Anunțuri
Locuri de munca Companii Tip job: Part time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam persoana curatenie in Bucuresti,Cladirea Miro Office- Soseaua Bucuresti-Ploiesti, locatie fixa(spatii de birouri), la program de 6 ore, in intervalul 14-20 cu contract de munca pe perioada nedeterminata. Locația, este un spațiu de birouri, în care trebuie desfășurate activități diverse de curățenie și de întreținere. Oferim salariu net 2800 lei, din care 2200 net in mana, 20 de bonuri de 30 lei( în total 600), și decontam o linie de transport abonament(100 lei) . Seriozitate, corectitudine si respect. Cautam personal serios, harnic, cu abilitati de comunicare si intelegere. Munca se face intr-o locatie fixa, stabila.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Satu Mare, Str. Corvinilor nr.1-3 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 1850 lei brut (pentru un program de lucru de 4 h zi) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale - Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri - Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți - Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate - Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Angajez îngrijitor clădiri (servicii de curățenie) part tine, in Deva. Persoana cu pensie de drept, pensie de boala gradul 3 sau care mai este angajat cu part tine.
-
Promovat
Depozit de materiale de constructii situat in com Giroc, jud Timis, angajam gestionar - motostivuitorist marfa .Tel zero sapte noua noua patru zero unu noua noua cinci Candidatul trebuie sa cunoasca produsele din gama materialelor de constructii : otel beton, elemente de zidarie, pavaje, tigla, sisteme de gips carton, termo si hidro, accesorii. Sarcini si responsabilitati: receptia fizica a marfii, pregatirea comenzilor clientilor incarcarea comenzilor clientilor conform documentelor fiscale semnalarea produselor care trebuie aprovizionate , precum si a produselor fara rulaj conducerii firmei aranjarea si returnarea ambalajelor (paleti lemn) ordinea si curatenia in depozit Calificari ,experienta si insusuri: carnet avizat ISCIR si practica motostivuitorist constituie un avantaj permis conducere categoria B experienta pe un post similar constituie un avantaj stare buna de sanatate Venituri :salariu net 4700 - 5000 lei Cei interesati ne pot contacta la tel , pot trimite CV pe mail sau depune CV la depozit ASG Giroc, str Asociatiei nr 1 , zona industriala, jud Timis
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Te asteptam in echipa noastra Glovo!! Utilizarea aplicației Glovo Courier îți oferă libertatea de a fi responsabil de propriile decizii. Îți poți stabili programul și să livrezi când îți convine. Fie că este vorba de o oră pe zi, doar în weekend sau 6 zile pe săptămână; tu decizi. Comenzi NON-STOP Spre deosebire de alte platforme de livrări, Glovo îți oferă comenzi în absolut toate intervalele orare. Fiind liderul pe piață, la Glovo vor fi comenzi în orice loc și la orice oră, așadar vei livra fără pauze. Castiguri de 30+ RON ora. In jur de 250+ RON 8 ore + Bacsis. Suna bine? Castiguri LUNARE intre 4.000-12.000 RON. Bonusuri de performanță (între 400 lei și 900 lei pe săptămână) De ce flota noastră? Bonusuri Recomandare : 100 RON persoana adusa in firma noastra. Bonusuri vreme rea. Plata salariului se face săptămânal DISCOUNT-uri la combustibil piese auto Contract de muncă în funcție de preferințele angajatului (taxele includ serviciul de resurse umane, asigurare medicală, vechime etc.) De ce ai nevoie pentru a incepe sa livrezi folosind Glovo? - Trebuie să ai cel puțin 18 ani, să deții un permis de muncă valabil și să ai un smartphone (iOS sau Android) pentru a începe să livrezi. - Pot fi necesare și alte permise sau asigurări obligatorii, în funcție de cum dorești să livrezi, cu mașina, cu scuterul, cu bicicleta sau pe jos. Pentru angajare va rugam sa ne contactati pe telefonic la numarul
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cluj, Str. Câmpului, nr. 9-19 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3600 lei brut (pentru un program de lucru de 6 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Echipa QuickTelesales cauta colegi noi ! Iti oferim: Program part-time de Luni până Vineri: 09.00h-15.30h. (6 ore/zi+30 min pauză); Weekend-uri și zilele libere date de către stat, libere; Training de specializare; Contract de muncă pe perioadă nedeterminată incă de la inceputul activității; Salariu FIX plus bonus și extra bonus in functie de performanta; Alaturi de noi: Vinzi, prin intermediul telefonului, produsele promovate de noi sau colaboratorii noștri; Oferi informații corecte referitoare la produsele promovate; Participi activ la atingerea obiectivelor lunare și individuale; Aplica acum CV-ul tău la adresa de mail: sau află detalii la nr. de telefon: Hai in echipa noastra !
