Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2020-12-08-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Cautam pentru echipa noastra o persoana cu aptitudini excelente de comunicare, profunda atentie la detalii, bine organizata, cu atitudine prietenoasa. Receptionerul joaca un rol crucial in crearea unui mediu ospitalier pentru clientii hotelului, fiind prima persoana de contact. Responsabilitati: Intampina oaspetii intr-o maniera profesionista si prietenoasa Activitati de check-in, check-out ale oaspetilor Raspunde si gestioneaza corespunzator apelurile telefonice si mesajele clientilor Solutioneaza e-mailurile primite intr-o maniera corespunzatoare Ofera oaspetilor informatii cu privire la regulile hotelului, continutul ofertei, informatii turistice Diferite activitati administrative Cerinte: Experienta cel putin minima in postul de receptie sau intr-un post de servire a clientilor Atestat de tehnician in hotelarie Receptioner - constituie un avantaj Aptitudini excelente de comunicare Aptitudini foarte bune de organizare si gestionare a timpului Atitudine proactiva Cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit Cunostinte bune de utilizare a calculatorului Capacitatea de a lucra intr-un mediu cu ritm rapid Beneficii: - oportunitatea de a interactiona cu diverse tipuri de persoane si de a castiga experienta valoroasa in servirea clientilor - salariu motivant - mediu de lucru placut, intr-o echipa tanara si dinamica. Daca esti o persoana prietenoasa si organizata, pasionata de industria ospitalitatii si de interactiunea cu oamenii, te asteptam in echipa noastra!
-
Promovat
ABILITATI: - Responsabil, harnic, serios, comunicativ; - Persoana organizata, punctuala, serioasa; - Dinamic, cu abilitati tehnice; - Fara antecedente penale. ATRIBUTII: - Realizeaza transporturi de marfa pentru aprovizionare sau livrare catre clienti; - Asigura marfa pentru a fi transportata in conditii optime si de siguranta rutiera; - Se asigura ca marfa se livreaza in baza facturilor fiscale cu aviz, verificând incarcarea si asigurând buna gestionare a livrarilor; - Comunica catre seful de coloana catre directorul de transporturi orice neregula constatata; - Completeaza inainte de plecarea in cursa diagrama tahograf si formularul tipizat de foaie de parcurs, apoi le preda directorului de transporturi in prima zi lucratoare a lunii urmatoare; - Preda catre directorul de transport scrisorile de transport dupa fiecare transport efectuat; - Urmareste intervalele de revizie tehnica si pe cele de inspectie periodica la autovehiculul din dotare si la utilajul montat pe sasiu (daca e cazul). - Inlocuieste un coleg in perioada concediilor. CERINTE - Permis de conducere categoria B; - Prezinta avantaj experienta de minim 3 ani in domeniul distributiei, precum si 3 ani experienta in a conduce o masina de marfa; - Studii medii constituie avantaj.
-
Promovat
Angajăm casier lucrator comercial sector 3 și sectorul 4. Principalele tale responsabilități: - Asigurarea prezenței și vânzarea produselor la raft, atât din punct de vedere calitativ cât și cantitativ; - Respectarea regulilor de poziționare a mărfii în scopul prezenței la raft a întregii game de produse; - Asigurarea fiecărui produs o etichetă de preț corectă; - Servire clienți la casierie; - Atenție distributivă; - Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face ziua mai frumoasă tuturor celor din jur.
-
Promovat
Descrierea companiei: -Fabrica produce volane si elemente ornamentale pentru bord, usi si consola centrală, bazându-se pe o tehnologie modernă si pe diversitatea materialelor folosite: furnir nobil, piele, carbon i material plastic. Cerințe: - minim 8 clase - experiență relevantă în domeniul producției reprezintă un avantaj - disponibilitate pentru munca in 3 schimburi - seriozitate și dorința de muncă Atribuțiile și responsabilitățile postului: -responsabil pentru realizarea numărului de piese cerut, conform planului de producţie şi a normelor în vigoare -responsabil pentru curăţarea masinii, a mijloacelor de producţie -responsabil pentru anunţarea către superior în momentul când se constată funcţionarea necorespunzătoare a mijloacelor de producţie (maşini, utilaje, dispozitive) -responsabil pentru respectarea tuturor instrucţiunilor: de procedura, de lucru de verificare. -Respectă ordinea, curăţenia şi disciplina la locul sau de muncă şi în atelier. Beneficii: -cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate (pentru cupluri oferim garsoniere); - Contract de muncă pe perioadă nedeterminată - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii CONTACT: - Alex +40 766 654 043 - Nando +40 768 703 473 - Bogdan +40 767 128 178 Publi24_1714645354
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajam in Bucuresti: Polizator structuri metalice personalizate Salariu ofertat 4500-5500 ron net (negociabil) + bonuri de 30 lei zi Cerinte Experienta in polizarea structurilor metalice atat degrosare suduri cat si finisaj fin. Adaptabilitate in functie de proiect si de material Imbunatatirea starii materialului nu deteriorarea lui, respectiv mentinerea liniei materialului. Pasiune, dinamism, flexibilitate, entuziasm fata de activitatea desfasurata; Responsabilitati Intelegerea proiectului, a obiectului de polizat si a rolului lui Utilizeaza progresiv metodele de polizarea pana la atingerea nivelului dorit de finisaj Manipularea cu grija a obiectului polizat dupa finisarea lui pentru a nu aparea zgarieturi ulterioare Reglarea actiunii de polizare astfel incat sa nu se elimine sudurile si rezistenta lor Analizarea obiectului de polizat si atentionat daca exista neconcordante in etapele anterioare (sudura, etc ) Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Tichete de masa 30 lei zi lucratoare Orele suplimentare sunt platite 175% Program de lucru 8 ore zi , de luni pana vineri STUDII: MINIMUM, 10 clase + profesionala, scoala tehnica (cu specializare in domeniu); de preferat, 12 clase liceu cu profil tehnic. Obligatoriu: experienta in domeniu. Va rog trimiteti un CV sau mesaj
-
București - Sudor Mig Mag productie personalizata salariu ofertat 4500-5500 ron net (negociabil) + bonuri de 30 lei zi Cerinte Experienta in sudura pe oteluri subtiri in carne 1,5 5mm Cunostinte de lacatuserie in vederea asamblarii pieselor pentru sudat Orientare spre obtinerea rezultatelor si incadrarea in standardele de calitate Pasiune, dinamism, flexibilitate, entuziasm fata de activitatea desfasurata; Responsabilitati Intelegerea proiectului reprezentat prin schite Preia profilele sau tablele debitate si le asambleaza conform schitelor in cote precise, diagonale, planeitati, se puncteaza si apoi se intaresc sudurile Reverifica sa ramana in cote produsul dupa sudare Premontaj elemente sudate pentru a se vedea aliniamentele si ajustat daca este necesar (preferabil sa nu fie necesar) Mentinerea ordinii in sculele cu care lucreaza si a curateniei in jurul bancului dupa finalizarea unei etape de lucru Flexibilitatea nivelului de sudura in functie de proiect. Alte informatii Oferta (bonusuri, beneficii): Salariu motivant Tichete de masa 30 lei zi lucratoare Orele suplimentare sunt platite 175% Program de lucru 8 ore zi , de luni pana vineri STUDII: MINIMUM, 10 clase + profesionala, scoala tehnica (cu specializare in domeniu); de preferat, 12 clase liceu cu profil tehnic. Obligatoriu: experienta in domeniu. Va rog trimiteti cv sau mesaj pe WhatsApp
-
Service auto Cluj angajeaza sofer pe platforma auto. Necesar categorie B, C, E. Domiciliul in Cluj Napoca. Detalii doar la telefon
-
Promovat
CERINTE : Gandire analitica creativitate pentru a creea un continut promotional captivant Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte simultan Experienta in domeniul social media si raportare la tendintele actuale Experienta domeniul vanzarilor constituie un avantaj Cunostinte in utilizarea computerului si software-ului de birou pentru a gestiona documentele si corespondenta RESABILITATI : Identificarea posibililor cumparatori din online si atragerea lor cu diferite oferte Monitorizarea activitatii social media Organizare calendar campanii postari lansari Adaptarea continutului in functie de reteaua sociala impreuna cu echipa de marketing Realizarea de clipuri cu produsele noi lansate si postarea lor pe retele sociale (tiktok , youtube ..etc) Update la ultimile practici in social media
-
DescriereFișa postului : - întocmirea pieselor desenate (planșelor) cu ajutorul programului AutoCAD - întocmirea pieselor scrise (extrase de materiale, memorii, caiete de sarcini, antemasuratori, fise tehnice, etc.) - verificarea sau calcularea cantităților de lucrări pe baza planurilor - întocmire devize Cerințe minime obligatorii : - cunoașterea și utilizarea la nivel avansat a programelor : AutoCAD și Microsoft Office - respectarea termenelor de predare a proiectului Alte cerințe : - abilități de completare a cunoștințelor în termen scurt - comunicativ cu conducerea și colectivul de colegi - ambițios, consecvent, ordonat - carnet de conducere cat B - salariul este stabilit de comun acord la angajare, cu posibilitate de renegociere , în funcție de performanțe.
