizate în mod regulat. Cerințe: - Experiență anterioară în domeniul curățeniei poate fi un avantaj, dar nu este obligatorie. - Abilități de comunicare și colaborare eficiente. - Capacitatea de a urma instrucțiuni. - Atitudine pozitivă și atenție la detalii. - Flexibilitate în adaptarea la cerințele postului. Beneficii: - Salariu atractiv și beneficii competitive. - Mediu de lucru profesionist și plăcut. - Dacă sunteți o persoană dedicată, organizată și dornică să contribuiți la menținerea unui mediu de lucru curat și ordonat, vă încurajăm să aplicați pentru acest post. Pentru informații suplimentare, contactați-ne!

  • Analist resurse umane - Brasov

    Cautam un coleg a care sa ocupe postul de Analist resurse umane Cerinte: Cunoasterea legislatiei aplicabila in domeniu financiar contabil si legislatia muncii; Experienta minima 2 ani ,reprezinta un avantaj; O buna capacitate de organizare,bune abilitati de comunicare; Limba engleza nivel mediu avansat ( se lucreaza cu cetateni straini); Atestat inspector resurse umane reprezinta un avantaj; Cunostiinte MS Office ; Cunoasterea programului Saga ,reprezinta un avantaj. Responsabilitati : estimeaza resursele si cheltuielile necesare derularii activitatii de resurse umane; organizeaza si administreaza baza de date de evidenta a personalului; elaboreaza si gestioneaza fise de post; mentine relatia cu firma ce se ocupa de securitatea si sanatatea in munca; elaboreaza si gestioneaza sistemul de motivare a personalului; arhivarea documentelor; efectueaza cercetari disciplinare; intocmeste si gestioneaza documente de evidenta a personalului; organizeaza programe de pregatire a personalului; pregatirea dosarelor IGI pentru cetatenii straini; organizeaza recrutarea si selectia personalului; oferirea informatiilor privind problemele de personal; organizeaza sistemul de evaluare a performantelor resurselor umane; planifica necesarul de resurse umane pe specialitati planifica si dezvolta cariere; inregistreaza facturi si verifica pe E-Factura; verifica jurnalul de vanzari lunar; intocmirea registrului de casa,deconturi . Ce oferim: Salariu competitiv+ tichete de masa 40 lei zi; Bonus in functie de obiective; Prime de sarbatori; Oportunitati de dezvoltare profesionala; Mediu de lucru placut. Asteptam mesajele dumneavostra. Incercam sa va contactam in cel mai scurt timp posibil

  • 14

    Angajam sofer din NASAUD si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite CU 3 ANI EXP

    ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834

  • 27

    Angajam sofer din NASAUD si comunele apropiate pentru distributie la scoli si gradinite

    ANGAJAM SOFER DIN NASAUD SI COMUNELE APROPIATE PENTRU DISTRIBUTIE LA SCOLI SI GRADINITE CU MINIM 3 ANI EXPERIENTA PE DUBA ,EXPERIENTA IN DOMENIU ESTE UN AVANTAJ LA ANGAJARE, -SOFERUL TREBUIE SA STIE SA INTRETINA MASINA, -SALAR 3.520 LEI PE LUNA IN MANA,MEDIE 160 LEI PE ZI IN MANA, -NU ANGAJAM PRIETENI CU ALCOOLUL SAU PERSOANE CONDAMNATE, -INFORMATII LA TELEFON 0751 POP 193820 SI 0751 MARIANA 193834

  • Angajam straini care sant in romania,oferim cazare,1 masa pe zi,salar 2.400 lei luna,abonament

    ANGAJAM STRAINI CARE SANT IN ROMANIA,OFERIM CAZARE,1 MASA PE ZI,SALAR 2.400 LEI LUNA,ABONAMENT PENTRU TRANSPORT IN ORAS, -MUNCITORI IN SECTIA DE FABRICAT BISCUITI SI PATISERIE, -INFORMATII LA TELEFON SAU MESAJ.

