Anunțuri
Locuri de munca doar cu poze Companii-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam cu relocare operatori productie, cupluri cu sau fara experienta-cazare gratuita la Pitesti Angajam pe termen lung cu relocare la Pitesti operatori productie sau muncitori necalificati, inclusiv cupluri, la o companie multinationala din Pitesti unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi.
-
Promovat
Angajam Merchandiser care sa se alature echipei noastre din Cluj, pentru a face produsele clientilor nostri remarcabile pe rafturile celui mai mare lant de supermarket si magazine de proximitate. 1. Ruta Mobila - Full Time - Multiclient; - Program de lucru: Luni-Sambata; - Repartizare program de lucru: 06:00-14:00 - Venit lunar NET 3000 Lei (salariu fix net + tichete de masa) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 2. Ruta Mobila - Full Time - Segment Dulciuri; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 07:00-15:00 - Venit lunar NET 2620 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. 3. Ruta Mobila - Full Time - Back Up; - Program de lucru: Luni-Vineri; - Repartizare program de lucru: 07:00-15:00 - Venit lunar NET 3084 Lei (salariu fix net + tichete de masa + decont de transport) ; - Loc de munca stabil, contract individual de munca pe durata nedeterminata; - Program de instruire la angajare. Responsabilitati: - Vei aproviziona si vei aranja produsele la raft in scopul unei bune vizibilitati; - Vei lucra in stransa legatura si vei mentine comunicarea cu reprezentantii locali ai clientilor si ai magazinului; - Vei asigura si verifica prezenta permanenta la raft a produselor companiei si a preturilor.
-
Promovat
Firma romaneasca cu experienta din anul 2008 in activitati de montaj/demontaj schele industriale si izolatii industriale in rafinarii, combinate petrochimice, otelarii ofera locuri de munca in Belgia si Olanda pentru: - schelari/muncitori necalificatipentru activitatea de montaj/demontaj schele industriale; - izolatori (vata+tabla) pentru activitatea de izolatii industriale. Beneficii: - perioada de invatare/pregatire practica cu instructori autorizati; - posibilitati de perfectionare si avansare; - contracte de munca pe termen lung; - echipamente profesionale de munca, verificate si certificate; - transport gratuit Romania - Belgia si retur cu autovehiculele firmei; - transport zilnic gratuit de la cazare la locul de munca cu masinile firmei; - siguranta in munca; - salarizare in functie de experienta, performanta; Dorim seriozitate! Pentru mai multe informatii, va rugam sa ne apelati la numar de telefon: 0731.043.257 sau 0725.546.400.
-
Promovat
Angajăm pentru o companie de Automotive (domeniul electronic) din Timișoara, zona Buziașului, Operatori Producție (cu sau fără experiență ) și Magazineri. Se lucrează într-un mediu de lucru foarte curat făra toxicitate . Ofertă: Salariu încadrare pentru Operator Producție cuprins între 4050 și 4350 lei brut; Salariu încadrare pentru Magaziner 4600 lei brut. - Tichete de masă în valoare de 35lei zi lucrată; - 25% spor pentru turele de noapte; - 25% spor pentru turele de weekend; - Bonus lunar pentru performanță care poate să ajungă la 37% din salariul de încadrare (până la 1609 lei); - Ore suplimentare plătite dublu; - Al 13-lea salariu; - Asigurare medicală privată plătită de către companie; - Majorare salarială după primele 3 luni de la angajare; - Preluare de către companie după 6 luni de la angajare. Transportul este asigurat din Timișoara și din: Lugoj, Jabăr, Ohaba-Forgaci, Ficătar, Drăgoiești, Racovița, Buzias, Belinț, Chizătău, Topolovățu, Șuștra, Recaș, Izvin, Remetea, Bucovăț, Ersig, Vermeș, Izgar, Bacova, Chevereș, Albina,Urseni, Tormac, Nițchidorf, Duboz, Cadar, Berini și Sacoșu Turcesc. Pentru mai multe detalii și programare la interviu, ne puteți contacta la 0729 800 721!