Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Nivel de studii: Calificat Disponibil din: 2021-09-23

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 3

    Angajam Contabil Facturist

    SC TABLA CONSTRUCT SRL din Giurgiu ANGAJEAZA CONTABIL 1 LOC Cerinte Studii medii finalizate de specialitate Experienta Minima 3 ani reprezinta avantaj Experienta de lucru cu programe informatice contabile specifice; Cunostinte de contabilitate, fiscalitate, legislatia aplicabila in domeniu; Cunostinte Microsoft Office si soft de gestiune nivel avansat. Responsabilitati : Inregistrarea in programele informatice a documentelor contabile primare: Verificarea lunara a balantelor de terti (clienti, furnizori, debitori si creditori diversi); Gestionare stocuri de marfă; Emitere și încasare facturi la punctul de lucru; Primirea facturilor de la furnizori, intocmirea NIR-urilor, bonuri de consum; Registru de casă, lucru cu casa de marcat si POS; Intocmirea ordinelor de deplasare, a deconturilor de cheltuieli si respectiv a dispozitiilor de plata/incasare; Urmarirea si inregistrarea avansurilor spre decontare; Completarea si inchiderea zilnica a Registrului de Casa; Procesare extrase de cont; Gestionarea fluxului intern de documente financiar-contabile si transmiterea acestora, periodic, catre societatea de Contabilitate; Redactare și arhivare documente, intocmire rapoarte/situatii. Competente Atentie deosebita la detalii; Capacitate de analiza si sinteza; Orientare catre identificarea de solutii si proactivitate; Abilitati dezvoltate de rezolvare a problemelor; Capacitate de a evalua, a lua decizii si a initia actiuni; Flexibilitate si capacitate de a lucra intr-un ritm alert; Atitudine pozitiva si spirit de echipa; Respectarea termenelor limita. Beneficii Mediu de lucru civilizat Salariu, in acord cu performanta Program de lucru 8 ore si ora pauza de masa,L-V 8.30-17.00 CM perioada nedeterminata Persoanele interesate sunt asteptate sa trimita CV complet pe adresa de e-mail sau whatsapp

  • Doresc angajare cusut fețe încălțăminte piele și înlocuitori.

    Doresc angajare colaborare pentru cusut fețe încălțăminte piele sau înlocuitor,pt lucru la comanda serii sau bandă. De preferat manoperă. Pot lucra și în echipă. Nr telefon. . Mirela. Am vârsta de 47 ani,sunt cusatoare, domiciliu București.

  • 2

    Mecanic service auto - angajam. Bucuresti, sector 6.

    Angajam mecanic auto cu experienta, salariu motivant si atractiv, negociabil in functie de cunostinte si pricepere. Rugam seriozitate. Atelierul este multimarca, dotat cu toate sculele si echipamentele necesare. Gometrie 3D Ravaglioli. (Excludem doritorii si consumatorii de bauturi alcoolice, in special in timpul programului) Locatia : Bucuresti, sector 6. Condiții: Pricepere, seriozitate, disponibilitate, mobilitate (de preferinta cu permis de conducere). Salariul, intre 5000 de lei si 9000 de lei, in functie de realizari si pricepere. Responsabilități: Intretinerea si repararea autovehiculelor (autoturisme si autoutilitare). Program de lucru 09:00-18:00 sau 8 17. O sambata da si una nu. Sambata : 08:00-13:00.

