Anunțuri
Locuri de munca Companii Disponibil din: 2022-12-04-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NARU, locatie in zona Piata Unirii, angajeaza bucatar (preparator partea rece aperitive,salate,burgeri,etc) pentru bucatarie internationala. Concept fresh, echipa tanara, salar motivant! Program de 2 zile cu 2 . Informatii la telefon intre orele 12 - 22
-
Promovat
Angajam Operatori productie in industria automotive in Oradea. CERINTE: - studii medii - disponibilitate de a lucra in 3 schimburi BENEFICII: - salariu motivant - prime de sarbatori - bonusuri de performanta - decontarea transportului - subventie pentru masa la cantina - bonuri de masa in valoare de 30 lei - perioada contractuala nedeterminata
-
Promovat
Cerințe: Se lucreaza in 3 schimburi Autorizatie ISCIR pentru utilizarea stivuitorului.(reach truck,frontal); Experienta anterioara intr-o pozitie similara; (cel putin 3 ani pe o pozitie de conducere operationala intr-un depozit); Abilitatea de a gestiona documente si evidente fizice si scriptice; Capacitati de organizare si prioritizare; Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu; Cunoasterea pachetului Office la un nivel mediu; Condiții: Salariu motivant; Contract pe perioada NEDETERMINATA; Bonuri de masa in valoare de 30 RON zi; Ore suplimentare platite conform legii; Asigurare medicala in sistem privat; Tichete cadou de Pasti; Tichete cadou pentru ziua de nastere; Reale posibilitati de crestere profesionala; Transport asigurat. Responsabilități: Coordonarea activitatii depozitului pe proiectul unde este alocat; Evidenta control asupra tuturor actelor insotitoare ale marfurilor ce intra ies din gestiune; Atingerea obietivelor legate de livrarea comenzilor, acuratetea livrarilor, acuratetea stocurilor, emiterea de rapoarte, termene de livrare. Coordonarea activitatii angajatilor din subordine: stivuitoristi, gestionari si manipulanti; Pregatirea comenzilor conform protocolului agreat cu clientii. Participarea la inventarele periodice sau cele solicitate de clienti; Coordonarea evaluarilor periodice ale depozitului; Oferirea informarilor catre clientii externi despre initiativele planificate, in curs sau executate; Asumarea deciziilor de conducere a depozitului in absenta Sefului de Depozit;
-
Promovat
Angajam personal cu experienta si limba italiana pentru ingrijire batrani in Italia, pentru inlocuire sau perioada lunga.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Spitalul Elytis Iasi, angajeaza infirmier Cerinte: calificare în domeniu; experienta nu este obligatorie dar reprezinta un avantaj; sa poti sa comunici cu pacientii si sa ai o fire empatica, prietenoasa; munca în echipă se numara printre valorile tale diploma curs igiena Asteptam CV ul tau pe adresele de mail ale spitalului sau la sediul ELYTIS Hospital, str. Gh. Săulescu, nr. 43A, Iaşi În urma slecției CV-urilor, doar candidații potențiali vor fi anuntaţi pentru interviu
-
Angajam personal necalificat in vederea pregatirii in meseriile de Lacatus confectii metalice, Strungar , Operator CNC , Operator masini confectii metalice.... Salariu competitiv si comensurat cu experienta oricum peste 3800 RON net pentru primele 3 luni, plus beneficii care iti vor aduce ince 15% minim. La sfarsitul celor 3 luni salariatul v-a fi testat si adus la nivelul salarial al firmei adica peste 4000. Odata calificat, salariul v-a creste lconform cu treptele de salarizare in firma! Asiguram transportul persoanelor pe o raza de 40km in jurul Constantei.