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Echipa Senneville caută colegi! Îți dorești să faci bani alături de noi și să fii răsplătit pe măsura muncii tale? Dacă ești harnic(ă), sociabil(ă), organizat(ă) , îți dorești să fii răsplătit pe măsura eforturilor tale, și nu te mulțumești cu puțin, te așteptăm în echipa noastră! Ce trebuie să faci? Recepționezi marfa și o aranjezi în mod atractiv pentru clienți; Te asiguri că toate produsele sunt expuse la vânzare conform cerințelor; Ai grijă ca doar produsele proaspete să ajungă la clienți; Ești draguț(ă) cu toți clienții și le faci recomandări pe măsura cerințelor lor; Menții standardul de curățenie în intervalul în care îți desfășori activitatea; Ce oferim noi? Corectitudine și transparență; Ești plătit conform normei de lucru și orice oră suplimentară îți e plătită conform contractului; Bonuri de masă; Bonusuri de performanță; Prime pentru ocazii speciale ( Crăciun, Paște, ziua Femeii); Mediu de lucru plăcut; Colegi pe măsură gata să îți ofere suport la orice pas; Posibilități multiple de promovare: poți deveni trainer, să dai mai departe ce ai invățat de la noi, store manager sau chiar mai mult de atât! Suntem o echipă în plină dezvoltare, ne desfășurăm activitatea în mai multe orașe și plănuim să ne extindem în continuare! Nr contact: (
-
Agentia SELECT FAMILY are disponibile urmatoarele joburi de menajera: 1. Menajera pentru zona Cotroceni Familie 2 adulti ,un copil mare si un catel au nevoie de o menajera cu experienta, cu recomandari , ordonata, atenta la detalii , activa , de incredere . Program 8 ore zi Salariu min 4000 lei +contract de munca 2.Menajera zona sector 1 , familie 2 adulti si un bebe .Persoana cu experienta, recomandari, harnica, responsabila, curata, ingrijita, meticuloasa. Program 8 ore zi , Salariu 4500 lei 3. Menajera zona Sisesti familie cu 2 adulti , vila .Atributii :curatenie, calcat haine .Profil menajera : min 5 ani experienta, energica, implicata, muncitoare. Program 8 ore zi , L-V, Salariu 4000 lei +contract de munca 4.Menajera familie in zona Hala Traian .Se cauta o persoana cu experienta, recomandari , responsabila care sa se ocupe de curatenia casei si implicare la gatit traditional . Salariu 4000 lei , program 8 ore zi , L-V Pentru alte angajamnete part-time contactati Agentia SELECT FAMILY
-
Suntem angajati in a furniza servicii de combatere a insectelor, eliminare a rozatoarelor si dezinfectare, cu scopul de a va garanta ca locuinta, afacerea sau spatiul dvs sunt in siguranta, ferite de invazia insectelor, rozatoarelor si agentilor patogeni. Cu o bogata experienta in domeniu, ne mandrim cu nivelul nostru de profesionalism si competenta, oferind solutii personalizate de inalta calitate pentru fiecare cerinta specifica. Web: italdeea-deratizare.ro Nr de contact
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 2300 lei brut (pentru un program de lucru de 4 ore zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii absolvite Certificat de absolvire a cursului pentru Cadru Tehnic cu atribuții în domeniul prevenirii și stingerii incendiilor Cunostințe bune de operare PC Disponibilitate pentru program de lucru flexibil Orientare către client și ținută profesioanală ireproșabilă Sarcinile tale Asiguri funcționarea corespunzătoare a mijloacelor tehnice de prevenire și stingere a incendiilor Efectuezi și documentezi instructajul introductiv general pe linie de situații de urgență pentru noii angajați Verifici îndeplinirea condițiilor tehnice și organizatorice optime de evacuare și identifici riscurile de incendiu Întocmești și actualizezi documentele organizatorice în domeniul apărării împotriva incendiilor Efectuezi reparații care nu necesită calificare specială
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Năsăud, Str. Rahovei, nr. 3 Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3900 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Asistent GROOMER FRIZER canin - un post. Job-ul este disponibil in Salonul Labute Fericite, un salon concept Boutique, exclusivist, situat de 8 ani in zona de Nord a Bucurestiului, avand clienti stabili. Daca esti pasionat a si iti doresti sa te dezvolti pe plan profesional, te asteptam in echipa Labute Fericite. Salonul Labute Fericite ofera urmatoarea gama de servicii: - tuns cu foarfeca sau cu masina; - spalat, descalcit si coafat; - taiat unghii si curatat urechi; - Pet Shop. Descrierea postului: Asistent GROOMER FRIZER canin - spalat, periat descalcit si spalat catei pisici; - training permanent; - lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - lucrul cu echipamente moderne; Cerinte: Asistent GROOMER FRIZER canin - Persoana serioasa, amabila, rabdatoare si atenta la detalii, cu dragoste si pasiune pentru animale; - Poti fi si la inceput de drum, daca esti o persoana pasionata, te vom ajuta sa inveti si sa evoluezi alaturi de noi; - Abilitati de lucru in echipa: acceptam ca fiecare exceleaza in domeniul sau, asa ca invatam unii de la altii si suntem deschisi la sugestii; - Onestitate: discutam deschis si gasim solutii. Beneficii: - Sansa de a lucra intr-un salon premium ce urmareste sa se adapteze in permanenta cerintelor clientilor; - Lucrul intr-un mediu elegant si confortabil; - Lucrul intr-o echipa tanara si dinamica; - Lucrul cu echipamente moderne; - Pachet salarial competitiv, in functie de experienta si competente; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Sustinem diversitatea profesionala a echipei noastre, deci orice competenta sau pasiune in grooming este primita cu bucurie. www.labutefericite.ro https: m.facebook.com labutefericitefrizeriecanina
-
Disponibil online
Secretar de redacție
Cerințe: - bune cunoștințe de limba română; - abilități PC; - stăpânire programe de editare text, Microsoft Office; - disponibilitate de a învăța. Puteți trimite CV pe adresa
-
Angajam soferi categoria CE pentru prelata Cursele se desfasoara pe teriotoriul Italiei. CERINTE: - Permis CE - Card Tahograf valabil - Atestat marfa valabil - Experienta 1 an - Cunostinte minime de limba italiana constituie un avantaj BENEFICII: - Salariu net pe luna 2800 euro - Dispecerat in limba romana - Contract pe Romania - Garajul se afla in zona Piacenza(Italia) si are toate dotarile necesare(camera de dormit, dus, masina de spalat....) Informatii suplimentare la tel:
-
Contract pe perioadă nedeterminată. Pachet salarial atractiv. CV-ul se depune la Punctul de lucru din municipiul Giurgiu, str. Prieteniei nr. 5 până la data de 12.04.2024 ora 10.00. Interviul va avea loc în aceeasi zi la ora 13.00. Dorim angajarea de cetateni străini NON-UE.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Dej, Str. Vîlcele, nr. 2B. Pentru a aplica, poți suna la 021 91 32 sau poți depune CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Derularea și organizarea trezorului Decontarea sertarelor de casă și a caselor self-checkout, conform procedurilor Înregistrarea și decontarea mijloacelor de plată alternative Respectarea regulilor privind securitatea casieriei centrale În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Mediaș, Șos. Sibiului, nr. 81 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
În cadrul magazinului Kaufland din Sf. Gheorghe, Str. Lunca Oltului, nr. 8-12 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor
-
Promovat
Compania Civitas, lider de piata in domeniul serviciilor de securitate, angajeaza AGENTI DE SECURITATE pentru SEPHORA Constanta Locatia: Constanta Descrierea postului: Activitati specifice de protectie a persoanelor si bunurilor patrulare. Civitas este o companie care isi respecta angajatii, asigurand cele mai bune conditii salariale si de dezvoltare personala din industrie. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un e-mail!
-
în cadrul magazinului Kaufland din Cernavodă Str. Medgidiei, nr.5 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3700 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat
-
Responsabilitățile postului: Introducerea în programul de gestiune a: facturilor, avizelor, chitanțelor si emiterea diverselor documente . Completarea următoarelor situații: foaia de prezenta, organigrama zilnica, meniul, concediile, evidenta spălătoriei etc; Introducerea inventarelor în programul de gestiune, întocmirea notelor explicative pentru diferențele constatate la inventariere; Întocmirea diverselor situații și rapoarte la solicitarea superiorului direct; Arhivarea și îndosarierea documentelor operate, respectând criteriul cronologic; Cerințele postului: Experiență în domeniu; Cunoștințe operare PC Word, Excel, contabilitate primara; Responsabilitate, capacitate de analiză și sinteză; Pe lângă salariu noi îți oferim: Bonuri de masa; Spor de fidelitate; Bonus de recomandare personal la angajare; Contract pe perioada nedeterminata; Abonament de sănătate la o clinică privată. Te asteptam in echipa.
