Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Companii Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 22

    Asistent Manager ( secretariat )

    FIRMA DE PRODUCTIE Contract pe perioada nedeterminata. Nu solicitam experienta. Full-time. Bacalaureat finalizat cu diploma. Program : 08.30-17.00 Salariul net : 3600 ron In eventualitatea ca va intereseaza job-ul, va rugam sa atasati CV. cu numar de contact.

  • Imparatul Romanilor SRL recrutează

    Societatea Imparatul Romanilor SRL, cu sediul in Bucuresti, Sector 1, str. Matei Millo, nr. 11, et. 1, ap. 1, recruteaza pe urmatoarele pozitii: - cameristă hotel, cod COR 516201, nr. posturi: 4 Depunere CV la sediul societatii email.

  • 1

    Angajez muncitor necalificat

    Angajez muncitor necificat în comuna Rasuceni Jug Giurgiu. Ofer cazare, masa plus salariu atractiv. Detalii la

  • Angajam personal calificat

    Societate de constructii , angajeaza personal calificat in constructii , dulgheri si fierari ,cu contract de munca, exclus echipe , salarii incepand cu 4500 de lei, program de luni pana vineri 8 -10, ore pe zi. Sambata in functie de necesitatiile din santier.Lucrarile vor incepe dupa 10 ianuarie 2024.

  • Angajam Mecanic masini unelte

    Angajam mecanic masini unelte. Fabrica productie pungi hartie Localitate Buftea

  • 4

    Angajam Soferi

    Angajam sofer profesionist cat. C din Timisoara pentru acivitate fixa de L-V si varianta de TUR-RETUR ocazional + avem posibilitate varianta TUR-RETUR pentru CAT. C+E

  • Oportunitate de angajare - Ospatar a la carte

    Descrierea postului Ai o pasiune pentru ospitalitate și pentru tot ce înseamnă Food Beverage? Ai o capacitate instinctivă de a anticipa nevoile oaspeților? Îți place să fii omul potrivit la locul potrivit? Te entuziasmează ideea de a fi gazdă și de a oferi experiențe memorabile? Te încântă ideea de a face ca fiecare moment să conteze? Cerințele postului Experiență relevantă într-un restaurant cu reputație bună; Buna cunoaștere a limbii engleze și orice altă limbă constituie un avantaj; Profesionalism excepțional; Bune abilități de coordonare și comunicare; Eficiență și imaginație; Personalitate plăcută; Atenție la detalii; Abilitatea de a menține o atitudine pozitivă și profesională atunci când gestionează toate situațiile; Abilitatea de a lucra într-un program flexibil, inclusiv în zilele de sărbători și în weekend-uri; Beneficii Tichete de masă Asigurare medicală Rate preferențiale de angajat în toate hotelurile Radisson Hotel Group Bonusuri de performanță Mediu de lucru dinamic Training-uri adaptate la nevoile individuale Suport în dezvoltarea profesională și personală Responsabilitățile postului Servirea oaspeților cu promptitudine și curtoazie, în conformitate cu standardele de servire din departamentul de FB; Cunoașterea temeinică a meniurilor pentru a putea sfătui oaspeții cu privire la selecție și pentru a face upsell; Sprijinirea departamentului de FB; Asigurarea curățeniei în zonele de lucru; Menținerea standardelor și respectarea procedurilor de lucru din hotel;

  • Angajam Expert tehnic achizitii

    Societate de constructii (care execută lucrări de apă și canalizare), cu sediul în mun. Oradea, jud. Bihor, angajează Expert tehnic achizitii. .Persoanele interesate in vederea angajarii sunt rugate sa trimita CV-uri. Sarcini: Intocmeste documentatia tehnica pentru participarea la licitatii; Analizeaza si verifica indeplinirea conditiilor referitoare la eligibilitate, inregistrare, capacitate tehnico-economica, situatie financiara, solicitate prin documentatia de atribuire; Pregateste si elaboreaza documentatiile in vederea participarii la procedurile de achizitie publica, in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire si caietele de sarcini; Cerinte: Studii superioare de specialitate (de preferat facultatea de inginerie). Cunostinte tehnice , economice, juridice. Operare PC: Word, Excel, programe specific (Intel Soft). Abilitati de comunicare. Capacitate de organizare. Capacitate de analiza si sinteza. Minimum 1 an experienta intr-o pozitie similara.

  • 6

    Agenti de securitate

    UNI GUARDS ECURITY SRL angajeaza agenti de securitate. CV-urile se pot depune la sediul societatii din Galati, bld. Dunarea nr. 2, bl. B3, ap. 40, de luni pana vineri, in intervalul orar: 09:00 - 15:00.