-
Căutăm un montator talentat și dedicat să se alăture echipei noastre.Dacă ai experiență în utilizarea in condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montarea sinelor si galeriilor pentru perdele, a subansamblelor și ești pasionat de munca precisă și de calitate, te invităm să aplici pentru acest post.Responsabilități:- Montarea și instalarea galeriilor perdelelor conform specificațiilor și cerințelor clienților- Utilizarea corectă și în condiții de siguranță a bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Asamblarea și montarea pieselor conform planului de montaj- Utilizarea instrumentelor și echipamentelor specifice pentru montaj- Respectarea standardelor de siguranță și calitate- Colaborarea cu echipa pentru a finaliza proiectele la timpCerințe:- Experiență anterioară în domeniul montajului constituie avantaj- Abilități în utilizarea bormașinei și a altor unelte necesare pentru montare- Cunoștințe despre tehnicile de montaj și utilizarea instrumentelor specifice- Abilități bune de comunicare și colaborare în echipă- Atent la detalii și abilități bune de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B oferim:- Salariu competitiv, în funcție de experiență și abilități- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în cadrul companiei- Mediu de lucru plăcut și echipă prietenoasă- Training și suport în procesul de integrare- Program 8 ore, de luni pana vineri, sambata 5 ore salariu 2700 ron NET sau posibilitate de part time ! Dacă sunteți interesat și considerați că îndepliniți cerințele de mai sus, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul actualizat și o scurtă prezentare a experienței dumneavoastră relevante sau să ne contactați la numărul de telefon.Vă mulțumim anticipat pentru interesul acordat și vă vom contacta în cel mai scurt timp posibil pentru a discuta mai multe detalii.
-
Club angajează ospatarite,program vineri -sambata de la ora 21.00-04.00.
-
Societate angajeaza Contabil autorizat Suntem o firmă de consultanţă în management si implementare proiecte, cu experienţă în domeniu de peste 15 ani, cu un portofoliu diversificat de proiecte. Suntem o echipă entuziasta, motivata de acest domeniu, cu multiple cunostinte şi cu dorinta permanenta de a se dezvolta profesional. Suntem în căutarea unei unui coleg care să se alature echipei noastre. Cerințele minimale pentru această poziție: Studii superioare economice; Cunoştinte de operare calculator si în programul Saga (constituie avantaj); Persoană cu abilităţi de comunicare, atentie la detalii; Abilitate de a lucra individual dar şi în echipă; Responsabilități: -Înregistrarea în contabilitate a tuturor documentelor puse la dispoziţie -Organizează, controlează si răspunde de desfăşurarea activitătii financiar-contabile a societăţii în conformitate cu dispoziţiile legale în vigoare până la nivel de balanţă bilanţ. -Relaţionarea cu instituţiile publice din domeniul financiar Salariul se negociază în funcție de competenţe si volumul de munca.
-
În cadrul noului magazin din București Drumul Osiei, nr. 18-28, Sector 6 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4300 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Angajez consultant imobiliar pentru Ploiesti. Persoana comunicativa si cu dorinta de munca. Experienta nu este necesara.
-
Societate comerciala angajeaza cititori energie electrica in zonele Ramnicu Sarat si Pogoanele.
-
S.C. Cosma Glass angajeaza femeie de serviciu cu 4 ore.
-
Operatoare Call-center -Fata / Studenta Pentru Ofertarea telefonica a firmelor in vederea ofertelor de marketing digital - publicitate online si programare web. - FARA EXPERIENTA! Cazare Asigurata la nevoie - Colaborare cu Eleva-Studenta pentru contactare clienti in vederea vanzarii produselor de marketing digital online ( publicitate google ads si Reclame Facebook Ads ) cat si servicii de: web-development - programare web ( creare website si magazine online ) . - CopyWritting ( vei face descrieri specifice pentru produse si categorii de produse apartinand magazinelor on-line. Cerinte: - Orientare spre cerintele pietei; - ofertarea cabinetelor stomatologice, de avocatura, magazine online, magazine de jucarii, magazine materiale constructii; - Flexibilitate; - Aptitudini de relationare/ comunicare cu clientii - Capacitatea de a crea o oferta de marketing ( se ofera training de pregatire). - Experienta pe un post similar (constituie un avantaj dar nu este obligatoriu) Descierea jobului: Se ofera training de pregatire - Ajutarea clientilor pentru a finaliza comnzile online sau prin telefon; - Mentinerea legaturii cu clientii deja existenti; - Ajutarea clientilor prin mesaje pe Facebook/ Whatsapp; - Inregistrarea retururilor/schimburilor la telefon sau pe Facebook/Whatsapp Beneficii: - contract de munca pe durata nedeterminata; - program luni-vineri 10:00-18:00; - bonuri de masa; - support pentru a intelege job-ul si al practica cu usurinta; - weekenduri si sarbatori legale libere. In salariul de 2500 de lei sunt incluse si bonurile de masa in valoare de 300 de lei.
