Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-04-19-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Suntem în căutarea unei societăți specializate în servicii de curățenie pentru a dezvolta o colaborare valoroasă în gestionarea unor apartamentelor închiriate în regim hotelier. Dacă firma dumneavoastră îndeplinește cerințele și dorește să ofere servicii de calitate, vă invităm să luați în considerare această oportunitate. Dorim o colaborare pe termen lung. Cerinte: Program de lucru variabil in functie de necesitati; Echipa formată din persoane cu permis de conducere categoria B. Beneficii: - Venituri motivante, - Acord contractual avantajos pentru ambele părți, - Plată competitivă, în funcție de volumul de muncă și calitatea serviciilor prestate, - Furnizăm echipamentele și materialele necesare pentru curățenie. Pentru informații va rugăm sa ne contactați la numărul 0722 213 621, între orele 09:00 și 16:00 de Luni până Vineri.
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Daca intrebi persoanele care au succes in vanzari, daca mereu si-au droit sa lucreze in domeniu, multi vor spune ca nu a fost niciodata prima lor varianta, urmata de multe motive pentru care sunt bucurosi ca au facut-o. Multi au gasit o cariera in vanzari ca fiind pe cat de motivanta financiar, pe atat de satisfacatoare. Candidatul Ideal Persoana sociabila; Sa fie om viu ; Persoana deschisa sa invete lucruri noi; Persoana care are nevoie de un job full time; Persoana optimista si care face lucrurile cu pasiune; Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; Capacitate de asimilare rapida, initiativa si amabilitate Punctualitate, responsabilitate; Auto-motivat, orientat spre rezultate; Permis de conducere obligatoriu; Descrierea jobului Prezentarea produselor noastre si promovarea imaginii companiei catre clienti; Sustinerea Sales-Manager-ului in procesul de vanzare; Implementarea strategiei de vanzare si urmarirea fidelizarii clientilor; Mentinerea relatiilor cu clientii si cu potentialii clienti; Promovarea si prezentarea produsului Beneficii: Sansa de a avansa pe baza rezultatelor proprii; Pachet salarial motivant, raportat la realizarile efectuate (se poate ajunge la valori de peste 1.000 Euro,in functie de performantele si seriozitatea agentului de vanzari); Exista posibilitatea sa fie deranjat de cateva ori pe luna de oamenii care vor sa-I dea bani; Program flexibil, independenta in organizarea muncii; Atmosferă placută de lucru intr-o echipa tanără, dinamică si ambiţioasă, in plina expansiune; Oportunitatea de te dezvolta personal prin traininguri de specialitate si seminarii; Calatorii in diferite tari; Descrierea companiei De peste 100 de ani, sistemele noastre profesionale sunt cele mai performante și au depasit asteptarile clientilor la nivel mondial. Avem reprezentante in toate orasele din Romania si vestea cea buna este ca suntem in continua expansiune. Misiunea noastra este de a avea clineti incantati de un parteneriat ce le aduce o colaborare necesara si eficienta pentru a atinge obiectivele propuse. Cu alte cuvinte, daca esti pasionat de ce faci si esti dispus sa acorzi un efort cinstit, sansele tale de a avea succes sunt mari.
-
Promovat
Deziclean este o societate specializata in prestarea de servicii profesionale de curatenie. Compania noastra asigura servicii de curatenie in aproape toate orasele mari din Romania. Suntem in cautare de agenti de curatenie pentru cladiri de birouri (zonele: Floreasca, Eroii Revolutiei, Pipera). Atribuții: - Efectuarea si asigurarea activitații de curațenie din zona alocata, conform programului de lucru stabilit; - Sa manifeste atentie in manuirea si utilizarea materialelor si echipamentelor pe care le are in primire. Oferim: - Contract de munca pe perioada nedeterminata; - Conditii avantajoase de salarizare: -> Plata ore suplimentare; -> Bonuri de masa; -> Bonusuri. Oferim instruire, nu trebuie sa ai experienta. Daca ești o persoana responsabila și organizata, te așteptam în echipa noastra.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Libra Guard angajeaza agenti paza in Brasov pt santier. Se ofera salariu incepand cu 2.200 lei.
-
angajam tamplari pal și montatori ,cu experienta minim 1 an, salariu 3500- 5000,plus bonusuri, program flexibil
-
Angajam confectionere modeliere care stiu sa confectioneze produse cap-coada inclusiv calcat. Program de lucru L-V 8.00-16.30. Salariul si bonusurile se discuta la interviu. Se da proba de lucru platita. Atelierul este in zona Liberty mall ( nu este in incinta Electromagnetica). Contract legal de munca, concediu de odihna 21 de zile lucratoare pe an. Pentru alte informatii , va rugam contactati telefonic.
-
Căutăm o fată care să se alăture echipei noastre! Locul de muncă se va desfășura în regim de smartworking, iar candidata va trebui să se ocupe de relația cu clienții unui magazin online, să sune pentru confirmarea comenzilor, să monitorizeze livrările și să trimită email-uri către clienți și furnizori. Nu sunt necesare abilități specifice, dar candidata trebuie să aibă cunoștințe minime de utilizare a calculatorului. Program de lucru de luni până vineri, începând cu ora 9:30 10, timp de 4 până la 6 ore, în funcție de volumul de muncă. Așteptăm CV-ul dvs.
-
Societate confecții metalice angajează în București lăcătuși și sudori electrici. Salariu intre 4500 si 5500 lei. Condiții de munca decente. Rugam seriozitate!
-
Angajez asistenta medicala de farmacie pentru drogherie in Călimănești,jud Valcea.Program de lucru o zi și o zi. Pentru detalii și cv, sunați la numărul .
-
Restaurantul Shangri-La din Turda angajează personal pentru a se alătura echipei sale în creștere! Suntem în căutarea unui bucătar talentat și dedicat pentru a oferi experiențe culinare de neuitat clienților noștri. Dacă îndepliniți cerințele noastre și sunteți pasionați de industria ospitalității, vă invităm să ne contactați! Cerințe pentru poziția de bucătar: Abilități excelente de comunicare Atenție la detalii Atitudine pozitivă Dorința de a învăța și de a evolua Cunoștințe solide despre igiena și siguranța alimentelor Beneficiile de a lucra la Shangri-La: Salariu competitiv, discutat individual în funcție de experiență Mediu de lucru dinamic și prietenos Oportunități de învățare și dezvoltare profesională Dacă vă recunoașteți în descrierea de mai sus și sunteți gata să vă alăturați echipei noastre, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de e-mail: până pe data de 10 decembrie 2023, ora 20:00! Pentru orice informații suplimentare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon: . Suntem încântați să vă cunoaștem și să discutăm despre oportunitățile noastre de carieră la Shangri La. Vă așteptăm cu nerăbdare să faceți parte din povestea noastră culinară!
-
Candidatul ideal pentru acest job trebuie să fie o persoană caldă, prietenoasă, dedicată, punctuală și responsabilă. Căutăm o persoană care să aibă cel puțin skill-urile de bază pentru postul de ospătar. Cerințe: - Abilități excelente de comunicare - Atenție la detalii - Atitudine pozitivă - Dorința de a învăța și de a evolua Beneficii: - Salariu competitiv, discutat individual în funcție de experiență - Mediu de lucru dinamic și prietenos - Oportunități de învățare și dezvoltare profesională
-
Flota pentru platformele de ride-sharing căutam colaboratorii (șoferii) cu mașina personală sau închiriată de la noi in orașul Braila. Oferim spre închiriere: -Logan 1.5dci 2014 90cp/400 RON pe săptămâna consum de 5% - Dacia Sandero 1.5 dCi 2015 90cp/ 45 RON pe săptămâna consum 4-5% Condiții de colaborare: - permis de categoria B minim 2 ani, - vărsat minima 21 ani, - cazier judiciar/auto fără înscrisuri - examen psihologic/ medical - atestat pentru transport alternativ - autoturism cu un an de fabricație începând din 2010 , minimul 4 uși +AC Acte necesare pentru mașina : -ITP la 6 luni se specifică la stația autorizată RAR ca se dorește ITP-ul pentru transport alternativ - contract de comodat între proprietari mașinii și firma partenera este o formalitate in obținerea copiei conforme cât și pentru a lucra in deplina legalitate -RCA valabil + asigurare călători și bagaje ( o plătim noi) Ce asiguram noi: - ITP la 6 luni îl plătim noi pe toată durata colaborări - card de combustibil cu reducere de 15 bani/ litru -la fiecare șofer adus primiți 200 de lei - pentru personale doritoare putem sa și colantam mașina , bonusul din colant rămâne șoferului Comisioane : -firma va percepe un comision de 10% din venitul Net lunar + 50 lei săptămânal
-
Service autocamioane, angajam mecanic auto cu fara experienta, transport asigurat, salariul in functie de experienta, bonuri masa, varsta maxima 50 ani.