  • 4

    Angajez rigipsari

    Angajez rigipsari cu experiență în domeniu. Cer si ofer seriozitate

  • 2

    Restaurant Blue Acqua Iasi angajeaza bucatar cu experienta, ajutor bucatar si spalator vase.

    SC BLUE ACQUA MARINE SRL, IASI, CUI RO30766760 Angajeaza pe prioada de nedeterminata :3 bucatari cu experienta 3 ajutori bucatar 1 spalator vase (lucrator bucatarie)

  • 16

    Cofetarie Dorobanti angajeaza lucr com. vanzator e sal 4400 lei

    Patiserie -cofetarie e lux situata in zona Dorobanti anajeaza vanzatoare lucrator comercial program Program de lucru 3 zile spatamana ! Program :7:00-20:30 Detalii telefonic NU se poate raspunde mesaje O saptamana se lucreaza L,J,V O saptamana se lucreaza Ma,Mi,S Duminica liber ! salariu 4400 lei net Experienta este obligatorie domeniu vanzare patiserie-cofetarie . Detalii doar telefonic !

  • 2

    Brutar - Patiser

    Cunoștințele de patiserie cu specific franțuzesc, constituie un avantaj! Brutar cu experiență anterioară de minim 5 ani în industria alimentară, cu accent pe producția de produse de brutărie și patiserie artizanală. Cunoștințe solide despre procesele de fermentație și coacere. Experiența în realizarea,malaxarea si modelarea aluaturilor cu hidratare mare. Cunoștințe solide despre utilizarea corectă a ingredientelor. Certificări acreditate pentru postul de brutar. Capacitate crescuta de a respecta fluxurile tehnologice și rețetele stabilite. Foarte atent la detalii în toate procesele de realizare (modelare dospire coacere) a produselor de brutărie și patiserie precum și a utilajelor folosite. Abilități de comunicare și organizare a spațiului și timpului de lucru. Atitudine proactivă, creativitate și orientare către rezultate. Responsabilitate, seriozitate și implicare. Descrierea jobului Suntem în căutarea unui brutar pasionat pentru a se alătura echipei atelierului nostru de producție artizanală. Dorim să cunoaștem o persoană pasionată și dedicate, cu simt responsabil și cu experiență solidă în arta brutăriei. Responsabilitati: Participarea la pregătirea și producția de produse de brutărie. Dezvoltarea și implementarea de rețete noi și inovatoare. Menținerea standardelor ridicate de igienă și siguranță alimentară. Gestionarea inventarului și aprovizionarea materiilor prime necesare. Colaborarea strânsă cu echipa pentru a asigura excelența în serviciile oferite clienților. Cooperarea cu echipa pentru a menține un mediu de lucru eficient și plăcut. Asigurarea calității și prezentării estetice a produselor finite. Contribuire la dezvoltarea și inovațiea produselor de panificație. Beneficii: Mediu de lucru plăcut Program full time Bonusuri în funcție de performanță Salariu motivant în funcție de cunoștințe și experiență demonstrabilă

  • 5

    ELECTRICIENI reparatii navale

    Recrutam ELECTRICIENI FOREMAN echipa electricieni pentru proiecte REPARATII NAVALE doc uscat santier Belgia . Persoanele interesate sunt rugate sa ne contacteze telefonic la Luni-Vineri (interval orar 9.00-16.00) sau sa trimita CV la

  • 4

    Muncitor necalificat - SC FOAMOTIVE SRL

    Compania Foamotive Romania, cu sediul in Chisoda, platforma Incontro, cauta colegi pentru posturile de muncitori necalificati. Ce oferim ? Salariu brut : 3650 lei; Tichete de masa 35 lei zi lucratoare; Prima de prezenta: 250 lei; Prima de productie: 250 lei; Prime de sarbatori: Pasti, Craciun - 500 lei net sarbatoare; Prima zi de nastere: 150 lei net; Prima de fidelitate: 300 lei net dupa primele 3 luni lucrate; 300 lei net dupa 6 luni lucrate; Al 13-lea salariu; Cresteri salariale in functie de vechime; Asigurare medicala privata; Prima de recomandare: 500 lei net dupa primele 3 luni lucrate ale persoanei recomandate; Asiguram transport; Program de lucru: 2 schimburi; Pentru mai multe detalii ne puteti contacta la numarul de telefon.

