Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-03-26 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
SC Sima Byby Logistic SRL Angajeaza soferi categoria b pe comunitate Se sta plecat 6 săptămâni cu 10 zile acasă Sau 2 luni cu 2 săptămâni acasa Pe mașini dube de 3.5t Fiat, Ford și Renault Se face toată Europa Nu se colectează colete ci se transporta marfa dintr o tara în alta Detalii 1700e-1800e Pentru mai multe detalii 0726800252 0740816788 Program 08 - 18
-
Promovat
Esti dornic de munca si cauti o oferta sigura care sa-ti implineasca nevoile financiare ? Ai dexteritate, simt practic si vrei sa fii apreciat pe masura muncii depuse? Ai experienta in domeniul tehnic si vrei sa te specializezi intr-un domeniu nou si cautat ? INSTALATIILE FOTOVOLTAICE SUNT CELE MAI CAUTATE LA MOMENTUL ACTUAL! APLICĂ ACUM la oferta noastra si poti fi la noul tau loc de munca in mai putin de o saptamana! Cazarea și transportul sunt incluse în oferta de lucru! LOCATIE: Olanda, Zona Hollandscheveld OFERTA: Salariu: 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare (salariu + diurna); Cazare: Gratuita, asigurată de companie - 2 persoane in camera; Transport: Gratuit, dus-întors pana in Olanda, asigurat de companie - de 2 ori an; Cheltuieli acomodare asigurate: 240 de euro - 60 de euro saptamanal in prima luna pe santier (se retin din salariu ulterior); Trimiteti un mesaj cu NUMELE complet si textul MONTATOR prin SMS sau Whatsapp la numarul 0741 717 288 si veti fi contactat in cel mult 48h pentru interviu ! Pentru oferta de lucru completa accesati: https: mhrconsulting.ro locuri-de-munca montator-fotovoltaice-transport-cazare-asigurata DESCRIEREA JOBULUI: Montarea a panourilor solare si pregatirea echipamentului, a materialelor necesare montarii; Utilizarea masinilor si echipamentelor de pe santier in conditii de siguranta; Asumarea responsabilitatii pentru munca proprie Realizarea planului de productie la volumul si calitatea necesara; Respectarea standardelor, procedurilor si instructiunilor de lucru; CERINTE DE BAZA: Minim 8 clase, sau studii tehnice Conditie fizica buna si rezistenta la efort fizic; Capacitate de lucru in echipa si disponibilitate la deplasari in strainatate; Disponibilitate pentru lucrul in aer liber si dexteritate manuala Seriozitate si disciplina ordine la locul de munca; CONSTITUIE AVANTAJ: Disponibiltatea de plecare imediata si inceperea activitatii cu data de 02.08.2023; Experienta de lucru in domeniul tehnic cu instalatii de panouri fotovoltaice ; Experienta anterioara in cadrul unui santier si munca in aer liber; Cunostinte minime de limba engleza germana italiana; SELECTIE CANDIDAT - PROBA ELIMINATORIE Interviu 1: recrutare si selectie MHR CONSULTING - Informare si consiliere cu Intrebari si Raspunsuri despre Oferta de munca; Interviu 2 : Interviu final cu MANAGER HR - Negocierea ofertei se face direct cu managerul de resurse umane doar in cazul în care exista experienta. - Semnarea contractului de munca. DOCUMENTE NECESARE Carte de identitate valabila; Cazier judiciar curat valabil (maxim 6 luni) in format fizic sau online; *Cazierul se poate elibera imediat si online accesand site-ul guvernului ( https: hub.mai.gov.ro serviciu view?id=88 ); TRANSPORT Transport din orice localitate Romania-Olanda (dus-intors) asigurat de minim 2 ori pe an CAZARE: Compania va asigura gratuit si va plăti în avans cazarea, Maxim 2 persoane in camera in apartamente cu 2 camere cu cheltuieli incluse ( utilitati: baie, bucatarie, masina de spalat, internet) Cheltuieli cu mancarea sunt suportate de angajat. PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 6 zile pe saptamana L-S - Sambata pana la ora 13:00 Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 9h zi L-V; Pauza de masa: 30 - 45 min zi; PLATA SALARIULUI: Angajarea se face in Romania, munca se presteaza in Olanda; Oferta este formata din salariu (avans si lichidare) + diurna; Avans: se plateste pe data de 1-2 ale lunii urmatoare; Salariul: se plateste pe data de 10 a lunii urmatoare; Diurna: se plateste pe data de 20 ale lunii urmatoare; *In prima luna se plateste o suma de 240 de euro pentru acomodare (60 euro saptamana) BENEFICII: 1) Oferta de la 1550 euro NET in functie de nivelul de calificare; 2) Contract de munca legal pe perioada nedeterminata; 3) TRANSPORT