-
Vulcanizare Non-Stop în Militari Residence căuta un nou membru pentru echipa noastră! Experiență în vulcanizare este un plus, iar cunoștințe de mecanică ușoară sunt apreciate, dar nu obligatorii. Situată într-o zonă cu vad mare, suntem în căutarea unei persoane dedicate și motivate pentru a se alătura echipei noastre dinamice. Beneficii: Program non-stop Salariu începând de la 3000 RON, cu posibilitate de avansare Oportunitate de creștere profesională și dezvoltare într-un mediu de lucru stimulativ Pentru mai multe detalii și pentru a aplica, sunați la numărul de telefon din anunț. Așteptăm cu nerăbdare să facem cunoștință cu viitorul nostru coleg!
-
Se angajeaza femeie intretinere vila costinesti pentru perioada mai-septembrie. Se asigura cazare si masa, mai multe detalii la telefon
-
Adori sa pregatesti prajituri si sa faci asta cu o echipa tanara si dinamica? Iti place ideea de 'SANATOS' si 'ORGANIC'?! Iubesti atentia la micile detalii si directiile clare si bine stabilite inca de la inceput? Iti place sa inveti lucruri noi, sa te dezvolti si sa evoluezi constant? *** Daca ai raspuns cu DA la intrebarile de mai sus, atunci acest anunt este pentru tine: Ne marim echipa si ne dorim un cofetar, cu experienta, minim 1 an, in domeniul RAW-VEGAN. *** Acum, dupa ce am stabilit ceea ce cautam, hai sa iti spunem si ce oferim: Iti oferim un mediu de lucru placut, unde oamenii lucreaza ca o echipa si fiecare stie ce are de facut, iar daca nu stim, invatam si ne adaptam. Iti oferim un laborator de productie echipat modern, unde poti prajituri cu drag si spor. Bineinteles, pentru ca orice pasiune se rasplateste, oferim si un salariu atractiv, discutam mai multe la interviu, dar pot spune ca salariile noastre sunt peste media din piata, plus bonuri de masa si pentru ca ne dorim sa stimulam oamenii din echipa noastra de productie, oferim BONUSURI de performanta. Si pentru ca stim, ca productia este provocatoare, chiar si pentru cei mai buni dintre noi, programul de lucru este unul normal, iar tot ce este suplimentar, se plateste extra. Daca ai citit deja pana aici si consideri ca esti omul pe care il cautam, hai sa iti spun si care sunt responsabilitatile tale: - respectarea normelor igienico sanitare in vigoare si a procedurilor interne de lucru, pentru ca suntem un laborator de cofetarie, unde prioritizam igiena inainte de toate. - respectarea cu strictețe a rețetarului, care a fost optimizat dupa nenumarate incercari si adaptari la cerintele clientilor nostri care ne aleg constant de mai bine de 4 ani - realizarea si decorarea prajiturilor, torturilor, bomboanelor, ciocolatelor si aducerea lor in forma finite pentru a fi expuse in vitrina, o treaba care pare migaloasa la inceput, dar dupa ce te obisnuiesti, devine placuta. - evidenta stocurilor de materii prime, materiale si gestionarea acestora, Te asteptam la noi in locatie, str Popa Savu, nr 56, sa ne cunoastem, dar inainte da-ne un telefon!
-
Aplica sa devii noua noastra colega in Magazinul din CRAIOVA. Cerinte: - Persoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre client - Abilitati de comunicare, motivata de dezvoltare profesionala Descrierea jobului Atributii: - Ofera consultanta clientilor pentru a face alegerea potrivita - Va avea in vedere fidelizarea clientilor - Va fi activ in buna gestionare a echipei si a magazinului - Gestioneaza incasarile si comenzile clientilor Beneficii: - Training si oportunitate dezvoltare profesionala - Echipa de succes - Program de lucru in ture - Salariu fix + bonus motivant Descrierea companiei IdealBebe - Magazinul ideal pentru bebelusi IdealBebe - comercializeaza o gama diversa de articole pentru copii, de la accesorii pentru bebelusi, jocuri si jucarii pana la carucioare, balansoare, produse de igiena si sanatate - toate pentru copilul tau ideal.
-
Multinationala germana din domeniul constructiilor angajeaza Tamplar pentru punctul de lucru din Cristian judetul Sibiu. Pachetul salarial este motivant, compus din salariu si beneficii. Experienta minima dorita este de 2 ani intr-o pozitie similara. Oferim posibilitati reale de dezvoltare profesionala. Asiguram transportul pana la locatie. Telefon de contact
-
Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara scoate la concurs postul de Consultant strategii proiecte (PART-TIME: 4 ore). Pentru a participa la concursul de recrutare, candidații vor depune un dosar de concurs la sediul BRCT Timișoara, str. Proclamația de la Timișoara, etaj 1. Termenul limită pentru depunerea dosarelor este data de 04 aprilie 2024. Cerințe: * Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, de preferință în domeniul științelor sociale, științelor politice, administrației, științelor economice sau echivalent; * Experiență în domeniul elaborării și implementării de proiecte cu finanțare europeană și nu numai, de minimum 3 ani; * Cunoștințe excelente de limba română, cunoștințe foarte bune de limba engleză; * Cunoștințe foarte bune de operare pe calculator pachetul Microsoft Office, Teams, Outlook; * Cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene. Profilul candidatului: * Capacitate de cercetare a apelurilor de proiecte relevante activității BRCT Timișoara și de a redacta, depune și implementa astfel de proiecte; * Capacitatea de cunoaștere și aplicare a regulamentelor și directivelor UE și a legislației naționale specifice; Capacitatea de a înțelege problemele complexe și de a comunica eficient; Capacitate foarte bună de analiză și sinteză a datelor și informațiilor și atenție la detalii; Capacitate organizatorică și de management al activităților, abilități sociale și flexibilitate - respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Preocupare pentru perfecționarea profesională și disponibilitate pentru desfășurarea de activități în program prelungit și deplasări, cu respectarea Legii - Codul muncii cu modificările și completările ulterioare. Concursul se va desfășura în data de 09 aprilie 2024 la sediul BRCT Timișoara și va avea patru secțiuni. Documente necesare întocmirii dosarului de participare la concurs: Scrisoare de intenție; CV în format european; Formularul de înscriere la concurs; Copie după cartea de identitate; Copiile diplomelor de studii relevante; Dovada vechimii în muncă. Termenul limită pentru depunerea documentelor solicitate: 04.04.2024, ora 16.00, la sediul BRCT Timișoara sau prin email la adresa Pentru îndrumare, contactează Biroul de Resurse Umane, Comunicare și Administrativ, Carmen Stojanovi la: sau Postul scos la concurs este cu normă parțială de muncă și contract individual de muncă pe perioadă nedeterminată. Biroul Regional pentru Cooperare Transfrontalieră Timișoara implementează în calitate de Secretariat Comun și Unitate de Control de Prim Nivel pentru beneficiarii români Programul Interreg IPA România-Serbia, finanțat de Uniunea Europeană și statele partenere în program.
-
Cautam colegi pentru urmatoarele posturi: -preparator- fast food, norma partiala 4-6 ore ,sau 2 zile lucrate cu 2 libere. - pizzar, norma partiala 6 ore sau 2 zile lucrate cu 2 libere. Transport asigurat sau decontam transportul. Te așteptăm în echipa noastră din Mosnita Noua să creștem împreună! Pentru detalii sunati la acest numar de telefon: .
-
Cautam colegi pentru urmatoarele posturi: -preparator- fast food, norma partiala 4-6 ore ,sau 2 zile lucrate cu 2 libere. - pizzar, norma partiala 6 ore sau 2 zile lucrate cu 2 libere. Transport asigurat sau decontam transportul. Te așteptăm în echipa noastră din Mosnita Noua să creștem împreună! Pentru detalii sunati la acest numar de telefon: .
-
Echipa GTS isi mareste echipa! Cautam instalatori- mentenanta, in domeniul instalatii sanitare. Salariu atractiv Experienta: minim 1 an
-
Angajăm VULCANIZATOR AUTO! Dacă îți place să lucrezi cu mașini și ești pasionat de acest domeniu, atunci te așteptăm să vii în echipa noastră. Dacă ai experiență în domeniul vulcanizarii constituie un avantaj, dacă nu învățăm împreună. Salariu atractiv + Contract de muncă + Mediu plăcut de lucru. Pentru mai multe detalii, te rugăm, contactează-ne!