  • 7

    Angajăm reprezentant vânzări materiale de construcții

    Societatea Amalfi Start Construct SRL își mărește echipa! Ești o persoană responsabilă, cu spirit de inițiativă și flexibilă? Îți dorești dezvoltarea carierei în domeniul vânzărilor de materiale de construcții? Noi avem soluția! Candidatul ideal: absolvent de studii medii/superioare, studiile din domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj; experiența în domeniul vânzărilor constituie avantaj; cunoștinte și abilități de operare PC (MS Office); abilități excelente de comunicare și negociere; abilități de lucru în echipă; orientare către cerințele pieței și nevoile clienților; orientare către rezultate și performanță; seriozitate și corectitudine; etică profesională; flexibilitate, adaptabilitate și inițiativă; disponibilitate pentru deplasări; permis de conducere categoria B. Principalele responsabilități: asigură promovarea și vânzarea produselor oferite de societate în zona deservită; negociază contractele cu clienții și urmărește derularea lor până la stingerea creanțelor; administrează și dezvoltă portofoliul de clienți existent în zona deservită; obține și centralizează informații din și despre piața specifică; furnizează periodic conducerii rapoarte de vânzări și analize de piață și produse pentru zona deservită. Ce oferim: pachet salarial motivant, salariu fix + bonusuri din vânzări training în vânzări; mediu de lucru stimulativ; posibilitate de avansare; În cazul în care considerați că îndepliniți cerințele de mai sus și sunteți interesat/ă de acest post, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa:

  • Angajam lacatus mecanic masini unelte

    Montaj reparatii masini unelte Program 8 ore Salariu negociabil Bonuri masa Prime Pasti Craciun Activitatea sa desfasoara in sect 4, Sos Berceni

  • 3

    Reprezentant tehnic

    La ce ar trebui să te aștepți de la acest loc de muncă? Oportunitatea perfectă de a învăța, de a crește și de a-ți construi o carieră într-o companie cu creștere rapidă. Jobul este in Otopeni desi ne afișăm in toată țara. Citește cu atenție descrierea postului de mai jos și aplică cu încredere dacă te regăsești în acest rol. Abia așteptăm să te cunoaștem! Locație: Otopeni (în vecinătatea Aeroportul Internațional Henri Coandă) PS: locul de muncă va fi în Otopeni București. Însă nu te descuraja dacă încă nu locuiești în zona. Împreună vom găsi soluția! Program: Luni - Vineri: 08:30-17:30 (o oră pauză) O dată la trei săptămâni se asigură serviciul de permanență, atunci când trebuie să fii disponibil telefonic și pentru eventuale deplasări 24 24. Mașină de serviciu în perioada în care se asigură serviciul de permanență. Ce îți oferim: - Salariu de până la 5200 RON format din salariu fix (tichete de masă incluse) + bonusuri, în funcție de atingerea KPI-urilor; - O dată la 3 luni, dacă se atinge target-ul maxim pentru disponibilitatea mașinilor se acordă un plin de carburant (in valoare 350 RON); - Laptop și telefon de serviciu; - Abonament gratuit la biblioteca Bookster; - Reduceri la serviciul nostru pentru închirierea unei mașini; - Oportunități de creștere și dezvoltare profesională; - O echipă prietenoasă; - Manageri cărora le pasă de bunăstarea angajaților noștri și îi ajută ori de câte ori putem atât professional cât și personal. Cerințe: - Ai cunoștințe de limba engleză (cel puțin la nivel conversațional); - Ai permis de conducere cat. B; - Ești un om pasionat de mașini dar nu doar să le privești sau să le conduci, ci să înțelegi și mecanismul lor de funcționare; - Ești organizat (genul de persoană căreia îi place să își noteze și să folosească agenda); - Ai cunoștințe minime de Excel (pentru actualizarea în sistem a servisărilor și a reparațiilor efectuate); - Știi să verifici din două surse o informație; - Ești un om integru si asumat; - Ești proactiv și nu te ferești de muncă; - Îți place munca de teren. Descrierea jobului Responsabilități: - Vei asigura verificarea și întreținerea autoturismelor; -Vei menține relația cu service-urile colaboratoare, cu furnizorii, cu asiguratorii, ITP, RAR; - Vei verifica informațiile din partea service-ului, astfel încât să te asiguri de corectitudinea cu care s-a rezolvat solicitarea; - Vei răspunde solicitărilor clienților cu privire la eventualele daune probleme tehnice apărute pe parcursul închirierii; - - Vei asigura transferul autoturismelor în altă localitate (vei conduce autoturismul până la destinație), în caz de necesitate și pe timpul nopții; - Vei actualiza în Excel task-urile efectuate. Descrierea companiei De ce Klass Wagen? Alăturați-vă nouă în modelarea viitorului închirierilor auto! O lume a oportunităților: când te alături echipei Klass Wagen, nu ești doar un angajat; ești un contribuitor apreciat la viziunea noastră despre un transport accesibil și de încredere pentru toți. Oferim un mediu în care ideile tale sunt auzite, creșterea ta este alimentată și ambițiile tale sunt susținute. Valorile care ne conduc: În centrul succesului nostru sunt valorile care ghidează fiecare aspect al organizatiei noastre. Integritatea este busola noastră, asigurându-ne că fiecare interacțiune este marcată de transparență și încredere. Ambiția ne alimentează determinarea de a inova continuu și de a depăși așteptările. Profesionalismul este angajamentul nostru de a oferi cele mai înalte standarde de servicii. Munca în echipă formează legăturile puternice care ne unesc. 15 ani de excelență: cu o istorie bogată de peste un deceniu, ne-am ajustat expertiza și am cultivat o reputație pentru servicii excepționale și prețuri imbatabile în România, Ungaria și Portugalia. Ești gata să îți îndrepți cariera către excelență, integritate și un viitor mai luminos în industria închirierilor auto? Împreună, vom conduce schimbarea și vom crea un viitor în care accesibilitatea se întâlnește cu calitatea. Alăturați-vă echipei noastre astăzi!