GRATUIT Romania - Olanda; 4) CAZARE GRATUITA; 5) CHELTUIELI DE ACOMODARE ASIGURATE (240 euro) 6) Scolarizare la locul de munca si utilizarea unor echipamente de lucru moderne; 7) Suport din partea MHR Consulting Romania in legatura cu conditiile de munca, cazare si transport in prima luna dupa semnarea contractului de munca; DE REȚINUT: Acest loc de munca presupune desfasurarea activitatii in aer liber, pe langa conditiile favorabile pot fi conditiile climatice dificile precum ploaie, vant sau zapada in timpul iernii. Daca nu considerati ca va puteti acomoda acestor conditii va recomandam sa va indreptati catre alte oferte de lucru. Se ofera echipamentul necesar conditiilor de lucru; cizme, pelerina de ploaie, geaca, salopeta, bocanci etc. In cazul care nu este respectata perioada de detasare (primele 3 luni de contract) angajatul va suporta cheltuielile de transport. Seviciile puse la dispozitiie de MHR Consulting sunt 100% gratuite. Cu respect, Echipa MHR Consulting Romania www.mhrconsulting.ro
-
Promovat
Beneficiile tale - Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) - Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale - 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei - Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc - Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară - Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău - Studii medii - Disponibilitate pentru progam de lucru în ture - Amabilitate, seriozitate și responsabilitate - Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale - Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri - Aprovizionezi corect și eficient rafturile - Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft - Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului - Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
Candidatul Ideal Daca esti o persoana responsabila, proactiva, implicata in munca, pasionata de domeniul automatizarilor si te recunosti in descrierea de mai sus nu ezita sa aplici la acest job iar noi ne vom asigura ca vei avea parte de: - perspectiva unei cariere în cadrul unei companii aflata in plina dezvoltare; - desfasurarea activitatii intr-un mediu de lucru profesionist; - participarea la traininguri de formare organizate in cadrul companiei; - pachet salarial atractiv corelat direct cu nivelul de calificare, abilitatile individuale si experienta profesionala in domeniul vizat. Descrierea jobului RESPONSABILITATI: - intocmirea de oferte si acordarea de consultanta pentru alegerea echipamentelor; - mentinerea relatiilor cu clientii existenti si extinderea portofoliului de clienti; - realizeaza activitati de programare echipamente PLC si dezvoltarea proiectelor de tip SCADA - realizeaza solutii si oferte tehnice comerciale - realizeaza integrarea gestionarea portofoliului in cadrul platformei proprii CRM E-mail Hubspot CUNOSTINTE NECESARE: Cunostinte de programare PLC (Beckhoff Siemens Schneider, etc) Cunostinte de programare aplicatii SCADA HMI (Copa-Data Siemens Schneider, etc) Software si hardware, sisteme de operare, retele de calculatoare, Office 2010, etc Abilitati de comunicare si prezentare scris si verbal (fluenta, exprimare clara si concisa) Abilitati de rezolvare a problemelor, implicare si dorinta de dezvoltare personala, capacitatea de a lucra in echipa Cunostinte avansate limba engleza Disponibilitate la deplasari Carnet de conducere: cat. B Descrierea companiei KREATRON AUTOMATION SRL este o companie infiintata in 2005 care activeaza in domeniul automatizarilor industriale. Avem calitatea de unic distribuitor national pentru companii de renume si extindere globala precum: - Beckhoff Automation GmbH (Germania) - producator de hardware si software pentru automatizare industriala - COPA-DATA (Austria) - dezvoltatorul platformei de software industrial, zenon - PULS (Germania) - producator surse de alimentare de inalta calitate - Beijer Electronics (Suedia) - producator panouri operator si HMI industrial CV-urile se vor trimite la office.at.kreatron.ro
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Angajez 2 soferi comunitate Tir.B,C,E.ATESTAT MARFA(CPC),CARD TAHOGRAF.Peroada de lucru minim 6 saptamini cu 2 saptamini acasa,8 3, sau 3luni(cu 1luna acasa).Transport decontat de firma.Camionele sunt E 6,Salariu 2900 +bonus.
