Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-02-16 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
S.C Smithfield România S.R.L angajeaza Conducători Auto Transport Rutier de Mărfuri. Cerinte: Carnet conducere categoria C+E, Atestat Transport; Minim 2 ani de experiență șofer profesionist. Responsabilitati: Păstrează și utilizează corespunzător autovehicolul cu care lucrează; Respectă regulile de circulație pentru evitarea accidentelor; Asistă la încărcarea și numărarea descărcarea animalelor; Verifică modul de încărcare a semiremorcii cu furaj; Răspunde de modul de descărcare a furajului în buncărul fermelor; Răspunde de bunurile transportate pe toată durata transportului. Beneficii: Salariu atractiv, scutiri de taxe conform noii legi de impozitare aplicata industriei alimentare; O masă caldă asigurată de companie (felul I, felul II); Tichete de masa-30 lei; Prime de Paște și de Crăciun; Transport asigurat din Timisoara si unele zone limitrofe; Pachet cu carne proaspătă de porc de Crăciun; Asigurare medicală pentru a efectua anumite investigații la o clinica privată de sănătate; Ore suplimentare plătite conform legislației. *Prin transmiterea CV-ului dvs pentru aceasta pozitie sunteti de accord cu preluarea si prelucrarea informatiilor personale, ce vor fi accesate de persoanele responsabile cu procesul de recrutare in cadrul companiei Smithfield Romania. Informatiile din CV vor fi utilizate numai in scopul recrutarii, vor ramane confidentiale si vor fi stocate timp de 6 luni. Prin transmiterea datelor dvs. personale sunteți de acord cu utilizarea acestora in scopul recrutarii in cadrul grupului Smithfield din Europa si US.
-
Promovat
Recrutam personal necalificat pentru fabrica care produce piese componente in industria apararii in Israel. Program: Luni - Vineri, de 8h zi; -Salariu brut: 2000 $ - Salariu net: 1665 $; - Diurna 38 $ zi Alte beneficii incluse in pachetul salarial: - 1 masa calda asigurata in timpul programului de lucru; - cazarea gratuita (exista apartamente inchiriate de 2, 3 si 4 camere, complet mobilate si utilate, se afla in apropierea locului de munca in Tel-Aviv); - transport Romania - Tel Aviv asigurat. - Se pot face maxim 60h suplimentare in cursul saptamanii si in weekend. Perioada contractuala: 12 luni Pentru mai multe informatii va rugam sa ne contactati telefonic la 0770.274.055
-
Promovat
Executa operatia de dezasamblare asamblare stante si matrite Analizeaza si identifica cauza care a produs defectul de fabricatie Executa operatia de ascutire matrite si poansoane prin rectificare Garanteaza buna functionare a stantelor pe care le intretine Executa operatia de gaurire si filetare Executa operatia de sudura cu electrod si argon Studii: minim 12 clase Experienta in domeniu minim 5 ani Spirit de echipa Seriozitate si indemanare Atestat de stivuitorist Beneficii: Pachet salarial motivant Transport asigurat Prime anuale Asigurare medicala privata Regina Maria Contract pe perioada nedeterminata Postul este disponibil in Localitatea Prejmer, Jud.Brasov
-
Promovat
În cadrul noului magazin Kaufland din Odorheiu Secuiesc, Str. Bethlen Gabor, nr. 79 Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4200 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Asigurare de sănătate privată garantată Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez instructor de echitație si antrenor cai. Persoanele interesate să aibe abilități organizatorice calificate! Nu raspundem la mesaje! Detalii la telefon!
-
Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania
-
Firma curatenie cu sediul in Popesti Leordeni, Ilfov, angajeaza coleg pentru echipa interventie. Postul necesita detinerea permisului de conducere, persoana responsabila, de preferat cu experienta in domeniu, punctuala, program flexibil.
-
Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.
-
CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza ECONOMIST cu cunostinte resurse umane . Salariu net 4200 lei +card tichete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.