-
Angajăm personal pentru preparare Kurtos la Grădină Zoologică din Sibiu Program Sâmbătă și Duminică orele 10 - 19 Plată în fiecare Duminică 30 lei ora Tel
-
Societate din Bolintin Vale , jud.Giurgiu angajeaza expert contabil , sau contabil cu experienta minim 5 ani pentru - inchidere luna -balanta -bilant declaratii,etc
-
Caut persoana fizica persoana juridica pt curatenie apartament in regim hotelier. Curatenia se desfasoara intre orele 11-13 (zilele de curatenie fiind stabilite in functie de rezervari) - este nevoie de persoana flexibila ca si zile de lucru. Se lucreaza in general si in weekenduri, se potriveste studenta sau pensionara.
-
Colaborare sau angajare Angajam curieri Bolt-Food 1. colaborare-angajare comision 8% din venitul net > plati saptamanale in fiecare zi de Marti > doar cu contract munca 2-4-8 ore 2. Colaborare cu CONTRACT - PFA sau SRL comision 5% facturile fiind achitate saptamanal in fiecare zi de Marti MAI MULTE DETALII WATSAP _tel.
-
-
Angajăm part-time agenți și colaboratori in domeniul vânzărilor imobiliare cu experienta in domeniu, in conditii avantajoase. Operare prin program on line. Cerinte: seriozitate, motivatie, temperament calm, buna cunoastere a psihologiei umane, abilitati de comunicare, buna cunoasterea a orasului și zonelor limitrofe, abilitati in lucrul on line, disponibilitate de deplasare rapida. Se asigura traning si sustinere profesionala pentru cei cu experienta minima. Castiguri motivante, functie de realizari. Autoturismul propriu constituie avantaj. Asteptam CV - ul dvs pe adresa de e-mail : .
-
Asociatie de proprietari,angajam femeie de serviciu la bloc,3 zile pe saptamana.Cerinte:8 clase,experimenta in domeniu,domiciliul in Bucuresti,sectoarele 1,5,6,fara cazier varsta maxim 45 ani. NU SUNATI DACA NU VA INCADRATI IN CERINTE!!
-
angajam menajera,varsta min 35 ani,part time 3 zile sapt sau full time-5 zile,cu sau fara contract munca cerinte,standard ridicat de educatie,etica,experienta in menaj si bucatarie,prezenta agreabila,muncitoare,responsabila salariu 4500-6000ron lunar
-
DESCRIERE Oras de lucru: Bacau, Bucuresti si toata tara Candidatul Ideal - pentru pozitia de agent imobiliar se accepta si fara experienta; - Orientare catre obiectiv; mod de lucru bazat pe task-uri si targete - Atitudine pozitiva, de invingator - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana ordonata, punctuala, responsabila - Viteza mare de reactie Descrierea jobului Recrutam agenti imobiliari pentru agentiile partenere membri ai Asociatiei CPI -Comunitatatea Profesionisitilor in Imobiliare. Ce oferim: - Curs specializare in imobiliare cu Certificat acreditat A.N.C, Diploma de recunoastere internationala CEPI - Asociatia Europeana a Profesiilor Imobiliare. Se ofera: libertate in alegerea programului de lucru - flexibilitate; spatiu coworking de lucru intr-o agentie membra a Asociatiei CPI; Acces la un cont CRM de gestionare a activitatii agentului; promovare intensiva a ofertelor pe principalele portalurile imobiliare; suport permanent IT&Marketing, juridic, creditare; serviciu call-center 24 7 inclus; Venituri de minim 1000 euro din comisioanele incasate inca din prima luna. Descrierea companiei Infiintata in 2007, Comunitatea Profesionistilor in Imobiliare CPI, este o asociatie profesionala, reprezentativa la nivel national care are drept scop educatia agentilor imobiliari. Faptul ca avem membri in principalele orase ale tarii ne-a permis sa cunoastem bine caracteristicile pietei locale, nevoile agentilor si agentiilor imobiliare putand astfel dezvolta pachete de servicii si instrumente de lucru care sa asigure inca de la inceputul activitatii credibilitate si succes agentilor noi sau celor care nu sunt multumiti de rezultatele obtinute. Asociatia noastra este membru deplin al Confederatiei Europene a Profesiilor Imobiliare CEPI, cu sediul la Bruxelles, fapt care atesta ca membrii nostri, agenti imobiliari, respecta standardele europene ale codurilor de practica imobiliara iar cursurile noastre autorizate ANC au recunoastere internationala.