  • Contabil senior

    SC Dinamica IMPEX SRL angajeaza pe functia de contabil senior Punct de lucru- Bucuresti, secor 1, str Stefan Holban, nr 40 (reper Dechatlon Baneasa, 400 m in spatele magazinului Mega Image). 1. Criteriile de departajare: Experienta relevanta (minim 3 ani ) pe o pozitie similara; Experienta operare in sistem contabilitate ERP si Excel- constituie un avantaj; Bune cunostinte de legislatie contabila si fiscala; Experienta in societati de distributie, vanzari, logistica constituie un avantaj; 2. Pozitia de contabil senior in cadrul companiei noastra vizeaza urmatoarele responsabilitati principale: - Raportari contabile: balanta verificare, bilant, declaratii etc.; - Înregistrarea veniturilor şi a cheltuielilor - repartizate pe centre de cost; - Coordoneaza evidenta facturilor de uz intern, utilităţi furnizori, investiţii; - Coordoneaza inregistrarea extraselor de banca; - Asigura respectarea termenelor specifice de raportare depunere declaratii, conform legislatiei in vigoare; - Arhivare documente financiar-contabile; - Respecta procedurile interne de lucru ale societatii; - Diverse raportari catre conducerea societatii; 3. Beneficii Oferite: -Contract de munca pe perioada nedeterminata( 90 de zile calendaristice perioada de proba legala) - Pachet salarial negociabil in functie de certificare, experienta si rezultate ; - Program fix, Luni-Vineri 08:00-17:00 cu pauza de masa 1 ora; - Tichete de masa in valoare de 35 lei zi ; - Decont transport mijloace de transport in comun (abonament RATB MERTOREX) ; - Mediu de lucru placut si in condtii propice dezvoltarii profesionale. SC Dinamica IMPEX SRL , companie infiintata din anul 1994 avand ca obiect principal distributia de produse ambalate food si petfood, care in cei peste 30 de ani de activitate si-a consolidat in mod constant pozitia pe piata FMCG, dobandind in prezent o echipa de aproape 150 de angajati.

  • Inginer Departament Tehnic

    Candidatul Ideal Studii superioare tehnice specializare in domeniul constructiilor ; Cunoastere program de devize (preferabil Windev); Cunoastere program Autocad; Capacitate de organizare Descrierea postului: - intocmeste atașamentele si situatiile pentru lucrările lunare executate si le sustine in fata beneficiarului ; - verifica solicitarile de lucrari lunare de la subantreprenori, le coreleaza cu informatiile primite din șantier; - intocmeste rapoarte lunare despre stadiul lucrărilor și actualizeaza programul de execuție; - participa la intocmirea ofertelor financiare si a documentatiei pentru participarea la licitatii; - analizeaza caietele de sarcini in vederea solicitarii de clarificari (daca este cazul); - intocmeste cereri de oferta catre furnizori, analizeaza si selecteaza ofertele primite pentru materiale, echipamente si lucrari pentru proiectul aflat in stadiul de ofertare; - analizeaza proiectul si concordonta acestuia cu listele de cantitati; - gestionarea documentelor de calitate

Salvează căutarea