Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-06-20 Tip job: Colaborare proiect-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Societate partenera Bolt Food cu flote pe, Bucuresti,Cluj, cautam curieri seriosi chiar si cu deficiente de auz si vorbit pentru livrare mancare in urmatoarele conditii: Cerinte: Varsta minima 18 ani, se poate livra cu masina, scuter, bicicleta. Comisionul firmei este de 8 % + 50 lei contabilitate + carte de munca. Platile se vor face saptamanal cash sau card. Nu raspund la sms uri, mail-uri sau mesaje si whatsapp Multumesc!!!
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent receptie DACIA AUTOMOBILE SA! CONTACT: 0728 285 722; Locatia: MIOVENI; Salarizare: 18,75 LEI ORA Programul: se lucreaza in 3 schimburi, ture de 8 ore **** Se deconteaza transportul Cerintele postului: - studii medii; - fara antecedente penale; - caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare; - aspect fizic placut si ingrijit; - conditie fizica buna; - experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale; - capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; - atentie distributiva. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie.
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Buna ziua, agent imobiliar, avem o oferta pentru agentia dumneavoastra, printre relatiile care vi le- ati facut pe parcursul carierei, v- ati intalnit cu siguranta cu problema fortei de munca. Va propunem o colaborare cu un comision de 10% pentru fiecare vanzare. Vanzarea consta in gasirea de clienti potentiali care au nevoie de forta de munca din Asia in orice domeniu- industria maritima, siderurgica, feroviara, horeca si automoto etc.
-
Cautam agenti de vanzari in domeniul resurse umane in orasele Pitesti, Ploiesti, Constanta, Giurgiu, Galati, Braila, Buzau. Cunostinte in industria maritima, siderurgica, feroviara, automoto. Candidatul ideal trebuie sa aiba legaturi si cunostinte bune in industriile mentionate. Va rugam in CV sa mentionati experienta in domeniile pe care le cautam. Conditii bune de munca, angajare pe termen lung.
-
Executam cursuri de calificare in Brasov. Suntem situati in zona Centru Civic, str. M Kogalniceanu 19.
-
Caut vorbitori de limba Poloneza pentru taduceri si convorbirii telefonice pentru colaborari in comert international. Persoana dispusa sa colaboreze trebuie sa locuieasca in Baia Mare sau in apropiere și ar trebui să fie dispusa sa calatoreasca. Cei interesati pot să ne contacteze la următoarea adresa:
-
Descrierea jobului: Asigura implementarea contractelor de transport in derluare (coordonare dispecerat) in colaborare cu echipa noastra, precum; Preluarea comenzilor de transport si planificarea acestora; Preluarea si comunicarea tuturor informatiilor in ceea ce priveste cursa (modalitate, orar de incarcare descarcare, etc); Intocmirea si verificarea documentatiei specifice activitatii de transport; Stabilirea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor de transport; Ghidarea si urmarirea statusului comenzii pe tot parcursul cursei; Transmiterea de informatii clientilor in legatura cu transportul: Inregistrarea in sistemul informatic a curselor efectuate de efectuat; Cui se adreseaza acest post: Persoanelor cu un nivel inalt dezvoltat al: inteligentei generale, memoriei, atentiei distributive, prezentei de spirit, simtului de raspundere; Persoanelor cu foarte bune abilitati: de comunicare verbala directe si indirecte, de organizare si planificare, de lucru in echipa; Persoanelor dinamice, proactive, ambitioase, dornice sa se afirme si in acelasi timp sunt buni jucatori de echipa, care demonstreaza implicare si simt de raspundere in ceea ce fac; Nivel obligatoriu: lb. engleza nivel mediu si cunostinte de operare pe calculator Cerințe suplimentare: - Constituie un avantaj cunoașterea rutelor, a timpilor de conducere și de odihnă etc. - Constituie un avantaj experiența și sau cunoștințele despre sectorul transporturilor Post de tip full time Pachet salarial motivant
-
Inchiriez scaun, manichiura, coafura, cosmetica. Calea Girocului Timisoara. Tel.
-
HopAcasă! angajează agent de vânzări cu experiență Dacă ești pasionat de construcții, atunci te așteptăm în echipa noastră! HopAcasă! este o companie de construcții și amenajări interioare, care oferă servicii personalizate și de calitate clienților săi. Avem nevoie de un agent de vânzări profesionist si serios, pentru a ne completa echipa. Ce îți oferim: - Un venit lunar foarte bun, în functie de volumul de vânzări. Comisionul acordat este de 1% 2%, în funcție de vânzările lunare. - Un program flexibil și posibilitatea de a lucra de la distanță - Oportunitatea de a face parte dintr-o echipă tânără, dinamică și creativă - Acces la cele mai noi tehnologii și instrumente de lucru Ce ne dorim de la tine: - Experiență suficientă și dorința de a învăța - Cunoștințe de operare PC si sau aplicatii mobile pentru munca la distanță - Atenție la detalii, rigurozitate și respectarea termenelor - Spirit de inițiativă, capacitate de adaptare și rezolvare a problemelor - Disponibilitate pentru comunicare și colaborare cu ceilalți membri ai echipei Dacă te regăsești în acest profil și vrei să ni te alături, trimite-ne CV-ul tău și un portofoliu cu lucrările tale la adresa hopacasa arond gmail com sau ne puteți contacta telefonic la numărul din anunț. Te vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem! *Notă:* Angajăm atât full-time, cât și part-time, în funcție de disponibilitatea și preferințele tale.
-
Best taxi cauta sofer , pensionar cu sau fara experenta in activitatea de transport persoane cu taxiul,se ofera contract de munca , un job perfect pentru un pensionar ce vrea sa isi rotunjeasca veniturile intr-un mod lejer.
-
Agentia de recrutare WORK PROVIDER cauta muncitori in finisaje interioare pentru clientii sai din Franta si Belgia. Cunoasterea limbii franceze si detinerea permisului de conducere sunt obligatorii. Se ofera: Pachet salarial avantajos Cazarea este gratuita si se asigura transportul la inceputul si sfarsitul misiunii; Asigurare privata de sanatate si calatorie Cerinte: Persoana cu experienta; Pesoana serioasa, responsabila și profesionistă; Capacitate de a lucra armonios inb echipa; Abiliati bune de comunicare;
-
Inginer Ofertare Decontare - Devizier Cerinte: Absolvent studii superioare tehnice (facultate de constructii)+ certificat expert achizitii publice ( constituie un avantaj ) Experienta in domeniul licitatiilor/devizelor de minim 5 ani; Cunostiinte avansate de operare PC - Autocad , MS office (Word, Excel, Power Point) , Programelor de devize. Certificat de absolvire a unui curs de expert achizitii publice (in ultimii 3 ani), Cunostinte de legislatie in domeniul achizitiilor publice, Foarte bune cunostiinte tehnice in domeniul instalatiilor gaze naturale; Excelente abilitati de comunicare; Persoana responsabila, organizata, dinamica, orientata catre obtinerea de rezultate; Capacitate de a lucra cu termene limita; Autodidact, cu o gandire analitica. Capacitatea de prioritizare; Rigurozitate si atentie pentru detalii; Scrisoare de recomandare de la ultimul angajator Responsabilitati: Introduce articolele de deviz si cantitatile acestora in programe de specialitate, colaborand cu ceilalti membrii ai departamentului ; Studiaza documentatiile tehnice de executie si normativele in vigoare in vederea incadrarii corecte a articolelor de deviz; Verifica si certifica prin semnatura toate documentele pe care le elaboreaza pe calculator sub aspectul corectitudinii metologiei de calcul si a concordantei preturilor, tarifelor si al coeficientilor aplicati Intocmeste defalcatorul de manopera si defalcatorul pretului de cost lunar si cumulat ; Intocmeste comparative de resurse materiale; Pastreaza confidentialitatea asupra ofertelor intocmite si a preturilor; Intocmeste extrase de devize, analize de pret, evaluari, estimari, bugete/oferte de pret pentru toate investitiile societatii; Intocmeste devizele pentru planul operativ pe baza cantitatilor si stadiilor fizice date de seful de santier pentru lucrarile de care raspunde. Calculeaza si intocmeste oferte pentru licitatii publice si/sau private Studiaza proiectul, caietele de sarcini, tehnologiile si procedurile prevazute pentru realizarea ofertei. Intocmeste un extras estimativ de material si echipamente din proiect, in cazul in care nu exista liste de cantitati in proiect. Participa la realizarea graficelor de executie Intocmeste/verifica situatii de lucrari. Salariu si alte beneficii: Salariul motivant cu posibilitatea de promovare + bonificatii. SC. MAREUROPA CONSTRUCT SRL
-
Inchiriez post/posturi lucru service auto autorizat RAR pentru mecanici/electricieni/electronisti auto care detin PFA Service auto complet utilat cu magazin piese schimb, receptie ,facturare Se asigura suport tehnic(diagnoza computerizata,manuale reparatii) Se asigura flux lucru constant
-
Pentru inscrieri si informatii va asteptam la sediul nostru din Mun. Craiova, Str. Calea Bucuresti ,bl.9,sc.2,ap.17, in spatele Teatrului National. Documente necesare pentru inscriere: -cerere de inscriere. -copie buletin / carte de identitate. -copie certificat de nastere. -copie certificat de casatorie / divort (in cazul doamnelor). -copie act de studiu. Programul cursului este structurat in trei sectiuni: -sesiuni de formare "FACE to FACE" cu prezenta in sala de curs. - sesiune de studiu - studiu individual si rezolvare de teme specifice, cu asistenta din partea lectorilor A.C.C.R.C Internațional, in perioadele premergatoare, pe parcursul cursului. - sesiune de elaborare a Proiectului de absolvire cu asistenta din partea specialistilor. Plata cursului se poate face si in rate!!!
