Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-05-23 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Lapa Finest Italian Food din Zurich caută un șofer pentru distribuția de marfă. Candidatul ideal trebuie să aibă un permis de conducere categoria B, să vorbească limba italiană și să fie educat. Responsbilitati Livrarea produselor alimentare de la depozit la clienți într-un mod sigur și eficient Păstrarea documentației de livrare și a tuturor documentelor necesare pentru fiecare livrare Asigurarea stocurilor în vehicul și a întreținerii acestuia Comunicarea cu clienții cu privire la orarele de livrare și necesitățile acestora Cerințe: Experiență anterioară în conducerea unui vehicul comercial și distribuție de mărfuri Permis de conducere categoria B valabil Cunoștințe solide de limba italiană, atât scrisă, cât și vorbită Abilități de comunicare excelente și atenție la detalii Capacitatea de a lucra în echipă și de a respecta termenele limită Atitudine pozitivă și profesionalism Educație Noi oferim: Salariu competitiv, în funcție de experiența și cunoștințele candidatului Cazare disponibilă, cu cheltuielile acoperite de către angajat Loc de muncă stabil și sigur într-un mediu de lucru plăcut Ajutor în întocmirea actelor necesare pentru obținerea permisului de muncă Dacă sunteți interesat și îndepliniți cerințele, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul și o scrisoare de intenție la adresa Email Nr telefon 0 041763945347 .E-mail
-
Promovat
În cadrul magazinului din Bacău, Str. Milcov nr. 5B Pentru detalii sau pentru a aplica, sună la 021 91 32 sau depune-ți CV-ul online pe cariere.kaufland.ro Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de 3500 lei brut (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și in spațiile sociale, auxiliare și birouri Ești responsabil de curățenia în zona parcării și a spațiului de plasare a cărucioarelor pentru cumpărături, asigurând disponibilitatea acestora pentru clienți Te asiguri de buna funcționare a cărucioarelor pentru cumpărături și comunici managerului eventualele probleme identificate Utilizezi materialele, substanțele și echipamentele destinate activității de curățenie conform specificațiilor În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.
-
Promovat
ANGAJEZ ȘOFER CATEGORIA C+E TIR Cerințe: - Permis de conducere categoria C+E valabil și în regulă,atestat transport marfa valabil, card tahograf valabil -Analize medicale si psihologic valabile pentru angajare - Experiență anterioară în calitate de șofer categoria C+E minim un an - Abilități de comunicare și relaționare cu clienții - Disponibilitate pentru program flexibil Responsabilități: - Conducerea în siguranță a vehiculelor din categoria CE cu masa de 40 TO - Incarcarea,arimare si livrarea în siguranță a mărfurilor la clienți - Menținerea vehiculului în condiții bune de funcționare și igienă Oferim: - Salariu competitiv și bonusuri in functie de gradul de implicare 7000-9000 lei - Posibilitatea de dezvoltare profesionala in cadrul companiei - Pauza de 45 ore se face la garaj, garajul se afla in sectorul 6. Programul de lucru este de luni-vineri! Mai multe detalii la telefon
-
Promovat
BENZINARIE angajeaza casier(a) cu sau fara experienta. Locul de munca se afla in sectorul 4 Cartier Berceni Zona Str. Huedin. SALARIUL se negociaza in cadrul interviului si este confidential. Locul de munca este FULLTIME. Pentru mai multe detalii sau programare interviu apelati nr. telefon .
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Caut tamplar - dulgher pentru executare lucrari, in atelier tamplarie si in constructii din lemn.
-
-
Angajam Barman cu experienta in zona Piata Libertati Satu Mare. Este un restaurant nou care urmeaza sa deschida.