  • 3

    Angajam Electrician intretinere caldiri

    ANGAJĂM TEHNICIENI! Companie FM angajeaza electrician si instalator pentru intretinere reparatii instalatii spatii de birouri. Pentru mai multe detalii, ne puteti contacta la nr de telefon: Job description instalator RESPONSABILITĂȚI PRINCIPALE: Asigura prestarea serviciilor de mentenanta pentru instalatii electrice de iluminat, prize, electroalimentare ale clientului si efectueaza operatiile de termoviziune la echipamentele si instalatiile electrice Participa efectiv la lucrarile de intretinere si reparatii planificate precum si la cele accidentale comunicate prin Help Desk si sau de Managerul Tehnic. Raporteaza efectuarea lucrarilor aferente tichetelor relationate cu aria sa de responsabilitate, prezinta documentele necesare, acorda sprijin operatorilor Help Desk pentru solutionarea si inchiderea tichetelor Sa cunosca normele si normativele legale din specializarea sa. Respecta tehnologiile de executie si instructiunile de lucru pentru operatiile care ii revin Executa operatiile repartizate de Managereul Tehnic si respecta toate indicatiile si detaliile de realizare, astfel incat rezultatul operatiunii respective sa corespunda cu cerintele tehnice Selecteaza si foloseste corect aparatura pentru reparatia instalatiilor electrice Interpreteaza corect schemele electrice din documentatia electrica pusa la dispozitie Scoate pune sub tensiune echipamentele electrice cu respectarea normelor tehnice de securitatea muncii si P.S.I. Executa verificari asupra instalatiilor electrice vizual, auditiv sau cu ajutorul aparatelor de masura, prin proceduri adecvate Identifica echipamentele si componentele defecte in vederea remedierii Alege sculele, materialele si aparatele de masura conform operatiilor ce trebuie executate, le utilizeaza si intretine corespunzator Stabileste traseul instalatiei in functie de cerinte si disponibilitati Monteaza tuburile de protectie, conductorii, echipamentele, realizeaza conexiunile si izolatiile conform documentatiei tehnice Stabileste necesitatile de reparatii in functie de starea tehnica a instalatiei electrice si executa atat reparatii, cat si reconfigurari ale instalatiilor electrice Raspunde de respectarea tehnologiilor de executie si a instructiunilor de lucru pentru operatiile care ii revin Alege traseele si solutiile optime pentru lucrarile executate astfel incat sa optimizeze consumurile de materiale Participa la descarcarea si depozitarea materialelor necesare executiei lucrarilor Raspunde de remedierea prompta a defectiunilor aparute in sectorul sau de activitate Raspunde de exploatarea corecta si intretinerea instalatiilor, utilajelor si echipamentelor electrice Se prezinta la serviciu conform programului Respecta timpul de lucru si il foloseste integral si eficient Poarta echipamentul de lucru si protectie Aduce la cunostinta sefului direct toate neconformitatile constatate in desfasurarea activitatii Respecta ordinea si disciplina la locul de munca Participa la elaborarea de cerinte tehnice, solutii tehnice, propuneri de reparatii si investitii (insotite de antemasuratori, devize, fotografii, etc.) Participa la supervizarea si controlul serviciilor obtinute de la subcontractori Participa la actualizarea bazelor de date necesare bunei desfasurari a serviciilor: baze de date spatii, echipamente pentru cladiri, contracte, citiri contori, baza de date operationala, etc. Efectueaza Auditurile dn aria sa de activitate Tine evidenta cheltuielilor pentru sumele primite in vederea achizitionarii de materiale si scule. Intocmeste corect toate documentele financiare. Este responsabil de functionarea instalatiilor si echipamentelor aferente cladirilor (instalatii electrice, electroalimentare, etc.) conform legislatiei in vigoare Asigura expertiza tehnica in aria de responsabilitate Propune actiuni de optimizare a serviciilor Intocmeste situatiile solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate Participa la relocarile de mica amploare si la reconfigurarea instalatiilor electrice in cadrul amenajarilor interioare.

