Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-04-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
NIVEL DE STUDII: superioare preferabil economice, administrarea afacerilor, management sau marketing. CURSURI DE PREGATIRE: - Diplomă de asociat universitar; BSc Ba în administrarea afacerilor sau domeniul relevant este un plus. - Cunostinte administrare office, operational, ISO 9001, lucru in echipe functionale si regionale constituie un plus. EXPERIENTA: - IN SPECIALITATE: minim 2 ani - PE POST: minim 1 an CUNOSTINTE OBLIGATORII: - MS Office - nivel foarte bun (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint MS Outlook) - limba Engleza nivem minim mediu, ideal avansat APTITUDINI, EXPERIENTA SI DEPRINDERI NECESARE: - Aptitudine generala de invatare, de comunicare, de administrare si de coordonare activitati multiple i - Experiență dovedită ca coordonator de birou sau într-un rol similar - Experiența în serviciul clienți va constitui un plus - Cunoașterea principiilor de bază de contabilitate și a sistemelor și procedurilor de management al biroului - Cunoștințe remarcabile despre MS Office, back-office și software de contabilitate - Cunoștințe de lucru ale echipamentelor de birou (de exemplu, scaner optic) - Excelente abilități de comunicare și interpersonale - Organizat cu capacitatea de a stabili priorități și de a face mai multe sarcini - De incredere cu rabdare si profesionalism CERINTE PENTRU EXERCITARE: - Atentie concentrata - Echilibru emotional - Capacitate de a lucra cu oamenii, intr-o echipa dinamica si agila - Rezistenta la stres - Usurinta, claritate si coerenta in exprimare - Punctualitate ATRIBUTII PRINCIPALE: - Urmarirea procedurilor de flux de lucru pentru a asigura eficiența maximă - Menținerea fișierelor și înregistrărilor cu sisteme eficiente de arhivare - Sprijinire alte echipe cu diverse sarcini administrative (redirecționarea apelurilor, diseminarea corespondenței, programarea întâlnirilor etc.) - Monitorizează și gestionează toate activitatile administrative si contractele de birou (chirie, servicii etc.) - Efectuează activități de contabilitate de bază și actualizează sistemul contabil - Tratateaza reclamațiile sau problemele specifice ale clienților - Monitorizați inventarul de rechizite de birou și plasați comenzi - Asistență în gestionarea relațiilor cu furnizorii (inclusiv parcul auto al companiei) BENEFICII: Salariu competitiv raportat la activitatea prestata Bonuri de masa Bonusuri de performanta si implicare Transport la de la sediul companiei Participarea la traininguri de specializare si dezvoltare Lucru intr-un mediu competitiv, in cadrul unui grup de companii cu extindere nationala internationala. Transmiteti resume, scrisoare de intentie si referinte (What's Up) sau pe office.romania la adresa domeniului kanasai-helios.ro.
-
Promovat
Angajam lucrător depozit manipulant marfă pentru tura de dimineata si de după amiază în cadrul Agenției Rm Vâlcea . Descrierea postului -descarcare, incarcare ,cartare expeditii. -experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantaj; Locuri disponibile 2 Mai multe detalii puteti afla la interviul organizat la sediul FAN Courier Rm Valcea aflat pe strada Raureni nr 85 A, ,punct de reper depozitul cu materiale pentru construcții Marna SA , in fiecare zi lucratoare de L-V intre orele 09:00 si 12:00. Va rugam sa trimiteti un CV cat mai complet, mai ales date de contact la Exista și posibilitatea de contract part time pentru 4 ore. Va rog sa adăugați in atach un CV
-
Promovat
Obiective : Park Lake si Sun Plaza Responsabilitati: -Asigurarea securitatii bunurilor si persoanelor din obiectiv -Informarea operativa privind ordinea si securitatea in obiectiv -Observarea din timp a suspectilor si interceptarea acestora -Completarea documentelor specifice serviciului de securitate Cerinte: -studii medii -fara antecedente penale -Caracter sociabil, responsabil, cu foarte bune abilitati de comunicare Prezinta avantaje urmatoarele: *atestat profesional agent de securitate **experienta in asigurarea securitatii spatiilor comerciale ***capacitatea de a depista cu usurinta persoanele suspecte, atentie distributiva Beneficii: -toate veniturile declarate si platite corect la timp -salariu competitiv -echipament de lucru comod si elegant -loc de munca stabil, cu oportunitati de promovare -performanta este recunoscuta si recompensata La CIVITAS, ne bazăm pe oameni bine pregati i, având în comun ambi ia pentru performan ă i pasiunea pentru lucrul bine făcut. Vrei sa te alaturi echipei noastre? Suna chiar acum sau trimite-ne un mesaj!
-
Promovat
Angajam electricieni cu experienta intre 4-6 ani, salariu brut de 8000lei, program de 8h
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
FIRMA DE CURATENIE ANGAJEAZA URGENT FEMEIE DE SERVICIU IN TIMISOARA. PROGRAM DE LUCRU 8H PE ZI, DE LUNI PANA VINERI. DETALII LA TEL.
-
Asociația Micile Comori - Centrul de zi pentru copii cu dizabilități caută Kinetoterapeut. Descrierea activității - Recuperarea si abilitarea beneficiarilor (copii cu deficiente neuro-psiho-motorii) prin activități de recuperare motorie. Responsabilități: - Elaborarea și implementarea programelor de kinetoterapie personalizate pentru copiii cu dizabilități - Lucrul în echipă multidisciplnară pentru a asigura o abordare holistică a recuperării - Monitorizarea progresului pacienților și ajustarea programelor de recuperare - Colaborarea cu părinții pentru a oferi suport și informații relevante Informații despre job: - Program de muncă full time (8h) - Lucru în echipă multisciplinară - Posibilitatea de schimb internațional de experiență - Dezvoltare profesională continuă Cerințe: - Diplomă de licență în Kinetoterapie sau student în an terminal - Experiență anterioară în lucrul cu copii cu dizabilități constituie un avantaj - Empatie, răbdare și flexibilitate - Abilități bune de comunicare și lucrul în echipă - Capacitatea de a lucra într-un mediu dinamic și solicitant Dacă ești o persoană empatică, pasionată de îmbunătățirea vieții copiilor cu dizabilități și ai abilitățile necesare pentru a ocupa acest post, te provoc să trimiți cv-ul prin mesaj privat.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4000 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
În cadrul magazinului Kaufland din Râșnov, Sos. Branului, nr. 99, Râșnov Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 4400 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcat În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Descrierea companiei: Electrotehno este o firma cunoscuta pe plan national ca producator si furnizor de puncte de conexiune, posturi de transformare, containere metalice electrice echipate si tablouri de distributie de joasa tensiune pentru utilizatori finali, distribuitori si producatori de energie electrica. Cautam o persoana serioasa si implicata pentru postul de TABLOTIER! Candidatul ideal: - Studii medii in domeniul tehnic - profil electric, electromecanic, electrotehnic sau calificare; - Citirea schemelor electrice si cablarea in conformitate cu acestea; - Experienta anterioara in realizarea tablourilor electrice; - Capacitate de adaptare rapida la solicitarile specifice postului; Descrierea jobului - Asigurarea activitatii de executie a lucrarilor de echipare electrica si montaj a produselor fabricate in cadrul societatii. - Realizarea tablourilor electrice conform schemelor electrice si sau a documentatiei de executie. Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata Salariu motivant + tichete de masa (35 lei zi lucratoare) Zile de concediu de odihna suplimentare, acordate in functie de vechimea in munca Stabilitatea postului pe termen lung Program de lucru de luni pana vineri de la Mai multe detalii se vor oferi la interviu!
-
Respecta instructiunile de lucru si normele SSM si SU specific locului de munca. Respecta programul de lucru. Respecta documentatia tehnica si dispozitiile de lucru primite zilnic de la seful ierarhic. Se ingrijeste de pastrarea in conditii tehnice bune a sculelor din intervalul individual cat si cele din inventarul atelierului. Orice interventie la utilaj sau masina se va face numai dupa oprirea lor. Respecta documentatia tehnica si sarcinile ce ii revin din planul de control Regleaza parametrii utilajelor in vederea obtinerii produselor conforme. La sfarsitul programului de lucru va face curatenie la locul de munca, va identifica reperele si va declara productia cantitativ si calitativ. Verifica la inceput de schimb starea utilajului si a SDV-urilor conform instructiunilor de lucru si a normelor de protectia muncii. Alte sarcini trasate de seful superior ierarhic in legatura cu atributiile de lucru.