-
Societate comerciala din Odobesti, Vrancea, producator de vinuri, angajeaza mecanic intretinere utilaje. Relatii la tel.
-
Angajez operatori producție cu sau fără experiență în zona industriala Arad. Contract pe perioadă nedeterminată din prima zi Firmă directă nu intermediari. Bonuri de masă 30lei Sporuri Bonusuri Asigurare privata Alianztiriac 30% reducere la mâncare,ore suplimentare 200% +Pița din partea firmei. Mărire salariu la 3 luni de la angajare + în fiecare an, Bani de concediu, Naștere copi Prima de Paște si de Crăciun,reducere abonament sporturi. Transport gratuit,mai multe detalii la tel: Avem transport doar:Arad, Sântana,Zimandcuz,Livada,Peregu Mare,Pecica,Sânpetru German,Iratos,Turnu Ghioroc,Sâmbateni,Vladimirescu,6Vanatori,Lipova, Păuliș,Sautul Nou,Curtici,Macea Șofronea Detalii la telefon:
-
Promovat
Lucrator de birou - Limba Sarba Timisoara, Timis - Loc de munca: răspunzând la telefon și comunicând cu clienții și cu toate celelalte lucrări de birou Loc de munca pe post administrativ de birou cu cunostinte de limba sarba. Limba SARBA engleza si germana alternativ la sarba.- angajare obligatorie pe 8 ore- Salariu 700-1500,00 Va rugam sa ne trimiteti biografia de munca(CV) cu prezentare scurta motivationala începerea lucrului - Imediat Înregistrare îngrijită la companie, multe beneficii, putem ajuta cu cazare pentru cei care nu sunt din Timișoara Ne bucuram si apreciem inceputul unei colaborari prompte!
-
Principale responsabilitati: - primire distribuire marfa in reteaua existenta de furnizori clienti; - respecta cu strictete procedurile de lucru ale companiei; - direct responsabil de distribuirea livrarea comenzilor catre clienti; Cerinte: - permis conducere cat. B; Cei interesati pot depune C.V. la adresa de mail , sau pot suna la numarul de contact afisat mai jos. Numar de contact:
-
Disponibil online
Work from home, call center SPANIOLA ,GERMANA, FRANCEZA, ITALIANA, JAPONEZA ( engleza obligatorie)
Multinationala cu sediul in Bucuresti angajeaza operatori call center (customer support agent) de ORIUNDE DIN ROMANIA , cunoscatori limba JAPONEZA, SPANIOLA,FRANCEZA,GERMANA, ITALIANA , PORTUGHEZAsau POLONEAZA,nivel cunostine minim B2( ATENTIE : si cunoasterea limbii ENGLEZE la nivel mediu, conversational, este obligatorie ) , pentru diferite proiecte aflate in desfasurare.. -Angajam agenti din toata tara, de oriunde din Romania si oferim logistica necesara desfasurarii activitatii de acasa -Descriere job: Suport Tehnic pe Voce(telefonic) si sau Chat email (scris), ( in functie de proiect ) -Este necesara cunoasterea ambelor limbi straine -Salariu net fix peste medie + multiple bonusuri lunare ATENTIE: CUNOASTEREA LIMBII ENGLEZE LA NIVEL MEDIU,CONVERSATIONAL, ESTE OBLIGATORIE -TICHETE DE MASA: 25 RON zi pentru fiecare zi lucrătoare -Se lucreaza 8 ore zi ,5 zile saptamana,L-D, in intervalul orar 10.00-24-00 , weekend-urile se lucreaza prin rotatie sau deloc -Experiența anterioară de asistență pentru clienți este un avantaj -Multiple bonusuri lunare de performanta -Perioada de training platita integral -Rambursarea abonamentelor la sala de sport -Contracte de muncă permanente -Locatie : REMOTE, WORK FROM HOME, ORIUNDE in Romania -Asigurare medicala privata -Căutăm vorbitori fluenti de franceză cu un nivel mediu de engleză pentru a lucra de acasă, oriunde în România! -Pentru mai multe detalii, puteti trimite CV-ul dumneavoastra la adresa de email catalix2010 ( at ) yahoo. com .Va multumim!
-
Despre tine: - persoana onesta, atitudine deschisă, amabila, personalitate placuta, aspect îngrijit - bune abilitați de comunicare și relaționare, capacitate de ascultare activa - atentie distributiva, persoana organizata, orientare către client și nevoile sale -integritate și corectitudine Cerințe: - studii medii finalizate - program luni-vineri doua ture + 2 sambete pe luna, Duminica liber. 8 ore+pauza masa zi - cunostinte operare, utilizare PC - exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi - abilitati de comunicare si putere de convingere, initiativa, perseverenta - seriozitate, responsabilitate, entuziasm, orientare spre rezultat Responsabilități: - punctualitate - pastrarea unui mediu curat si organizat - zambesti mereu in interactiunea cu clientii - cunoasterea serviciilor si produselor din magazin - asimilezi informatii si abilitati practice despre servicii si produse, echipamente, tehnici de vanzare, lucrul cu oamenii, etc - executarea cu profesionalism, amabilitate a cerintelor si solicitarilor clientilor - capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele limita - efectuarea tranzacțiilor la casă și gestionarea în mod corect și eficient a numerarulu Beneficii:) - salariu lunar NET 25-45.000 ron, bonuri de masa 40 zi, decontare transport (STB sau METROREX) - salariul se redimensioneaza in functie de cresterea profesionala - ajutoare si prime pentru evenimente deosebite (naștere copil, prima căsătorie, deces) - bonusuri pentru realizarea obiectivelor si de performanta, spor de fidelitate - 21 de zile de concediu de odiihna pe an, zile libere pentru evenimentele speciale - program de instruire la angajare, training si cursuri gratuite de formare şi dezvoltare profesională
-
Angajam: muncitor necalificat Program: 6 zile saptamana. Adresa: Comuna 1 Decembrie (Ilfov),
-
PROGRAM NORMAL - 8 ore Firma MONDO STYLE, cu sediul in Timisoara, strada Gloriei nr. 11, angajeaza, in conditii avantajoase, tamplari, sofer-montator de tamplarie, lacatusi, frezori, operatori CNC, operator sticla, pentru activitatea de productie (Tamplarie PVC si aluminiu; geam termopan). Cerinte: - seriozitate - disponibilitate pentru lucru in echipa - rezistenta la efort fizic - interes pentru perfectionare si policalificare Se ofera: - Avantaje fiscale (scutire de impozit, etc.) - DOMENIUL CONSTRUCTIILOR - salariu atractiv - contract de munca - bonuri de masa - conditii de munca avantajoase Pentru detalii telefon , CV -urile se trimit pe adresa de email
-
Firma MONDO STYLE, cu sediul in Timisoara, strada Gloriei nr. 11, angajeaza, in conditii avantajoase, tamplari universali, PVC si aluminiu si montatori tamplarie Cerinte: - experienta in domeniu - seriozitate - disponibilitate pentru lucru in echipa Se ofera: - salariu atractiv - contract de munca - bonuri de masa - posibilitate de promovare - alte avantaje Pentru detalii telefon CV-urile se trimit pe nr. de faxsau pe adresa de mail
-
SC angajam muncitori calificați în construcții-amenajări interioare Cautam oameni serios -de buna credință Salariu motivant în funcție de experienta concediu plătit bonusuri de performanta program 08-17 de luni pana vineri plata de 2 ori pe luna pentru mai multe informații contactați-ne telefonic
-
PROFI angajeaza lucrator in comert Se lucreaza 5 zile/saptamana, in ture Se deconteaza transport Se ofera salariu, tichete de masa Pentru detalii:
-
Cautam o colega pe pozitia de Asistent manager, pentru a se alatura echipei Global Mirex. Responsabilitati: - Intocmirea facturilor pentru clientii din Horeca, printarea si sortarea acestora in biblioraft - Prelucrare comenzi de pe site-ul companiei in soft - Intocmire AWB-uri - Traducerea etichetelor de produse din italiana engleza in romana, impreuna cu un consultant pe calitate(cu ajutorul Google Translate ChatGpt Reverso) - Inregistrarea si arhivarea contractelor - Intocmire rapoarte situatii in Excel - Mentinerea legaturii cu depozitul nostru, furnizorii si firma de transport care se ocupa de gasirea camioanelor ce incarca paletii cu marfa in Italia si ii livreaza in Romania - Organizarea protocolului, întâmpinarea