Anunțuri
Locuri de munca Bihor Persoane Doar munca in strainatate-
Anunțuri promovate (Vizualizare toate)
-
Promovat
Restaurant cu specific tradițional, angajăm bucătar cu experiență. Oferim: Un mediu de lucru plăcut și familial, unde vei fi parte dintr-o echipă unită și prietenoasă. Oportunități de creștere profesională și personală. Un parteneriat solid și de lungă durată, bazat pe respect reciproc și încredere. Salariu competitiv și beneficii atractive.
-
Promovat
Salutare, numele meu este Oltean Daniel si am nevoie de 30 de muncitori necalificați cu cetățenie română. Locul de munca este destinatat oamenilor cu vârsta cuprinsă intre 15-55 ani. Postul, presupune ambalarea unor cărnuri, fie ele de pui, porc sau vită. Pentru detalii pot fii contactat ZILNIC, între orele 10 00 - 18 00. Nu sunt firmă de recrutare, ci sunt persoana fizică, ce lucrez in această fabrica de 8 ani, impreună cu familia mea. Programul de lucru este de 8 ore, și se lucrează in 3 schimburi. 08 00 la 16 00 16 00 la 24 00 24 00 la 08 00 Salariul este afectat in mod direct de schimbul in care lucrii, fiind vorba de un spor de noapte. Salariul de bază NET este 17.3e pe oră. 17.3e x 8 ore = 138.4e pe zi. 138.4e x 22 zile = 3044.8e pe lună. Acesta este salariul de bază, pentru un schimb de zi. La schimbul de noapte, se adaugă un plus de 40% la salariul net, adică ajungeți la 3.806e dacă munciți doar pe schimbul de noapte. ATENȚIE, acest calcul este realizat pentru salariul NET, adica bănuții pe care îi luați in mână. Pe langa acest salariu, se mai pot lucra și ore suplimentare, acestea fiind plătite DUBLU. Cazarea se face într-o pensiune din apropiere (500m de fabrica) unde aveți toate cele necesare(bucatarie,baie,cameră separat). Transportul(120e) vă este asigurat de catre firma, si va fii retras din prima lună de salarizare. Plecările au loc din toata țara, in orice zi vă pot face rezervare, ultima plecare fiind pe 17 mai. Nu există taxe de mediere sau comisioane pentru că nu sunt firmă de recrutare , se plătesc 100 de lei persoană bani care ajung la stat, iar această taxă se plătește pentru traducerea și legalizarea contractului de muncă. Acte necesare: - Xerocopie a carții de identitate (buletin). - Adeverință medicală precum că sunteți apt de munca in străinătate. - Cazier judiciar.
-
Promovat
Echipa noastra cauta un coleg dedicat pentru mententanta echipamentelor profesionale de curatenie, care sa fie dispus sa se alature ca angajat 4 ore ( norma partiala ) sau colaborator PFA SRL, in functie de preferintele si disponibilitatea sa. Cerințe Studii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială); Bune cunoștințe de mecanică, electricitate electronică; Operare PC: Lucru în echipa dar și individual; Cunoștințe solide în mecanică electronică și electricitate; Permis de conducere; Cunoașterea si citirea corecta a desenelor de ansamblu si de execuție pentru componentele mecanicele mașinilor electrice. Descrierea jobului Efectuezi activități de reparare, revizie și întreținere a echipamentelor profesionale de curățenie; Stabilești diagnosticul de stare tehnică a mașinii și realizezi analize de anomalii; Identifici piesele de schimb necesare intervențiilor; Efectuarea intervenției de urgenta in cazul diverselor disfuncționalități defecțiuni; Participarea la analiza si rezolvarea problemelor tehnice cu operativitate si eficienta; Întocmirea fiselor tehnice de constatare, raportului tehnic de reparație si întocmirea documentației aferenta lucrărilor executate; Respectarea normelor de munca si a securității în muncă; Realizarea punerii în funcțiune ale echipamentelor utilajelor; Efectuarea lucrărilor de întreținere. Deplasări pentru servisarea și relocarea echipamentelor; Beneficii Acord contractual avantajos pentru ambele părți Telefon, scule, echipamente de protecție; Training si suport in orice situatie intalnita pe parcursul colaborarii. Asteptam CV-urile dumneavoastra pe adresa de email: sau sunati la numarul de telefon 0722 213 621.
-
Promovat
Descriere post: Arhivar Compania noastră caută un Arhivar responsabil și organizat pentru a se alătura echipei noastre din departamentul de arhivare. Dacă ești o persoană atentă la detalii, cu abilități excelente de organizare și o pasiune pentru păstrarea și gestionarea documentelor, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Responsabilități: Clasificarea, arhivarea și gestionarea documentelor conform procedurilor stabilite; Asigurarea păstrării în siguranță a documentelor și a confidențialității acestora; Colaborarea cu diferite departamente pentru a identifica și gestiona eficient documentele necesare; Monitorizarea și actualizarea sistemului de arhivare pentru a asigura accesibilitatea rapidă la informații; Inventarierea documentelor arhivate; Prelucrarea arhivistica conform planului metodic de lucru Cerințe: Diplomă de studii medii sau superioare relevante; Permis de conducere categoria B cu experienta in condus; Disponibilitate la deplasari in teren (prelucrarea arhivistica a documentelor se face la sediul beneficiarilor lucrarilor arhivistice); Experiență anterioară în gestionarea documentelor sau într-un rol similar reprezintă un avantaj; Abilități excelente de organizare și atenție la detalii; Capacitatea de a lucra eficient atât independent, cât și în echipă; Cunoștințe solide de operare a echipamentelor de birou și a software-urilor specifice arhivării. Beneficiile de a lucra ca Arhivar în cadrul companiei noastre includ un mediu de lucru profesionist, oportunități de dezvoltare personală și profesională, precum și posibilitatea de a contribui la buna funcționare a activității noastre prin gestionarea eficientă a documentelor. Salariu motivant, tichete de masa, prime de sarbatori, deplasari decontate Dacă ești o persoană organizată, atentă la detalii și dornică să faci parte dintr-o echipă dinamică, te încurajăm să aplici pentru poziția de Arhivar la compania noastră. Cv-urile se vor trimite la adresa de e-mail Vor fi chemate la interviu persoanele a caror CV a fost selectat.
-
Anunțuri
Anunțuri pe pagină: 20 / 50
-
Suntem in cautarea unor doamne si domnisoare pasionate, talentate si dispuse sa invete lucruri noi in domeniul Horeca. Cautam colege atat in bucatarie cat si personal pentru vanzare. Restaurantul Shanghai, cu specific chinezesc, situat in Oradea, in zona centrala, cauta colege amabile si responsabile! Oferim atat training la locul de munca cat si alte beneficii. Pentru cele interesate asteptam CV-urile voastre la adresa de email sau pe WhatsApp. Va multumim pentru interesul dumneavoastra!
-
Descriere: - sa gateasca pentru maxim 3 persoane - sa faca cumparaturile cu ingredientele necesare (zilnic daca este cazul) - daca este cazul veti beneficia de ajutor la cumparaturi - program de lucru: L-S 6-8 ore in functie de cerinte - o sambata pe luna este liber - contract de munca pe perioada nedeterminata
-
Pensiunea ALEGRIA din Băile 1 Mai angajează OSPATAR Program de lucru full-time Salar net 2700-3000 de lei Se decontează abonamentul de transport. Se ofera: bonuri de masa,prime de sărbători,1 masa calda pe zi și cafea și suc,echipament de lucru. Condiții de munca deosebite. Persoana de contact Ioana-
-
Angajam soferi categoria B pentru curse pe tara pe sprinter 3.5 t. Se lucreaza pe autoutilitara cu prelata. Caut persoane care au mai lucrat in transport minim 1 an. Rog seriozitate si profesionalism Pentru mai multe detalii in privat sunati la numar
-
Angajam Operatori productie! Stii de ce e mai bine la noi? Suna si afla despre noua oferta de angajare. Tel: Sau vino direct la sediul nostru din: Str. Viseului, nr.19 Judet Bihor, Loc. Marghita,
-
Angajam Operatori productie! Stii de ce e mai bine la noi? Suna si afla despre noua oferta de angajare. Tel: E-mail: Sau vino direct la sediul nostru din: Zona Industriala Vest, Str. 1, Nr. 11, Arad, Romania
-
Angajam sofer, cat. B, autoutilitare pana in 3.5 tone, pentru lucru in comunitate, cu sau fara experienta. Salarizare: 60 euro/zi
-
Cautam sofer pe comunitate 3.5 tone, cat B. -Se lucreaza pe Renault Master cu cabina de dormit -Prelata, 10 europaleti -Dispecerat in limba romana Cerinte: -Minim o limba de circulatie internationala -Varsta minima 22 ani. -Experienta pe un post similar constituie avantaj. -Cazier juridic si rutier original. -Permis de conducere cat.B minim 2 ani. -Experienta pe comunitate -Rezistenta la efort Responsabilitati: -se prezinta la termenul stabilit la locul de incarcare/descarcare a marfii -asigura integritatea autovehiculului pe care il are in primire -asista la incarcare si ia in primire marfa -raspunde de marfa transportata de la incarcare pana la predare -se asigura de completarea adecvata a documentelor -foloseste in mod adecvat aparatele gps,telefon preluare comenzi si telefon firma. Mai multe detalii la telefon 0720545552.
