Asistent Manager
Specificații
Descriere
Candidatul ideal este o persoana comunicativa, organizata, sociabila, amabila,
Aveti abilitati excelente de organizare, comunicare si prioritizare a sarcinilor? S-ar putea sa fiti noul nostru Asistent Personal!
- cunoștințe operare PC,navigare internet , o buna cunoaștere a rețelelor sociale,facebook,instagram,tiktok.
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp
- capacitate de a respecta termene limită
- atenție către detalii
- plăcere și abilitate de a învăța lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate
- îndeplinirea activităților zilnice
- actualizarea bazei de date
- elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management
- Indeplinirea corespunzatoare a sarcinilor trasate conform fisei postului;
Anunțuri recomandate
Pentru a contacta acest utilizator, intră în contul tău Romjob.ro sau creează-ți rapid un cont nou!