Oferte locuri de munca • Anunturi angajari - Romjob.ro
-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Partener direct BRINGO cu cea mai buna taxa de livrare de pe piață. Se livrează din magazinele Carrefour VIVO și Auchan cât și magazinele partenere. (peste 50 de magazine partenere) Se face contract de munca Sau contract colaborare dacă aveți societate (PFA srl srl-D ii) aici castigurile sunt mai mari. PLATA PER COMANDA INTRE 18-45 DE LEI, IN FUNCTIE DE KM, și se pleacă cu 2-3-4 comenzi pe livrare. Plata este la zi, la 8-12 ore lucrate, minim 300 de lei până la 500 la zi in funcție de ore. Oferim 10% decontare combustibil și piese auto. Multiple bonusuri pe săptămână. Weekend boost la taxa de livrare per comandă! Tarif extra in funcție de greutatea comenzii si distanță! Pregătirea comenzilor (picking-ul) nu este obligatorie, dar dacă doresti sa îți pregătești singur comanda vei fii plătit in plus! Comenzile se ridică din același loc! Program Flexibil, lucru fără stres! Oferim echipei constant pe durata zilei de munca suport și asistenta! Se lucrează pe aplicație, ceea ce face modul de lucru sa fie foarte comod și ușor de învățat! Se poate lucra și part time sau doar în weekend. Cerințe: Mașina personala Telefon cu android Punem mult accent pe seriozitate și promptitudine. Nu necesită experiență! Training-ul și modul de lucru îl veți primi atât la început cât și pe toată durata activității. Programul este flexibil, ne adaptăm după timpul tău. Programul la comenzi este de la 08:00-22:00, iar aici alegem împreună orele în care vei fi activ. Te așteptăm in echipa noastră, și cu siguranță vei fii mulțumit de munca depusă prin câștigurile acumulate
-
Promovat
RPG Security angajeaza servanti pompieri pentru cladiri birouri in Bucuresti Ilfov. Candidatul ideal: fara antecedente penale, studii medii, atitudine civilizata si responsabila, aspect fizic ingrijit; Va oferim: salariu atractiv, punctualitatea platii salariilor, calificare la locul de munca, echipament si vizita medicala gratuit; Pentru mai multe detalii si programarea unui interviu, va rugam sa ne contactati la numar de telefon 0734388654
-
Promovat
Parfumeria: "KHALIFA" angajează consultant vânzări pentru insula de parfumuri orientale din locația: IULIUS MALL TIMIȘOARA Cerinte: - studii medii sau superioare, - prezentabil,respectuos,sociabil, - experiență în domeniul vânzărilor, - experiență în întocmirea actelor, - experiență în domeniul parfumeriei constituie un avantaj. Condiții: - Program: Full time - Orar: 10: zile cu 2 zile libere, - Bonusuri de performanță, - Prime cadou de sărbători, - 30% reducere la produse. - Salariu : avantajos + bonus din vanzari (detalii suplimentare la telefon) Responsabilități: - promovarea și vânzarea produselor, - împărțirea testerelor parfumate, - gestiunea magazinului, - depunerea numerarului, - întocmire actelor,etc. Trimite-ți un CV pe WHATSAPP, la numărul de telefon din anunț și va voi contacta eu!