vizitatorilor - Oferire suport echipei de vanzari in pastrarea evidentei contractelor incheiate cu clientii, redactarea acestora(din draft) - Oferire suport contabilului sef cu diverse situatii Cerinte: - Studii medii superioare absolvite cu diploma de bacalaureat licenta - 2-3 ani experienta anterioara intr-un rol similar reprezinta un avantaj - Abilitati bune de comunicare si organizare - Cunostinte de contabilitate primara - Cunostinte operare PC: Word, Excel, Outlook - Atitudine proactiva, flexibilitate si abilitati de rezolvare a problemelor - Cunostinte de limba engleza italiana Beneficii: - Salariu intre 3500 - 4000 lei net, in functie de experienta - Colaborare pe termen lung - Program de lucru: Luni-Vineri, 9:00-18:00(1 h pauză de masa) - Locație: Sector 3, Bucuresti lângă Bucuresti Mall. Despre companie: Povestea noastra a inceput din dorinta de a va aduce nu doar produse de calitate, ci o intreaga experienta placuta. Cu o vechime in domeniu de peste 10 ani, punem la dispozitia clientilor produse italiene si mediteraneene apreciate atat in restaurantele, hotelurile si cafenelele din intreaga tara. Dispunem de flota proprie pentru a livra produsele comandate in Bucuresti si Ilfov, iar in celelalte zone din tara livrarea se face prin intermediul curierilor. In depozitele proprii detinem produse italiene, congelate sau proaspete, insa dispunem si de un stoc diversificat de cafea rafinata si dulciuri. Toate acestea sunt alese cu atentie pentru a va oferi o experienta de neuitat pe care sa o impartasiti cu clientii dumneavoastra. Persoanele interesate le rugam sa trimita CV-ul prin mesaj.
-
PROGRAM NORMAL - 8 ore Firma MONDO STYLE, cu sediul in Sanandrei, Parcul Industrial Artemis, angajeaza, in conditii avantajoase persoane cu dizabilitati (persoane surdo-mute) pentru activitatea de ambalare si manipulare ferestre si usi din PVC si Al. Cerinte: - seriozitate - capacitate de munca fizica - capacitate de adaptare Se ofera: - salariu atractiv - contract de munca - bonuri de masa Pentru detalii telefon - CV -urile se trimit pe nr. de fax: sau pe adresa de email
-
Caut sa ingrijesc batrina bolnava, doua saptamini lucrate cu doua libere. Accept si varianta lucrului de noapte, 100 ron noapte.Am 58 de ani, sanatoasa, in putere (nu sint obeza), cu experienta de 8 ani in Italia in lucrul cu bolnavii (Altzheimer, paralizati, surzi), empatica, rabdatoare, cu multa credinta in Dumnezeu. Sint vaduva si nu am obligatii. Astept sa ma contactati la nr. afisat. Multumesc!
-
Firma MONDO STYLE, cu sediul in Sanandrei - DN69, Km 10+510, angajeaza, in conditii avantajoase, Montator Tamplarie, Operator productie, Tamplar PVC si AL, lacatus, etc. Cerinte: - experienta in domeniu - seriozitate - disponibilitate pentru lucru in echipa - permis de conducere - Cat B Se ofera: - salariu atractiv - contract de munca - bonuri de masa - posibilitate de promovare - alte avantaje (bonus plan, prime, etc.) Pentru detalii telefon: , CV-urile se trimit pe adresa de email:
-
MONDO STYLE Sanandrei angajeaza: tamplari PVC, si AL, montatori tamplarie, operatori productie, lacatusi, manipulanti Cerinte: - persoana serioasa; - persoana dinamica, comunicativa, - capacitate de adaptare si capacitatea de a lucra in echipa; Constituie avantaj - permis conducere - cat B Pentru informatii suplimentare sunati la telefon:
-
Angajez buldoexcavatorist cu expierenta pentru Timisoara, salariu 3500-4000 lei/luna, se asigura cazare pentru cei care nu sunt din Timisoara
-
Axa Glass angajează montator sticla. Cerinte minime: - experienta minima in domeniul constructiilor amenajari interioare - permis auto categorie B - Montaj: Oglinzi , Paravane pentru cadă și cabine de dus, Uși Sticla, Compartimentari sticlă ,Sticla colorata pentru bucătarii, balustrade, sisteme închideri cu sticla culisanta,etc. Activitatea noastra consta în manipulare, transportare și montarea produselor mentionate. Trimite CV-ul tau la adresa sau lasa-ne un mesaj la tel. si te vom contacta.
-
Firma de constructii angajeaza in conditii avantajoase dulgheri , zidari , finisori , rigipsari si muncitori necalificati . Rugam seriozitate!