  • Angajez medic specialist neurolog satu mare

    Centru medical sinapsis satu mare angajează medic specialist neurolog norma întreaga sau parțiala ! Deasemenea suntem interesați sa angajam medici in alte specialități : 1 psihiatrie 2 cardiologie 3 medicina interne 4 recuperare medicala in regim angajare , colaborare !

  • 3

    Consultant telesales

    NEWS!!! Clientul nostru, companie multinationala isi mareste echipa Suntem in cautare de colegi pentru postul de CONSULTANT TELESALES care sa ajute la crearea si dezvoltarea noului departament de telesales.   Ce ne dorim de la tine? -ca tu sa fii o persoana punctuala si responsabila in tot ceea ce faci. -ne plac oamenii care nu se satura sa vorbeasca la telefon si care sunt deschisi mereu sa primeasca feedback. -pentru ca noi suntem o echipa sociabila, pozitiva si pasionata de ceea ce facem, ne dorim ca si tu sa fii la fel. -sa detii cunostinte in utilizarea programelor MSOffice 365     Ce responsabilitati vei avea tu ? -va trebui sa pui in aplicare cunostintele acumulate pe parcursul a minim 2 ani in domeniu -vei contacta telefonic companiile din baza de date pentru a le prezenta serviciile oferite -vei gestiona calendarul echipelor din teren si vei stabili intalniri pentru ei -vei plasa si procesa comenzi in sistemul intern     Ce beneficii te așteaptă? Stim cat de importanta este pentru tine siguranta economica si viata personala, tocmai de aceea iti oferim: -contract de munca pe perioada nedeterminata de la inceput -salariu fix + bonus de performanta -program de Luni-Vineri-08:30h 17:30 cu pauza inclusă în program , asta iti va oferi posibilitatea sa te bucuri de fiecare dupa amiaza si weekend alaturi de familie si prieteni. -iti decontam si transportul daca este cazul     Asteptam cu nerabdare sa te cunoastem . Poti trimite cv-ul tau la adresa sau ne poti contacta la numarul

  • 21

    Angajam supraveghetor evenimente copii, locatie zona Lipovei!

    Salut! Mediu ideal pentru cei tineri și entuziaști! Pe scurt, organizam sesiuni de laser tag, evenimente copii sau adulti de laser tag! Daca poti fi amicul copiilor, te asteptam cu drag! Nu uita sa ne vizitezi siteul www.megazonetimisoara.ro inainte de a ne contacta. Poti depune CV prin e-mail, poti sa ne vizitezi sau contacteaza-ne telefonic! Posturi disponibile la locația din Lipovei și 1 post liber în Centru! Multumim!

  • 54

    Sef de tura

    Director magazin sau sef de tura: Experienta anterioara in comert; Orientare si deschidere catre client; Responsabilitate si seriozitate; Dinamism si spirit de initiativa; Flexibilitate si spirit de echipa. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare

  • 6

    Angajam personal calificat si necalificat instalatii tehnico sanitare, confectii metalice, tamplarie

    Angajam instalatori, sudori, lucratori confectii metalice, confectioneri si montatori tamplarie termopan

  • 3

    SC IMOMAR SRL angajeaza muncitori cu experiența in construcții

    SC IMOMAR SRL angajează muncitori cu experiența in construcții pentru orașul Brăila. Oferim salariu avantajos+ contract de munca pe perioada nedeterminata. Pentru informații, va rugam, sunați la numărul de telefon:

  • 1

    Angajez șofer profesionist C+E

    Angajez șofer profesionist categoria C +E să dețină atestat și card tahograf (pentru intern). Mai multe detalii la telefon

Salvează căutarea