-
Recrutam pentru partenerii nostri din Franta si Belgia personal pentru postul de Izolator fatade (crepis, decorativa, polistiren) Cerințele postului: experiență în domeniu; cunoștințe de limba franceza reprezinta un avantaj; seriozitate și punctualitate. Beneficii: salariu avantajos; cazare asigurată gratuit de firma utilizatoare; transport gratuit la inceputul misiunii; contract de muncă temporar cu detasare in Belgia; dreptul la concediu; îndrumare și consiliere permanentă din partea echipei noastre; asigurare medicală, în caz de accident; dezvoltare și avansare pe plan profesional; loc de muncă stabil și sigur. Contactează-ne la unul din numerele de telefon: sau . Lasă-ne datele tale de contact, iar noi vom lua legătura cu tine în cel mai scurt timp.
-
CAR de pe lângă Asociația Cadrelor Militare în Rezervă și Retragere din S.R.I. achiziționează program de contabilitate pentru CAR pentru 5000 de membri.
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza agent receptie DACIA AUTOMOBILE SA! CONTACT: 0728 285 722; Locatia: MIOVENI; Salarizare: 18,75 LEI ORA Programul: se lucreaza in 3 schimburi, ture de 8 ore **** Se deconteaza transportul Cerintele postului: - studii medii; - fara antecedente penale; - caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare; - aspect fizic placut si ingrijit; - conditie fizica buna; - experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale; - capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte; - atentie distributiva. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie.
-
Societate comerciala angajeaza necalificat. Se cere: - Experienta minima 2 ani in constructii - studii medii (liceu sau scoala profesionala); - apt lucru la inaltime; - Permis conducere - reprezinta avantaj; - fara cazier judiciar Relatii la telefon .
-
Vrei să fii propriul tău șef ? Nimic mai simplu alăturăte flotei noastre cu masina personală sau cu mașina noastră ,programu ti-l faci tu singur ,fără costuri ascunse cu un comision de 10% în acesti bani fiind incluse toate taxele :contabilitatea , TVAintracomunitar si impozit pe venit .masina rămâne permanent la șofer ,,copia conforma si ecusoanele pentru soferi vin din partea firmei carte de munca ,,2,4 sau 8 ore in functie de preferinte vii cu un prieten ai un plus de 5% pe luna respectiva pentru mai multe detalii contactatine la numarul de whatsapp din anunt ,,,
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Promovat
Cerinte: să ai capacitatea de muncă să ai permis auto, categoria A sau B, dacă dorești să faci livrările pe scuter, motocicletă sau mașină să ai experiență în traficul din București și să cunoști legislația rutieră chiar dacă optezi pentru bicicleta electrică să ai disponibilitate zilnică pentru cât mai multe ore de preluat și livrat comenzi să fii o persoană punctuală, serioasă și amabilă cu clienții Responsabilitati: Preluare din aplicație a comenzilor Livrarea la timp a comenzilor Menținerea unei relații politicoase cu clienții Ofertă și condiții de muncă: Veniturile totale (incluzând aici bonusuri și tipsuri) estimate pentru fiecare lună de muncă, pentru livrarea pe scuter sau mașină sunt de 7000 - 10000 RON Dacă nu ai propria ta bicicletă sau scuter, le poți închiria de la noi Contract de colaborare, pe bază de PFA sau SRL. Se percepe comision de administrare de 10% Contactează-ne pentru mai multe detalii la numarul de telefon: 0374 477 800, în intervalul orar 10:00-17:00 de luni până vineri. Prin apelarea numerelor de telefon afisate in anunt sau prin trimiterea de mesaje catre acestea va exprimati in mod liber si neechivoc consimtamantul privind furnizarea informatiilor necesare derularii procesului de recrutare cu societatea HR Intra Interim SRL. Consimtamantul poate fi retras oricand. Retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia.
-
Societate comerciala din Constanta cu o vechime de 29 de ani cu specific productie si comert, oferim colaborare unor agenti cu experienta vasta in domeniul vanzarilor, cu personalitate juridica(II, PFA, SRL). Fara limita de varsta. Femei sau barbati. Disponibilitate de deplasare obligatorie. Discount substantial.