-
Societate comerciala angajaza femeie pentru contabilitate primara,secretară. Program de lucru de Luni până Vineri de la 8 la 16 cu două libere pe săptămână.
-
-
Salon situat in sect 5.Vad foarte bun.De 18 ani pe piata.Clientela stabila si sigura.Castiguri substantiale.,Relatii la tel;
-
Angajez frizerita,coafeza si manichiurista(semipermanenta,gel,unghii false),pentru saloane situate in sect 5,vad foarte bun,clientela stabila si sigura. Relatii la tel 0768247344
-
Angajez frizerita,coafeza ,pentru saloan situate in sect 5,de 17 ani deschisi,vad foarte bun,clientela stabila si sigura.castiguri substantiale Relatii la tel
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrator si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
Dorești să faci o investiție profitabilă într-o afacere tip franciză? Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere cu implicare 200% MULTI -SHOP este cea mai nouă franciză cu costuri inițiale minime. Noi te putem ajuta cu tot ce este necesar la început de drum și pe tot parcursul contractului. Avem cea mai rentabilă franciză de pe piață. Cele mai mici costuri Îți aducem Multi-shopul la tine în oraș mobilat și utilat, gata să începi activitatea. Facem training gratuit la sediu. Se poate amplasa în București sau în orice oraș dorești. Lucrează pentru tine și pentru viitorul familiei tale !!! Lasă-ne un mesaj privat cu numărul tau WhatsApp iar noi îți vom trimite toate detaliile.
-
Angajam ASISTENTA MANAGER in Bucuresti . Salariu net lunar 2.800 Ron Dorim doar candidati cu experiență. Cerinte - bune abilită i de organizare, spirit de echipă; - flexibilitate, foarte bune abilită i de comunicare; - disponibilitate pentru deplasari zilnice pe teren; - experien a in vanzări; - permis de conducere categ. B (de minim 6 luni) Responsabilitati - recrutarea si pregatirea reprezentantilor companiei in vederea indeplinirii obiectivelor in ceea ce prive te cre terea numărului de clienti si a gradului de satisfactie a acestora; - coordonarea si motivarea unei echipe de reprezentanti pentru a valorifica oportunită ile de afaceri; -monitorizarea si evaluarea săptăminala a performantelor inregistrate in zonele in care isi desfăsoară activitatea, in scopul identificării dificultătilor existente si solutionării eficiente a acestora. Alte informatii -oportunitatea de dezvoltare profesionala Tristeti CV in limba romana format PDF pe adresă de mail sau Wathsap.
-
electician --electromecanic cu experienta in domeniu confectiilor textile (masini de cusut,mese de calcat, prese de calcat ,generatoare termice,compresoare) -Relatii la telefon -angajam muncitori calificati in cofectii textile(sa traga bine la masina de cusut)
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română. P
-
Angajam de urgenta muncitoare calificate pentru masinile de tricotat KETT Dorim muncitoare calificate cu experienta de minim 2ani Pentru cele din alta localitate oferm cazare Fabrica este in ONESTI oferim trasport gratuit tel de contact mail sau
-
ANGAJAM studentă job remote 3 ore pe zi ca administrato si online promotor Program part time DOAR IN BUCURESTI. Salariul net 2000 lei necesita experiență. Trimiteți CV în limba română.