-
Promovat
Alimentare easybox by Sameday. Angajam șoferi categoria B pe duba 3.5 T. Program flexibil, 2 ture Salariu motivant, poate ajunge și până la 1000 de euro Contract de munca pe perioada nedeterminata!! Domiciliu în sectorul 6, sectorul 1, Chiajna sau de preferat cât mai aproape de soseaua de centură. Permis de conducere cat. B de minim un an Cazier curat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Atributii Lucrator Comercial / Casier: - sa contribui la asigurarea unei imagini placute a magazinului; - sa oferi suport colegilor, atunci cand este necesar; - sa asiguri ordinea si curatenia spatiului tau de lucru. Experienta nu este obligatorie, dar reprezinta un avantaj. Activam in domeniul vanzarilor, cu magazine de proximitate de aproximativ 14 ani. Detinem magazine Shop&Go Mega Image in Bucuresti langa metrou sector 3, zona Nicolae Grigorescu si Blvd 1 Decembrie. Programari interviuri NUMAI la numarul de telefon afisat, intre orele 10:00-19:30. Echipa de recrutare
-
Firma SC TEALKON CVL SRL angajeaza persoane pe postul de ingrijitori cladiri ! La un program de 8 ore de Luni pana Vineri intre orele 06: ra pauza . Responsabilitati: Efectueaza si intretine curatenia in toate spatiile interioare; Asigura igienizarea spatiilor de lucru si a grupurilor sanitare; Respecta regulile de igiena in toate spatiile; Foloseste corect solutiile de curatenie; Asigura efectuarea si intretinerea curateniei in incinta cladirii; Colecteaza in recipiente special date de catre firma noastra gunoiul si il depoziteaza in spatiile special amenajate. Beneficii: Asiguram transport de acasa la locul de munca. Oferim o masa pe zi. Oferim bonus financiar in functie de performanta. Oferim prime de sarbatori. Abonament telefon. The SC TEALKON CVL SRL company is hiring people for the position of building caretakers! On an 8-hour schedule from Monday to Friday between 06: hour break. Responsibilities: Performs and maintains cleaning in all interior spaces; Ensures the sanitation of work spaces and sanitary groups; Respect the rules of hygiene in all spaces; Use cleaning solutions correctly; Ensures the performance and maintenance of cleaning in the premises of the building; Collect the garbage in special containers provided by our company and store it in the specially arranged spaces. Benefits: We provide transport from home to the workplace. We offer one meal a day. We offer a financial bonus depending on performance. We offer holiday premiums. Telephone subscription.
-
Obiectivul postului pentru camerista: - asigurarea curateniei in spatiile de cazare si celalalte spatii cu destinatie comuna ale hotelului Obiectivul postului pentru lenjereasa: -spalarea, igienizarea, calcarea materialelor textile din cadrul hotelului: lenjerii de pat, fete de mese, uniforme personal, haine clienti etc - persoana de incredere, responsabila, atenta la detalii, cu spirit de organizare Posibilitati promovare. Progam de lucru: 8h/zi
-
Manager general angajez asistenta manager full time sau part time pentru activitate de birou, redactarea documentelor la calculator, primit si trimis mailuri, răspuns la telefon, etc. Experienta nu este necesara, se oferă training. Domeniu de activitate: consultanta fonduri europene. Sediu birou: zona Victoriei Cerinte: ușurință în comunicare, seriozitate, aspect fizic plăcut, dorința de evoluție, open minded. Se oferă: -salariu Net (în mana): 3000 - 4000 lei + bonusuri. -ore suplimentare plătite când este cazul -posibilitate cazare dacă este nevoie -masina de serviciu Va rog, trimiteți CV sau descriere pe WhatsUp sau în aplicație.
-
Daca te consideri: o persoana perseverenta, ambitioasa si atenta la detalii; cu abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva; cu aspect placut, ingrijit; disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12 24,12 48); se lucreaza 15-16 zile pe luna. Responsabilitatile vor fi : intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol; oferirea de informatii despre regulile de joc si modul de functionare a aparatelor; realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de participantii la joc si intocmirea raportului asupra platilor efectuate. Noi oferim: perioada de formare platita (nu cerem experienta in domeniu); contract de munca pe perioada nedeterminata cu norma intreaga; prime de Pasti si Carciun; salariu fix + tichete de masa +posibilitate de bacsis-uri substantiale; posibilitate reala de a fi promovat in cadrul companiei; un mediu de lucru placut intr-o echipa tanara;
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Cauti un job simplu si de la distanta unde nu esti nevoit sa te plafonezi la un salar fix? Acesta este perfect pentru tine! Mai multe detalii pe whatsapp.
-
ASIGURAM TRANSPORT!!! Avem nevoie de persoane serioase( femei,bărbați și cupluri) pt fabrica de carne Se lucreaza in 2 schimburi . Se lucreaza 40 de ore pe săptămâna,8 ore zilnic cu posibilitatea de a lucra suplimentar , orele fiind platite in plus . Salarizare :1600-1800 - Necalificati 12-13 brut pe h -Ciontolitori 15 17 brut pe h -Fasonatori 13 15 brut pe h Fiecare persoana are parte de instruire , oricine poate avansa ! Salariul intra in contul fiecaruia in fiecare luna pe data de 15 , si dupa fiecare saptamana de munca aveti cate un avans de 50 -100 Este un loc de munca serios cu contract pe perioada nedeterminata direct cu neamtul . Firma va ajuta cu toate actele cum ar fi : - asigurari de sanatate -cont bancar - anmeldung - contract direct cu firma nemteasca - alocatii pentru copii Va ajutam cu deschiderea contului bancar si cu efectuarea tuturor actelor inclusiv cu alocatiile copiilor Echipamentul este asigurat Concediu de odihna platit ! Nu se cere limba Germana ! Se pleaca in grup organizat din fiecare oras din Romania in fiecare saptamana . In luna mai transportul va poate fi retinut la salariu . Cazarile sunt curate si amenajate pentru dumneavoastra avem camere pentru cupluri separat .Putem oferii poze cu cazarea pe whatapp . In camera maxim 2 persoane !!! Pentru mai multe detalii nu ezitati sa ma contactati .
-
Ești Pregătit pentru Schimbare? Sătul să depinzi de banii părinților sau să numeri fiecare monedă pentru a-ți ajunge la sfârșitul lunii? Vrei mai multă independență și flexibilitate? Avem soluția perfectă pentru tine! Ce Ai Nevoie? Doar de un smartphone și un mijloc de transport (bicicletă, scuter, mașină - orice îți place)! Simplu ca bună ziua! De Ce Bolt Food? * Flexibilitate Maximă: Tu îți alegi orele de lucru. Fii propriul tău șef! * Venituri Atractive: Câștigurile tale cresc odată cu numărul de livrări. Cu cât livrezi mai mult, cu atât câștigi mai mult! * Comunitate: Vino să faci parte dintr-o echipă vibrantă, unde fiecare livrator contează. Suntem mai mult decât colegi, suntem o familie! Alătură-te Aventurii Noastre! Ești gata să faci mișcare, să cunoști oameni noi și să aduci zâmbete clienților? Devino livrator Bolt Food și hai să livrăm împreună! Aplică Acum! https: qrco.de DevinoCurierLaTineInOras #AlăturăTe #LivratorBoltFood #Independență #AventurăPeDouăRoți
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
About Company: Tak Teknologi is a worldwide supplier for assembly testing equipment and specific software for food and beverage industries. For more information please visit: https://tak-automation.com/ Job position - Automation Technician Requirements: PLC programming: Siemens TIA Portal. Knowledge of PC programming (C#) is a plus. Good knowledge of Microsoft Office package (especially Excel) Knowledge about automation, mechanic, pneumatic and electrical components Technical skills; Driving license category B Good communication skills - English mandatory, Italian and Spanish are a plus. Excellent organizational and interpersonal skills. Availability for flexible schedule. Travels in the country and abroad. Job Key Responsibilities: Perform technical & maintenance support according to the service plan, using all existing standards and norms. Install existing software and program equipments in customer locations worldwide, assure support during startups. Assure validation of equipment s with customers representatives. Work with experienced field engineers on basic troubleshooting and service Keep up to date on administrative responsibilities such as maintaining customer service logs and internal service records in a timely manner. Be in contact with Technical service area responsible, report technical services made based on the defined reports and through the correct channels. Contribute to the continuous improvement of our products and processes, presenting new proposals for improvement Follow technical actions when is nominated as responsible in action plans. Send curriculum vitae to info @ tak-automation.com
-
Angajam casier pentru locatia Carrefour Express Iuliu Maniu și Carrefour Express Uverturii
-
Suntem in cautarea unei persoane energice, atente si care sa fie respectuoasa in trafic si sa ne ajuta la livrarea marfurilor comercializate de catre noi impreuna cu manipulantul pe zona alocata De asemenea, ne-am dori ca aceasta persoana sa detina permis de coducere minim in categoria B. Programul este de Marti pana Sambata Noi iti vom oferi salariu net 3200 Ron + tichete de masa in valoare de 840 Ron si, desigur, camionul de 3.5t cu prelata si incarcare pe laterala.
-
Cautam o persoana energica, seriosa, si care vrea sa faca parte din echipa de baza a companiei. In atributiile tale vor intra incarcarea si descarcarea de marfa si ambalaj. Noi iti oferim pachet salarial format din componenta fixa 2800 net si tichete de masa in valoare de 840 Ron
-
Personal curățenie scări de bloc cu sau fără predare gunoi . Pentu mai multe detalii sunați la numărul de telefon
-
Candidatul Ideal - Studii superioare -specializarea turism reprezinta un avantaj; - Experienta minimum 2 ani -reprezinta avantaj; - Limba engleza nivel avansat; - O alta limba de circulatie internationala reprezinta un avantaj; - Cunostinte generale de turism, destinatii produse; - O atitudine proactiva, deschisa, empatica, dornica de dezvoltare profesionala; - Dorinta de a lucra in echipa; - Abilitati de vanzare in vederea atragerii de noi clienti; - Ablitati de comunicare si planificare; Descrierea jobului - Abordarea clienţilor, analizarea preferinţelor şi recomandarea privind destinaţiile si caile de transport aerian si terestru; - Atragerea de noi clienti persoane fizice si juridice ; - Acorda asistenta profesionala clientilor; - Promovează destinaţiile turistice in legatura cu zborurile alese de clienti şi propune variante turistice posibile pe baza consultării ofertelor; - Stabileşte împreună cu clienţii destinaţia, modalitatea de transport, data şi alte detalii legate de călătorie; - Emitere, reemitere, refund-uri bilete de avion - Intocmeste documentele de calatorie zbor necesare turistului pentru serviciile cumparate . - Emite documentele de călătorie şi face rezervări pentru transportul cazarea clienţilor; - Urmareste finalizarea tranzactiei turistice si monitorizeaza gradul de satisfactie a clientilor; - Întocmeşte documentele de încasare a plăţilor şi voucherelor pentru cărţile de credit tranzacţionate, eliberează note de plată şi încasează contravaloarea serviciilor oferite; - Întocmeşte şi înregistrează documentele (oferte, cereri de oferte, comenzi, copii ale voucherelor, facturi, sesizări, reclamaţii etc.) conform regulamentului agenţiei; - Preia si redirectioneaza reclamaţiile clienţilor in vederea solutionarii acestora de catre conducere. Descrierea companiei -Se ofera program flexibil, munca la domiciliu in sistem online Agentie de turism Asisartas Tour - agentie intermediara
-
Angajam personal azil bătrâni. ASISTENȚI ASISTENTE Detali la telefon sau Wapp. între 8-17 zilnic
-
Angajam personal pentru azil in Germania. ASISTENTE ASISTENȚI Detali suplimentare la telefon sau Wapp. Oferim și cursuri pentru limba germana gratuit. zilnic 8-17
-
Bucura-te de flexibilitate și libertate livrand alături de Bringo! Se poate livra atât full time cat și part time! Daca-ti doresti un loc de munca stabil sau doar suplimentarea venitului actual, te invitam sa faci parte din echipa noastra de livratori. Experienta nu este necesara, deoarece echipa noastra iti va oferi training gratuit si suport neconditionat. Ce îți oferim?! -Contract de munca part time sau full time. -Plata este pe comanda la saptamana, iar veniturile vor fi conform implicării tale. -Instruire personala. -Programul de lucru este flexibil, în funcție de timpul tău. -Ai posibilitatea de a pleca cu mai multe comenzi în același timp. -Bonusuri pentru depasire target comenzi. Cerințe: -Masina personala. -Permis de conducere categoria B. -Telefon cu sistem de operare Android.
-