-
-
Dr. Max România este în căutare de colegi pentru poziția de Responsabil Întreținere în cadrul Departamentului Facility Maintenance. Care sunt responsabilitățile postului? Vei verifica și asigura funcționarea echipamentelor care asigură microclimatul; Vei remedia disfuncționalitățile instalațiilor din sfera de responsabilitate; Vei participa la activitățile de întreținere a echipamentelor tehnologice din cadrul sediului central și a depozitelor; Vei sesizeaza defecțiuni sau vicii ale echipamentelor și vei participa la remedierea acestora; Vei participa la acțiuni de reparare sau mutare a echipamentelor; Vei supraveghea lucrările efectuate de diverși furnizori; Vei realizea sarcini de natură administrativă. Ce așteptăm de la tine? Să fii absolvent de studii medii de profil Liceul de Electromecanica, Mecanică; Să deții cunoștințe tehnice din domeniul mecanic și electric (reprezintă un avantaj experiența în domeniu); Să ai deții abilități de operare PC: Pachet Office - nivel mediu; Să fii orientat spre munca în echipă; Să fii organizat și orientat către soluții. Ce îți oferim? Mediu de lucru într-o companie stabilă de retail farmaceutic și distribuție cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi; Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate; Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și accesului gratuit la Bookster; Tichete de masă în valoare de 40 lei zi lucrată; Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători; Zile de concediu suplimentare în funcție de vechime, până la maxim 24 zile; Zile libere și sprijin financiar pentru evenimentele importante din viața ta și a familiei; Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei; Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale. Despre Dr. Max România Dr. Max România, parte a Dr. Max Group, este unul dintre cele mai mari grupuri farmaceutice din România, care oferă servicii integrate de import, distribuție și retail farmaceutic. Suntem ghidați de valori precum: grijă, curaj, orientare către clienți si responsabilitate și credem cu tărie că doar împreună construim o zi de mâine mai sănătoasă.
-
Căutăm personal pentru lucrul în bucătărie!Locația se află pe strada Avram Iancu! Pentru orice detalii nu ezitați sa ne contactați.
-
Inginer sau tehnician intretinere HVAC Ce cautam : 1. Experienta 3..4 ani in domeniul HVAC (montaj, service) 2. Cunostinte despre echipamentele de ventilatie climatizare si automatizari HVAC 3. Permis de conducere B1 4. Pregatire medie sau superioara in instalatii termice, de climatizare, ventilatii, automatizari 5. Calificari certificari AGFR frigotehnist 6. Ordonat, eficient, atent la detalii si dornic sa invete mai mult o atitudine pozitivă și entuziasm pentru munca facuta, Ce trebuie sa faca : 1. Asigura buna functionare a echipamentelor clientilor (centrale ventilatie, chiller-e, aparate de aer conditionat, filtre de aer, echipamente VRF , recuperatoare de caldura) prin intretinere periodica si interventii in cazul defectarii 2. Primeste sesizarile clientilor, verifica in teren, comunica superiorilor si rezolva problemele constatate 3. Stabileste si solicita resursele necesare activitatii si gestioneaza materiale si consumabile primite 4. Acorda suport tehnic cand este solicitat 5. Participa la instalarea echipamentelor in proiecte noi 6. Completeaza rapoartele de interventii , centralizatorul de lucrari, alte rapoarte. Ce oferim : 1. Un salariu atractiv, in functie de cunostinte si experienta demonstrata 2. Tichete de Masa 3. Prime in functie de rezultate si implicare 4. Cresteri salariale anuale in functie de performanta si rezultate 5. Posibilitatea de a invata si acumula experienta despre o gama larga de echipamente
-
SC SMP Sun Structure SRL este o firma de succes pe piata interna a productiei de prelate si corturi, cu o echipa formata din personal tanar, calificat si dinamic care participa cu succes la dezvoltarea constanta a companiei.Firma ca baza se ocupa cu structuri metalice si prelate,montaje,deplasările la montaje sunt suportate de firma. Angajez muncitori calificati sau necalificati in domeniul confectii prelate, salariu este discutabil dupa proba de lucru.. Angajam sudori cu experienta,salariu discutabil dupa proba de lucru... CERINTE: -capacitate de a lucra eficient in echipa -atent la detalii -constituie avantaj experienta de lucru in domeniul fabricarii prelatelor si a structurilor metalice, salariu se discuta dupa proba de lucru -studii medii -loialitate si confidentialitate -disponibil pt deplasari OFERIM: -contract individual de munca cu timp normal -tichete de masa -salariu atractiv -posibilitate de avansare -program fix Detalii despre post se ofera la interviu.
-
Suntem în căutarea unor persoane care împărtășesc pasiunea noastră pentru ospitalitate și doresc să devină parte din familia noastră gastronomică. Dacă vă place să interacționați cu oaspeții, aveți o abilitate naturală în comunicare și căutați să vă alăturați unei echipe armonioase, intr-o noua locatie, din centrul Clujului, atunci sunteți persoana pe care o căutăm! Responsabilități: Ospătar: o Primirea oaspeților cu un zâmbet călduros și asigurarea unei experiențe de servire plăcută o Prezentarea meniului și oferirea de recomandări, luând în considerare preferințele și restricțiile alimentare ale clienților o Luarea comenzilor și transmiterea acestora către bucătărie într-un mod precis și eficient o Servirea băuturilor și a mâncării într-un mod atent și profesionist o Asigurarea curățeniei și a ordinii în zona de servire și în alte zone din restaurant o Oferirea de asistență suplimentară pentru alte sarcini ale echipei, după nevoie Barman: o Pregătirea și servirea băuturilor conform standardelor noastre de calitate o Oferirea de recomandări și creația de cocktailuri și alte băuturi speciale conform cerințelor și preferințelor clienților o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de bar și a echipamentelor asociate o Asigurarea respectării regulilor și standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate activitățile desfășurate Ajutor de Bucătar: o Asistență în pregătirea și prezentarea mâncărurilor în conformitate cu rețetele și standardele noastre o Menținerea curățeniei și a ordinei în zona de lucru a bucătarilor și în depozitul de alimente o Asigurarea respectării standardelor de igienă și siguranță alimentară în toate etapele de manipulare a alimentelor o Oferirea de asistență în alte sarcini ale echipei de bucătărie, după necesitate Cerințe: Experiență anterioară în domeniul ospitalității nu este obligatorie Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu oaspeții Atitudine pozitivă și orientare către satisfacerea clienților Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu aglomerat și dinamic Capacitatea de a lucra in echipă Beneficii: Salariu competitiv și oportunități de avansare în cadrul companiei Mediu de lucru plăcut și dinamic Reduceri pentru angajați în cadrul restaurantului nostru Dacă sunteți interesat să vă alăturați echipei noastre și să vă aduceți contribuția în crearea unei experiențe gastronomice de neuitat pentru clienții noștri, așteptăm cu nerăbdare să vă cunoaștem!
-
Clinica medicala, cu sediul in zona Piata Victoriei, cauta personal curatenie. Program 06.30-14.30.
-
Societate comerciala angajează, Curier pentru orasul Craiova. Responsabilități: Efectuarea de livrarii ridicarii de comenzi (colete) în zonele rutele alocate,rutele sunt fixe. Pentru detalii nu ezitați sa sunați. Nu răspund la mesaje sau e-mail.
-
Mărim ECHIPA Angajam vanzatori cu experienta,cunostintele in vanzari reprezinta un avantaj. Mediu placut de lucru,colectiv tanar,salariu si conditii de munca atractive. 3000-5000 lei net Spatiul comercial este amplasat in Babeni jud.Valcea strada Dragos Vranceanu.
-
Societate anajeaza instalatori , lacatusi, de la 5000-6000 ron, in functie de experienta rog seriozitate
-
Prezentare generala Aveti experienta in domeniul constructiilor si a finisajelor si sunteti in cautarea unui loc de munca? Locatie: Wincon fabrica prefabricate, Parc Tetarom 3 , Jucu, Jud. Cluj Salariu motivant + bonuri de masa, putem oferi si cazare in incinta fabricii la nevoie CERINTE DE BAZA: Indemanarea de a lucra cu echipamentele si sculele specifice meseriei, Bune abilitati de comunicare si relationare interpersonala; Motivatia de a se perfectiona si de a ucra in echipa; Capacitate de adaptabilitate la situatii diverse; Preocupare pentru atingerea obiectivelor si atentie la detalii; Experienta in domeniu constituie avantaj la angajare DESCRIEREA JOBULUI: Finisarea elementelor prefabricate, Pregatirea mortarului de reparatii si a altor materiale de constructii; Efectuarea reparatiilor pe elementele prefabricate, Efectuarea lucrarilor de finisaje si detaliile cerute in specificatii, VERIFICARI INAINTE DE PROBA DE LUCRU: Interviu de selectie la locatia fabricii + proba de lucru PROGRAM DE LUCRU: Timp de lucru: 5 zile pe saptamana L-V Start program: ora 7:00 dimineata; Program zilnic: 8-10h zi Pauza de masa: 60 min pauză pe zi Orele suplimentare : se platesc daca exista PLATA SALARIULUI: Salariul se plateste pe data de 15 a lunii urmatoare. Exemplu: Pentru perioada de lucru 01.05 31.05 Avans pe data de 05.06 si lichidare pe data de 15.06 Bonuri de masa: pentru fiecare zi lucratoare in valorare de 30 de lei. CAZARE: In curtea fabricii, avem campus de baraci, pentru muncitorii care nu sunt din zona Clujului sau le este greu sa faca naveta. Transportul este decontat de catre firma.
-
Angajam vanzatoare cu experienta pentru un magazin de lactate situat in piata CET. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati telefonic.
-
vand afacere la cheie , salon de înfrumusețare si frizerie , 4 posturi + camere de cosmetica Afacerea este funcționala de 4 ani , cu clienta formata ! pret 35000 de euro mai multe detalii la telefon
-
Firma de constructii angajam in conditii avantajoase zidari, rigipsari, zugravi Relatii la tel: