Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2021-07-05-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
ANGAJAM MONTATORI MOBILIER Vrei un pachet salarial de 4000 de lei net ? Firma de transport si montaj pentru produsele IKEA cu activitate de peste 16 ani si cu peste 160 de salariati, angajeaza MONTATORI MOBILIER cu experienta. Programul de lucru este de luni pana vineri + 2 sambate lucrate pe luna. Sediul nostru se afla In Magazinul IKEA Timisoara din Comuna Dumbravita. Responsabilitati: Asamblarea produselor de mobilier si electrocasnice IKEA INCLUSIV BUCATARII la domiciliul clientilor. Oferta beneficii: Salariu motivant Programul de lucru flexibil Bonuri de masa Contract de munca pe perioada nedeterminata. Asigurare de accidente. Loc de munca stabil si motivant. Nu ezita sa ne contactezi la: sau
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania
-
Promovat
Salutare! Szia! Avem o echipă faină, aproape completă și căutăm colegi interesați să se integreze pe termen mediu-lung. Cunoștințele de limbă maghiară și engleză sunt bine venite :) Programul este 2 zile lucrate și 2 libere, de la ora 10:00 la 23:00 (nu se lucrează mai târziu și se respectă timpul liber). Responsabilitățile zilnice constau în preluarea comenzilor la masă și servirea preparatelor de la barman și de la bucătărie, nimic mai simplu. Nu avem cod vestimentar, be yourself. Salariul este în funcție de experiență desigur, cu un minim de 2.600 și un maxim de 3.200. Se oferă o masă pe zi și discount de 50% pentru angajați pentru o a doua masă. Se oferă angajare cu acte în regulă. Plata salariului se realizează de două ori pe lună, avans și încheiere, pe card sau numerar, în funcție de preferințe. !Nu suntem interesați de oferte de angajare din străinătate companii specializate, recrutăm de pe plan local, mulțumim. Pe curând! @lateorest
-
Promovat
Angajez persoana serioasa care sa aiba grija de animale in ferma mixta. Ofer cazare, mâncare și salariu atractiv!
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
DESCRIERE Salariu pentru inceput este de 3500 -4000 Net ( in functie de performanta si vechime va creste pe parcurs ) Contract pe perioada nedeterminata Program full time de 8H lucratoare cu 30 minute pauza, de luni pana vineri Incepere de la ora 8:30 -17:00 In birou cu 2 colege Asistenta si verificare din partea contabilului expert . Toate conditile necesare pentru un program de lucru productiv . Activitatea de contabilitate presupune : atent a la detalii; atentie distributiva. abilitati dezvoltate de organizare Introducerea de facturi de marfa si prestari servicii NIR-uri Emitere facturi tinere evidenta Casa la zi Bonuri de consum, Centralizarea platilor operarea documentelor de gestiune (facturi, avize, note de receptie, note de produs finit, note de consum, transferuri intre gestiuni etc) Deoarece Activitatea care tine de contabilitate nu se dureaza intreaga luna se cer si urmatoarele aptitudini : Reprezentantul(a) va prelua comenzile online venite de pe magazinul online, sau prin telefon, va consilia clienții daca va fi cazul, va urmari fluxul vanzarilor, va emite actele necesare vanzarii (facturi, AWB-uri, bonuri de casa, etc.), Operare buna a calculatorului, necesara pentru a lucra pe platforme de comert online . Gestionarea corecta a comenzilor primite online. Cunostinte de operare PC: Windows10, Word, Excel. Experiență sau capacitate de învățare rapida în domeniul vânzărilor. Abilitati de comunicare, politete in relatia cu clientii. Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;- Preluarea si rezolvarea situatiilor in care apar neconformitati. preluarea comenzilor online si telefonic; Gestionarea comenzilor primite in platforme marketplace (emag,okazii altex...etc) acordarea asistentei clientilor in cazuri multiple: modalitati de plata, de livrare, retururi; Se ofera: Conditii de munca bune, fara ore suplimentare, in echipa Salariu fix + o masa calda in fiecare zi in valaore de maxim 20 lei Program fix de lucru de luni pana vineri 8.30-17.00 plata ore suplimentare bonusuri pentru diferite ocazii libere - sarbatori legale cafea nelimitata; posibilitatea de avansare. Locatie: Falticeni zona filaturii Așteptăm un CV atașat la acest anunț! Ne dorim o persoana dispusa sa invete, ordonata, atenta la detalii, capabila sa lucreze in echipa
-
Persoana fizica (NU sunt imobilizată la pat, pot merge dar am probleme de seninătate . Ofer cazare doar pentru familie, soț și sotie sau doar femeie singura( pentru cei care n-au unde să stea, n-au casa),termen lung (care au venituri ( loc de muncă), eu nu ofer decât cazare) contra unei mese (alimentele pt mine le plătesc eu)calde pe zi și ajutor pt menaj . Familia va fi înregistrată la primărie și poliție. Utilitățile, curent, caldura, apa le plătiți voi(eu plătesc o parte proporțională consumului meu)eu sunt o femeie singura fără mari nevoi. Interesați sunt rugați sa contacteze la numărul de telefon:
-
Responsabilități: Asigură curățenia imobilului (toalete, camere, holuri) Se asigură în permanență că se menține curățenia și verifică constant disponibilitatatea consumabilelor din camerele de hotel.