-
Angajam lacatusi confectii metalice cunoscatori desen tehnic si sudori CO2. Daca e necsar asiguram cazare in Bucuresti . Salarii atractive . Va asteptam la un interviu Detalii la tel 07 arata numarul 975 236
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Manager de vanzari national. Managerul Național de Vânzări este responsabil cu dezvoltarea, coordonarea şi implementarea strategiei de vânzări, cu scopul atingerii depășirii obiectivelor trasate de conducerea companiei, în condiţii de maximă eficienţă şi eficacitate. Responsabilităţi: Conduce si coordoneaza structura de vânzări prin intermediul echipei de vânzări Negociază contractele la nivel național cu clienții dobanditi, implicit discounturile acordate și urmărește respectarea condițiilor cuprinse în contractele încheiate; Colectează în permanență informații privind piata pe care activeaza Dezvoltă noi strategii de vânzare, business plan, targetare la nivel de client, măsuri de creștere a performanțelor în vânzări și supervizează implementarea acestora; Alocă și monitorizează bugetul pentru fiecare pt fiecare consultant de vanzari din subordine Asigură realizarea planului de vânzări anual, precum şi a targetului lunar stabilit; Verifică și intervine în rapoartele întocmite de echipa din subordine, și solicitate de către conducerea dept. Vânzări Responsabil pentru îmbunătățirea rentabilității și optimizării de business; Identifică şi dezvoltă noi colaborări, în conformitate cu politica strategia companiei; Participă la procesele de recrutare și selecție pentru angajarea de noi colegi în cadrul echiper de vanzari. Minim 7 ani experiență pe o poziție similară; Este obiectiv şi corect în rezolvarea tuturor problemelor; Abilitatea de a transmite informaţii, idei, sarcini, directive clare, specifice, bine structurate; Capacitatea de a identifica cu uşurinţă problemele, de a evalua soluţiile alternative în termen de cost-beneficii şi de a identifica soluția optimă în timp util; Capacitatea de a rezolva situaţii tensionate, propunând o variantă acceptabilă pentru părțile implicate; Capacitatea de planificare, organizare, monitorizare a resurselor materiale și umane, în vederea atingerii obiectivelor; Permis de conducere categoria B; Disponibilitate pentru muncă de teren. Avantaje Experientă in vanzarea B2B. Cunoasterea companiilor de pe piata vizată. Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultatele echipei pe care o coordoneaza Info la tel:
-
Manolly SRL , infiintata in anul 2003 este principalul furnizor de soluții de inchidere pt garaje si spatii industriale din zona de vest a României, cu sediul central în Timisoara unde iși desfasoară activitatea de 20 de ani. Dorim să dezvoltăm echipa noastră de consultanți-vânzători în zonele din Oradea , Cluj, Iasi, Brasov , Bucuresti si Constanta. Angajam: Consultanti vanzari zonal. Sarcini: Prospectarea pieței între companiile din zonă repartizata care activează ca instalatori de usi rezidentiale si industriale, respectiv companiilor inrudite ca si domeniu de activitate cum ar fi instalatori de tamplarie PVC. Stabilirea contactului cu potențialii clienți selectați și propunerea soluțiilor de colaborare Pregătirea ofertelor scrise pentru toate aspectele soluțiilor complexe propuse clientului. Urmărirea ofertelor transmise, a comenzilor primite în zona dvs. și a livrărilor către acea zonă. Atenție sporită la evoluția pieței și la activitatea concurenței. Locul de muncă: Se va petrece o zi pe luna la sediul firmei din Timisoara, in restul timpului se vizitează clienții în zona alocată, urmate de întocmirea rapoartelor scrise catre Managerul de vanzari national Instruire: Pentru a avea succes în această activitate sunt necesare cunoștințe tehnice și de vânzare. Instruirea care include elementele teoretice și practice va avea loc la sediul MANOLLY din Timisoara. Cerințe pentru ocuparea postului: Experiență de muncă minim 5 ani. Permis de conducere auto categoria B. Cunoștințe operare PC ( pachetul Microsoft Office). Ce oferim: Venituri competitive. Mijloc de transport, suport informatic si de telecomunicații necesar desfașurării activității. Oportunități de dezvoltare profesională. Procent corelat cu rezultetele obtinute.