-
Promovat
Suntem întotdeauna în căutare de angajați motivați și entuziaști, dornici să se alăture familiei Sergiana. Căutăm - Lucrători comerciali- pentru Prăvălia Sergiana din Stupini PROFILUL TĂU: - amabilă și orientată către client; - cu abilități bune de comunicare; - responsabilă, organizată, cu inițiativă; cu experiență într-un post similar; RESPONSABILITĂȚI : - vânzarea produselor din magazin; - verificarea termenelor de valabilitate; - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice; - completarea rafturilor cu produse din depozit sau reamenajarea articolelor acolo unde se impune; - verificarea stocului de produse. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - bonusuri pentru realizarea obiectivelor; - spor de fidelitate; spor de weekend; - cursuri de formare i dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităti reale de avansare; - zile libere pentru evenimente speciale. - abonament medlife - decontare abonament sala de sport. Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare. Dacă ești dornic (ă) să îți asumi responsabilitățile acestui rol, te invit să ne trimiți CV-ul tău.
-
Promovat
Căutăm - BUCATAR - pentru restaurantul Sergiana din Afi Mall -Brasov PROFILUL TĂU: - Responsabil ă, organizat ă, creativ ă; - Cu experiență relevantă în domeniul culinar; - Cu abilități bune de comunicare; PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎȚI OFERIM: - bonuri de masă; - abonament retea medicală privată. - cursuri de formare şi dezvoltare profesională; - prime de Paște și de Crăciun; - posibilităţi reale de avansare; Vă oferim un loc de muncă stabil, dinamic și atractiv într-o companie în dezvoltare.
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal angajează Lucrător comercial vitrină asistată - Bucuresti Locație: Bucuresti Cerințe: - atenție la detalii - amabilitate și orientare către client - dexteritate manuală - abilități de comunicare - persoană responsabilă, implicată Responsabilități: - prezentarea clientului cu amabilitate produsele şi serviciile aferente vânzării, pentru promovarea activităţii de vânzare şi a imaginii magazinului - asigurarea curățeniei vitrinei,a feliatorului și a produselor pe care le utilizează la vânzarea mărfii - ambalarea produselor vândute utilizând materiale specifice - verificarea stării produselor din stoc, - verificarea stocului de produse, - identificarea și controlul periodic al datei de expirare a produselor Pe lângă salariu, oferim: - contract de munca pe perioada nedeterminata - bonuri de masă - bonusuri pentru realizarea obiectivelor - prime de Paști și de Crăciun - cursuri de formare si dezvoltare profesionala - abonament clinica privata - decontare abonament sportiv Te așteptăm în echipa Sergiana !
-
Sergiana Bunătățuri din Ardeal - angajează - SOFERI pentru fabrica din Poiana Marului (judetul Brasov). CERINȚELE POSTULUI: - Experiență în domeniu; - Atestat transport marfa; - Persoana responsabilă, organizată; - Atenție distributivă. RESPONSABILITATILE POSTULUI: - Verificarea cântărirea mărfurilor înainte de a pleca pe traseu pentru concordanta mărfurilor cu facturile avizele aferente; - Încărcarea descărcarea mărfurilor în autovehicul; - Predarea mărfurilor și a documentelor aferente, în bune condiții, către magazinele proprii și către clienții externi; - Completarea borderoului pentru sumele încasate și predarea acestora departamentului contabilitate. PE LÂNGĂ SALARIU, NOI ÎŢI OFERIM: - Bonuri de masă; - Spor de fidelitate; - Cursuri de formare și dezvoltare profesională - Prime de Paște și de Crăciun - Zile libere pentru evenimente speciale - Decontare abonament sala de sport - Reduceri la diverși parteneri - Asigurare medicală Medlife Asteptam CV-ul tau!
-
Specificații Numele companieiAviator HotelTip jobfull timeDescriereAngajam receptioner hotel in Otopeni Se lucrează in ture de 7 zile cu 7 zile libere Tura de zi Cerințe minime: Limba engleza conversional Permis de conducere categoria B Experienta în domeniu nu este obligatorie dar constituie un avantaj Atitudine ospitaliera Abilități de operare PC Descrierea postului: Operațiuni de check-in check-out Facturare Administrarea și procesarea rezervarilor CV pe mail : receptie @ aviatorhotel . ro Publi24_1713883868Vezi detalii pe tel;