Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:

CV-ul tău nu este încă complet.


Completează-ți CV-ul în doar câteva minute!
Odată completat CV-ul poți aplica de câte ori dorești cu un singur click.
Completează CV


Poți edita Cv-ul tău aici înainte să îl trimiți.

Trimite unui prieten

Trimite

Office Coordinator & Administrator

Valabil din 09.05.2024 15:39:32
Specificații
Numele companiei Kansai Helios Romania SRL
Profesie economist
Tip job full time
Descriere

NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing.

CURSURI DE PREGATIRE:
- Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus.
- Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus.

EXPERIENTA:
- IN SPECIALITATE: minim 2 ani
- PE POST: minim 1 an

CUNOSTINTE OBLIGATORII:
- MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook)
- limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat

APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE:
- Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i
- Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar
- Experiența în serviciul clienți va constitui un plus
- Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului
- Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate
- Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic)
- Excelente abilități de comunicare și interpersonale
- Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini
- De incredere cu rabdare si profesionalism


CERINTE PENTRU EXERCITARE:
- Atentie concentrata
- Echilibru emotional
- Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila
- Rezistenta la stres
- Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
- Punctualitate

ATRIBUTII PRINCIPALE:
- Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă
- Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare
- Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.)
- Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.)
- Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil
- Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților
- Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi
- Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei)


BENEFICII:
Salariu competitiv raportat la activitatea prestata
Bonuri de masa
Bonusuri de performanta si implicare
Transport la de la sediul companiei
Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare
Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala.

Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.

Anunțuri recomandate

Aplică rapid
Lucian

Vezi toate anunțurile
Ați atins limita de mesaje trimise pe zi
Pentru a putea trimite mai multe mesaje, accesați abonamentul VIP
×
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite!

Ati atins limita de mesaje permise.

Pentru a putea trimite mai multe mesaje trebuie să vă validați numărul de telefon.

Validează telefonul
;