-
Firma de usi de garaj Sc Manolly Srl,cu sediul de productie in Dumbravita,angajeaza pe postul de productie cu acces pietonal: Cerinte minime: -masurarea cu ruleta la mm -debitare cu flex si circular -rezistenta la efort -persoana serioasa -Calificare la locul de munca. Se ofera: -transport gratuit Timisoara si imprejurimi -bonuri de masa(40ron zi lucrata) -zile libere intre Craciun si Anul Nou -salariu DE LA 3500 ron net,in functie de experienta
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Program 2 cu 2, Experienta in domeniu, Limba engleza nivel mediu, Seriozitate, Implicare Venituri totale: 4500 - 6000 lei
-
Promovat
Cerinte: Stapaneste tehnicile de pregatire pentru aluaturi, blaturi si creme, Eficient din punct de vedere organizare si timp de preparare, Obisnuit sa lucreze cu volume Program: luni - vineri 08:30 - 17:00 sau 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30 Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Salariu: 3500 - 8000 lei in functie de experienta si cunostinte
-
Promovat
Atributii principale: - preluarea de comenzi telefonice, online si din aplicatiile partenere - verificarea, organizarea si transmiterea comenzilor catre livratori Experienta necesara obligatorie: - Abilitati de comunicare si organizare nivel mediu - Cunostinte operare PC nivel mediu Salariu: 3500 - 4000 lei
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant, Locatie centrala, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare, Limba engleza nivel mediu Venituri totale: 4500 - 6000 lei Program Full Time: 2 cu 2 Program Part Time: Luni - Vineri: 11:30 - 14:30
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta si capabilitati, Conditii: program 2 cu 2, experienta pe o pozitie similara, meniu international Salariu: 5000 - 7000 lei
-
Promovat
Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Pachet salarial motivant in functie de experienta, Pentru ajutor secundar nu se solicita experienta Program: 2 cu 2 Salariu: 3200 - 4500 lei
-
NE MARIM ECHIPA Echipa Iasi Chirie este in cautare de agenti imobiliari entuziasti, tineri si cu spirit colaborativ, pentru a elabora impreuna planuri ambitioase si a oferi clientilor o altfel de experienta. Ce ai de facut? 1. Cautarea potentialilor clienti; 2. Preluarea ofertelor imobiliare de inchiriere/ vanzare si introducerea lor in baza de date; 3. Administrarea bazei de clienti si dezvoltarea ei continua; 4. Pastrarea constanta a unei legaturi profesionale cu clientii/ proprietarii. Cerinte: 1. Abilitati de comunicare si capacitatea de a defini nevoile clientilor; 2. Atitudine pozitiva si adaptabilitate la un mediu dinamic; 3. Permis de conducere; 4. Cunostinte in pc; 5. Cunostinte la nivel conversational in limba engleza; 6. Nu este necesara experienta in vanzari insa, daca exista, aceasta constituie un avantaj. Oferim: 1. Salariu fix plus comision din vanzari; 2. Birou intr-o locatie centrala; 3. Oportunitatea de castiguri peste media din piata; 4. Echipamente si suportul necesar; Daca sunteti in cautarea unei cariere in industia imobiliara si intruniti cerintele pe care le cautam, va asteptam CV-ul la adresa de e-mail: sau telefonic la numarul .
-
Suntem în căutarea unui Consilier Clienți dedicat și pasionat, care să se alăture echipei noastre din departamentul de relații cu clienții. Dacă ești o persoană comunicativă, empatică și orientată către rezultate, aceasta este o oportunitate excelentă pentru tine. Responsabilități: Interacționează cu pacientii noștri într-un mod profesionist și prietenos, oferindu-le suport și răspunsuri la întrebări Identifică nevoile și cerințele pacientilor și oferă soluții personalizate Înregistrează și gestionează în mod eficient toate solicitările pacientilor Colaborează cu departamentele interne pentru a rezolva problemele pacientilor și a asigura satisfacția acestora Urmărește și raportează feedback-ul pacientilor pentru a îmbunătăți continuu serviciile noastre Cerințe: Experiență anterioară într-un rol similar de consilier clienți sau într-un domeniu medical similar Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba română Empatie și capacitate de a asculta activ pacientii Capacitatea de a rezolva probleme și de a lua decizii în mod independent Atenție la detalii și abilități organizatorice Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic Beneficii: Oportunitatea de a lucra într-o companie de succes Mediu de lucru plăcut și dinamic, cu o echipă prietenoasă Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare Dacă ești o persoană orientată către clienți, cu abilități excelente de comunicare și dornică să faci parte dintr-o echipă de succes, te invităm să aplici pentru poziția de Consilier clienți. Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!
