Salvează căutarea Adaugă anunț
Vei fi notificat de câte ori:
Sortează
Sortează
Anunțul a fost adăugat la favorite de tine și alți utilizatori
Devino membru VIP și vei fi notificat imediat ce scade prețul anunțului tău favorit
În plus, ca membru VIP ai următoarele beneficii:
Insigna Statut VIP
Mesaje nelimitate
De 2X mai multe poze la anunțurile tale
De 2X mai multe repostări gratuite la anunțurile tale pe zi
Mesajele tale în topul căsuței destinatarului
Notificări în timp real la căutări salvate și anunțuri favorite
Accesează abonamentul VIP
×
Anunțul a fost șters de la favorite

Anunțuri

Locuri de munca Disponibil din: 2022-02-16 Tip job: Full time

  • Anunțuri promovate (Vizualizare toate)

  • Anunțuri

    Anunțuri pe pagină: 20 / 50

  • 6

    Angajez instructor echitație

    Angajez instructor de echitație si antrenor cai. Persoanele interesate să aibe abilități organizatorice calificate! Nu raspundem la mesaje! Detalii la telefon!

  • Specialist marketing

    Candidatul Ideal Studii superioare ,cu diplomă de licență în marketing, matematică, administrarea afacerilor sau în domeniul conexe 2-5 ani experienta in marketing sau vanzari Înțelegerea și cunoașterea vânzărilor și marketingului Abilități puternice de gândire analitică, organizațională și creativă Excelente abilități de comunicare, interpersonale și servicii clienți Cunoștințe despre analiza datelor și redactarea rapoartelor Abilitatea de a înțelege și urma politicile și procedurile companiei Capacitatea de a lucra sub presiune Limba Engleza Germana - Avantaj Descrierea jobului Specialist marketing Căutăm o persoana pasionata de marketing si vanzari care să ne asiste în promovarea și vânzarea produselor companiei noastre astfel incat sa putem crea avantaje competitive pentru compania noastră în industria de profil Responsabilitățile acestuia vor include: * detalierea planurilor de vânzare * crearea de reclame captivante, e-mailuri și literatură promoțională * monitorizarea prezentei web * dezvoltarea a strategiilor de prețuri Va reprezenta compania in relatia cu colaboratorii și va conduce strategii de creștere a gradului de cunoaștere a brandurilor companiei prin observarea pieței, a concurenților și a tendințelor din industrie Trebuie să aveți puternice abilități interpersonale, de conducere și de comunicare. De asemenea, ar trebui să aveți cunoștințe aprofundate și înțelegere a vânzărilor și marketingului Responsabilitati: Promovarea mărcilor existente ale companiei și introducerea de noi produse pe piață Analizarea bugetelor, pregătirea planurilor bugetare anuale, planificarea cheltuielilor și asigurarea faptului că echipa de vânzări externa ( Partenerii si magazinele) își îndeplineșc cotele și obiectivele Cercetarea și dezvoltarea oportunităților și planurilor de marketing, înțelegerea cerințelor din piata, identificarea tendințelor pieței și sugerarea de îmbunătățiri ale sistemului pentru a atinge obiectivele de marketing ale companiei Colectarea, investigarea și rezumarea datelor și tendințelor pieței pentru elaborarea de rapoarte Implementarea de noi planuri de vanzari si publicitate Participa la recrutarea, instruirea, programarea, instruirea și gestionarea echipelor de marketing și vânzări ale partenerilor pentru a îndeplini obiectivele de vânzări și marketing Menținerea relațiilor cu clienți importanți prin vizite regulate, înțelegerea nevoilor acestora și anticiparea noilor oportunități de marketing Rămâneți la curent în industrie participând la oportunități educaționale, conferințe și ateliere de lucru, citind publicații și menținând rețele personale și profesionale Candidații selectați pentru susținerea interviurilor vor fi contactați telefonic sau prin email. Descrierea companiei : Baggerman BV Romania este un furnizor importator pentru gama completă de furtunuri, racorduri și accesorii Industriale pentru urmatoarele industrii: alimentar, transporturi, petrochimic, agricultura, automotive, navala, salubritate, minerit, metalurgica, etc. Baggerman BV Romania face parte din grupul NALKA-NORRES-BAGGERMAN unul dintre cei mai mari furnizori de furtunuri, racorduri si accesorii din Europa, compania are filiale in Olanda, Germania, Italia,Elvetia, Ungaria si Romania

  • 1

    Agent curatenie echipa mobila

    Firma curatenie cu sediul in Popesti Leordeni, Ilfov, angajeaza coleg pentru echipa interventie. Postul necesita detinerea permisului de conducere, persoana responsabila, de preferat cu experienta in domeniu, punctuala, program flexibil.

  • Customer support specialist pe limba bulgara

    Scopul general al postului îl reprezintă oferirea de răspunsuri în limba bulgata cu promptitudine și cautarea de solutii alternative la rezolvarea problemelor Atributii: interactiunea telefonica cu clientii in vederea identificarii problemelor si gasirii solutiilor corespunzatoare; furnizarea informatiilor solicitate ( generale si personalizate); introducerea datelor clientilor si ulterior verificarea lor; mentinerea unor standarde de calitate pentru serviciile oferite clientilor; Candidatul ideal: Limba bulgara  - nivel avansat. Foarte bune abilitati de comunicare verbala si in scris, de organizare si planificare, atitudine proactiva, gandire analitica si spirit de echipa; O buna cunoastere a sistemelor de operare MS Office; Rezistenta la stres si abilitate de a rezolva cu zambet situatiile conflictuale; Prin aplicarea CV-ului pentru acest job sunteti de accord cu prelucrarea datelor cu caracter personal, conform Regulamentului privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal. Aceste date ne sunt necesare pentru desfasurarea procesului de recrutare.

  • 8

    Angajez economist (resurse umane)

    CRILELMAR fabrica mase plastice angajeaza ECONOMIST cu cunostinte resurse umane . Salariu net 4200 lei +card tichete 880 lei. Prime Sarbatori.prime realizari.

  • 9

    Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea)

    Packeta Romania angajează LUCRĂTOR DEPOZIT (Bors, Oradea) Venit net lunar: 2900 3100 Ron/lunar (salariu, tichete de masa, bonusuri, combustibil) Contract pe perioadă nedeterminată cu program de lucru 8 ore Luni-Vineri; Transport asigurat de la domiciliu la depozit (Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș); Abonament servicii medicale clinică privată Regina Maria; Activitatea constă în: descărcarea/încărcarea camioanelor, scanarea coletelor și procesarea lor în sistem; sortarea coletelor și aranjarea pe rafturi în funcție de destinația de livrare și pregatirea coletelor pentru expediere; Pentru interviu va asteptam la Parc Industrial Bors, Nr. 6B, Borș

  • 1

    DSC Expres Logistic #Angajam Responsabil Parc Auto

    Candidatul ideal pentru pozitia de Responsabil Parc Auto ar trebui sa fie o persoana: -cu cunostinte tehnice auto -bine organizata -rezistenta la stres -care poate colabora cu colegii -cunostinte MS Office Responsabilitati: -administreaza documentatia vehiculelor din parcul auto -pregateste si prezinta,saptamanal raportari si situatii referitoare la starea autovehiculelor,cat si stadiul reparatiilor in curs -verificare documentele justificative privind reparatiile efectuate -depune documentatia in vederea obtinerii licentelor copii conforme,verifica ITP-ul si RCA-ul autovehiculelor -se ocupa de inmatricularea vanzarea autovehiculelor din flota DSC -monitorizeaza declararea si plata impozitului pe masini si a altor taxe asociate -coordoneaza procesul de predare primire a autovehiculelor -programeaza si supravegheaza realizarea reviziilor -efectueaza verificari lunare generale ale autovehiculelor din flota DSC Beneficii: -salariu atractiv -decontare combustibil -bonusuri in functie de realizarile lunare

  • Sef tură depozit curierat (Bors Oradea)

    Atribuții: Asigură și controlează procedurile administrative și operative ce țin de fluxul logistic, în concordanță cu politicile interne ale companiei; Se asigură ca sunt respectate procedurile privind recepționarea coletelor, încărcarea- descărcarea acestora, scanarea și procesarea coletelor în sistem; Coordonează și supraveghează activitatea personalului din subordine; Analizează eficiența și costurile proceselor logistice existente și face propuneri de imbunătățire; Elaborează, verifică și raportează activitățile operaționale zilnice; Candidatul ideal: Persoană atentă la detalii, creativă și proactivă, cu atitudine pozitivă, cu inițiativă, responsabilă, cu aptitudini organizatorice și dorința de a lucra în echipă; Rezistență la sarcini repetitive și abilitatea de a lucra sub presiune; Cunoștințe bune MS Office; Experiența într-o poziție similară minim 2-3 ani intr-un depozit logistic; Ce oferim: Pachet salarial conform pieței muncii (salariu+tichete de masa+bonusuri anuale) Abonament servicii medicale clinica privată Laptop și telefon de serviciu Transport asigurat/decontat conform politicii interne Șansa de a te dezvolta și a crește profesional odată cu Compania; Un mediu dinamic bazat pe o cultură organizațională deschisă, inovatoare și orientată spre performanță. Dacă te regasești în profilul de coleg pe care îl căutăm, trimite-ne CV-ul tău pe adresa: Vom fi bucuroși să te cunoaștem și chiar să lucrăm împreună!

  • 2

    Angajam electricieni cu si fara experienta

    Efectuam lucrări în electricitate în Oradea și județul Bihor, de tip rezidential ,hale industriale,fotovoltaice.Asiguram transport la și de la lucrări. Program de luni pana vineri de 08.00 la 17.00 pauza 1 ora .Salariul se negociază in funcție de capacitățile demonstrate.

  • 3

    ucenic electrician

    Angajam absolvenți ai liceelor cu specializarea energetica (electrica).Executam montaje electrice de tip rezidential ,hale industriale și fotovoltaice.Program de luni pana vineri de la 8-17.Se asigura transport la și de la lucrare , de la domiciliu.

  • 8

    Bacania Bolloga angajează consultant de vanzari

    Căutam consultant de vanzari produse alimentare. Nu este necesară experiența. Se lucrează in 2 ture, 5 zile/săptămâna și 8 ore/zi. Oferim contract de munca pe perioada nederminată, 1 masa calda/zi, salariu fix + Bonus. Echipa este mica, dar prietenoasa, așadar așteptăm cu nerăbdare sa ne găsim un/o coleg/a potrivit/a. Informații la nr

  • 3

    Angajăm

    SC TURTICA MAGICA SRL. ANGAJEAZĂ AJUTOR BUCĂTAR CU SAU FĂRĂ EXPERIENTA. DETALI la sau la sediu Firmei.

  • 2

    Angajam Operator Productie

    Companie responsabilă caută personal responsabil! Companie românească cu expertiză de 10 ani în domeniul producției de tamplarie din PVC, aflată în fază de puternică dezvoltare, lider regional în productia de ferestre și uși din PVC, prin strategia noastră de dezvoltare căutăm personal pentru cele doua fabrici din Bacău. Beneficii: Mediu de lucru performant cu un proces de producție organizat după cele mai înalte standarde din industrie; Se asigură integrare organizațională asistată de un mentor; Sistem performant de salarizare; Se asigură transport; Se asigură capitalizarea competentelor cu posibilități foarte mari de evoluție in cadrul companiei; Competențe și abilităţi sociale: Seriozitate și responsabilitate la locul de muncă; Abilități de lucru în echipă; Receptiv, capabil de a învăţa și dobândi repede cunoștinţe noi; Disponibilitate de lucru în schimburi; Reprezintă un avantaj cunoștințele în utilizarea uneltelor de lucru și experiența profesională în domeniul producției de tamplarie din PVC sau construcții. Responsabilități: Pregătirea componentelor ce urmează a fi debitate asamblate conform instrucțiunilor de lucru și a comenzii de producție; Asamblarea tâmplăriei PVC conform instrucțiunilor de lucru; Verificarea manuală și vizuală a profilelor in timpul procesului de productie; Respectarea normelor de calitatate a produselor finale. Diana Alina Vă rugăm să nu aplicați în contextul în care nu aveți profilul de mai sus.

  • 5

    Market angajează lucrător comercial (personal feminin)

    Market angajează lucrător comercial (personal feminin) cu domiciliul numai din localitatea Alexandria .Relații doar la tel.nr. .

  • Angajăm casieri pentru cafenea

    Angajez casieri pentru cafeneaua din piata victoriei, salariu 2500 net, program L-V 07-15 Pentru detalii va rog să mă contactați la numărul pe watsuup

  • Angajez personal în brutarie

    Brutărie din Zalău angajează personal pentru postul de brutar. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Programul este de 8 ore, pe schimburi. Oferim salariu motivant! Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul de telefon .

  • 17

    Operatori productie - Iasi

    Responsabilitati: Ne pregătim să deschidem o fabrică nouă pentru producția de produse profesionale de curățenie si angajam persoane harnice. Oferta noastra de angajare vine cu promisiunea unui loc de munca sigur, salariu oferit la timp, o locatie noua echipata pentru a oferi confort. Ce vei face: Ambalarea, etichetarea și baxarea produselor conform standardelor noastre de calitate și siguranță. Operarea utilajelor semi-automate pentru un proces eficient de producție. Vei lucra in 2 schimburi Ce cerem de la tine: Responsabilitate și seriozitate Studii medii absolvite. Ce iti oferim: Transport asigurat pe raza orașului Iași la sediul din Parc Industrial Miroslava Salariu la timp + bonuri de masă de 40 lei zi Reducere la achiziția de produse de curățenie Misavan

  • Angajam economist contabilitate primara

    Cerintele postului: -studii superioare economice -cunoasterea cadrului legislativ al domeniului financiar contabil -capacitatea de a prelucra informatiile -cunostinte avansate PC -capacitate de organizare a timpului de lucru -persoana responsabila si atenta la detalii

  • Angajăm personal brutarie

    Brutărie din Zalău angajează personal pentru postul de brutar. Experiența în domeniu constituie un avantaj. Programul este de 8 ore, pe schimburi. Oferim salariu motivant! Pentru detalii, vă rog să sunați la numărul de telefon .

  • 1

    Angajam laborant sau asistent de laborator in domeniul agriculturii ecologice

    Cerințe: Studii superioare sau medii; Posedarea abilitatilor de lucru in echipa; Dornic sa invete lucruri noi; Disciplinat si responsabil. Obligatoriu: -permis de conducere cat B; -limba engleza-avansat; Informatiile detaliate se vor da in momentul desfasurarii interviului, la sediul firmei!

Salvează căutarea