-
angajam maistru cofectioner textile cu experienta in domeniul cofectioner pentru categoria pantaloni relatii la tel
-
Domeniu de activitate Vino și tu ca partener de afacere in echipa emGuarde. Dispozitivele electronice de înaltă performanță care sunt indispensabile în orice domeniu de activitate și în toate locuințele și birourile din lume. emGuarde Schimbați-vă mediul. Îţi schimbă viaţa. emGuarde este conceput pentru a prevenirea radiațiilor cauzate de interferențe electromagnetice de înaltă frecvență între 3 MHz și 1000 MHz. ... Cea mai nouă și profitabilă afacere in crestere perpetuă. Afacere costuri zero, implicare 200% S.C. Octopuss srl Cerințe: -experienta de minim 1 an de zile in vânzări -disponibilitate de lucru cu publicul - capacitatea de a promova în Social media -utilizator experimentat PC - competențe informatice dovedite Condiții: - comisioanele ajung până la 4.000 Euro + bonusuri de performanță -posibilitati de training la locul de muncă si dezvoltare personala Responsabilități: -realizarea planului de prezentări zilnice si atingerea obiectivelor zilnice. - planul de performanță lunara stabilit de directorul de vânzări -consilier a clientilor privind varianta optima a produselor si furnizarea de informatii complet asupra produselor; -oferirea celor mai bune solutii tehnice si estetice in vederea alegerea produsului si a accesoriilor. -intocmirea documentelor necesare finalizarii vanzarii si livrarii produselor; -cunoasterea perfecta a produselor comercializate, a conditiilor de acceptare si de lansare a comenzilor, a conditiilor de plata si livrare; Trimiteți CV în limba română format PDF pe adresa de email sau Wathsap.
-
Consultanți vânzări cu PFA sau Srl pentru distribuție. Câștiguri lunare de peste zece mii de lei,propunere în colaborare cu Firma distributie dispozitive pentru domeniul horeca și beauty. Adaus comercial și bonusuri de la 1550 Ron la 5700 Ron pentru fiecare comandă realizată . Se accepta persoane din toata țara cu experienta dovedita in vanzari minim 2 ani. Detalii suplimentare Se lucreaza full time atat de la sediu cat si munca de teren de luni pana vineri. Interviurile se desfasoara la sediu in sectoarele de activitate beauty și horeca. Consultanții de vânzări trebuie să dețină experiență în relațiile cu agenții comerciali din domeniile respective. Se acceptă doar candidați cu experiență dovedită învânzări minim de 2 ani din Bucuresti sau alte județe. Nu acceptăm începători fără experiență care își doresc salariu fix sau studenți. Se lucreaza pe bază de PFA sau srl. FISA POSTULUI CONSULTANT VANZARI Candidatul ideal: -comunicativ -persuasiv -receptiv la feedback Foarte bune abilitati de comunicare interpersonala; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Atitudine pozitiva si orientata catre client; Cunostinte generale despre SOCIAL MEDIA si Internet; Bune abilitati si cunostinte de vanzare; Atitudine proactiva; Responsabilitate personala; Orientare catre rezultate. - experienta relevanta in vanzari - Bune abilita i de operare PC - Cunostinte de limba engleza - Studii medii (studiile superioare constituie avantaj); - Excelente abilitati de comunicare, relationare si negociere - Persoana dinamica si proactiva - Orientare spre nevoile clientului Descrierea jobului: Identificarea nevoilor clientilor si consilierea acestora. Imbogatirea portofoliului de clienti si dezvoltarea retelelor existente Reprezentarea si promovarea companiei in conformitate cu strategia de vanzare a companiei. Urmarirea atingerii obiectivelor, Prezinta, vinde si creste valoarea vanzarilor produselor si serviciilor catre clientii potentiali si existenti cu scopul de a atinge targetul de vanzari al magazinului; Asigura acuratetea inregistrarii datelor clientilor in bazele de date; Ofera informatii intr-o maniera eficienta si politicoasa catre clientii potentiali si catre clientii deja existenti ai firmei despre produse si servicii; Mentine imaginea companiei si respecta standardele ei, livrand servicii de o inalta calitate si profesionalism; Pregateste rapoarte zilnice despre vanzarile si activarile zilnice; Este in permanenta la curent cu informatiile sau serviciile nou aparute. Beneficii: Pachet salarial atractiv, corelat cu performantele Sustinere din partea companiei in dezvoltarea personala si profesionala Mediu de munca placut si dinamic Siguranta locului de munca Oferim: - câștiguri motivante in functie de experienta dovedita + bonusuri de performanta intre 1550 Ron pana la 5700 Ron de fiecare comanda executata. -contract pe perioada nedeterminata. Trimiteți CV in limba română în format PDF. Publi24_1613811509