-
Promovat
Atributii: Spalat de Vase, Curatenie bai, vestiare, curte, bucatarie Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata, Norma intreaga, Pachet salarial motivant, Mediu de lucru placut Conditii: Seriozitate, Implicare Program: 2 cu 2 de la 08:30 la 21:30, str Calan nr 2 Salariu: 2600 - 2900 lei
-
Esti pregătit să îți pui abilitățile și experiența în slujba unei organizații de succes, iti doresti să lucrezi într-un mediu dinamic și să fii parte a unei echipe de medici profesionisti, pasionati de stomatologie? Atunci, aceasta este o oportunitate pe care nu o poți rata! Clinicile DENTESSE selecteaza medic stomatolog protetician pentru completarea echipei Ce ne dorim de la viitorul nostru coleg? Experiență relevantă în domeniul proteticii dentare minim 4 ani; Dorinta de perfectionare continua si interes in abordarea tehnicilor inovative de tratament; Excelente abilități de comunicare si relaționare cu pacientii; Atitudine si comportament pozitiv in relatia cu pacientii si colaboratorii clinicilor DENTESSE; Bun profesionist si organizator; Punctualitate si seriozitate. *Constituie avantaj daca ati dobandit in cariera profesionala competente si specializari de utilizare a LASERULUI in STOMATOLOGIE. Ce oferim? Mediu de lucru modern, cu aparatura si echipamente de inalta performanta; Acces la programe diversificate de formare si dezvoltare profesionala; Tehnici si materiale dentare de ultima generatie; Pregatire si integrare intr-o echipa multidisciplinara; Program FULL TIME; Pachet salarial motivant, corelat cu performantele profesionale. Atribuții: Ce responsabilitati vei avea? Identificarea nevoilor pacientilor; Stabilirea diagnosticului si efectuarea tratamentelor recomandate; Construirea si dezvoltarea de relatii stranse cu pacientii clinicii dovedind disponibilitate, corectitudine si devotament. Dacă îți dorești să faci parte din echipa noastră și să contribui la oferirea unor servicii stomatologice de înaltă calitate, te rugăm să ne trimiți numarul tau de telefon sau CV-ul tău la adresa de email cariere@iasi
-
S.C. Crimona Comtur S.R.L., Societate ce activeaza pe Piata Transporturilor de peste 15 ani, isi mareste echipa, asadar suntem in cautarea unui sofer profesionist pentru transport de marfuri international. - in regim comunitate -Nu tranzitam Anglia, -Oferim flexibilitate in caz de situatii familial sau evenimente speciale. Perioada de lucru începând de la 6-8 sapt. cu 2 saptamani acasă sau la înțelegere. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic.
-
Cautam full time sau part-time, doar persoane peste 18 ani , pozitii disponibile : 1. Ajutor de bucatar - pizzer - cu experienta in pozitii similare. 2. Ospatari si Ospatarite - cu experienta in pozitii similare. 3. Ajutor de ospatar - persoane fara experienta in domeniu sau cu minima experienta, dornice sa invete. Cautam oameni muncitori si pozitivi care sa se alature echipei noastre.Contract de munca pe perioada stabilita de comun acord, program de lucru flexibil, salariu fix 2300 - 4000 lei + bonusuri. Detalii telefonic ( 0760 x 972 x 244 ) sau in locatie.
-
Firma ROMAX MDM angajază muncitor necalificat, cu sau fără experiență. Domeniul de activitate al firmei este colectarea și prelucrarea anumitor deseuri neferoase cum ar fi: electronice și electrocasnice, polistiren, cabluri, cu scopul revalorizării acestora. Sediul se află în Dej, (Platforma combinatului, lângă TIGER) Mai mulște informatii la .
-
ANGAJĂM MUNCITORI ÎN AGRICULTURĂ LA O SERĂ DE ROȘII DIN OLANDA, ÎN ZONA ROTTERDAM. Ofertă și beneficii: - salariu de început este 9.50-10 Euro net oră; - program de lucru full-time; - job stabil, se lucrează tot anul 2024; - contract românesc pe perioadă nedeterminată (carte de muncă în România); - detașare în Olanda prin formularul A1; - cazare și mașină de serviciu asigurate gratuit; - asistență permanentă din partea angajatorului. Cerințe: - experiență anterioară în agricultură (avantaj); - permis de conducere cat. B (obligatoriu); - limba engleză la nivel conversațional (avantaj); - rezistență la efort fizic și temperaturi ridicate; - persoană muncitoare, responsabilă și de încredere. Ce veți lucra: - plantare răsaduri; - legat, curățat și copilit plantele; - cules și depozitat roșiile.