-
Angajam :barman ,ajutor ospătar ,femeie de serviciu.Relatii și programări interviuri la numărul de telefon
-
Pregătește mâncărurile din rețetarul unității în conformitate cu standardele în vigoare Asigură implementarea și menținerea standardelor de păstrare și depozitare a produselor, semipreparatelor și preparatelor alimentare cu respectarea normelor igienico-sanitare în vigoare
-
Scopul general al postului: desfasurarea in bune conditii a activitatii financiar-contabile Obiectivele postului: asigurarea desfasurarii ritmice si in bune conditii a unor operatiuni specifice activitatii financiar-contabile
-
Firma autorizata ANRE si ISCIR, cu peste 20 ani experienta, angajeaza instalator sanitar/instalatii termice/gaze naturale. Se ofera: - pachet salarial motivant si contract de munca pe perioada nedeterminata; - bonuri de masa si bonuri cadou; - abonament sanatate la o retea de clinici medicale; - stagii de pragatire si perfectionare; - stabilitatea locului de munca si posibilitate de promovare.
-
Societatea Transport Prestari Servicii cu Utilaje Terasiere Mehedinti SA angajeaza conducatori auto catergoria C.
-
Firma serioasa de instalatii angajeaza instalatori termice, sanitare cu sau fara experienta si sudori instalatori. Salariu motivant si conditii de munca bune! Oferim cazare!
-
Societate productie angajeaza muncitori necalificati calificati pentru prelucrari mecanice diverse. Echipamente moderne. Posturi disponibile: sudori, lacatusi mecanici, manipulanti, operatori masini. Bucuresti, sector 3. Solicita detalii la .
-
Jobul ce i se potrivește oricui! Livrează simplu și rapid produse alimentare de la restaurante, la terți prin intermediul platformei Glovo Cerințe: Apt din pt.de vedere medical, vârsta minim 18 ani, să dețină un mijloc propriu de transport (bicicletă,trotineta,scooter) Avantaje: Salariul pe card, program flexibil se oferă echipament de lucru (geanta termică) #Interviurile au loc de luni până vineri in intervalul orar 12:00-20:00,la sediul societății, str.Simion Bărnuțiu 42, LC office 3, et.4
-
Firma de constructii angajam: -sudori -muncitori calificati -muncitori necaloificati Salariu motivant in functie de abilitati! Pentru mai multe detalii , sunati la :
-
SECURITAS ROMANIA, companie multinationala, lider mondial pe segmentul de servicii integrate de securitate, angajeaza AGENT DE SECURITATE in cadrul unor obiective aflate ALBA IULIA- magazine; cladiri de birouri; obiective industriale, etc. Oferim scolarizare calificare gratuita pentru angajati. Cerinte: -Studii gimnaziale, medii, superioare - finalizate sau in curs, -Fara inscrisuri in cazier, -Abilitati de comunicare si orientare catre clienti, -Persoana dinamica, responsabila, serioasa, -Capacitate de concentrare - atentie - profesionalism. Beneficii: -Pachet salarial motivant... in functie de obiectiv se acorda prima+bonuri de masa! Daca iti doresti un post care sa-ti ofere posibilitati de calificare si promovare in cadrul Companiei, contacteaza-ne! Iti oferim conditii optime de lucru, mediu de lucru tanar si dinamic, si recompense salariale peste media celor din piata. ALEGE ANGAJATOR DE TOP! SECURITAS ROMANIA recunoaste si rasplateste performanta angajatilor!
-
TRIGO, lider mondial in oferirea de servicii de calitate in domeniul AUTOMOTIVE angajeaza in Cluj pentru postul de CONTROLOR CALITATE cu instruire la angajare. CE TREBUIE SA FACI? Sa controlezi piesele conform unei instructiuni. UNDE O SA LUCREZI? Noi suntem prezenti in Bosch -Jucu CATE SCHIMBURI? 4 schimburi CE OFERIM? Salariu 4000 lei brut Tichete de masa de 35 lei zi Spor de noapte si de weekend; Bonus de performanta; Ore suplimentare platite dublu; Asigurare de sanatate privata full (consultatii, analize, RMN, CT etc); Prime de Paste si Craciun; Bonus recomanda un prieten 1000 lei; Transport asigurat Mai multe detalii la nr. de telefon Asteptam CV-ul tau si pe adresa de email: recrutare(a)trigo-group.com
-
Alătură-te echipei noastre din Eforie Sud! Suntem în căutarea unei bucătărese pasionate și talentate pentru a se alătura echipei noastre din Eforie Sud. Dacă ești o persoană motivată, dornică să lucreze într-un mediu dinamic și să contribuie la crearea unor experiențe culinare de neuitat, te invităm să aplici. Cerințe: Experiență anterioară în domeniul gastronomic este un avantaj, dar nu este obligatorie. Abilități excelente de comunicare și colaborare în echipă. Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu agitat. Beneficii: Program de lucru stabil: 8 ore pe zi. Salariu atractiv, plătit la timp. Transport asigurat sau decontat pe toată perioada anului. Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut și dinamic. Dacă ești interesat ă să te alături echipei noastre sau ai întrebări suplimentare, te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon . Așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem și să facem împreună experiența noastră culinară și mai specială!
-
Clinica Urban Smile este o clinică dentară nouă, ultramodernă și exclusivistă, care abordează toate specialitățile medicinii dentare. Situată pe strada Șapte Drumuri nr.1, sector 3, București, Clinica Urban Smile oferă atât servicii premium, cât și o experiență stomatologică cu totul excepțională. La aceasta contribuie o atenție deosebită față de pacienți, dotarea cu cele mai noi tehnologii folosite în domeniu. Cerințe: 1. Medic specialist în: Endodonție; Pedodonție; Protetică dentară; Stomatologie generală. 2. Diploma de calificare - obligatoriu; 3. Experienta in domeniu minim 2 ani; 4. Cunoasterea limbii engleze - constituie un avantaj; 5. Respectarea protocolului de tratament al clinicii - obligatoriu; 6. Disponibilitate pentru contract de colaborare; 7. Responsabilitate, seriozitate, implicare. Beneficii: 1. Program de lucru flexibil intr-un colectiv prietenos; 2. Acces catre utilizarea softului stomatologic specializat in clinica si online; 3. Mediu de lucru modern, cu aparate si echipamente de ultima generatie; 4. Mentor dedicat pe perioada integrării; 5. O colaborare bazata pe profesionaism si de succes; 6. Contract de colaborare; 7. Mediu propice in care sa-ti dezvolti experienta si competentele specifice unui medic stomatolog, alaturi de medici profesionisti si cu experienta in toate specializarile stomatologiei; 8. Venit motivațional. Trimiteți CV-ul la adresa: Te așteptăm în echipa noastră!
-
-
Suntem o echipă serioasă și căutăm o persoană dornică să evolueze, deschisă și bine organizată. Dacă doriți mai multe detalii pentru postul de farmacist sau asistent de farmacie vă rog să mă contactați cu încredere. Vă așteptăm în echipă!
-
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila, Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal! - cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok. - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - capacitate de a respecta termene limită - atenție către detalii - plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi - responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate - îndeplinirea activităților zilnice - actualizarea bazei de date - elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management - Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
-
Societatea Dobrogea Patiserie S.R.L., producatoare a unei vaste game sortimentale de produse de panificatie, patiserie, produse congelate, angajeaza inginer industrie alimentara. Cerințele postului: - absolvent studii superioare industrie alimentara; - experienta in domeniul industriei alimentare, sector panificatie,constituie un avantaj; - domiciliul stabil in Mun. Constanta sau localitati limitrofe; Beneficii: * incadrare pe durata determinata cu posibilitatea de modificare pe durata nedeterminata a contractului individual de munca; * acordare tichete de masa; *acordare prima de vacanta, la plecarea in concediu de odihna; *asigurarea unui loc de munca stabil, un venit constant, contributii catre stat achitate in termenul legal, toate acestea oferind garantia completarii vechimii in munca, asigurarii de sanatate pentru persoanele ce vor fi angajate cat si pentru cele aflate in intretinerea acestora. Responsabilitățile postului: - organizarea activitatii echipei de lucru pentru derularea în conditii de eficientă a procesului de productie - fabricarea si livrarea produselor la parametrii calitativi prevăzuti în standarde, norme sau alte documentatii tehnice; - realizarea comenzilor calitativ, cantitativ la termenele stabilite;