Anunțuri
Locuri de munca Disponibil din: 2022-06-01 Tip job: Full time-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Angajam operatori productie sau muncitori necalificati doar barbati- CAZARE GRATUITA la TIMISOARA Angajam pe termen lung operatori productie sau muncitori necalificati (doar barbati) la o companie multinationala din TIMISOARA unde se asambleaza componente auto. Nu se cere experienta! Oferim: - cazare gratuita in conditii excelente in apartamente complet utilate; - contract de munca pe termen lung cu durata nedeterminata; - formare profesionala la locul de munca; - transport local asigurat; - utilitati platite de firma; - ore suplimentare platite cu 200%, sporuri de noapte in valoare de 125%; -pachet financiar minim garantat de 3.200 net (in mana) compus din salariu plus alte beneficii pentru doar 168 ore lucrate la un program luni-vineri. Cerinte: - minim 8 clase; - cazier curat - disponibilitatea de a lucra pe 3 schimburi. Detalii la nr de telefon: zero sapte sapte patru sase cinci patru sase sapte sase GABI
-
Promovat
Restaurantul Ancora situat in Parcul Herastrau angajeaza femeie la vase. Programul de lucru este: 2 zile se lucreaza, urmate de 2 zile libere. Salariul motivant; pentru detalii tel .
-
Promovat
Cauți un loc de muncă interesant într-o companie de logistică? Nu căuta mai departe! Începe-ți cariera în Olanda lucrând într-un depozit cu articole vestimentare ale unui brand de prestigiu internațional! Aplică acum și descoperă Olanda! Locație: Tilburg, Olanda GXO este unul dintre primii zece furnizori mondiali de servicii de transport și logistică. Lanțul cooperează cu multe companii mari, iar în depozitul din Tilburg vei lucra în primul rând cu îmbrăcăminte și accesorii. Angajații depozitului GXO vorbesc în principal limba engleză, așa că este necesar să cunoști limba engleză la un nivel conversațional. Vei lucra pe un program cu două schimburi. Schimbul de dimineață începe devreme (între 05:00 și 07:00) sau schimbul târziu (între 14:45 și 16:30). Atenţie! Pentru turele suplimentare, vei primi indemnizații. În primele zile, vei beneficia de un instructaj și vei avea parte de traininguri pentru a cunoaște compania și activitățile de lucru. Ar fi grozav dacă ai experiență cu EPT-ul, reach truck sau forklift. Vei avea, de asemenea, oportunitatea de a crește în funcție și de a urma cursuri de calificare pentru alte poziții. Mediul de lucru este entuziast, relaxat și plăcut. La cantină, poți cumpăra mâncare pentru a o savura cu colegii tăi. Un beneficiu gustos: în fiecare joi va fi un food truck la depozit! Descrierea jobului De ce merită să începi un nou loc de muncă alături noi? Câștigi un salariu atractiv de la 14,43 EURO pe oră Posibilitatea de a începe munca imediat Nu trebuie să îți faci griji cu privire la transportul la de la locul de muncă, îl asigurăm gratuit Birou asistență angajați 24 7 (OSC) Și pe lângă asta, mai primești: Cazare aproape de serviciu Plata sigură și la timp (salariile săptămânale) Fără efort fizic ridicat și o atmosferă foarte plăcută de lucru Condiții foarte bune de lucru; depozite bine întreținute și organizate Angajare stabilă, cu normă întreagă, într-o companie serioasă Posibilitatea de a trece la un contract direct Aplicația myOTTO cu program de lucru, fluturaș salariu și întrebări frecvente Formalități minime întregul proces de recrutare poate fi finalizat de la distanță, chiar și semnarea contractului se poate face online! Contract de muncă temporar în condiții olandeze și asigurare medicală Cursuri de limbi străine, training online și alte beneficii pentru angajații noștri, precum Fit @ OTTO sau Happy OTTO Wish! Helpdesk 24 7 Plus program de lucru garantat contractual! Asistență în îndeplinirea formalităților (vom aranja totul înainte de plecare) și un proces de recrutare ușor Sarcini de lucru ușoare: În calitate de membru valoros al echipei noastre, vei fi încredințat cu îngrijirea și organizarea unei game diverse de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii. În fiecare zi, sarcinile tale vor include: colectarea comenzilor cu un scaner inspecții de calitate etichetarea și sigilarea coletelor ambalarea proficientă a comenzilor clienților procesarea retururilor reaprovizionarea stocurilor NU este necesară experiența! În schimb, trebuie: Să ai bune cunoștințe de limba engleză - obligatoriu (cel puțin nivel conversațional) Să fii într-o formă fizică bună Să fii flexibil în ceea ce privește locul de muncă (dacă este necesar, angajatul poate fi instruit și transferat pe diferite departamente) Permisul de conducere (categoria B) este binevenit Despre OTTO Work Force Înfiinţată în anul 2000 in Olanda, astăzi OTTO Work Force a devenit cea mai mare organizaţie de ocupare a forţei de muncă din Europa. Asistăm angajaţii ce se relochează din ţara de origine și lucrează cu contract temporar într-o altă ţară. În plus, compania oferă numeroase și diverse locuri de muncă. Peste 15.000 candidați sunt angajaţi temporar prin intermediul companiei noastre, în principal în Olanda, Germania și Polonia. În Europa de Vest și Centrală suntem prezenți cu peste 50 de birouri. OTTO Work Force este o companie cu capital privat. Misiune OTTO Work Force crede într-o piaţă europeană a muncii fără frontiere. În calitate de lider de piaţă în domeniul serviciilor internaționale de recrutare, suntem mereu în căutarea de noi concepte pentru a servi în mod optim interesul clienților și al angajaţilor noștri în ceea ce privește flexibilitatea. La OTTO Work Force ne desfășurăm activitatea din pasiune și întotdeauna încercăm sa fim cu un pas înaintea solicitărilor. De asemenea, pentru că siguranța datelor tale este foarte importantă pentru noi, ne-am asigurat că înțelegi cum și în ce fel sunt folosite CV-urile și informațiile tale de către noi, in urma aplicarii la unul sau la mai multe anunturi active pe care le are compania noastra. Detalii regăsești la rubrica RODO din cadrul platformei online a Otto Work Force RO.
-
Promovat
Îți cauți un loc de muncă ca șofer de camion într-o companie mare, internațională și stabilă? Atunci vino în echipa Heisterkamp! Angajăm șoferi cu sau fără experiență și echipaje pentru transport internațional. Beneficii: training de inițiere la începutul activității în cadrul companiei; training de specialitate pentru cei fără experiență atât teoretic cât și practic; transport dus-întors asigurat cu avionul; punctualitate și corectitudine la plata salariului (salariu de încadrare + diurna, aceasta se plătește din ziua plecării până în ziua întoarcerii inclusiv); bonus de loialitate, de performanță și recomandare nou coleg; asigurare medicală privată cu acoperire Europeană; flotă modernă de camioane DAF, ce se reînnoiesc o dată la 2 ani; dispecerat în limba română cu acoperire de 24 7; asistență tehnică mobilă oriunde în Europa 24 7; decontarea atestatului ADR (colete); decontarea parcărilor securizate; avansuri săptămânale la cerere; condiții foarte bune în baze (Oldenzaal, Travemunde, Gent); oportunitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și stabile companii de trucking din Europa. Este necesar să ai: permis de conducere categoriile C + E; certificat de pregătire profesională ADR (colete); certificat de pregătire profesională; card tahograf; motivație, seriozitate și profesionalism; cunoștințe minime de limba engleză.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Clinica medicala din Chiajna, Ilfov, angajeaza medic de familie( lista de pacienti este deja formata si activa). Oferim salariu motivant si bonusuri, se poate oferi si cazare, daca este cazul. Detalii la .
-
Vesti bune ! Polach Logistics & Transport angajeaza ! De ce avem nevoie Ei bine, suntem in cautarea unui sofer experimentat , iar un criteriu important pentru noi in alegerea lui va fi : resedinta : Jimbolia Comlosu Mare Carpinis (TM) categoria C+E - transport internațional marfa responsabilitate si buna colaborare Ce oferim : Contract fix : Jimbolia DE-Jimbolia Salar atractiv Pauzele saptamanale acasa Bonusuri Informatii: la telefon
-
Farmacia independentă Terrapharm angajează farmacist. Ce ne-am dori de la colegul a nou ă Certificat de membru al Colegiului Farmaciștilor, avizat pe anul in curs; Experiența pe o poziție similară de minim 1 an de zile; Cunoștințe Microsoft Office la nivel mediu avansat; Bune abilități de comunicare; Să aibă spirit de echipă. Responsabilități Oferă consiliere pacienților cu privire la utilizarea medicamentelor și a potențialelor riscuri efecte adverse; Să ofere soluții pentru sănătate personalizate, în funcție de nevoile fiecăruia; Este responsabil ă de conservarea și eliberarea produselor farmaceutice; Să coordoneze activitatea operațională a personalului din farmacie pentru a asigura continuitatea și calitatea actului farmaceutic; Să gestioneze stocurile de produse pentru a evita lipsa medicamentelor, suprastocurile, pentru a reduce termenele de valabilitate critice și expiratele; Supraveghează activitatea asistenților de farmacie. Salariul 800-900 Euro Beneficii Bonuri de masă Asigurare privată de sănătate Prime de performanță Pentru mai multe detalii te rugăm să ne contactezi pe adresa de email: sau la numărul de telefon: . Așteptăm cu mare interes un semn din partea ta!
-
Se lucreaza in 3 schimburi: sch 1: ; sch 2: 15:00 - 23:00 sch 3: 23:00 - 07:00 BENEFICII: bonuri de masa de 30 de lei zi lucrata; subventie la cantina fabricii de 15 lei zi, practic este o masa calda asigurata; asigurare medicala privata la MedLife; spor de noapte 25%; spor de ore suplimentare 200%; tichete cadou de sarbatori 500 lei; asigurare medicala privata la MedLife;
-
CLINICA HOPE este o clinică specializata in tratamentul tulburarilor emotionale. Oferim toate tipurile de servicii necesare recuperării complete a minții și sufletului atât pentru adulți, cât și pentru copii. Suntem cea mai mare clinică ambulatorie de sănătate mintală din România, avand un numar de 7 clinici. Persoana pe care o cautam va trebuisa indeplineasca doua roluri principale: - va trebui periodic sa ia legatura cu medicii de familie si cei cu specializare asociata cu a noastra pentru a asigura colaborari si un flux continuu de pacienti. - Asigura partea administrativa cat si de management al echipei si a clinicii in sine. alificări: Abilități dezvoltate de comunicare: - Experienta in asistenta administrativa - Abilități de serviciu clienți - Excelente abilități organizatorice și atenție la detalii - Abilitati de vanzare - Abilitati de leadership Abilitățile și calificările relevante care ar fi benefice includ cunoașterea terminologiei medicale, competența în utilizarea Microsoft Office și Google Suite, experiența în domeniul sănătății și capacitatea de a lucra într-un mediu cu ritm rapid. Experienta in roluri de representant medical constituie avantaj. Preferabil si permis de conducere.
-
Birou executor judecătoresc cu sediul în Municipiul Sibiu (zona centrală) angajează CONSILIER JURIDIC ASISTENT MANAGER Candidatul ideal: Persoană responsabilă, dinamică și serioasă; Atenție distributivă, capacitate de adaptare și însușire rapidă a informațiilor; Dorința de a lucra pe termen lung; Bun cunoscător al pachetului Microsoft Office (Word, Excel); Respectarea confidențialității documentelor. Descrierea jobului: Activitatea constă în gestionarea dosarelor de executare silită: redactare acte cu caracter juridic executare silită, întocmirea comunicarea actelor de procedură și menținerea legăturilor cu debitorii, creditorii și instituțiile publice, precum și în activitatea de secretariat: primire, trimitere, sortare corespondență (clasică și electronică), ordonare, arhivare documente. Cei interesați pot trimite un CV la adresa de e-mail: Telefon:
-
Angajam instalator. Angajam persoana serioasa , muncitoare și care vrea sa se perfecționeze. Reprezintă un avantaj experiența . Salariul pleacă de la 5000 Ron in funcție de performanțe. Pentru mai multe detalii va rog a ne contacta .
-
-
Căutam un coleg frigotehnist care sa se alature echipei noastre pentru montaj și service instalații frigorifice comerciale (ac-uri, instalații frigorifice, vitrine frigorifice, pompe,vcv-uri). Pentru postul de ajutor Frigotehnist cautam o persoana cu aptitudini tehnice care vrea sa invete meseria de frigotehnist. Cerințe: -Studii medii in domeniul tehnic; -Autorizația AGFR reprezintă un avantaj; -Persoana serioasa, responsabila, cu spirit de inițiativa; -Capacitate de munca in echipa; -Disponibilitate; -Permis de conducere Cat. B. Responsabilități: -Participa la montajul echipamentelor frigorifice si monitorizeaza functionarea acestora; -Efectuează mentenanța tehnica periodica; -Efectuează service la instalatiile frigorifice; -Se ocup de punerea în scoaterea din funcţiune a instalaţiei frigorifice. Condiții: -Salariu peste limita de piata -Bonuri de masa; -Contract de munca pe perioada nedeterminata; -Mediu de lucru sigur și plăcut Descrierea companiei: Societate înființată în 2019, având ca principal obiect de activitate instalarea, mentenanța si service-ul instalațiilor frigorifice comerciale.