-
Mina Museum by Si Lounge Locatie noua marca Si Lounge angajeaza supraveghetor spatiu de joaca si edutainment pentru copii, cu sau fara experienta, pentru primul muzeu de arta digitala din Bucuresti cu loc de joaca. Dorim sa formam o echipa tanara si dinamica careia ii place frumosul si bunul gust. Daca iti plac copii si jocurile copilariei, si de asemenea sa lucrezi intr-un alt fel de loc de joaca fata de cele clasice, te asteptam sa ne cunoastem. Responsabilități: - Supraveghează și asigură siguranța copiilor în locul de joacă; - Interacționează cu copiii și îi ajută să se distreze într-un mod sigur și responsabil; - Monitorizează activitățile copiilor și aplică regulile și regulamentele locului de joacă; - Asigură curățenia și igiena în locul de joacă; - Comunică eficient cu părinții și răspunde întrebărilor și preocupărilor lor; - Rezolvă conflictele și problemele care pot apărea între copii; - Organizează și coordonează activități distractive și educative pentru copii; - Menține un mediu plăcut și prietenos în locul de joacă. Cerințe: - Experiență anterioară în lucrul cu copiii este un avantaj; - Abilități excelente de comunicare și interacțiune cu copiii și părinții; - Atenție la detalii și capacitatea de a rămâne calm și concentrat în situații de stres; - Empatie și înțelegere față de nevoile și dorințele copiilor; - Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora cu colegii; - Flexibilitate în program și disponibilitate pentru a lucra în weekend-uri și sărbători; - Certificat de prim ajutor și cunoștințe de bază în acordarea primului ajutor (reprezintă un avantaj). Beneficii: - Oportunitatea de a lucra într-un mediu plin de energie și veselie; - Posibilitatea de a interacționa și de a lucra cu copii de diferite vârste și personalități; - Dezvoltarea abilităților de comunicare și de gestionare a conflictelor; - Posibilitatea de a aduce bucurie și zâmbete pe chipurile copiilor; - Oferim training și suport continuu pentru dezvoltarea profesională; - Pachet salarial competitiv și beneficii suplimentare. - Dacă ești o persoană entuziastă, responsabilă și pasionată de lucrul cu copiii, te invităm să aplici pentru poziția de - Supraveghetor Loc de Joacă. Alătură-te echipei noastre și fii parte din experiența de neuitat a copiilor noștri!
-
Ibis Styles Bucharest Erbas, isi mareste echipa!Avem nevoie de o camerista si o femeie de serviciu! Daca esti o persoana responsabila, serioasa si riguroasa, te asteptam sa ne cunoastem! Iti oferim salariu atractiv, tichete de masa, bonusuri de performanta, prime de sarbatori.
-
Angajam sudori muncitori in constructii Tip job Full time Salariu atractiv Experienta constituie un avantaj. salariul 4000-5000 RON Candidatul ideal 1. Capacitate de lucru atat individual, cat si in echipa 2. Persoana organizata, proactiva, responsabila 3. Seriozitate, corectitudine, punctualitate, atentie la detalii si interes pentru calitate Ne puteti contacta la nr de telefon 0_3_6_8_0_0_2_1_8_8
-
Brutarie patiserie angajeaza: -BRUTAR cu experienta, - ajutor brutar - fara experienta, part time (faleza Nord), - vanzator patiser - cu sau fara experienta la Vivo si Carrefour, - pachet salarial atractiv, negociabil, asigurare medicala
-
Angajam SOFER ptr livrare marfuri la magazinele " MANDARIN " . Se solicita experienta min 1 an , carnet categ B . Important : se lucreaza 4 ore ca sofer livrare marfa si 4 ore in depozit logistica , incarcare marfa , depozitare etc . Salar 3300 fara bonuri Se solicita experienta in lucrul cu transpaleta ( liza ) , deoarece marfa este paletizata . Cv-urile se trimit pe adresa : sau informatii la telefon
-
Candidatul ideal - Bune abilități de comunicare în relația cu clienții și colegii; - Atitudine pozitivă, constructivă, orientată spre rezultate; - Abilități de prioritizare a activităților și de gestionare a timpului; - Capacitate de a lua decizii corecte și rapide; -Capacitate de organizare a timpului, sarcinilor și locului de muncă - Capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp - Capacitate de a respecta termene limită - Atenție către detalii - Spirit de echipă; - Simțul răspunderii; - Rezistență la stres; - Cunoștințe juridice minime pentru redactarea și întocmirea documentelor; - Cunoștințe minime de contabilitate primară; - Stapânirea la nivel minim a limbii engleze, atât scris, cât și vorbit; - Cunoșterea pachetului Office - Cunoașterea limbii române la nivel avansat (scris-vorbit); Descrierea jobului - Planifică și organizează activitățile de birou; - Întocmește și urmărește agenda managerului de vanzari; - Stabilește împreună cu managerul programul zilnic al activităților; - Notează programările întâlnirilor managerului și urmărește respectarea acestora; - Organizează ședințe și întâlniri, asigură protocolul și materialele necesare; - Asigură secretariatul sedințelor desfășurate în cadrul grupului; - Gestionează documentele de interes general ale departamentelor aflate in ; - Supervizează respectarea normelor interne și procedurilor de lucru; - Asistă managerul și șefii de departamente în implementarea și dezvoltarea de noi proiecte; - Centralizează informațiile care ii sunt oferite, le prelucrează și le prezintă managerului în forme clare și accesibile; - Face demersuri necesare optimizarii activității de colectare a datelor; - Difuzează într-un mod clar și coeziv informațiile primite de la manager către persoanele vizate; - Oferă asistență managerului în supervizarea temelor și sarcinilor în lucru din cadrul departamentelor din subordine; - Elaborează și redactează documente, situații și rapoarte; - Preia, înregistrează și distribuie documente la compartimentele implicate; - Scanează, copiază, îndosariază și arhivează documente; - Supervizează modul de arhivare fizică și electronică a documentelor din cadrul proiectelor și departamentelor; - Redactează și difuzează corespondența; - Pregatește și redactează documentele tehnice; - Actualizează baze de date; - Supervizează respectarea procedurilor și fluxurilor de lucru; - Asigură suportul administrativ pentru toate departamentele grupului; - Menține legătura cu furnizorii și colaboratorii; - Menține legătura cu instituțiile publice ISU BANAT ; ITM; ANAF; PRIMARIE; - Efectuează deplasări în interes de serviciu; - Ajuta si pregătește documentațiile necesare depunerii la licitatii; ISU; ITM Cerinte obligatorii: - permis categoria B -comunicativa, prezenta de spirit; abilitati de relationare cu colegii si colaboratorii societatii; Se ofera: loc de munca stabil; salariu atractiv; laptop; telefon de serviciu; suport tehnic si logistic;
-
-
SC PROSOLAR SRL- producator si distribuitor sisteme profesionale de umbrire. Angajam agent vanzari in domeniul solutii de umbrire profesionale, pentru: inchideri de terase, jaluzele, obloane, rulouri si copertine. Avem nevoie de forțe noi și de oameni cu inițiativă în echipa noastră Cum trebuie să fie acesată persoană pentru o colaborare de durată? 1. Să știe să zâmbească, pentru că suntem o echipă tânără și dornică să se bucure de succes. 2. Să știe să comunice și să relaționeze cu colegii. Nu vrem să stricăm atmosfera din firma! 3. Să fie dispusă să învețe și să citească permanent. Dacă nu învață, nu crește, dacă nu crește, firma stagnează. 4. Să se îmbrace frumos - da, imaginea ta transmite imaginea firmei 5. Să fie organizată și atentă la detalii. 6. Să știe să vorbească frumos și să scrie corect . Să fie o persoana educată. 7. Facultatea nu este obligatorie, dar cei șapte ani de acasă - da 8. Poate sa fie proaspat absolventă. Nu contează vârsta, numai atitudinea și perseverența! 9. Să fie persistent și să nu renunțe până nu gasește soluția potrivită pentru clienți. 10. Să dea 100% în tot ceea ce face! Descrierea jobului Atribuțiile acestei persoane: 1. Caută contacte noi zilnic. Se va adresa către societațile comerciale și către persoanele fizice în vederea contractării sistemelor profesionale de umbrire. 2. Transmite / întocmește oferte pentru clienți 3. Menține relația cu clienții 4. O data pe săptămână își sună clienții pentru feedback 5. Întocmește săptămânal raportul privind activitatea, pentru a măsura indicii de performanță 6. Promovează serviciile și produsele firmei 7. Pregatește materiale informative și devize pentru lucrări 8. Corespondență (email, posta, curier, etc.) 9. ... lasăm un loc liber pentru ce ne mai vine in minte pe parcurs Ce oferim? 1. Salariu fix 2. Bonusuri de performanță 3. Telefon, laptop 4. Mașina 5. Seriozitate (salariul și bonusurile le vei primii fără întarzieri, de fiecare dată) 6. Posibilitatea de a promova în cadrul firmei
-
Candidatul Ideal Suntem în căutarea unui inginer ofertare devize talentat și dedicat pentru a se alătura echipei noastre. Dacă aveți o pasiune pentru construcții și vă place să lucrați cu cifre și estimări, aceasta este o oportunitate excelentă pentru dumneavoastră. Ca inginer ofertare devize, veți avea un rol esențial în procesul de licitație, ofertare ulterior decontare pentru proiectele noastre de construcții. Veți fi responsabil de evaluarea documentației tehnice și de calcularea costurilor necesare pentru a finaliza proiectele. Veți colabora strâns cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai precise estimări și pentru a asigura că proiectele noastre sunt competitive pe piață. Cerințe: Diplomă de studii superioare în domeniul construcțiilor civile sau o specializare relevantă; Experiență anterioară în domeniul ofertării și intocmirii devizelor în construcții; Cunoștințe solide de citire și interpretare a documentației tehnice; Abilități excelente de analiză și calcul; Atenție la detalii și precizie în estimări; Abilități de comunicare și negociere eficiente; Cunoștințe avansate de utilizare a programelor de calcul și a software-urilor specifice domeniului; Oferim un mediu de lucru dinamic, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial atractiv. Program de birou: Luni - Vineri 08:00 - 17:00 Principalele responsabilități: Evaluarea documentației tehnice și a cerințelor proiectului; Calcularea costurilor pentru materiale, echipamente și manoperă; Elaborarea devizelor și a ofertelor de pret; Colaborarea cu echipa de proiectare pentru a obține informațiile necesare pentru estimări; Identificarea și evaluarea riscurilor potențiale și a costurilor asociate; Elaborarea devizelor și a ofertelor competitive; Monitorizarea și actualizarea constantă a costurilor și a estimărilor pe parcursul proiectelor; Colaborarea strânsă cu departamentul de achiziții pentru a obține cele mai bune prețuri și condiții pentru materiale și echipamente; Asigurarea respectării termenelor limită și a standardelor de calitate. 6 000 - 8 000 Net
-
Angajam ajutor pizzer (parte de pregatiri, preluat comenzi si casa de marcat) salariu 3000 lei , plata la zi, masa inclusa. Va rugam sa ne contactati la nr de tel: (in fiecare zi dupa ora 12)
-
Angajam vânzătoare pe timp de zi. Program: miercuri 12-20, joi 12-21,vineri sambata duminica 12-20. Salariu :3500 net+ 500 tichete de masa. Adresa: strada Ion Brezoianu, nr 23-25, subsol, corp B, cladirea Palatul Universul.
-
Angajam conducător auto categoria D din Turda sau Câmpina Turzii ai sin Floresti sau Manastur pe microbus pentru convențielaApahida. Info la tel .
-
S.C.WELDMAG CONSTRUCT SRL angajeaza: -16 sudori Cerinte: studii de specialitate,cunoasterea limbii engleze
-
HOTEL PLEIADA RESTAURANT NOVELLA - Iași anunță disponibilitatea următoarelor posturi : - BUCĂTAR A LA CARTE CU EXPERIENȚĂ - LUCRĂTORI BUCĂTĂRIE-SPĂLĂTORI VASE Oferim - contract de muncă pentru perioadă nedeterminată, - tichete de masă Asteptăm CV-uri la adresa de e-mail Relatii suplimentare si stabilirea interviului se fac la nr. de telefon .
-
Tanoor Bread Srl angajeaza : brutari - 5 posturi; femeie de serviciu: 2 posturi si functionar administrativ: 1 post
-
Ești o persoană sociabilă? Iubești copiii? Ești responsabilă și organizată? Atunci te așteptăm în echipa noastră! La Afterschool IMALO ne place să ne jucăm, să petrecem timp de calitate împreună cu copiii, să copilărim cât mai mult și avem nevoie de o persoană care să se alăture echipei! Ce ne dorim? -căutăm să ni se alăture o persoană responsabilă, empatică, atentă, răbdătoare, veselă și organizată. -să se facă plăcută copiilor și să creeze activități educativ-recreative specifice vârstei -să știe să managerieze un grup de copii cu vârste între 6-10 ani Acest job este ideal pentru tine dacă ești o persoană creativă, preocupată de educație și ești mereu cu zâmbetul pe buze în mijlocul copiilor. Cerințe: -student masterat sau absolvent de facultate -experiența în lucrul cu copiii costituie un avantaj Oferta de job este part-time sau full-time. Programul de lucru între orele 11.30-18.30 În etapa finală a interviului se va susține o probă practică ce constă într-o activitate împreună cu copiii. Dacă te regăsești în cele descrise mai sus, așteptăm CV-ul tău pe adresa de email sau whatsapp Whatsapp Dacă dorești să ne ajuți, te rugăm să dai share acestui anunț să ajungă la persoana potrivită Mulțumim!
-
Sunteți în căutare de job în domeniul medical? În prezent, The Staff Supply desfășoară o campanie de recrutare pentru identificarea asistentelor generaliste calificate, vorbitoare de limba Engleză, în vederea angajării lor de către un prestigios angajator din Regatul Arabiei Saudite. Iată detaliile: Poziție: Asistente medicale generaliste și sau absolvente ale Școlii de Asistente cu diploma Loc de munca: Spital Salariu: La salariul de 1800 EUR net se adaugă stimulente pentru orele suplimentare, împreună cu avantaje cum ar fi asigurarea locuinței, masă și transportul. Cazare asigurată de catre angajator: 1 persoană per camera cu toaletă proprie. Bucatarie comună. Asigurare medicală: Asigurată de către angajator Transport: Asigurat de către angajator Orele de serviciu zi: 8 ore Orele suplimentare: Vor fi remunerate conform legislației Regatului Arabiei Saudite Zile lucrătoare într-o săptămână: 6 Perioada contractului de muncă: 2 ani CV: Se solicită în limba Engleză + prezentare diplomă de absolvire scoală post-liceală de formare asistente. Nivel de cunoastere a limbii Engleze: nivel minim conversațional Dacă doriți să aplicați pentru această oportunitate de muncă, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul ,prin e-mail la , sau prin intermediul WhatsApp.