    Repostat automat
  • caut munca

    caut ingrijire batrani zona Gorj am experienta disponibila oricand... Multumesc

  • 1

    Mecanic auto cu experienta performanta salariu 6500 sau 7000 la 9800 lei

    Esti un mecanic auto cu un nivel avansat al performantei si vrei sa fii recompensat pe masura rezultatelor tale remarcabile? Avem oportunitatea potrivita pentru tine! In echipa noastra, salariul tau va fii determinat de nivelul tau de performanta si vei beneficia de recompense unice. Daca iti cunosti nivelul de performanta, iti poti alege salariul de la 6500 sau 7000 lei la 9800 lei cash. posilitate de a primi bacsis (intre 1000 3000lei); Conditii de lucru foarte bune. Scule pentru lucru performante. Posilitate de dezvoltare tehnica in domeniu Mediu de lucru pozitiv, dinamic si prietenos Lucru in echipa Training-uri de dezvoltare a abilitatilor specifice activitatii Contract de munca full time Pasionati pentru a creste impreuna! Service Auto Vitan Societatea noastră este dedicată exclusiv serviciilor auto. Deviza noastra este : "Servicii de calitate, profesionalism si exigenta!'' Societatea are ca domeniu de activitate repararea autovehiculelor, mentenanta, diagnosticarea cat si vanzarea, distributia de piese si accesorii auto. Societatea isi desfasoara activitatea in incinta complexului AUTOVIT. Descrierea jobului Re lizar în bune condiții a lucrărilor de mecanică general (schimb distribuții, reparații motoare, schimb ambreiaje), într țin r și repar ții autov hicul lor (c lit te excelentă, timp scurt); Asigurarea satisfacției loialității și a dorinței de recomandare a clienților; Organizarea propriilor resurse și activități; Cooperarea și lucrul împreună cu ceilalți colegii din cadrul companiilor; Respectarea normelor de securitate a muncii și PSI. Efectuam mecanica auto multimarca: Revizii filtre si uleiuri. Reparatii motoare benzina si diesel Schimb distributii lant + curea Schimb ambreiaje Schimb elemente directie Schimb elemente suspensie Schimb elemente franare Schimb elemente esapament Schimb ulei cutie automata (se face training pentru folosire aparat profesional). Cat si alte lucrari care mai sunt necesare si importante Pe perioada contractului mecanic va beneficia de lucru, de elevator, truse cu scule, si sdv-uri pentru lucrari specifice. Mediul de lucru este pozitiv si benefic, echipa este prietenoasa si desfasurarea activitatii se face in conditii bune. Contacteaza-ne acum!.

  • 3

    Angajez personal calificat service auto

    Angajez: - tinichigiu pregătitor vopsitorie auto (experiența minim 3 ani de zile) - mecanic auto (experiența constituie avantaj) Salariu atractiv (variante procentuale) Bonusuri de performanța Variante decontare naveta pentru distante mai mari de 25km.

  • 1

    Angajam sofer cat B

    Societate comerciala angajează șoferi pentru transport marfă, în țară. Un minim de experienta într-un domeniu similar prezintă un bonus. Avantaje: - Salariu atractiv - Masina la dispoziție - bonusuri pentru km - program flexibil Cerințe: - permis cat B - Dornic de a învăța lucruri noi - disponibilitate la deplasări - disponibilitate în a lucra de noapte Posturi disponibile: 2 x Renault Master 3.5T

  • 3

    Contract colaborare mecanic/electrician auto

    Inchiriez post/posturi lucru service auto autorizat RAR pentru mecanici/electricieni/electronisti auto care detin PFA Service auto complet utilat cu magazin piese schimb, receptie ,facturare Se asigura suport tehnic(diagnoza computerizata,manuale reparatii) Se asigura flux lucru constant

  • 2

    Angajam agenti de securitate

    SC FOR SAFE SECURITY SRL, angajeaza agenti de securitate pentru un obiectivele din jud Bacau. Se ofera salariul motivant si la timp, echipament de protectie, contract de munca pe perioada nedeterminata etc. Cerem seriozitate din partea participantilor si experienta. Pentru stabilirea unui interviu, sunati la numarul

  • Angajez personal

    Angajez personal HoReCa

  • 5

    Sofer DUBA 3,5 Comunitate.

    Angajez sofer DUBA 3.5 TONE,COMUNITATE SALAR:60 EUR ZI (salar pe Ro inclus) Varsta admisa:max 35 ani Alte detalii la telefon!!!

  • Angajam electrician- Prahova

    Companie inființată cu pasiune și dedicare pentru promovarea energiei verzi. Căutam pentru clientul nostru un electrician, o persoană gata să se implice în proiecte care contribuie la un viitor mai verde. Cerințe: Calificare profesională în domeniul electric; Autorizare ANRE (constituie un avantaj); Cunoștințe solide despre normele de siguranță și procedurile de lucru specifice; Abilitatea de a lucra eficient în echipă și de a aborda tehnic problemele; Disponibil la deplasări prin țară; Bune abilitați de interpretare și înțelegere a schemelor electrice. Responsabilități: Instalarea sistemelor fotovoltaice și efectuarea conexiunilor electrice necesare, conform specificațiilor tehnice; Efectuarea lucrărilor de întreținere și reparații ale sistemelor fotovoltaice; Asigurarea respectării normelor de siguranță și a reglementărilor în vigoare în timpul lucrărilor; Execuția instalațiilor electrice necesare funcționării panourilor; Punerea în funcțiune a instalațiilor. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu experiența; Bonusuri în funcție de proiect; Cursuri de calificare; Contract pe o perioadă nedeterminată; Program de lucru: Luni- Vineri (8:00 17:00). Prin transmiterea candidaturii dvs. pentru acest job sunteti de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

  • 21

    Posturi disponibile

    Angajăm Manager echipă si Casier, pentru birouri București, sector 4. Cerințe obligatorii: - minim studii medii - disponibilitate deplasări teren (manager echipa) - permis conducere cat.B (manager echipa)

  • Manager transport

    Cerinte obligatorii ale postului: - Certificat valid de Competenta profesionala pentru transport rutier de marfuri (Manager transport); - Certificat valid de Consilier de siguranta pentru transportul rutier de marfuri periculoase (ADR); - Cunoasterea la nivel avansat a cel putin o limba de circulatie internationala ( engleza, franceza, italiana); - Cunostinte in domeniul tehnic (mecanic); - Cunoasterea legislatiei in ceea ce priveste transportul in tarile din afara Uniunii Europene precum si in tarile din Uniunea Europeana; - Cunostinte operare PC ( Word, Excel, Internet, etc.); - Experienta cel putin 2 ani Coordonator transport; - Bune abilitati de comunicare, planificare, gestionare a timpului si negociere; - Permis de conducere, preferabil toate categoriile, fara evenimente rutiere; Atributiile principale ale jobului: - Organizarea activitatii de transport din cadrul companiei, atat transport intern cat si extern precum si curierat pe paleti (Pallex); - Analizarea starii tehnice a autovehiculelor din parcurile auto ale companiei; - Elaborarea programelor de reparatii si intretinere pentru autovehiculele din parcurile auto ale companiei; - Supervizarea efectuarii reviziilor tehnice si reparatiilor; - Tinerea evidentei consumurilor de combustibili pentru fiecare autovehicul din parcurile auto si trimiterea rapoartelor lunare catre management; - Verificarea si evidenta cheltuielilor cu piese de schimb si alte consumabile, etc; - Urmarirea si actualizarea documentelor autovehiculelor din parcurile auto ale companiei; - Capacitatea de a coordona ambele parcuri auto din cadrul companiei; - Deplasarea la parcul auto de la Targu Jiu; - Managerierea unei echipe de 60 de persoane, soferi si dispeceri.

  • 1

    Anunt angajare Inginer Tehnolog

    Cautam un coleg pentru pozitia de - INGINER TEHNOLOG Candidatul ideal Ai absolvit o facultate cu specializarea în industria alimentară (sau similară) şi îţi doreşti o carieră în acest domeniu? Noi, la Voipan, căutăm un o super coleg colegă pentru departamentul nostru de producţie din Câmpina, jud. Prahova, unde tu vei avea un rol foarte important în planificarea şi coordonarea eficientă a producţiei. Ne dorim ca tu: Să fi absolvit o facultate cu profil în tehnologia alimentară sau similar; Să ai experienţă în producţia alimentară, de minim 1-5 ani (preferabil in tehnologia produselor de cofetărie, patiserie, brutărie); Să iţi doresti sa inveti si sa iţi imbunătătesti activitatea proprie şi a celor din jur Să poti coordona şi sprijini in dezvoltare o echipa; Să fii orientat ă către obţinerea de rezultate, sa ai iniţiativă şi atenţie la detalii; Să ai abilităţi de organizare, planificare şi comunicare; Să ai cunostinte de legislatie sanitar veterinara, norme si reguli de igiena ; Să ai cunostinte de operare MS Office ; Descrierea jobului Responsabilităţi: Coordonarea departamentului de producţie, dupa finalizarea instruirii; Planificarea eficientă a producţiei ( lunar săptamânal zilnic) şi asigurarea resurselor umane şi materiale necesare; Colaborarea cu seful de sectie in vederea intocmirii necesarului de aprovizionare tinand cont de stocurile existente; Respectarea procedurilor retetelor si instructiunilor de fabricatie pentru fiecare tip de produs si actualizarea lor in conformitate cu modificarea parametrilor de calitate a materiei prime; Focus pe imbunătătirea calitătii proceselor şi a produselor ; Monitorizarea parametrilor calitativi si de siguranta alimentului pentru produsele finite ,materiile prime, materialele auxiliare si ambalajele introduse in fluxul tehnologic, in concordanta cu documentatiile tehnice de produs; Asigurarea suportului tehnic pentru implementarea de produse şi fluxuri de producţie noi; Analizarea si imbunătătirea continuă a costurilor de producţie; Asigurarea respectarii procedurilor bazate pe principiile HACCP pe fluxul tehnologic; Efectuarea de inregistrari in documentele sistemului de trasabilitate; Asigurarea livrarii produselor finite in conformitate cu cerintele legale si ale clientilor ; Identificarea si tratarea neconformitatilor pe intreg fluxul de productie; Verificarea reclamațiilor în legătură cu problemele de calitate ale produselor; Efectuarea de verificari și întocmirea fișelor de produs; Verificarea intocmirii documentelor de evidenta primara si centralizarea acestora in raportele de productie; Verificarea modului de ambalare și etichetare a sortimentelor de produse finite, lotizarea și depozitarea acestora; Asigurarea aplicarii normelor de protectia muncii, protectia mediului, de prevenire si stingere a incendiilor; Verificarea igienei preoperațională, operațională și postoperațională a spațiilor de producție, utilaje, vestiare, etc; Instruirea personalului din depozit conform Planului anual de instruiri si ori de cate ori considera necesar; Păstrarea confidenţialitatii informaţiilor şi a documentelor legate de firmă. Descrierea companiei Acum mai bine de 25 de ani am indrăznit sa facem bunătăţi pe care ni le doream dar nu le găseam de cumparat. Azi continuăm aceasta traditie a produselor proaspete fabricate zilnic şi inca ne dezvoltăm pe toate cele patru segmente in care activam cu ajutorul unei echipe pasionate formate atat din colegi la inceput de drum cat şi din mulţi colegi cu o bogată experienţă. Suntem in permanentă cautare a unor oameni talentaţi şi dornici de face bunătăţi cu multa pasiune, fie ca au experienţa sau sunt dornici sa o dezvolte impreună cu noi. Beneficii: Instruire intensiva, care sa iţi permită sa preiei aceasta pozitie rapid; Un mediu de lucru provocator, cu o echipă entuziastă si ambitioasa aflata intr-o continua expansiune; Posibilitatea de avansare profesională, durata depinde de viteza ta de invăţare Reducere la produsele noastre delicioase; Un salariu motivant si tichete de masă. Daca vrei sa te alaturi echipei noastre, trimite-ne un CV la adresa de mail: sau ne poti contacta la numarul de telefon:

    Repostat automat
  • 10

    Faur Bucuresti angajeaza sudor oxigaz

    SC FAUR SA CU SEDIUL IN BUCURESTI ANGAJEAZA URGENT SUDOR OXIGAZ .

  • 71

    Controlor de Calitate

    Descrierea jobului Realizeaza inspectia calitativa a produselor in baza instructiunilor de lucru si mostrelor puse la dispozitie. Experienta in control de calitate Cunostinte limba engleza Beneficii: Pachet salarial motivant Tichete de masa Prime de performanta Bonus anual Transport asigurat Contract pe perioada nedeterminata Mediu de lucru tanar si dynamic Cursuri de pregatire profesionala Training-uri de specialitate, IPC, VDA, WELCOME TO QUALITY

  • 1

    Sora medicala (krankenschwester) sau tehnician pentru Germania

    Se cauta sora medicala (nurse) pentru Germania. Loc de munca: Regensburg (germania) Conditii: scoala pentru soara medicala (sau tehnician medical) de min 4 ani scoala recunoscuta de tara de origine salariu: in functie de experienta si de post, 2800 - 3500 eur nivel de limba Germana de min B1 cazare asigurata de catre angajatorul si platit de catre angajat Obligatorie: WhatsApp

  • 5

    Clinica ForteVita Pitesti angajeaza Contabil

    Candidatul Ideal Te așteptăm să ne cunoaștem pentru postul de Contabil, dacă ești o persoană care îndeplinește următoarele condiții; - Cunoștințe și experiență relevantă de minim 2-5 ani în contabilitate; - Absolvent studii superioare economice; - Cunostinte: operare PC, contabilitate financiara; - Bună capacitate de organizare și analiză; - Bune abilități de comunicare; - Responsabilitate și integritate; - Spirit de echipă, implicare, proactivitate; - Capacitatea de prioritizare și respectare a termenelor limita. Misiunea principală: realizează activități de contabilitate pentru companie. Raspunde de prelucrarea si inregistrarea contabila a datelor inscrise in documentele justificative in concordanta cu procedurile interne si cu regulile legislatiei din Romania, Descrierea jobului Responsabiliăți: - Înregistrează corect și la timp în soft, operațiunile financiar-contabile alocate, cu respectarea planului de conturi în vigoare și cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor și cheltuielilor; - Experienta in programul de contabilitate SAGA. - Efectuează operațiuni și înregistrări financiar-contabile( leasing, achiziții interne importuri); - Efectuează plăți bancare interne și externe; - Inregistrări contabile și întocmește rapoarte de control; - Efectueaza inregistrari privind achizitii mijloace fixe, intocmește planul general de amortizare și efectuează înregistrările lunare privind cheltuielile cu amortizarea; - Efectuează reconcilieri de solduri. - Contribuie la întocmirea și înregistrare Declarațiilor Fiscale și Situațiilor financiare de contabilitate (lunare, trimestriale, semestriale, anuale); -Furnizează informații pentru închiderile de lună. -Întocmește situații și rapoarte financiar-contabile ; - Participa la organizarea si monitorizarea desfasurarii inventarierii anuale a patrimoniului - Arhivează documentele financiar-contabile - Participă activ la rezolvarea sarcinilor echipei; - Activități administrative. Dacă ești pregătit pentru o astfel de provocare, ai experiență în domeniu și ești un adevarat lider, atunci clar acest rol este pentru tine! Salariu motivant; tichete de masa;

Salvează căutarea