-
Magazin Online cu peste 8 ani experienta! Vino si alatura-te echipei noastre, si vom creste impreuna, pe toate planurile! Daca te regasesti in majoritatea frazelor de mai jos, te invitam sa ne contactezi : - Am cunostinte peste mediu intr-un program de editare photo; - Sunt o fire perfectionista, ma imbunatatesc constant; - Imi doresc un job stabil; - Sunt o persoana adaptabila si atenta la detalii; - Vreau sa invat cat mai multe lucruri, sa evoluez pe plan profesional; - Asimilez foarte usor informatii, si pot tine cont de mai multe aspecte deodata. Conditii: Program de lucru full-time; 8 ore + pauza Contract de munca ; Concedii conform legislatiei; Concedii si weekenduri adevarate , fara telefoane de serviciu, fara e-mailuri, fara noi deloc in perioada de odihna . Echipa tanara si motivata; Posibilitate de a lucra ore suplimentare; Bonusuri in functie de experienta si performanta; Punem foarte mult accent pe implicare si seriozitate. Despre noi : Suntem o echipa tanara, cu o vechime de peste 8 ani pe piata. Ne place ceea ce facem, si consideram ca doar asa putem avea rezultate dorite. Cautam o persoana pentru a ni se alatura si a creste odata cu noi, atat personal cat si profesional. Sediul se afla langa statia de metrou Dimitrie Leonida. ( 5 minute de mers pe jos ) - este bine sa tii cont de locatie si timpul necesar pentru a ajunge, deoarece vei face acest drum zilnic. Te rugam sa trimiti un CV prin intermediul publi24 . Dupa primirea CV-urilor , vei fi contactat pentru programarea unui interviu. Mesajele fara CV atasat , nu sunt luate in considerare .
-
Se caută șoferi RS pentru următoarele mașini : Dacia Logan 3-2021 full Gpl+Benzina -600 Ron Dacia Sandero 2022 GPL+Benzina -600 Ron In curând : Mazda 3 2021 Condiții : Atestat Cazier Buletin Contract la 8 ore Pentru mai multe detalii mă contactați pe Whatsap .
-
Angajez,, Domn, Doamnă, preferabil,din zona Curtea de Arges,sau zonele limitrofe său program de 2,3, ore doamna pensionară
-
-
Echipa Bistro Market își mărește echipa! Suntem in cautare de vânzătoare casierița, pentru locația din sectorul 3, strada Câmpia Libertatii. Pentru mai multe detalii suna la numarul de telefon . Te asteptam!
-
ELECTROVALCEA SRL, angajeaza 2 ingineri constructori, salariu motivant. mai multe detalii la nr. de telefon sau la adresa de e-mail :
-
Compania noastra, lider in industria dezinsectiei, dezinfecției si deratizarii, angajeaza Operator Servicii Dezinsectie, Dezinfecție si Deratizare pentru a se alatura echipei noastre din Bacău. Cerinte: -Nu este absolut nevoie de experiență anterioară dar: - Experienta anterioara in dezinsectie, dezinfecție si deratizare este un avantaj - Certificare in domeniu reprezinta un plus - Abilitati excelente de comunicare si interactiune cu clientii - Capacitatea de a lucra independent si in echipa - Permis de conducere categoria B Responsabilitati: - Efectuarea serviciilor de dezinsectie, dezinfecție si deratizare conform standardelor companiei - Intretinerea echipamentelor si a vehiculelor companiei - Furnizarea de servicii de calitate si satisfacerea clientilor - Respectarea politicilor si procedurilor companiei Beneficii: - Pachet salarial competitiv - Oportunitati de avansare si dezvoltare profesionala - Mediu de lucru dinamic si suportiv Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa trimiteti CV-ul dumneavoastra la adresa de email sa ne contactati la numarul de telefon s-au wattap pentru mai multe informatii. Va multumim pentru interesul dumneavoastra si asteptam cu nerabdare sa va alaturati echipei noastre de profesionisti in dezinsectie, dezinfecție si deratizare.
-
Angajăm Faianțari cu experiență în domeniu. Salariul pleacă de la 250-300 de lei pe zi, plata se face la 2 săptămâni, Cerem și oferim seriozitate! Salariul poate crește în funcție de experiență! Nu oferim cazare!!! Pentru mai multe detalii va rugăm să ne contactați la numărul afișat în anunț.
-
Vanzatoare macelarie ( pui/mezeluri) Locatia: Piata Ramnicul Sarat, sector 3 Program flexibil Salariu atractiv Doar 15 zile lucratoare ( In fiecare luni, magazin este mereu inchis) Rog seriozitate! Informatii:
-
Angajam personal pentru postul de ingrijitor clădiri. Program de 8 ore in 2 schimburi cu 2 zile libere pe săptămână. Salariul atractiv.
-
Societate de paza angajeaza urgent agent de securitate. Cerinte: - domiciliul in Bucuresti prezinta un avantaj - persoana serioasa, responsabila; -