-
Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș
-
Candidatul ideal pentru pozitia de Responsabil Parc Auto ar trebui sa fie o persoana: -cu cunostinte tehnice auto -bine organizata -rezistenta la stres -care poate colabora cu colegii -cunostinte MS Office Responsabilitati: -administreaza documentatia vehiculelor din parcul auto -pregateste si prezinta,saptamanal raportari si situatii referitoare la starea autovehiculelor,cat si stadiul reparatiilor in curs -verificare documentele justificative privind reparatiile efectuate -depune documentatia in vederea obtinerii licentelor copii conforme,verifica ITP-ul si RCA-ul autovehiculelor -se ocupa de inmatricularea vanzarea autovehiculelor din flota DSC -monitorizeaza declararea si plata impozitului pe masini si a altor taxe asociate -coordoneaza procesul de predare primire a autovehiculelor -programeaza si supravegheaza realizarea reviziilor -efectueaza verificari lunare generale ale autovehiculelor din flota DSC Beneficii: -salariu atractiv -decontare combustibil -bonusuri in functie de realizarile lunare
-
Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!
-
Efectuam lucrări în electricitate în Oradea și județul Bihor, de tip rezidential ,hale industriale,fotovoltaice.Asiguram transport la și de la lucrări. Program de luni pana vineri de 08.00 la 17.00 pauza 1 ora .Salariul se negociază in funcție de capacitățile demonstrate.
-
Angajam absolvenți ai liceelor cu specializarea energetica (electrica).Executam montaje electrice de tip rezidential ,hale industriale și fotovoltaice.Program de luni pana vineri de la 8-17.Se asigura transport la și de la lucrare , de la domiciliu.
-
Căutam consultant de vanzari produse alimentare. Nu este necesară experiența. Se lucrează in 2 ture, 5 zile/săptămâna și 8 ore/zi. Oferim contract de munca pe perioada nederminată, 1 masa calda/zi, salariu fix + Bonus. Echipa este mica, dar prietenoasa, așadar așteptăm cu nerăbdare sa ne găsim un/o coleg/a potrivit/a. Informații la nr
-
SC TURTICA MAGICA SRL. ANGAJEAZĂ AJUTOR BUCĂTAR CU SAU FĂRĂ EXPERIENTA. DETALI la sau la sediu Firmei.
-
Companie responsabilă caută personal responsabil! Companie românească cu expertiză de 10 ani în domeniul producției de tamplarie din PVC, aflată în fază de puternică dezvoltare, lider regional în productia de ferestre și uși din PVC, prin strategia noastră de dezvoltare căutăm personal pentru cele doua fabrici din Bacău. Beneficii: Mediu de lucru performant cu un proces de producție organizat după cele mai înalte standarde din industrie; Se asigură integrare organizațională asistată de un mentor; Sistem performant de salarizare; Se asigură transport; Se asigură capitalizarea competentelor cu posibilități foarte mari de evoluție in cadrul companiei; Competențe și abilităţi sociale: Seriozitate și responsabilitate la locul de muncă; Abilități de lucru în echipă; Receptiv, capabil de a învăţa și dobândi repede cunoștinţe noi; Disponibilitate de lucru în schimburi; Reprezintă un avantaj cunoștințele în utilizarea uneltelor de lucru și experiența profesională în domeniul producției de tamplarie din PVC sau construcții. Responsabilități: Pregătirea componentelor ce urmează a fi debitate asamblate conform instrucțiunilor de lucru și a comenzii de producție; Asamblarea tâmplăriei PVC conform instrucțiunilor de lucru; Verificarea manuală și vizuală a profilelor in timpul procesului de productie; Respectarea normelor de calitatate a produselor finale. Diana Alina Vă rugăm să nu aplicați în contextul în care nu aveți profilul de mai sus.
-
Market angajează lucrător comercial (personal feminin) cu domiciliul numai din localitatea Alexandria .Relații doar la tel.nr. .
-
Angajez casieri pentru cafeneaua din piata victoriei, salariu 2500 net, program L-V 07-15 Pentru detalii va rog să mă contactați la numărul pe watsuup
-
Brutărie din Zalău angajează personal pentru postul de brutar. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Programul este de 8 ore, pe schimburi. Oferim salariu motivant! Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul de telefon .
-
Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan
-
Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii
-
Brutărie din Zalău angajează personal pentru postul de brutar. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Programul este de 8 ore, pe schimburi. Oferim salariu motivant! Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul de telefon .
-
Cerințe: Studii superioare sau medii; Posedarea abilitatilor de lucru in echipa; Dornic sa invete lucruri noi; Disciplinat si responsabil. Obligatoriu: -permis de conducere cat B; -limba engleza-avansat; Informatiile detaliate se vor da in momentul desfasurarii interviului, la sediul firmei!