-
WeBuild Oradea angajeaza pentru proiectul "Reabilitarea caii ferate Cluj - Episcopia Bihor" muncitori in constructii: Muncitori necalificati Dulgheri Fierari E-mail: Telefon:
-
Candidatul ideal: - Studii medii - Permis de conducere cat. B. - Bun spirit organizatoric. - Cunostinte tehnice solide. - Familiarizat cu echipamentele liniei de productie (masini cu comanda numerica), cunoștințe de echipamente electrice Principalele responsabilitati : - executarea mentenantei corective (repararea echipamentelor) conform cererilor productiei - executarea planului de mentenanta preventiva (revizii) - imbunatatirea continua a planului de mentenanta preventivea conform evolutiei starii echipamentelor (in urma analizei rezultatelor din fisele de verificare) - urmarirea si verificarea modului de functionare al echipamentelor - elaborarea necesarului piese de schimb - asigurarea si mentinerea curateinei la locul de munca - remedierea oricaror defectiuni de natura mecanica, pneumatica si hidraulica survenite asupra masinilor - folosirea stivuitorului - operare PC - prezinta avantaj - permis categoria B - disponibilitate la program prelungit
-
Candidatul Ideal - Studii superioare tehnice.Cunostinte solide de desen tehnic; - Experienta in utilizarea dispozitivelor de masura si control; - Limba Engleza nivel mediu (Franceza reprezinta un avantaj), - Cunoștințe solide în domeniul sistemelor de management al calității; - Cunostinte avansate PC - pachet office; - Abilitati comunicare Descrierea jobului 1. Planificarea și implementare a sistemului de control al calității. Monitorizarea și evaluarea proceselor de din companie pentru a asigura conformitatea cu standardele de calitate. 2. Realizare audituri interne. Emiterea si urmarirea rapoartelor de actiuni corective. 3. Documentare și raportare: Întocmirea și menținerea documentelor de control al calității, rapoarte de inspecție și non-conformități. 4. Efectuarea anchetelor de calitate in cazul produselor neconforme.
-
Omv strada Ovidiu Densuseanu Căutam colegi care sa formeze un colectiv vesel, dinamic, dornic de performanța Beneficii : - mediu de lucru plăcut - card de masă - bonusuri - cursuri specializate de calificare - compensarea substanțială a orelor suplimentare și a programului de sărbători Poziții disponibile: - consultant vânzări și lucrător platformă Mai multe informații tel (
-
Angajam casier-vanzator in program de 8 ore la magazin care se ocupa cu decoratiuni interioare. Cerinte : - experienta in domeniul comertului si relatiilor cu clientii - cunostinte de contabilitate si acte primare - cunostinte de operare PC - capacitate f.buna de comunicare - corectitudine, ambitie, flexibilitate, atentie distributiva, - capacitate rapida de decizie - experienta in lucru in echipa - amabilitate si eficienta in relatia cu clientii Cei interesati pot trimite CV pe adresa: [email protected]
-
Magazin cu profil de decoratiuni interioare cauta personal calificat pentru postul de vanzare online. Cerinte: -limba romana la perfectiune -experienta anterioara in gestionarea, dezvoltarea si utilizarea unui magazin online -creativitate, abilitati de argumentare si convingere, abilitati de comunicare si relationare; orientare catre client si atenie la detalii -cunostinte avansate PC respective program de facturare -abilitati de comunicare si de negociere dezvoltate Responsabilitati: - contacteaza clientii - proceseaza si pregateste comenzile pentru expediere - adauga produsele pe site - promoveaza magazinul in mediul online - urmareste comenzile de la plasarea acestora, pana la livrarea catre clienti si incasarea acestora; - ofera suport telefonic sau prin e-mail clientilor magazinului online, informatii despre produse si modul lor de folosire, consultanta in alegerea produselor in acord cu nevoile clientilor - analizeaza toate reclamatiile primite si gaseste impreuna cu clientul solutionari pentru rezolvarea acestora; actualizeaza periodic continut nou in magazin, cu scopul promovarii produselor: promotii si oferte de produse, bannere, articole periodice in blog, noutati in domeniu, e.t.c. - actualizeaza preturile si stocurile in baza de date a magazinului; Asteptam CV cu poza pe urmatoarea adresa de mail: